Welke studie zou jij willen doen als het kon?
+35
Roxi3
Fiwen
Belle1985
Lady4
Flippin' Bitch
Middleme
Jente10
Rovine
Mizz_S
Rush
Klompemeiske
Serena
luenca
mamaemma
Susan
Zora
SuperGrover
PrimaBella
Arwyn
Snack a Jack
Suus
Zwoesj
Lavendel
bolus26
Ambivalence
Blond
Polly
mzcharlotte
Antibes
silly-one
ekiaam87
Oasis
Zininzon
Phileine
Bruintje Beer
39 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Welke studie zou jij willen doen als het kon?
Ik zie altijd zoveel interessants en leuks.. Als het aan mij lag, ben ik mijn hele leven wel aan het studeren volgens mij Helaas kan dat niet (tijd en geld), maar anders..
Ik zou wel
- verloskunde
- criminologie
- geneeskunde
willen studeren. En jullie? Of ben ik de enige nerd hier?
Ik zou wel
- verloskunde
- criminologie
- geneeskunde
willen studeren. En jullie? Of ben ik de enige nerd hier?
Gast- Gast
Re: Welke studie zou jij willen doen als het kon?
- Milieukunde
- Biologie
- Moleculaire chemie
- Biologie
- Moleculaire chemie
Gast- Gast
Als ik heel erg goed kon leren dan zou ik kiezen voor Geneeskunde.
Maar helaas is dat te hooggegrepen en voor nu zou ik dan een vervolgopleiding kiezen wat bij mijn beroep past en dan zou ik voor Verpleegkundige kiezen
Maar helaas is dat te hooggegrepen en voor nu zou ik dan een vervolgopleiding kiezen wat bij mijn beroep past en dan zou ik voor Verpleegkundige kiezen
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Rechten.
Helaas heb ik al twee bachelors dus ik moet extra betalen dus wegens financiën gaat het niet. En ondanks dat ik een bachelor of law heb, mag ik niet doorstromen naar een master en ik kan ook niet deelnemen aan een schakelprogramma.
Helaas heb ik al twee bachelors dus ik moet extra betalen dus wegens financiën gaat het niet. En ondanks dat ik een bachelor of law heb, mag ik niet doorstromen naar een master en ik kan ook niet deelnemen aan een schakelprogramma.
Gast- Gast
Verloskunde lijkt mij ook een erg interessante studie. Toneelschool lijkt mij ook gaaf en als ik nog een studie aan de universiteit zou kiezen, dan lijkt psychologie mij interessant.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
- Seksuologie
- Lerarenopleiding voortgezet onderwijs
- Nederlandse taal
- Lerarenopleiding voortgezet onderwijs
- Nederlandse taal
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Phileine schreef:Verloskunde lijkt mij ook een erg interessante studie. Toneelschool lijkt mij ook gaaf en als ik nog een studie aan de universiteit zou kiezen, dan lijkt psychologie mij interessant.
Is het ook echt!
Iets in het theater lijkt me ook echt geweldig ja. Als je er goed in bent dan
Gast- Gast
Oei ik wil wel de rest van m'n leven blijven studeren
Ik zou nog heel erg graag Amerikanistiek studeren. Misschien ga ik dat ooit nog wel doen, als ik geld en tijd over heb. Wil ik eigenlijk al jaren, maar ja, verkeerde kant op gekozen
Ik zou ook graag nog psychologie studeren, maar dan alleen de ontwikkelingspsychologie en psycholinguistische kant, maar dat heb ik eigenlijk al gestudeerd
Verder zou ik heel graag een PhD willen doen in Educational Psychology, Human Development, Culture and Language in Education of Educational Sociology. Eigenlijk een mixje van die dingen. Daar heb ik ook m'n achtergrond in, maar dan meer de applied linguistics kant (dat heb ik gestudeerd), maar zou nu meer de educational psychology kant op willen gerelateerd aan cultural and sociological studies gerelateerd aan educatie Snappie 'm nog
Ik zou nog heel erg graag Amerikanistiek studeren. Misschien ga ik dat ooit nog wel doen, als ik geld en tijd over heb. Wil ik eigenlijk al jaren, maar ja, verkeerde kant op gekozen
Ik zou ook graag nog psychologie studeren, maar dan alleen de ontwikkelingspsychologie en psycholinguistische kant, maar dat heb ik eigenlijk al gestudeerd
Verder zou ik heel graag een PhD willen doen in Educational Psychology, Human Development, Culture and Language in Education of Educational Sociology. Eigenlijk een mixje van die dingen. Daar heb ik ook m'n achtergrond in, maar dan meer de applied linguistics kant (dat heb ik gestudeerd), maar zou nu meer de educational psychology kant op willen gerelateerd aan cultural and sociological studies gerelateerd aan educatie Snappie 'm nog
Gast- Gast
James schreef:Phileine schreef:Verloskunde lijkt mij ook een erg interessante studie. Toneelschool lijkt mij ook gaaf en als ik nog een studie aan de universiteit zou kiezen, dan lijkt psychologie mij interessant.
Is het ook echt!
Iets in het theater lijkt me ook echt geweldig ja. Als je er goed in bent dan
Mooi dat jij je opleiding ook gevonden hebt Misschien ga ik wel een psychologievak doen in mijn vrije ruimte, want ik ben erg benieuwd naar de lesstof.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Rechten. In principe wil ik mijn P halen voor mijn 30e, maar ik heb nog steeds zoveel andere dromen en idealen, waardoor er geen geld overblijft voor een studie. Mocht ik een vast contract krijgen, dan wil ik het nogmaals bekijken of het mogelijk is. Want het werk wil best investeren in mijn studie, 50%, maar dan moet het wel aansluiten op een functie binnen het bedrijf. Dat treft, we hebben een afdeling Legal.
Gast- Gast
Oh ik ben ook zoo erg! Wat ik nog zou willen studeren:
- Nederlandse taal & Cultuur
- Literatuurwetenschappen
- Kunstgeschiedenis
- HBO Toegepaste Psychologie
- HBO Journalistiek
Zucht, als ik nou eens rijk was..
- Nederlandse taal & Cultuur
- Literatuurwetenschappen
- Kunstgeschiedenis
- HBO Toegepaste Psychologie
- HBO Journalistiek
Zucht, als ik nou eens rijk was..
Laatst aangepast door Oasis op ma 20 jun 2011 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
- Lerarenopleiding Duits
- Heel suf misschien, buschauffeur (in de zin van rijbewijs en een keer in de bus rijden), wil ik al sinds ik klein ben, vader is buschauffeur
- Heel suf misschien, buschauffeur (in de zin van rijbewijs en een keer in de bus rijden), wil ik al sinds ik klein ben, vader is buschauffeur
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Fysiotherapie omdat het haalbaar is.
Geneeskunde, maar dat ik denk ik te hoog gegrepen.
Geneeskunde, maar dat ik denk ik te hoog gegrepen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Haha, grappig. Als er nou een studie is die me niet leuk lijkt om te doen, zou het geneeskunde wel zijn. En dat terwijl ik het wellicht in 2012 écht ga doen. Het einddoel lijkt me gaaf, de manier van denken, het patiëntencontact etc.. Maar de studie? Nee hoor, erg oppervlakkig, erg breed en erg veel stampen ipv begrijpen. Niet echt academisch ofzo..
Verder zijn een hoop dingen die ik interessant vind: psychologie, criminologie, IB, antropologie etc.. Maar ik ben wél rationeel genoeg dat ik aan geeeeeeeen van die onderwerpen drie jaar zou willen besteden..
Verder zijn een hoop dingen die ik interessant vind: psychologie, criminologie, IB, antropologie etc.. Maar ik ben wél rationeel genoeg dat ik aan geeeeeeeen van die onderwerpen drie jaar zou willen besteden..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Waarschijnlijk Politicologie of Bestuurskunde en Overheidsmanagement om uiteindelijk in de wereld van NGO's terecht te kunnen raken.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
architect, of iets technisch, maar heb voor beiden 0 aanleg..
Gast- Gast
Geen. Je leert zoveel meer en sneller in de praktijk.
Gast- Gast
SPW. Niet omdat de studie me nou zo rete interessant en uitdagend lijkt, maar omdat ik dat papiertje nodig heb om in de kinderopvang te kunnen werken.
En ik had best graag mijn studie Pedagogische Wetenschappen af willen kunnen maken, dat vond ik wel echt heel interessant.
En ik had best graag mijn studie Pedagogische Wetenschappen af willen kunnen maken, dat vond ik wel echt heel interessant.
Laatst aangepast door freakielief op za 18 jun 2011 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Odilia schreef:Geen. Je leert zoveel meer en sneller in de praktijk.
Dat is natuurlijk niet bepaald waar, maar dat snap je ook wel.. :-)
Antibes- Ratel
Nee maar wel in de vakgebieden waar ik geinteresseerd in ben. Ik ken zoveel mensen die iets gestudeerd hebben en nu iets totaal anders doen. (inclusief mezelf). Dan lijkt t bijna dat je dus helemaal geen studie nodig hebt voor veel dingen.Antibes schreef:Odilia schreef:Geen. Je leert zoveel meer en sneller in de praktijk.
Gast- Gast
Odilia schreef:Nee maar wel in de vakgebieden waar ik geinteresseerd in ben. Ik ken zoveel mensen die iets gestudeerd hebben en nu iets totaal anders doen. (inclusief mezelf). Dan lijkt t bijna dat je dus helemaal geen studie nodig hebt voor veel dingen.Antibes schreef:Odilia schreef:Geen. Je leert zoveel meer en sneller in de praktijk.
Dat zou kunnen inderdaad, ik weet niet waarin jij geïnteresseerd bent natuurlijk!
Overigens hoef je ook niet per se te studeren voor een baan. Het kan ook gaan om nieuwsgierigheid, leergierigheid en zelfontplooiing. En een bewijsje van denkniveau uiteindelijk.
Laatst aangepast door Antibes op za 18 jun 2011 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Ik heb besloten om na deze master nooit meer fulltime te gaan studeren, ik heb er helemaal geen zin meer in. Er zijn een aantal studies die me interessant lijken, zoals rechten of een bepaalde taal & cultuur, maar ik ben helemaal tevreden met de studiekeuzes die ik gemaakt heb en met de banen die ik daar in de praktijk mee kan krijgen. Het enige dat ik nog wil doen zijn talencursussen
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Odilia schreef:Geen. Je leert zoveel meer en sneller in de praktijk.
Ik heb geen HBO of Universitaire diploma en ik heb mijn (vak)kennis inderdaad ook in de praktijk opgedaan. Ik heb het advies gekregen om me op mijn competenties te richten ipv een volledige opleiding te gaan volgen, omdat een opleiding op mijn CV op dit moment weinig toevoegt. Ik kan me wel vinden in je quote.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ga na de zomer master SEN doen . Maar ik zou ook graag Education Management willen sturen.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik ga na de zomer master SEN doen . Maar ik zou ook graag Education Management willen sturen.
Wat leuk! Ik heb daar na mijn Pabo ook nog eventjes over nagedacht, maar wilde toch liever een tweejarige master op de Universiteit gaan doen omdat ik dan mezelf kon verbreden in plaats van verdiepen.
Ik zou heel graag nog criminologie gaan doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doen jullie voor werk of studie?
» Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?
» Wat kan ik na deze studie doen?
» Een studie doen als je wat ouder bent
» Wat zou jij kiezen als je nog een studie mag doen (gratis)?
» Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?
» Wat kan ik na deze studie doen?
» Een studie doen als je wat ouder bent
» Wat zou jij kiezen als je nog een studie mag doen (gratis)?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: