Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

+30
Tazz
Chelle
Pien
Rush
Merai
Coco
RYW
vlinder19
Thunder
LindaK
_Jet
Teddyaapje
Printje
Bruintje Beer
Annie24
maiadebij
PapillonRose
sheila123
ekjir@M
LMCurious
Liadan
Darius
LotteK
Vancity_girl
Mamsie
Zininzon
Parisienne
kwak
Susan
Tania
34 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Thunder za 3 sep 2011 - 1:27

Ik vind het wel lol-topics laughcry om sommige reacties lig ik echt dubbel laughcry .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Thunder za 3 sep 2011 - 1:29

Mamsie schreef:
Rataplan schreef:Voor mij zijn er dat een hele hoop. Eigenlijk te veel om op te noemen. Ik vraag me alleen wel af waarom niemand mij hun kinderen toevertrouwd scratch :P .

ja je bent niet te weinig heee hahaha dan word je vergeten

Zó weinig ben ik hier toch niet... :P Het klopt wel dat ik tegenwoordig wat anoniemer ben geworden en wat minder over onszelf vertel.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  vlinder19 za 3 sep 2011 - 2:11

Ik zou kiezen voor Liadan, Maiadebij of Mv2!
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 5:59

Of ik ben niet bekend genoeg, of er is niet zoveel vertrouwen in mij als moeder? Cool

Ik vind het echt heel raar dat er zo lang gepraat wordt over die foto. Ik heb hem gezien en kan me voorstellen dat de ene moeder dat erger vindt dan de andere, maar zo schokkend was het sowieso absoluut niet. Echt vreemd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:04

Printje schreef:
Razz_ schreef:

Ik snap die heisa wel..ik blijf het echt een vreemde actie vinden maar goed...hier hebben we het al lang en breed over gehad. Daarom zou ik mijn kind niet toevertrouwen aan zulke moeders, als je kind valt op zijn hoofd roepen jullie hier wel anders.

Maar Printje? Jou kind valt en stoot zich toch ook wel eens als jij even niet oplet? Dat overkomt toch iedere moeder? Ik zou persoonlijk S. ook niet op de klep maar de vaatwassen willen hebben en boos worden als hij dat uberhaupt in z'n hoofd haalt. Maar om daarmee gelijk geen vertrouwen meer hebben in een moeder dat slaat toch nergens op?

vertrouwen had ik misschien anders moeten zeggen maar ik blijf het raar vinden dat je eerst een foto gaat maken en dan pas je kind vd vaatwasser haalt. Vervolgens wordt er hier net gedaan alsofhet doodnormaal is dat kinderen op kasten en weet ik wat klimmen.
Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt, maar dat zie je toch helemaal verkeerd. Er wordt helemaal niet gedaan alsof het doodnormaal is dat die dingen gebeuren. Ik snap alleen werkelijk waar niet dat er zo'n heisa gemaakt wordt om 1 foto. Net alsof jullie 24/7 bovenop je kind zitten om te kijken wat ie uitspookt, ammehoela.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:08

Storm schreef:
Printje schreef:
Razz_ schreef:

Ik snap die heisa wel..ik blijf het echt een vreemde actie vinden maar goed...hier hebben we het al lang en breed over gehad. Daarom zou ik mijn kind niet toevertrouwen aan zulke moeders, als je kind valt op zijn hoofd roepen jullie hier wel anders.

Maar Printje? Jou kind valt en stoot zich toch ook wel eens als jij even niet oplet? Dat overkomt toch iedere moeder? Ik zou persoonlijk S. ook niet op de klep maar de vaatwassen willen hebben en boos worden als hij dat uberhaupt in z'n hoofd haalt. Maar om daarmee gelijk geen vertrouwen meer hebben in een moeder dat slaat toch nergens op?

vertrouwen had ik misschien anders moeten zeggen maar ik blijf het raar vinden dat je eerst een foto gaat maken en dan pas je kind vd vaatwasser haalt. Vervolgens wordt er hier net gedaan alsofhet doodnormaal is dat kinderen op kasten en weet ik wat klimmen.
Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt, maar dat zie je toch helemaal verkeerd. Er wordt helemaal niet gedaan alsof het doodnormaal is dat die dingen gebeuren. Ik snap alleen werkelijk waar niet dat er zo'n heisa gemaakt wordt om 1 foto. Net alsof jullie 24/7 bovenop je kind zitten om te kijken wat ie uitspookt, ammehoela.

+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:17

Nou, zo komt dromertje iig niet meer terug.... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:18

Ik ben het ook met Razz en Storm eens. Natuurlijk wil je niet dat ze op een klep van een vaatwasser staan, maar het is niet iets dramatisch of zo. En kinderen klimmen nou eenmaal. Ik vraag mij af waar ze bij Printje wel op mogen klimmen? Kinderen zijn nou eenmaal ondernemend en soms vingervlug. En je wilt niet dat een kind valt of zo, ja dat kan overal gebeuren. Hou je hard maar vast in een speeltuin of zo. Een kind moet toch kunnen ontdekken natuurlijk met mate. Maar kom op zeg het wordt wel heel erf overdreven vind ik. Een kind kan je niet behouden altijd van vallen en stoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:19

Theedoosje schreef:Ik ben het ook met Razz en Storm eens. Natuurlijk wil je niet dat ze op een klep van een vaatwasser staan, maar het is niet iets dramatisch of zo. En kinderen klimmen nou eenmaal. Ik vraag mij af waar ze bij Printje wel op mogen klimmen? Kinderen zijn nou eenmaal ondernemend en soms vingervlug. En je wilt niet dat een kind valt of zo, ja dat kan overal gebeuren. Hou je hard maar vast in een speeltuin of zo. Een kind moet toch kunnen ontdekken natuurlijk met mate. Maar kom op zeg het wordt wel heel erf overdreven vind ik. Een kind kan je niet behouden altijd van vallen en stoten.

Ik ben het ook met Razz en Storm eens hoor....maar ik denk da printje het meer heeft over het feit dat er op huishoudelijke dingen of meubels word gestaan, waar het dus niet voor bedoeld is. smile Dus niet zozeer voor het vallen en stoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:20

HeartBeat schreef:Nou, zo komt dromertje iig niet meer terug.... laughcry
Mwoah, denk dat dat wel meevalt. Als Dromertje besluit om terug te komen dan zal ze het vast niet laten om deze discussie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:22

HeartBeat schreef:
Theedoosje schreef:Ik ben het ook met Razz en Storm eens. Natuurlijk wil je niet dat ze op een klep van een vaatwasser staan, maar het is niet iets dramatisch of zo. En kinderen klimmen nou eenmaal. Ik vraag mij af waar ze bij Printje wel op mogen klimmen? Kinderen zijn nou eenmaal ondernemend en soms vingervlug. En je wilt niet dat een kind valt of zo, ja dat kan overal gebeuren. Hou je hard maar vast in een speeltuin of zo. Een kind moet toch kunnen ontdekken natuurlijk met mate. Maar kom op zeg het wordt wel heel erf overdreven vind ik. Een kind kan je niet behouden altijd van vallen en stoten.

Ik ben het ook met Razz en Storm eens hoor....maar ik denk da printje het meer heeft over het feit dat er op huishoudelijke dingen of meubels word gestaan, waar het dus niet voor bedoeld is. smile Dus niet zozeer voor het vallen en stoten.

oow dat dacht ik te lezen over vallen en stoten. Mijn excuses als ik het dan mis heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  RYW za 3 sep 2011 - 6:23

Elodie schreef:Of ik ben niet bekend genoeg, of er is niet zoveel vertrouwen in mij als moeder? Cool

Ik vind het echt heel raar dat er zo lang gepraat wordt over die foto. Ik heb hem gezien en kan me voorstellen dat de ene moeder dat erger vindt dan de andere, maar zo schokkend was het sowieso absoluut niet. Echt vreemd.

Dat is een beetje wat je krijgt als men maar moeilijk kan accepteren dat anderen een andere mening ergens over hebben.

Ik vind overigens wel, na wat ik in een paar topics gelezen heb, dat de pro-vaatwassermoeders degenen zijn die het elke keer weer aanhalen op een lollige manier, en als er dan op teruggereageerd wordt er verzucht wordt dat er 'weer' over begonnen moet worden.

Ik heb al eens gezegd, mij zal het jeuken hoe andere mensen hun kinderen opvoeden. Maar als je hier de vraag stelt: 'wie van het forum zou jouw kinderen mogen opvoeden' dan is het toch Printje's goed recht om een voorkeur te hebben voor iemand die dit niet toestaat? ProudMama mag toch ook een voorkeur hebben voor MamaRosa omdat ze ook christelijk is? Ik snap niet dat dat dan weer uit de context getrokken moet worden.

Overigens zou ik persoonlijk geen foto maken in die situatie, ik vind dat ik daarmee het signaal afgeef dat zijn actie wel prijzenswaardig of interessant is, waardoor hij het vaker zou kunnen doen. Maar als iemand anders wel een foto wil maken zal dat me verder ook worst wezen.

Oh, en ik weet niet zo heel goed door wie ik mijn kinderen zou laten opvoeden. Ik vind Minneke wel lekker stabiel overkomen, en Arden vind ik wel een vechter voor de kinderen, en Susan een moeder die niet opgeeft. Jullie moeten het dus allemaal maar lekker samen doen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:29

laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:30

Elodie schreef:
Ik vind het echt heel raar dat er zo lang gepraat wordt over die foto. Ik heb hem gezien en kan me voorstellen dat de ene moeder dat erger vindt dan de andere, maar zo schokkend was het sowieso absoluut niet. Echt vreemd.

Dit dus.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Coco za 3 sep 2011 - 6:33

Theedoosje schreef:Ik ben het ook met Razz en Storm eens. Natuurlijk wil je niet dat ze op een klep van een vaatwasser staan, maar het is niet iets dramatisch of zo. En kinderen klimmen nou eenmaal. Ik vraag mij af waar ze bij Printje wel op mogen klimmen? Kinderen zijn nou eenmaal ondernemend en soms vingervlug. En je wilt niet dat een kind valt of zo, ja dat kan overal gebeuren. Hou je hard maar vast in een speeltuin of zo. Een kind moet toch kunnen ontdekken natuurlijk met mate. Maar kom op zeg het wordt wel heel erf overdreven vind ik. Een kind kan je niet behouden altijd van vallen en stoten.

Nou idd, die van mij vallen dagelijks hoor, krijgen ze niks van. Ze houden meer bulten aan hun hoofd over door tegen het raam te rennen of tegen de muur te vallen, dan dat ze ergens afvallen.
Mijn zoontje is vandaag wel meerdere malen gevallen toen hij op handen en voeten de glijbaan op klom, dat lukte hem minder goed dan zijn zusje..maar hij had wel ontzettende lol.

Ik zie overigens nog geen echte match hier voor mijn kinderen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 6:59

Ik heb wel geen kinderen maar Liadan en Dromertje vallen/vielen mijn altijd erg positief op.

En verder mamsie want die kan goed met de ZARA webshop overweg.. Mijn kids moeten er natuurlijk wel modieus bijlopen Wink :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Merai za 3 sep 2011 - 7:14

Ik heb ook (nog) geen kinderen maar als ik nu moet kiezen zou ik gaan voor Susan, RYW, mamavan2 of weetjewel. Dit omdat zij volgens mij allevier de onvoorwaardelijke liefde voor hun kinderen combineren met een hele dosis humor, zo zou ik het later ook willen doen!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Printje za 3 sep 2011 - 9:35

Theedoosje schreef:
HeartBeat schreef:
Theedoosje schreef:Ik ben het ook met Razz en Storm eens. Natuurlijk wil je niet dat ze op een klep van een vaatwasser staan, maar het is niet iets dramatisch of zo. En kinderen klimmen nou eenmaal. Ik vraag mij af waar ze bij Printje wel op mogen klimmen? Kinderen zijn nou eenmaal ondernemend en soms vingervlug. En je wilt niet dat een kind valt of zo, ja dat kan overal gebeuren. Hou je hard maar vast in een speeltuin of zo. Een kind moet toch kunnen ontdekken natuurlijk met mate. Maar kom op zeg het wordt wel heel erf overdreven vind ik. Een kind kan je niet behouden altijd van vallen en stoten.

Ik ben het ook met Razz en Storm eens hoor....maar ik denk da printje het meer heeft over het feit dat er op huishoudelijke dingen of meubels word gestaan, waar het dus niet voor bedoeld is. smile Dus niet zozeer voor het vallen en stoten.

oow dat dacht ik te lezen over vallen en stoten. Mijn excuses als ik het dan mis heb.
Het ging me idd over staan op meubels etc. Of ik heb hier serieus een engeltje of het komt nog maar ons ventje klimt nergens op en dat mag hier dus ook niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Rush za 3 sep 2011 - 9:41

Babydoll
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 9:44

Printje schreef:
Theedoosje schreef:
HeartBeat schreef:
Theedoosje schreef:Ik ben het ook met Razz en Storm eens. Natuurlijk wil je niet dat ze op een klep van een vaatwasser staan, maar het is niet iets dramatisch of zo. En kinderen klimmen nou eenmaal. Ik vraag mij af waar ze bij Printje wel op mogen klimmen? Kinderen zijn nou eenmaal ondernemend en soms vingervlug. En je wilt niet dat een kind valt of zo, ja dat kan overal gebeuren. Hou je hard maar vast in een speeltuin of zo. Een kind moet toch kunnen ontdekken natuurlijk met mate. Maar kom op zeg het wordt wel heel erf overdreven vind ik. Een kind kan je niet behouden altijd van vallen en stoten.

Ik ben het ook met Razz en Storm eens hoor....maar ik denk da printje het meer heeft over het feit dat er op huishoudelijke dingen of meubels word gestaan, waar het dus niet voor bedoeld is. smile Dus niet zozeer voor het vallen en stoten.

oow dat dacht ik te lezen over vallen en stoten. Mijn excuses als ik het dan mis heb.
Het ging me idd over staan op meubels etc. Of ik heb hier serieus een engeltje of het komt nog maar ons ventje klimt nergens op en dat mag hier dus ook niet.

Reken er maar op dat ook die fase niet word overgeslagen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Pien za 3 sep 2011 - 9:51

Ik zal wel een heel zoetsappig antwoord geven maar ik ga er van uit dat als iemand de voogdij over mijn kind krijgt dat zij ze dan zou opvoeden zoals zij denkt dat het goed is. Dat ze mijn dochter zal zien als haar eigen kind en geen onderscheid zal maken met haar eigen kind(eren). Mede daardoor kan ik hier bij bijna elke moeder wel een positief punt noemen en springt er niet 1 echt uit...

Als vb. ik vind het heel mooi om te zien hoe mamavan2 zich vast bijt in de juiste hulp te krijgen voor haar kleine meid, maar zouden niet alle mama's dat doen? Waarom zou ik mijn kind dus eerder aan haar toe vertrouwen als aan bijv Mamsie?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  LMCurious za 3 sep 2011 - 10:00

Pien schreef:Ik zal wel een heel zoetsappig antwoord geven maar ik ga er van uit dat als iemand de voogdij over mijn kind krijgt dat zij ze dan zou opvoeden zoals zij denkt dat het goed is. Dat ze mijn dochter zal zien als haar eigen kind en geen onderscheid zal maken met haar eigen kind(eren). Mede daardoor kan ik hier bij bijna elke moeder wel een positief punt noemen en springt er niet 1 echt uit...

Als vb. ik vind het heel mooi om te zien hoe mamavan2 zich vast bijt in de juiste hulp te krijgen voor haar kleine meid, maar zouden niet alle mama's dat doen? Waarom zou ik mijn kind dus eerder aan haar toe vertrouwen als aan bijv Mamsie?

Ik denk dat dat toch juist het punt is. Mensen verschillen qua mening. En dit is natuurlijk onzin, want niemand hier gaat de voogdij aan een ander op het forum toekennen. Maar ook IRL, ga ik ervan uit dat al onze broers/zussen kinderen gaan opvoeden zoals ze denken dat goed is. Maar De ideeen wat goed is ligt bij onze broers/zussen heel ver uit elkaar, dus we hebben zeker wel een idee wie wel en wie niet de voogdij te laten krijgen mocht ons iets overkomen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 10:11

Stuiterbal schreef:
Printje schreef:
Het ging me idd over staan op meubels etc. Of ik heb hier serieus een engeltje of het komt nog maar ons ventje klimt nergens op en dat mag hier dus ook niet.

Reken er maar op dat ook die fase niet word overgeslagen laughcry
Whaha lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 10:18

Ik zou dan graag Arden als voogd willen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 22:33

Ik zie hier 2x mijn naam voorbij komen, wat leuk dat jullie zoveel vertrouwen in mij hebben. Maar of ik het ook waarmaak Wink haha. Wel handig dat als ik J.ens roep dat er dan 2 mannekes komen, inderdaad 2 vliegen in 1 klap.

Ik denk dat voor mij Happinog iets (moeder van tweeling jongetjes, weet alleen haar echte naam haha) Knets, mamavan2 en Pritt. Eigenlijk alle vier omdat ze lekker nononsense zijn en ze over veel dingen hetzelfde denken als ik. Verder spreekt hun persoonlijkheid mij enorm aan. Ze zeuren niet zoveel over onbelangrijke dingen, staan echt voor wat ze willen en daar hou ik van.

Verder lees ik veel over een foto, alleen heb totaal geen idee waar dat over gaat. Kan iemand me helpen aan een topic ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 7 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum