snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips
+4
Beachgirl
Jerry
SuzieQ
Bacio
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips
Wie heeft er tips om 2 kg af te vallen? Het liefst in 1 a 2 weken. Ik sport 2x per week. Heeft iemand eet tips? Hoe vaak per dag zou je moeten eten? En wat dan? Misschien ook lekkere recepten? Welk eten moet je echt vermijden (naast snoepgoed, chips e.d.)
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips
Het 17 dagen dieet.. Ik ben 4 kg afgevallen in 2 weken
Gast- Gast
Wat is het 17 dagen dieet? 4kg is net iets teveel, dan zakken al mn broeken van mn kont haha. Ben benieuwd!
Bacio- Prater
Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat een crashdieet slecht is
Maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar een manier om even dat begin te maken. Ik ga in ieder geval van die shakes proberen, vervang ik 2 maaltijden per dag voor een shake. Verder wil ik proberen wat meer te gaan sporten, maar het is steeds zo moeilijk daar genoeg tijd voor te maken. Maar als ik mijn levensstijl wat ga veranderen, zou het fijn zijn om dan al ietsje slanker te zijn als ik daar aan begin. Dat motiveert wat meer. Dus ik ga ook even meelezen, ik zat te denken aan het ziekenhuisdieet (google maar eens). Het ziet er niet ongezond uit en het lijkt ook best veel wat je mag.
Maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar een manier om even dat begin te maken. Ik ga in ieder geval van die shakes proberen, vervang ik 2 maaltijden per dag voor een shake. Verder wil ik proberen wat meer te gaan sporten, maar het is steeds zo moeilijk daar genoeg tijd voor te maken. Maar als ik mijn levensstijl wat ga veranderen, zou het fijn zijn om dan al ietsje slanker te zijn als ik daar aan begin. Dat motiveert wat meer. Dus ik ga ook even meelezen, ik zat te denken aan het ziekenhuisdieet (google maar eens). Het ziet er niet ongezond uit en het lijkt ook best veel wat je mag.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
waarom wil je 2 kilo afvallen?
Als je in zo'n korte tijd kilo's afvalt, is dat voornamelijk vocht en zit 't er daarna toch zo weer aan en je gaat er ook niet anders van uitzien...
Als je in zo'n korte tijd kilo's afvalt, is dat voornamelijk vocht en zit 't er daarna toch zo weer aan en je gaat er ook niet anders van uitzien...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Omdat deze 2 kg er ook in een zeer korte tijd aanzaten. Ik dacht dat je met een normaal dieet 1 kg per week afvalt, dan is 2 kg in 1 a 2 weken toch niet heel veel?Jerry schreef:waarom wil je 2 kilo afvallen?
Bacio- Prater
Ik sport al 2x per week en heb echt geen tijd om er een 3e keer in te persen. Ik wil net als jij geen commentaar van collega's, dus het liefst zou ik op het werk " normaal" willen lunchen. Ik eet sinds deze week 1 bruine boterham met rookvlees, een salade, bakje yoghurt met cruesli, gekookt ei en een kiwi als lunch. Dan neem ik rond 3 uur/half 4 een opkikker en een appel.SuzieQ schreef:Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat een crashdieet slecht is
Het ziekenhuisdieet ziet er op zich wel goed uit. Ik denk alleen dat ik 's avonds in de problemen kom. Ik ga vaak eten met vrienden, ook moet ik vaak eten met collega's/klanten.
Bacio- Prater
Jerry schreef:waarom wil je 2 kilo afvallen?
+1 Is allemaal vocht idd.
De koolhydraten en het zout laten staan zal ook vast helpen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Bacio schreef:Omdat deze 2 kg er ook in een zeer korte tijd aanzaten. Ik dacht dat je met een normaal dieet 1 kg per week afvalt, dan is 2 kg in 1 a 2 weken toch niet heel veel?Jerry schreef:waarom wil je 2 kilo afvallen?
Buiten dat ik niet geloof in diëten, klopt je idee "het zat er snel aan, dan kan 't er ook snel weer af" niet helemaal...
Jerry- Ratel
Jerry uit je post begrijp ik dat je me iets duidelijk wilt maken, maar ik weet niet wat. Ik ben nog nooit aangekomen, ik weeg nog bijna hetzelfde als toen ik 18 was. Ik eet gezond en sport genoeg, door mn vakantie zit er 2kg aan. Die wil ik eraf. Ik vraag om advies hoe ik dat kan doen.
Bacio- Prater
Je cruesli zou ik vervangen door muesli of havervlokken, zemelen, sesamsaad oid.
In cruesli zitten erg veel suikers.
In cruesli zitten erg veel suikers.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
in dat geval kan ik je geen advies geven hoe je in 2 weken 2 kilo kunt afvallen
Jerry- Ratel
Mijn ervaring is dat de kilo's die er in korte tijd (zoals een vakantie dus) aan kwamen, er meestal in korte tijd ook vanzelf weer af gaan als je weer normaal eet. Ik denk dus niet dat een speciaal dieet nodig is, die twee kilootjes zijn er waarschijnlijk volgende week weer af.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dit zou inderdaad ook nog kunnen!Bliss schreef:Mijn ervaring is dat de kilo's die er in korte tijd (zoals een vakantie dus) aan kwamen, er meestal in korte tijd ook vanzelf weer af gaan als je weer normaal eet. Ik denk dus niet dat een speciaal dieet nodig is, die twee kilootjes zijn er waarschijnlijk volgende week weer af.
Bedankt voor de tip over de cruesli. Die ga ik vervangen!
Bacio- Prater
Ik was met de wintersport 2 kilo aangekomen van het vele eten daar. Ook al bewoog ik daar ook veel, twee keer per dag warm eten is toch iets heel anders. Terug in Nederland was het er ook binnen 1-2 weken weer vanaf door een normaal eetpatroon.
Verder is een 'gezond' dieet vaak rond de 500 gram per week wil je het er af houden. Mijn moeder heeft een half jaar over 6 kilo gedaan, maar die is er ook niet meer aangekomen. Langzaam afvallen is nog altijd het beste.
Verder is een 'gezond' dieet vaak rond de 500 gram per week wil je het er af houden. Mijn moeder heeft een half jaar over 6 kilo gedaan, maar die is er ook niet meer aangekomen. Langzaam afvallen is nog altijd het beste.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
geen aardappels en brood eten.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Je had gelijk! Door weer in mn normale patroon te leven ben ik nu al 2,5 kg kwijt. Pfiew gelukkig
Bacio- Prater
Ha zie je, dat wist ik wel zeker ook! Ook weer opgelost
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» zwangerschapsdiabetes, dieet en afvallen...
» Snel afvallen dmv een beugel!
» Goed vol te houden dieet, tips?
» Tips te snel drinken
» Het 17 dagen dieet
» Snel afvallen dmv een beugel!
» Goed vol te houden dieet, tips?
» Tips te snel drinken
» Het 17 dagen dieet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: