Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

+4
Makamba
Marin
Phileine
Siamsa
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 4:03

Momenteel zijn er een aantal topics in deze pijler die over vriendjes gaan: 'Jij en je vriend (foto's'), 'Hoe heet je vriend?', 'Hoe noem jij je vriend?'. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar het aantal meiden/vrouwen op het forum dat op vrouwen valt en misschien ook wel een vrouwelijke partner heeft. Zelf val ik al sinds mijn puberteit op vrouwen, maar ben pas de laatste 2 jaar uit de kast aan het komen. Ik ben in het verleden ook op mannen verliefd geweest en heb ook twee relaties gehad met mannen. De laatste jaren doen mannen mij helemaal niets meer, maar ik ga niet uitsluiten dat dat nooit meer zal gebeuren; ik ben in het verleden namelijk wel op mannen verliefd geweest.

Maar n.a.v. die topics ben ik dus erg benieuwd hoeveel vrouwen hier ook op vrouwen vallen. En hebben jullie ook een vriendin? Of ben je bi-seksueel en heb je nu een vriend?



Laatst aangepast door Siamsa op di 6 sep 2011 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Phileine di 6 sep 2011 - 4:10

Ik ben lesbisch en heb een vriendin, inmiddels zijn we bijna drie jaar samen en verloofd. Volgens mij zijn er nog wel wat meiden op het forum biseksueel/lesbisch, maar niet heel veel.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 4:17

Ik ben tot mijn 18e overtuigend lesbisch geweest en het hele coming out proces doorlopen, maar weet nu dat ik seksueel gezien op mannen val. Maar neemt niet weg dat ik vrouwen heel aantrekkelijk kan vinden, en vind het heerlijk om met m'n vriend vrouwen te keuren Wink

Er is 1 vrouw die ik echt seksueel aantrekkelijk vind, en dat is Kate Walsh (Addison Montgomery).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:18

Er zijn hier wel wat meiden die bi zijn en ook wel wat lesbische dames, maar niet veel inderdaad.
Ik val op mannen en vrouwen maar ik heb al 8 jaar een vriend.

Maakt het voor jou wat uit dan Siamsa, qua forummen? Ik vind het er zelf niet toe doen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:19

Joy_ schreef:Ik ben tot mijn 18e overtuigend lesbisch geweest en het hele coming out proces doorlopen, maar weet nu dat ik seksueel gezien op mannen val. Maar neemt niet weg dat ik vrouwen heel aantrekkelijk kan vinden, en vind het heerlijk om met m'n vriend vrouwen te keuren Wink

Er is 1 vrouw die ik echt seksueel aantrekkelijk vind, en dat is Kate Walsh (Addison Montgomery).

Jij ontzettende pot! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 4:22

Tea-Leaf schreef:
Joy_ schreef:Ik ben tot mijn 18e overtuigend lesbisch geweest en het hele coming out proces doorlopen, maar weet nu dat ik seksueel gezien op mannen val. Maar neemt niet weg dat ik vrouwen heel aantrekkelijk kan vinden, en vind het heerlijk om met m'n vriend vrouwen te keuren Wink

Er is 1 vrouw die ik echt seksueel aantrekkelijk vind, en dat is Kate Walsh (Addison Montgomery).

Jij ontzettende pot! :P

Pot die de ketel verwijt of hoe het stomme gezegde dan ook gaat! Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:27

Joy_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Joy_ schreef:Ik ben tot mijn 18e overtuigend lesbisch geweest en het hele coming out proces doorlopen, maar weet nu dat ik seksueel gezien op mannen val. Maar neemt niet weg dat ik vrouwen heel aantrekkelijk kan vinden, en vind het heerlijk om met m'n vriend vrouwen te keuren Wink

Er is 1 vrouw die ik echt seksueel aantrekkelijk vind, en dat is Kate Walsh (Addison Montgomery).

Jij ontzettende pot! :P

Pot die de ketel verwijt of hoe het stomme gezegde dan ook gaat! Very Happy

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Geloof ik. Haha. Maar ik ben meer pot dan jij inderdaad lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 4:29

Tea-Leaf schreef:Er zijn hier wel wat meiden die bi zijn en ook wel wat lesbische dames, maar niet veel inderdaad.
Ik val op mannen en vrouwen maar ik heb al 8 jaar een vriend.

Maakt het voor jou wat uit dan Siamsa, qua forummen? Ik vind het er zelf niet toe doen.


Nee hoor, dat maakt qua forummen helemaal niets uit voor mij, dat is niet de reden waarom ik benieuwd ben. Ik heb dit topic ook niet geopend om in contact te komen met lesbische of bi-seksuele vrouwen; in mijn omgeving (vrienden, vriendinnen, collega's) heb ik veel mensen om mij heen die op hetzelfde geslacht vallen.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:31

Ik denk wel dat ik verliefd zou kunnen worden op een vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:31

Oké, en al deed je het daar wel om: ook goed natuurlijk.

Is het voor jou iets waar je mee worstelt of helemaal niet? Wel fijn dat je in je omgeving niet de enige bent. Ik was dat 'vroeger' wel en dat is best moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:32

James schreef:Ik denk wel dat ik verliefd zou kunnen worden op een vrouw.

Je komt gewoon weer forummen he, boefje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:33

Tea-Leaf schreef:
James schreef:Ik denk wel dat ik verliefd zou kunnen worden op een vrouw.

Je komt gewoon weer forummen he, boefje!

Alleen als ik tijd heb, maar dat heb ik niet meer zoveel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:35

Als ik je hier teveel zie, schop ik je er wel af!

Sorry voor de offtopic berichten Siamsa :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 4:49

Tea-Leaf schreef:Oké, en al deed je het daar wel om: ook goed natuurlijk.

Is het voor jou iets waar je mee worstelt of helemaal niet? Wel fijn dat je in je omgeving niet de enige bent. Ik was dat 'vroeger' wel en dat is best moeilijk.

Ik worstel alleen met het feit dat mijn ouders het nog niet weten (mijn broertje en een lesbische nicht weten het al wel). Echter, vanavond ga ik ze het vertellen (wat ik dood en doodeng vind), dus dan zal er een ontzettende last van mijn schouders vallen. De rest van mijn familie ga ik geen persoonlijke mededeling doen, ze horen of zien het vanzelf wel. Ik heb vrijdag een bruiloft van een familielid, en mocht iemand vragen wanneer ik nou eens met een mannelijke date naar een familieaangelegenheid kom, zal ik wel even een opmerking maken dat het ook een vrouw kan zijn;)

Al mijn vriendinnen weten het wel en ook op mijn werk is inmiddels bijna iedereen op de hoogte. Aan mijn vriendinnen heb ik het persoonlijk verteld en de meeste collega's hebben het van een andere collega gehoord. Ik heb nog nooit een negatieve reactie gekregen, erg fijn!

Inderdaad ontzettend fijn dat ik niet de enige ben in mijn omgeving. Ik vind het wel 'grappig' (weet even geen ander woord ervoor) dat ik ze allemaal per toeval ben tegengekomen, namelijk op school en op mijn werk, ik ben er niet naar opzoek gegaan.

Ik vind het /jammer naar voor jou dat je een lange tijd alleen bent geweest met je gevoelens maar ben blij voor je dat dat inmiddels veranderd is! Weten al jouw familieleden en vrienden van je bi-seksualiteit af?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 4:50

Oh en don't worry over de off-topic berichten, ik ken dit forum al langer dan vandaag, haha.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 4:52

Heel erg veel succes, Siamsa. Dat is een hele belangrijke en spannende stap! Ik denk ook dat wanneer jij open bent over je geaardheid, en er makkelijk over doet, anderen dat ook sneller doen. Wellicht een tip om mee te nemen naar je ouders. Blijkbaar werkt dat ook bij al je collega's en vriendinnen die je ontmoet hebt, en open mee bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 4:52

Phileine schreef:Ik ben lesbisch en heb een vriendin, inmiddels zijn we bijna drie jaar samen en verloofd. Volgens mij zijn er nog wel wat meiden op het forum biseksueel/lesbisch, maar niet heel veel.

Wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:58

Siamsa schreef:
Tea-Leaf schreef:Oké, en al deed je het daar wel om: ook goed natuurlijk.

Is het voor jou iets waar je mee worstelt of helemaal niet? Wel fijn dat je in je omgeving niet de enige bent. Ik was dat 'vroeger' wel en dat is best moeilijk.

Ik worstel alleen met het feit dat mijn ouders het nog niet weten (mijn broertje en een lesbische nicht weten het al wel). Echter, vanavond ga ik ze het vertellen (wat ik dood en doodeng vind), dus dan zal er een ontzettende last van mijn schouders vallen. De rest van mijn familie ga ik geen persoonlijke mededeling doen, ze horen of zien het vanzelf wel. Ik heb vrijdag een bruiloft van een familielid, en mocht iemand vragen wanneer ik nou eens met een mannelijke date naar een familieaangelegenheid kom, zal ik wel even een opmerking maken dat het ook een vrouw kan zijn;)

Al mijn vriendinnen weten het wel en ook op mijn werk is inmiddels bijna iedereen op de hoogte. Aan mijn vriendinnen heb ik het persoonlijk verteld en de meeste collega's hebben het van een andere collega gehoord. Ik heb nog nooit een negatieve reactie gekregen, erg fijn!

Inderdaad ontzettend fijn dat ik niet de enige ben in mijn omgeving. Ik vind het wel 'grappig' (weet even geen ander woord ervoor) dat ik ze allemaal per toeval ben tegengekomen, namelijk op school en op mijn werk, ik ben er niet naar opzoek gegaan.

Ik vind het /jammer naar voor jou dat je een lange tijd alleen bent geweest met je gevoelens maar ben blij voor je dat dat inmiddels veranderd is! Weten al jouw familieleden en vrienden van je bi-seksualiteit af?

Nee, niet iedereen weet er van. Vrienden wel, mijn moeder en haar man ook. Mijn moeder heb ik het niet heel lang geleden verteld en ze bleek het altijd al te weten, heel apart. Mijn zwager is gay en heeft een vriend, die weten het ook. Verder weet in de familie van mijn vriend niemand het. Mijn lievelingsneefje weet het ook. Ik schaam me er absoluut niet voor maar ik maak er ook geen uithangbord van. Mocht iemand het vragen dan zal ik wel altijd eerlijk zeggen hoe het zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:59

Wel spannend dat je het vanavond gaat vertellen! Nerveus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 5:09

Tea-Leaf schreef:Wel spannend dat je het vanavond gaat vertellen! Nerveus?

Ik ga dood van de zenuwen! Ik heb het mijn broertje een maand geleden verteld en hij dacht in eerste instantie dat ik een grapje maakte, terwijl ik juist had verwacht dat het voor hem niet als een schok zou komen. Gelukkig wist ik hem snel te overtuigen dat het echt zo is en hij vindt het helemaal prima! Hij grapte dat hij het wel jammer vindt dat hij geen zwager krijgt, haha (hij heeft alleen mij als sibling, dus heeft altijd al graag een broer gewild). Hij gaat ook mee vanavond =)

Ik heb geen flauw idee of mijn ouders iets doorhebben. Mijn vader zegt wel elke keer als hij mij ziet dat ik alles tegen ze kan vertellen (en dan kijkt hij mij aan van 'ik weet dat je iets wilt vertellen', maar dat kan ik mij ook heel goed verbeelden natuurlijk, haha), maar ik weet niet of ze zoiets zouden verwachten!

Net als jij ben ik ook geen uithangbord. Ik ben tot nu toe niet altijd eerlijk geweest tegen mensen, omdat ik niet het risico wilde nemen dat mijn ouders het via via te horen zouden krijgen, maar vanaf morgen kan ik eindelijk een eerijk antwoord geven als mensen iets vragen. Ik ben er dan ook pas echt klaar voor een serieuze relatie aan te gaan, ik wil zoiets niet in het geheim doen.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 5:14

Ik was er ook van overtuigd dat mijn moeder het doorhad, en ik dacht ook dat ze wel eens hints maakte naar het feit dat ze het wist..Maar achteraf bleek dat ze het echt niet wist!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 5:15

Joy_ schreef:Ik was er ook van overtuigd dat mijn moeder het doorhad, en ik dacht ook dat ze wel eens hints maakte naar het feit dat ze het wist..Maar achteraf bleek dat ze het echt niet wist!

Ja echt heel apart hoe je jezelf zoiets in kunt laten beelden, haha. Mijn ouders hebben ook wel eens opmerkingen gemaakt waarvan ik dacht 'zullen ze iets door hebben?', maar dat is meer omdat je er zelf zo mee bezig bent en op alles let wat er gezegd wordt.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 5:17

Zo zie je maar hoe het kan verschillen, ik dacht dat mijn moeder van niks wist, en die vond het heel normaal. Ze zei nog net niet "eh oke, heb je nog nieuws dan?" Haha.

Ik zou me niet te druk maken, je ouders nemen je vast wel zoals je bent zoals ik dat lees. Ik wens je heel veel succes meis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Siamsa di 6 sep 2011 - 5:17

James schreef:Ik denk wel dat ik verliefd zou kunnen worden op een vrouw.

Maar dat is nog nooit gebeurd dus?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 5:18

Kom je nog even vertellen hoe het ging?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum? Empty Re: Zijn er lesbische/bi-seksuele meiden op dit forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum