Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips

+4
Beachgirl
Jerry
SuzieQ
Bacio
8 plaatsers

Ga naar beneden

snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips Empty snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips

Bericht  Bacio di 5 jun 2012 - 5:45

Wie heeft er tips om 2 kg af te vallen? Het liefst in 1 a 2 weken. Ik sport 2x per week. Heeft iemand eet tips? Hoe vaak per dag zou je moeten eten? En wat dan? Misschien ook lekkere recepten? Welk eten moet je echt vermijden (naast snoepgoed, chips e.d.)

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips Empty Re: snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 5:49

Het 17 dagen dieet.. Ik ben 4 kg afgevallen in 2 weken Wink

Gast
Gast

snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips Empty Re: snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips

Bericht  Bacio di 5 jun 2012 - 6:09

Wat is het 17 dagen dieet? 4kg is net iets teveel, dan zakken al mn broeken van mn kont haha. Ben benieuwd!

Bacio
Prater
Prater

Bericht  SuzieQ di 5 jun 2012 - 6:10

Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat een crashdieet slecht is Wink
Maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar een manier om even dat begin te maken. Ik ga in ieder geval van die shakes proberen, vervang ik 2 maaltijden per dag voor een shake. Verder wil ik proberen wat meer te gaan sporten, maar het is steeds zo moeilijk daar genoeg tijd voor te maken. Maar als ik mijn levensstijl wat ga veranderen, zou het fijn zijn om dan al ietsje slanker te zijn als ik daar aan begin. Dat motiveert wat meer. Dus ik ga ook even meelezen, ik zat te denken aan het ziekenhuisdieet (google maar eens). Het ziet er niet ongezond uit en het lijkt ook best veel wat je mag.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Jerry di 5 jun 2012 - 6:22

waarom wil je 2 kilo afvallen?
Als je in zo'n korte tijd kilo's afvalt, is dat voornamelijk vocht en zit 't er daarna toch zo weer aan en je gaat er ook niet anders van uitzien...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bacio di 5 jun 2012 - 6:27

Jerry schreef:waarom wil je 2 kilo afvallen?
Als je in zo'n korte tijd kilo's afvalt, is dat voornamelijk vocht en zit 't er daarna toch zo weer aan en je gaat er ook niet anders van uitzien...
Omdat deze 2 kg er ook in een zeer korte tijd aanzaten. Ik dacht dat je met een normaal dieet 1 kg per week afvalt, dan is 2 kg in 1 a 2 weken toch niet heel veel?

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Bacio di 5 jun 2012 - 6:32

SuzieQ schreef:Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat een crashdieet slecht is Wink
Maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar een manier om even dat begin te maken. Ik ga in ieder geval van die shakes proberen, vervang ik 2 maaltijden per dag voor een shake. Verder wil ik proberen wat meer te gaan sporten, maar het is steeds zo moeilijk daar genoeg tijd voor te maken. Maar als ik mijn levensstijl wat ga veranderen, zou het fijn zijn om dan al ietsje slanker te zijn als ik daar aan begin. Dat motiveert wat meer. Dus ik ga ook even meelezen, ik zat te denken aan het ziekenhuisdieet (google maar eens). Het ziet er niet ongezond uit en het lijkt ook best veel wat je mag.
Ik sport al 2x per week en heb echt geen tijd om er een 3e keer in te persen. Ik wil net als jij geen commentaar van collega's, dus het liefst zou ik op het werk " normaal" willen lunchen. Ik eet sinds deze week 1 bruine boterham met rookvlees, een salade, bakje yoghurt met cruesli, gekookt ei en een kiwi als lunch. Dan neem ik rond 3 uur/half 4 een opkikker en een appel.

Het ziekenhuisdieet ziet er op zich wel goed uit. Ik denk alleen dat ik 's avonds in de problemen kom. Ik ga vaak eten met vrienden, ook moet ik vaak eten met collega's/klanten.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Beachgirl di 5 jun 2012 - 6:36

+1 Is allemaal vocht idd. en een keer goed poepen en je bent het kwijt.

De koolhydraten en het zout laten staan zal ook vast helpen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Jerry di 5 jun 2012 - 7:03

Bacio schreef:
Omdat deze 2 kg er ook in een zeer korte tijd aanzaten. Ik dacht dat je met een normaal dieet 1 kg per week afvalt, dan is 2 kg in 1 a 2 weken toch niet heel veel?

Buiten dat ik niet geloof in diëten, klopt je idee "het zat er snel aan, dan kan 't er ook snel weer af" niet helemaal...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Bacio di 5 jun 2012 - 7:16

Jerry uit je post begrijp ik dat je me iets duidelijk wilt maken, maar ik weet niet wat. Ik ben nog nooit aangekomen, ik weeg nog bijna hetzelfde als toen ik 18 was. Ik eet gezond en sport genoeg, door mn vakantie zit er 2kg aan. Die wil ik eraf. Ik vraag om advies hoe ik dat kan doen.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Bay di 5 jun 2012 - 7:18

Je cruesli zou ik vervangen door muesli of havervlokken, zemelen, sesamsaad oid.

In cruesli zitten erg veel suikers.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Jerry di 5 jun 2012 - 7:18

in dat geval kan ik je geen advies geven hoe je in 2 weken 2 kilo kunt afvallen smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 5 jun 2012 - 7:20

Mijn ervaring is dat de kilo's die er in korte tijd (zoals een vakantie dus) aan kwamen, er meestal in korte tijd ook vanzelf weer af gaan als je weer normaal eet. Ik denk dus niet dat een speciaal dieet nodig is, die twee kilootjes zijn er waarschijnlijk volgende week weer af.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bacio di 5 jun 2012 - 7:23

Bliss schreef:Mijn ervaring is dat de kilo's die er in korte tijd (zoals een vakantie dus) aan kwamen, er meestal in korte tijd ook vanzelf weer af gaan als je weer normaal eet. Ik denk dus niet dat een speciaal dieet nodig is, die twee kilootjes zijn er waarschijnlijk volgende week weer af.
Dit zou inderdaad ook nog kunnen!

Bedankt voor de tip over de cruesli. Die ga ik vervangen!

Bacio
Prater
Prater

Bericht  silly-one di 5 jun 2012 - 7:34

Ik was met de wintersport 2 kilo aangekomen van het vele eten daar. Ook al bewoog ik daar ook veel, twee keer per dag warm eten is toch iets heel anders. Terug in Nederland was het er ook binnen 1-2 weken weer vanaf door een normaal eetpatroon.

Verder is een 'gezond' dieet vaak rond de 500 gram per week wil je het er af houden. Mijn moeder heeft een half jaar over 6 kilo gedaan, maar die is er ook niet meer aangekomen. Langzaam afvallen is nog altijd het beste.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  bolus26 wo 6 jun 2012 - 2:55

geen aardappels en brood eten.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bacio vr 8 jun 2012 - 6:08

Je had gelijk! Door weer in mn normale patroon te leven ben ik nu al 2,5 kg kwijt. Pfiew gelukkig smile

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Bliss vr 8 jun 2012 - 10:42

Ha zie je, dat wist ik wel zeker ook! Ook weer opgelost Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: