nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?
+30
Tazz
Chelle
Pien
Rush
Merai
Coco
RYW
vlinder19
Thunder
LindaK
_Jet
Teddyaapje
Printje
Bruintje Beer
Annie24
maiadebij
PapillonRose
sheila123
ekjir@M
LMCurious
Liadan
Darius
LotteK
Vancity_girl
Mamsie
Zininzon
Parisienne
kwak
Susan
Tania
34 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?
Mmm... misschien morgen samen op de klep leggen om foto te maken?Minneke schreef:ProudMama schreef:Oei, moet ik wel een krukje in de keuken zetten, anders is de klep van mijn vaatwasser te hoog om op te staan! Oven zit zelfs nog hoger.
Tv hangt aan de muur en pc zit in een kast.
Ben ik nu een slechte moeder omdat ze er niks mee kunnen?
Duh...
Gast- Gast
Susan schreef:
Nee, dat moet zij dan doen, op hetLibelle-forumof zo.
Het Max-forum.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mmm... misschien morgen samen op de klep leggen om foto te maken?Minneke schreef:ProudMama schreef:Oei, moet ik wel een krukje in de keuken zetten, anders is de klep van mijn vaatwasser te hoog om op te staan! Oven zit zelfs nog hoger.
Duh...
Doen!!! Dat wil ik zien!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mmm... misschien morgen samen op de klep leggen om foto te maken?Minneke schreef:ProudMama schreef:Oei, moet ik wel een krukje in de keuken zetten, anders is de klep van mijn vaatwasser te hoog om op te staan! Oven zit zelfs nog hoger.
Duh...
Dat lijkt me een goed begin!
Gast- Gast
Helaas liggen ze nu te slapen...Arden schreef:ProudMama schreef:Mmm... misschien morgen samen op de klep leggen om foto te maken?Minneke schreef:ProudMama schreef:Oei, moet ik wel een krukje in de keuken zetten, anders is de klep van mijn vaatwasser te hoog om op te staan! Oven zit zelfs nog hoger.
Duh...
Doen!!! Dat wil ik zien!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Helaas liggen ze nu te slapen...Arden schreef:ProudMama schreef:Mmm... misschien morgen samen op de klep leggen om foto te maken?Minneke schreef:ProudMama schreef:Oei, moet ik wel een krukje in de keuken zetten, anders is de klep van mijn vaatwasser te hoog om op te staan! Oven zit zelfs nog hoger.
Duh...
Doen!!! Dat wil ik zien!
Morgen gelijk doen dan, opvoeden begint direct na de geboorte.
Gast- Gast
Susan schreef:kwak schreef:Susan schreef:kwak schreef:Tania schreef:Susan schreef:Ik denk anders dat als ik op de klep van de vaatwasser ga staan, mijn moeder heus wel in actie komt.
Ja? Maakt ze dan een foto?
ik denk dan dat die klep dan al wel op de grond ligt, die zijn denk ik niet bestand tegen 50+ kilo
Dan kan ze toch alsnog een foto maken?
uiteraard! post je hem dan wel even!?
Nee, dat moet zij dan doen, op het Libelle-forum of zo.
Dan kan ze daar gelijk een topic openen om er nou voor eens en voor altijd achter te komen of borstvoeding of flesvoeding beter is.
Gast- Gast
Twellie schreef:Susan schreef:kwak schreef:Susan schreef:kwak schreef:Tania schreef:Susan schreef:Ik denk anders dat als ik op de klep van de vaatwasser ga staan, mijn moeder heus wel in actie komt.
ik denk dan dat die klep dan al wel op de grond ligt, die zijn denk ik niet bestand tegen 50+ kilo
Dan kan ze daar gelijk een topic openen om er nou voor eens en voor altijd achter te komen of borstvoeding of flesvoeding beter is.
"Mijn dertigjarige dochter krijgt nog borstvoeding en zij is niet allergisch, dus ik denk borstvoeding!"
Gast- Gast
Arden schreef:Twellie schreef:Susan schreef:kwak schreef:Susan schreef:kwak schreef:Tania schreef:Susan schreef:Ik denk anders dat als ik op de klep van de vaatwasser ga staan, mijn moeder heus wel in actie komt.
"Mijn dertigjarige dochter krijgt nog borstvoeding en zij is niet allergisch, dus ik denk borstvoeding!"
Helaas is mijn moeder van de flesvoedingspartij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Arden schreef:Twellie schreef:Susan schreef:kwak schreef:Susan schreef:kwak schreef:Tania schreef:Susan schreef:Ik denk anders dat als ik op de klep van de vaatwasser ga staan, mijn moeder heus wel in actie komt.
Helaas is mijn moeder van de flesvoedingspartij.
Ja, nu is het klaar Susan. Freakie en ik komen je morgen ophalen. Ik begin vanavond nog met kolven om het relactatie-proces in gang te zetten.
Gast- Gast
Even on-topic: ik ben MaiadeBij nog vergeten. Die zou ik zelf nog wel als moeder willen
Gast- Gast
Alle moeders verzamelen!!!Arden schreef:Ik zeg: alle moeders waar de kinderen op de klep van de vaatwasser mogen zitten!
Gast- Gast
Ontopic: Susan, Stuiterbal, MamaRosa, Minneke, Maiadebij, Mamavan2 en Mamsie schieten mij zo even te binnen.
Gast- Gast
Storm schreef:Alle moeders verzamelen!!!Arden schreef:Ik zeg: alle moeders waar de kinderen op de klep van de vaatwasser mogen zitten!
'kheb geen vaatwasser, maar als ik die had mocht het!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Storm schreef:Alle moeders verzamelen!!!Arden schreef:Ik zeg: alle moeders waar de kinderen op de klep van de vaatwasser mogen zitten!
Gast- Gast
kwak schreef:Storm schreef:Alle moeders verzamelen!!!Arden schreef:Ik zeg: alle moeders waar de kinderen op de klep van de vaatwasser mogen zitten!
Mag ze dan wel op je afwasbak zitten? Dat vind ik ook altijd een goede graadmeter voor correct moederschap.
Gast- Gast
ProudMama
Susan
Minneke
Arden
Deze moeders komen zo in me op. Lekkere verantwoorde moeders.
Deze moeder gaat slapen!
Susan
Minneke
Arden
Deze moeders komen zo in me op. Lekkere verantwoorde moeders.
Deze moeder gaat slapen!
Gast- Gast
Waarschuwing:
De nu volgende afbeelding kan als schokkend worden ervaren. Wij willen er u graag op wijzen dat het betreffende kind géén letsel over heeft gehouden aan deze levensgevaarlijk stunt. Desalniettemin raden wij u aan deze actie thuis NIET na te doen.
Wij dragen hoe dan ook geen verantwoordelijkheid voor mogelijke schade als gevolg van het bekijken en/of naspelen van deze situatie.
De nu volgende afbeelding kan als schokkend worden ervaren. Wij willen er u graag op wijzen dat het betreffende kind géén letsel over heeft gehouden aan deze levensgevaarlijk stunt. Desalniettemin raden wij u aan deze actie thuis NIET na te doen.
Wij dragen hoe dan ook geen verantwoordelijkheid voor mogelijke schade als gevolg van het bekijken en/of naspelen van deze situatie.
Gast- Gast
Schandalig, Minneke. Onverantwoord ben je!
Gast- Gast
Nou inderdaad Minneke!Storm schreef:Schandalig, Minneke. Onverantwoord ben je!
Ontopic: Susan, Minneke (ja, toch wel.. die foto van net vergeet ik maar even), Arden, Dromertje (die tel ik gewoon nog even mee) en Mamsie
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
O, dear,
Ik kom ook nog een afstandbediening-foto tegen... Dit loopt uit de hand!
Ik kom ook nog een afstandbediening-foto tegen... Dit loopt uit de hand!
Gast- Gast
Ik ga het AMK bellen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Mama_van2 en Knets al komt ze hier bijna niet meer.
Andere kan ik te weinig van zeggen.
Andere kan ik te weinig van zeggen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Zininzon schreef:Ik ga het AMK bellen!
Damn, ik kan wel inpakken gok ik.
Vaarwel, het ga jullie goed!
Gast- Gast
Ik denk Maiadebij omdat haar dochter ook bij haar in bed slaapt soms, dan kan die van mij er mooi naast
En in de posts van Linda herken ik mezelf ook vaak.
Ik heb het hele vaatwasser gedoe gemist, maar ik heb hier ook nog wel wat foto's die niet door de beugel kunnen. Die ga ik maar niet plaatsen, voor het AMK ook hier op de stoep staat.
En in de posts van Linda herken ik mezelf ook vaak.
Ik heb het hele vaatwasser gedoe gemist, maar ik heb hier ook nog wel wat foto's die niet door de beugel kunnen. Die ga ik maar niet plaatsen, voor het AMK ook hier op de stoep staat.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Welke moeder bewonder je hier?
» Welke studie zou jij willen doen als het kon?
» Welke eigenschap zou je willen kopen?
» Welke taal zou je willen leren?
» Welke moeder bewonder je hier?
» Welke studie zou jij willen doen als het kon?
» Welke eigenschap zou je willen kopen?
» Welke taal zou je willen leren?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: