Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
+8
Lady4
Tiana
Sushi
ThinkPink
Jerry
Caribbeanlover
Lies
Katrien
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
Ik heb gister nieuwe oogschaduw gebruikt van Action die een beetje glimt, dus ook licht vettig is lijkt mij. Het aanbrengen ging goed, bleef goed/mooi zitten alleen aan het einde van de dag was het voor een groot deel weg.
Het zat niet helemaal meer over het ooglid en was nu eerder een soort 2e eyeline, maar dan van oogschaduw.
Hoe voorkom ik dit? Heb wel eens gehoord dat je er poeder onder kunt doen. Helpt dat?
Het zat niet helemaal meer over het ooglid en was nu eerder een soort 2e eyeline, maar dan van oogschaduw.
Hoe voorkom ik dit? Heb wel eens gehoord dat je er poeder onder kunt doen. Helpt dat?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
Ik doe er dan een klein beetje huidkleurige poeder op, werkt prima bij mij.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Primer aanbrengen voor je oogschaduw? Werkt prima
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oogschaduw basis
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Oogschaduwbasis inderdaad. Poeder helpt niet bij mij. De HEMA heeft ook een oogschaduwbasis. Niet al te duur ook. Lelijk hè als het zo gaat 'creasen'.
Gast- Gast
Ja, oogschaduwbasis, een primer. Ik doe nooit meer zonder, het zit zo veel mooier als je dat gebruikt en het blijft veel beter, langer zitten.
Gast- Gast
Ik had nog wat oude poeder gevonden en heb dat eerst eronder gedaan. Heb aan het einde van de dag geen eens gekeken of het er mooi op zat. Bedankt voor de tips.
Ik had geen tijd om naar de winkels te gaan vandaar, maar ik ga zeker op zoek naar primers ed.
Ik had geen tijd om naar de winkels te gaan vandaar, maar ik ga zeker op zoek naar primers ed.
Caribbeanlover- Ratel
Oogschaduwbasis en primer is dat hetzelfde? Is dat duur? Doe je er lang mee? Stom dat oogschaduw van zichzelf gewoon niet goed blijft zitten, meestal dan he dan waren die primers ed niet nodig.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Oogschaduwbasis en primer is dat hetzelfde? Is dat duur? Doe je er lang mee? Stom dat oogschaduw van zichzelf gewoon niet goed blijft zitten, meestal dan he dan waren die primers ed niet nodig.
Ja geloof dat 't hetzelfde is, de ene naam is Nederlands, de andere Engels. Maar een primer kan ook zijn voor onder je foundation, dus daar moet je wel even goed op letten.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef: Stom dat oogschaduw van zichzelf gewoon niet goed blijft zitten, meestal dan he dan waren die primers ed niet nodig.
Ligt denk ik ook een beetje aan de kwaliteit van de oogschaduw... Ik heb er eentje van L'Oreal, die blijft príma zitten!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik gebruik altijd een oogschaduwbasis. Vind die van de Hema fijn.
Essence heeft ook een oogschaduwbasis in het assortiment maar daar heb ik geen ervaring mee.
Essence heeft ook een oogschaduwbasis in het assortiment maar daar heb ik geen ervaring mee.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Dat ben ik niet met je eens eigenlijk. Ik heb oogschaduws van Essence, Chanel, Urban Decay, Too faced enz, en ze gaan allemaal creasen bij mij. Denk dat het ook aan je huid kan liggen.Jerry schreef:Caribbeanlover schreef: Stom dat oogschaduw van zichzelf gewoon niet goed blijft zitten, meestal dan he dan waren die primers ed niet nodig.
Ligt denk ik ook een beetje aan de kwaliteit van de oogschaduw... Ik heb er eentje van L'Oreal, die blijft príma zitten!
Gast- Gast
Oh daar is dus verschil in dat het voor onze de foundation of oogschaduw is. Maar maakt het dan echt zoveel uit/zit er zoveel verschil in?Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Oogschaduwbasis en primer is dat hetzelfde? Is dat duur? Doe je er lang mee? Stom dat oogschaduw van zichzelf gewoon niet goed blijft zitten, meestal dan he dan waren die primers ed niet nodig.
Ja geloof dat 't hetzelfde is, de ene naam is Nederlands, de andere Engels. Maar een primer kan ook zijn voor onder je foundation, dus daar moet je wel even goed op letten.
Caribbeanlover- Ratel
Getinte huid is altijd vetter dus dat kan wel kloppen.Carrie schreef:Dat ben ik niet met je eens eigenlijk. Ik heb oogschaduws van Essence, Chanel, Urban Decay, Too faced enz, en ze gaan allemaal creasen bij mij. Denk dat het ook aan je huid kan liggen.Jerry schreef:Caribbeanlover schreef: Stom dat oogschaduw van zichzelf gewoon niet goed blijft zitten, meestal dan he dan waren die primers ed niet nodig.
Think pink, bedankt en anderen ook, ik ga morgen even bij de Hema kijken.
Caribbeanlover- Ratel
Met oogschaduwbasis is de kleur van de oogschaduw ook veel intenser/mooier vind ik. Ik kan niet meer zonder. CBL: bij de Etos hebben ze ook een fijne oogschaduwbasis van hun eigen merk. Ik vind die zelf wat fijner dan die van de Hema, maar ja dat hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden Ben benieuwd of het je bevalt!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Carrie schreef:Dat ben ik niet met je eens eigenlijk. Ik heb oogschaduws van Essence, Chanel, Urban Decay, Too faced enz, en ze gaan allemaal creasen bij mij. Denk dat het ook aan je huid kan liggen.Jerry schreef:Caribbeanlover schreef: Stom dat oogschaduw van zichzelf gewoon niet goed blijft zitten, meestal dan he dan waren die primers ed niet nodig.
Ik heb zelf ook best een vettige huid en veel oogschaduws blijven bij mij niet mooi zitten, maar die van L'Oreal dus wel
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
He bedankt, ik wilde sowieso ook bij Etos kijken omdat ik dat een fijne winkel vind. Heb het nu zonder poeder eronder gedaan en lichtroze oogt gewoon wit bij mij, maar dat komt gewoon door mijn donkere huid kan niet anders.Sushi schreef:Met oogschaduwbasis is de kleur van de oogschaduw ook veel intenser/mooier vind ik. Ik kan niet meer zonder. CBL: bij de Etos hebben ze ook een fijne oogschaduwbasis van hun eigen merk. Ik vind die zelf wat fijner dan die van de Hema, maar ja dat hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden Ben benieuwd of het je bevalt!
Caribbeanlover- Ratel
Ik gebruik sinds een jaartje ook oogschaduwbasis, voorheen verdween mijn hele oogschaduw gedurende de dag en had ik nog een zielig lijntje over. Tegenwoordig blijft het goed zitten, zelfs als ik op stap ga!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik heb die van de Hema omdat ik die van de Etos iets te vettig vond vergeleken met die van de Hema en ook omdat Hema hier beter overkwam. Deze droogt snel staat erop. Moet het echt eerst drogen voordat je de oogschaduw op doet? Heeft het ook nut bij de creamy(achtige) oogschaduws? Bedankt voor jullie tips.
Caribbeanlover- Ratel
Na zoveel succesverhalen in dit topic ga ik het ook halen morgen. Ben heel benieuwd. Wat CL in haar openingspost zei, is precies de reden waarom ik nooit cremige oogschaduw koop.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Jahaaa het moet echt eerst drogen, daarom staat er er ook op.
Gast- Gast
Nou ja kon toch zijn dat het niet hoeft he.Carrie schreef:Jahaaa het moet echt eerst drogen, daarom staat er er ook op.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik zelf vind die van Beyu (douglas) ook fijn en niet duur. Die van de hema vind ik wat te fel voor mijn huid
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ohja Beyu is een fijn merk, daar had ik altijd de foundation van, die heeft een perfecte teint voor mijn moeilijke kleur huid. En het zit lekker, niet te droog en niet te vet.Billy schreef:Ik zelf vind die van Beyu (douglas) ook fijn en niet duur. Die van de hema vind ik wat te fel voor mijn huid
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Je moet gewoon lezen ja!Urban Naked schreef:Nou ja kon toch zijn dat het niet hoeft he.Carrie schreef:Jahaaa het moet echt eerst drogen, daarom staat er er ook op.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pumps goed laten zitten
» Goed vol te houden dieet, tips?
» welke (goedkope) gel blijft nou wel goed zitten?
» vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?
» Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?
» Goed vol te houden dieet, tips?
» welke (goedkope) gel blijft nou wel goed zitten?
» vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?
» Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: