Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

+30
Tazz
Chelle
Pien
Rush
Merai
Coco
RYW
vlinder19
Thunder
LindaK
_Jet
Teddyaapje
Printje
Bruintje Beer
Annie24
maiadebij
PapillonRose
sheila123
ekjir@M
LMCurious
Liadan
Darius
LotteK
Vancity_girl
Mamsie
Zininzon
Parisienne
kwak
Susan
Tania
34 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:29

Storm schreef:Ik vind het stiekem wel jammer dat ik helemaal niet word genoemd Embarassed stom eigenlijk, maar goed.
Ik snap het ergens ook wel, whaha Wink

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Rush ma 5 sep 2011 - 3:39

Ik zou naast Babydoll nog Sunprincess en Mamsie kiezen.

Maargoed, ik heb geen kids haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:41

Alex schreef:
Storm schreef:Ik vind het stiekem wel jammer dat ik helemaal niet word genoemd Embarassed stom eigenlijk, maar goed.
Ik snap het ergens ook wel, whaha Wink

+1.
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Blair ma 5 sep 2011 - 3:56

Rush schreef:Ik zou naast Babydoll nog Sunprincess en Mamsie kiezen.

Maargoed, ik heb geen kids haha!

Ik ben een heks van een moeder hoor Laughing ..
Ik zou kiezen voor Mama_van2, Mamsie, en Storm, of ik smelt ze gewoon samen, ze hebben alle 3
namelijk iets wat me bevalt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Mamsie ma 5 sep 2011 - 4:39

Babydoll schreef:
Rush schreef:Ik zou naast Babydoll nog Sunprincess en Mamsie kiezen.

Maargoed, ik heb geen kids haha!

Ik ben een heks van een moeder hoor Laughing ..
Ik zou kiezen voor Mama_van2, Mamsie, en Storm, of ik smelt ze gewoon samen, ze hebben alle 3
namelijk iets wat me bevalt.

Doe jij is niet zo eng!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 7:22

Eucalypta schreef:Ah, ik ben al op de hoogte.

Ik maak voortdurend foto's van mijn kinderen die onverantwoorde dingen doen. Vorige week nog toen ze samen op de tafel geklommen waren. Heb er ook 1 van een kind dat zich volledig onder de vla heeft gesmeerd. Ik ben compleet inconsequent, barst regelmatig in lachen uit als ze iets stouts of bijdehands doen en ze halen voortdurend dingen uit die niet mogen. En ze vallen regelmatig.

Echt niet aan mij geven dus, die kinderen, komt nooit goed.

Volgens mij is dat ook veel leuker.
Ik vind het soms echt jammer dat ik zo consequent ben.
Hoewel ik sommige dingen ook wel weer kan lachen mn brutale reacties die hij kan geven.
En om vl;a zou ik ook wel kunnen lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Blair ma 5 sep 2011 - 7:26

Mamsie schreef:
Babydoll schreef:
Rush schreef:Ik zou naast Babydoll nog Sunprincess en Mamsie kiezen.

Maargoed, ik heb geen kids haha!

Ik ben een heks van een moeder hoor Laughing ..
Ik zou kiezen voor Mama_van2, Mamsie, en Storm, of ik smelt ze gewoon samen, ze hebben alle 3
namelijk iets wat me bevalt.

Doe jij is niet zo eng!

Moehwhaahahah Twisted Evil
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Leah ma 5 sep 2011 - 20:17

Tazz schreef: laughcry grappig dat de twee dames die vaak genoemd worden zich aangesproken voelen. Ja het noem een forum-naam topics.

Ik denk dat iedere moeder die het beste voor haar kind wil en met liefde nog een kind erbij wil adopteren in zo'n geval al een super lieve vrouw is.

En alle moeders hier op het forum willen het beste voor hun kind en zijn daarmee goede moeders, Ik hoef daarvoor niet nodig namen te noemen, wie ik denk dat er een betere moeder is.

Helemaal mee eens! Ik snap dit topic ook gewoon niet. Alsof je je kind aan een ''vreemde'' van het forum zal geven. Dan zal de titel van dit topic eigenlijk veranderd moeten worden in: welke mama van het forum vind ik het leukst/aardigst. En dan vind ik dat je van die middelbare school praktijken krijg. Maar goed...dat vind ik. Ik post hier ook zelden, maar dit wilde ik wel even kwijt. Niet vekeerd bedoeld hoor. Misschien neem ik het ook te serieus en snap ik dit gewoon niet.
Leah
Leah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Susan ma 5 sep 2011 - 20:46

Wat valt er nou niet te snappen? De vraag is gewoon: aan wie van de forum-moeders zou je het meeste je kind toevertrouwen? De vraag had ook kunnen zijn: van welke forum-moeder sluit de opvoedingsstijl het meeste aan op die van jou? Dat heeft niks met middelbare schoolpraktijken te maken.

Verder snap ik het als je niks met dit topic kan, dat heb ik met tig andere topics, maar dan kun je het toch ook gewoon overslaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  ekjir@M ma 5 sep 2011 - 21:01

Eucalypta schreef:Ah, ik ben al op de hoogte.

Ik maak voortdurend foto's van mijn kinderen die onverantwoorde dingen doen. Vorige week nog toen ze samen op de tafel geklommen waren. Heb er ook 1 van een kind dat zich volledig onder de vla heeft gesmeerd. Ik ben compleet inconsequent, barst regelmatig in lachen uit als ze iets stouts of bijdehands doen en ze halen voortdurend dingen uit die niet mogen. En ze vallen regelmatig.

Echt niet aan mij geven dus, die kinderen, komt nooit goed.

Ik hoor net dat kinderen bij Euc de tijd van hun leven hebben!

Heb net nog een foto gemaakt van J. die op z'n blokkenkar is geklommen en daarna probeert om op de kast te klimmen, je moet wat als je er niet in 1x bij kan. Hoe slim voor een jochie van 11 maanden.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 22:47

Eucalypta schreef:Ah, ik ben al op de hoogte.

Ik maak voortdurend foto's van mijn kinderen die onverantwoorde dingen doen. Vorige week nog toen ze samen op de tafel geklommen waren. Heb er ook 1 van een kind dat zich volledig onder de vla heeft gesmeerd. Ik ben compleet inconsequent, barst regelmatig in lachen uit als ze iets stouts of bijdehands doen en ze halen voortdurend dingen uit die niet mogen. En ze vallen regelmatig.

Echt niet aan mij geven dus, die kinderen, komt nooit goed.

+1.

Mijn zoontje roept "sexy!!" als iemand zijn blote buik laat zien en we hebben hem per ongeluk geleerd dat lipgloss een beetje 'gay' is. Niet vervelend dus, maar ging als volgt:

Ik smeer met lipgloss, L vraagt of hij ook mag. Man zegt:" nou, dat is ook wel een beetje gay hoor, L". L zegt: L ook een beetje gay? Een beetje gay is wel lekker hè mama?

Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Marin ma 5 sep 2011 - 22:51

Hahahaha hoe geniaal! Dat is toch juist ook onwijs grappig, James. Kijk, scheldwoorden zou ik ook niet leuk vinden als m'n kind dat per ongeluk op zou pikken, maar om dat soort dingen van Euc en jou, zou ik ook in een deuk liggen. Dat doe ik bij m'n zusje ook, die heeft ook zulke humor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 9 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum