Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

+4
Makamba
Marin
Phileine
Siamsa
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 5:21

Tea-Leaf schreef:Zo zie je maar hoe het kan verschillen, ik dacht dat mijn moeder van niks wist, en die vond het heel normaal. Ze zei nog net niet "eh oke, heb je nog nieuws dan?" Haha.

Ik zou me niet te druk maken, je ouders nemen je vast wel zoals je bent zoals ik dat lees. Ik wens je heel veel succes meis!

Dank je wel! Ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Makamba di 6 sep 2011 - 6:16

Heel veel succes Siamsa!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 12:51

Het is goed gegaan! Very Happy Het onderwerp werd mooi ingeleid doordat het ineens over taboes ging van vroeger...dus daar kon ik goed op inhaken! Ze hadden het echt totaal niet verwacht, en mijn moeder ging eerst nog een soort 'excuusjes' verzinnen ("Maar komt het niet gewoon doordat je ineens veel homoseksuele mensen om je heen had?") waardoor het een tijdelijk op komen zetten fase zou zijn, maar mijn pa schudde al gelijk zijn hoofd toen mijn moeder daarover begon dus hij snapte al gelijk dat ik juist uit de kast ben durven komen doordat ik ineens veel homoseksuele mensen leerde kennen, dat ik niet daardoor ineens op hetzelfde geslacht ben gaan vallen. Maar dat heb ik mijn moeder uitgelegd en ik geloof dat ze het wel begrijpt nu =) Daarna gingen ze zelfs nog op mij proosten, dus het zit helemaal goed! Heb ook een dikke knuffel van allebei gehad en ze horen het graag als er een liefde in mijn leven is =) Ze weten dat ik mannen niet uitsluit, maar ze weten ook dat het momenteel more likely is dat ik een vriendin krijg dan een vriend.

Wat een opluchting dit! Very Happy Donderdag gaan we nog gezellig met z'n vieren uit eten en daar kijk ik echt naar uit!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gizmo di 6 sep 2011 - 18:42

Dat klinkt goed Siamsa! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is smile
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Makamba di 6 sep 2011 - 19:24

Wat fijn dat ze zo geweldig reageerden! Very Happy Idd een hele opluchting voor je. Nu kun je eindelijk weer echt lekker gaan genieten van alles nu deze 'last' van je schouders is gevallen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Pussycat di 6 sep 2011 - 20:09

Wauw je ouders hebben het goed opgepakt zeg.
Dat gaat lang niet altijd zo...

Mijn schoonouders waren écht niet blij dat hun zoon een homo is. Vooral zijn moeder heeft het een poos gewoon ontkent totdat hij dus echt met een man thuis kwam. Maar nu ze al een paar jaar bij elkaar zijn is er helemaal geen probleem meer. Zij vind het vooral jammer dat er geen kleinkinderen van die kant komen.

Zelf heb ik wel eens geexperimenteerd met een vrouw en ben ook verliefd geweest op een vrouw, maar nog nooit een relatie met een vrouw gehad. En nu al meer dan 4 jaar samen met een man, dus dat komt er ook niet meer haha.
Nou ja misschien wel dat experimenteren dan Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 20:47

Super goed Siamsa! Je mag trots op jezelf zijn! Heeft je broertje je nog ondersteund? Fijn dat je vader het direct zo goed oppikte, dat is wel prettig van 'm. Hij praat vast nog wel even met je moeder na, en uiteindelijk zal zij het ook wel echt volledig accepteren, voor zover ze dat nu nog niet doet. Het is gewoon even wennen voor haar, en ik denk dat ze het ook echt niet verwacht had omdat je wel eerder mannelijke partners hebt gehad. Maar ik weet zeker dat zij jou uiteindelijk het beste gunnen, en al het geluk van de wereld, en als dat met een vrouw is, dan is dat hartstikke mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:47

Wat ontzettend fijn dat je ouders zo reageerden! Dat moet een goed gevoel zijn zeg. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:33

Dat klinkt inderdaad wel heel erg fijn! Wat een heerlijk gevoel moet dit voor je zijn!
Pussycat schreef:Mijn schoonouders waren écht niet blij dat hun zoon een homo is. Vooral zijn moeder heeft het een poos gewoon ontkent totdat hij dus echt met een man thuis kwam. Maar nu ze al een paar jaar bij elkaar zijn is er helemaal geen probleem meer. Zij vind het vooral jammer dat er geen kleinkinderen van die kant komen.
Ik heb het idee dat het bij vrouwen toch wat makkelijker geaccepteerd wordt dan bij mannen. Ik ken erg veel homo's en lesbisch en bij de vrouwen werd het in de meeste gevallen direct geaccepteerd, terwijl de ouders van de mannen er veel meer moeite mee hadden en soms nog steeds hebben.

Een vriend van mij is ooit door zijn moeder "betrapt" in bed terwijl hij bezig was met een andere jongen en zij doet nog steeds alsof het nooit gebeurd is en vraagt elke keer of hij al een vriendin heeft, terwijl (en dat bedoel ik niet lullig) je van 100 meter afstand nog ziet dat hij homo is, hij er ook zonder problemen voor uitkomt en iedereen het weet en hem volledig accepteert.

Ik kan me zelf overigens ook aangetrokken voelen tot vrouwen, ben ook wel nieuwsgierig naar seks met een vrouw, maar ik denk niet dat ik verliefd zou kunnen worden op een vrouw. Het is me in elk geval nog nooit gebeurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Nora do 8 sep 2011 - 4:36

Fijn hoe je ouders reageerde Siamsa! Dat zal een fijn gevoel zijn!

Ik moet zeggen dat ik vrouwen wel mooier vind dan mannen qua vormen. Maar toch val ik niet op vrouwen, de humor/nuchterheid mis ik bij de meeste vrouwen.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa vr 9 sep 2011 - 0:28

Hoorde gisteren van mijn vader dat mijn moeder het onderwerp vermijdt. Gisteren zijn we uit eten geweest en ze heeft er ook niets over gezegd of gevraagd. Ach, ik ben allang blij dat ze zich er niet negatief over uitlaat, ze heeft gewoon tijd nodig, het is ook niet niets om te horen als je het totaal niet verwacht.


Laatst aangepast door Siamsa op vr 9 sep 2011 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:33

*meldt zich*

(zie avatar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 0:39

Het is voor je moeder denk ik ook wel echt even wennen. Natuurlijk zal het op de lange termijn niet uitmaken en wil zij uiteindelijk ook dat je gelukkig bent, met wie dan ook. Maar het is wel een soort toekomstbeeld van haar wat ook veranderd, zij zag jou gewoon altijd samen met een man. Maar ze draait nog wel bij, ze vond het in elk geval niet negatief, en bovendien heb je je vader nog die je daarin steunt. Dus dat komt wel goed hoor! smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  luenca vr 9 sep 2011 - 19:55

ik ben bisexueel, althans, dat was ik Question ik heb een aantal vriendinnen gehad tussen 2005 en 2008 maar de laatste jaren heb ik alleen relaties gehad, met mannen, en weet niet eens meer hoe het is met vrouwen , ik mis ze wel, ben ook weer niet op zoek, maar ben gewoon na mn paar vrouwelijke exen geen leukere dan hun of net zo leuk tegengekomen en ook wel wat afgeschrokken van toen, waren best gemene meiden. ik denk ook niet dat ik heel me leven met 1 vrouw zou kunnen leven..alhoewel ik daar soms wel de neiging toeheb, beetje tegenstrijdig Rolling Eyes
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum