Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

+30
Tazz
Chelle
Pien
Rush
Merai
Coco
RYW
vlinder19
Thunder
LindaK
_Jet
Teddyaapje
Printje
Bruintje Beer
Annie24
maiadebij
PapillonRose
sheila123
ekjir@M
LMCurious
Liadan
Darius
LotteK
Vancity_girl
Mamsie
Zininzon
Parisienne
kwak
Susan
Tania
34 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 23:39

@Lieskuh:
Was in een fototopic een tijdje terug, er kwam commentaar op een foto van dromertje. Echt heel belachelijk en totaal uit zijn verband gerukt. Moet je niet eens willen weten Wink




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Chelle zo 4 sep 2011 - 0:49

Niemand die mij toevertrouwd? Of ben ik echt zo onbekend hier? angel

Ik zou denk ik voor Annie kiezen, ook omdat ik haar al wat beter heb leren kennen en vind dat ze heg supet doet met Y. Zeker de eerste weken omdat die best zwaar voor haar waren.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Annie24 zo 4 sep 2011 - 1:03

Chelle schreef:Niemand die mij toevertrouwd? Of ben ik echt zo onbekend hier? angel

Ik zou denk ik voor Annie kiezen, ook omdat ik haar al wat beter heb leren kennen en vind dat ze heg supet doet met Y. Zeker de eerste weken omdat die best zwaar voor haar waren.

Achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Embarassed Embarassed Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Tazz zo 4 sep 2011 - 3:28

Chelle schreef:Niemand die mij toevertrouwd? Of ben ik echt zo onbekend hier? angel

Ik zou denk ik voor Annie kiezen, ook omdat ik haar al wat beter heb leren kennen en vind dat ze heg supet doet met Y. Zeker de eerste weken omdat die best zwaar voor haar waren.


Trek het je niet aan, in dit soort topics worden altijd dezelfde namen genoemd.nerd

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Susan zo 4 sep 2011 - 3:31

Tazz schreef:
Chelle schreef:Niemand die mij toevertrouwd? Of ben ik echt zo onbekend hier? angel

Ik zou denk ik voor Annie kiezen, ook omdat ik haar al wat beter heb leren kennen en vind dat ze heg supet doet met Y. Zeker de eerste weken omdat die best zwaar voor haar waren.


Trek het je niet aan, in dit soort topics worden altijd dezelfde namen genoemd.nerd


In dit soort topics? laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Novalee zo 4 sep 2011 - 4:02

Annie24 schreef:Ik ga origineel doen: ik zou kiezen voor Novalee, Sharky of 1 van de andere meiden die ik goed ken uit het moeilijk zwanger worden topic uit 2009/2010.
Ah, wat lief van je!

Ik zou ook één van die meiden (dus Annie24, Sharky, Rain23 (weet haar nieuwe naam even niet meer Embarassed), BWR, Ingrid82 en Druifke) kiezen. Niet omdat ik ze in het echt ken maar omdat ik het idee heb dat ze ontzettend goede en lieve mama's (zullen) zijn. En het zijn ook hele sterke meiden die, ondanks alles, positief in het leven staan, en ik denk dat dat wel nodig is als je andermans kind op zou moeten voeden.

Andere mama's die mij altijd positief opvallen zijn Minneke en Susan. Origineel hè? angel Knets leek me ook altijd een hele leuke moeder, maar haar zie ik hier niet meer zoveel?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  RYW zo 4 sep 2011 - 5:06

Susan schreef:
Tazz schreef:
Chelle schreef:Niemand die mij toevertrouwd? Of ben ik echt zo onbekend hier? angel

Ik zou denk ik voor Annie kiezen, ook omdat ik haar al wat beter heb leren kennen en vind dat ze heg supet doet met Y. Zeker de eerste weken omdat die best zwaar voor haar waren.


Trek het je niet aan, in dit soort topics worden altijd dezelfde namen genoemd.nerd


In dit soort topics? laughcry

Ja joh, bij de wekelijkse 'aan welke wildvreemde van het internet zou jij je kind toevertrouwen als je dood gaat'-topics, jeweettog Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Tazz zo 4 sep 2011 - 9:16

laughcry grappig dat de twee dames die vaak genoemd worden zich aangesproken voelen. Ja het noem een forum-naam topics.

Ik denk dat iedere moeder die het beste voor haar kind wil en met liefde nog een kind erbij wil adopteren in zo'n geval al een super lieve vrouw is.

En alle moeders hier op het forum willen het beste voor hun kind en zijn daarmee goede moeders, Ik hoef daarvoor niet nodig namen te noemen, wie ik denk dat er een betere moeder is.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Tania zo 4 sep 2011 - 9:31

Maar het is toch logisch dat vooral de forummers die hier veel komen genoemd worden? Daar heb je toch het meest een beeld van.
Ik word ook nooit genoemd in lijstjes (en nu toevallig voor het eerst een keertje door Minneke, dus ik ben nu Minnekefan cheers ). Maar ik vind het evengoed leuk om te lezen hoor.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 9:33

[quote="Tazz"] laughcry grappig dat de twee dames die vaak genoemd worden zich aangesproken voelen. Ja het noem een forum-naam topics.

Ik denk dat iedere moeder die het beste voor haar kind wil en met liefde nog een kind erbij wil adopteren in zo'n geval al een super lieve vrouw is.

En alle moeders hier op het forum willen het beste voor hun kind en zijn daarmee goede moeders, Ik hoef daarvoor niet nodig namen te noemen, wie ik denk dat er een betere moeder is.[/quote]

Mooi gezegd, heel eerlijk gezegd heb ik liever dat vriendinnen die mij kennen zeggen dat ze me als voogd willen als mensen hier die mij helemaal niet kennen. Mij zegt/doet zo'n topic als dit ook niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 9:36

Tania schreef:Maar het is toch logisch dat vooral de forummers die hier veel komen genoemd worden? Daar heb je toch het meest een beeld van.
Ik word ook nooit genoemd in lijstjes (en nu toevallig voor het eerst een keertje door Minneke, dus ik ben nu Minnekefan cheers ). Maar ik vind het evengoed leuk om te lezen hoor.


Cool cheers

Als je een andere vraag zou stellen zou ik wellicht hele andere namen noemen hoor Tazz. En dat ik iemand niet direct als voogd zou vragen voor mijn kind (zogenaamd uiteraard), dan wil dat niet zeggen dat ik diegene niet leuk vind trouwens. Zoals Printje en Lieskuh; ik geloof dat ik aardig met ze van mening verschil over opvoeden, maar ik vind het alletwee leuke, gezellige vrouwen (voor zover ik dat kan beoordelen) en zou morgen nog een biertje met ze gaan drinken (als ze dat zouden willen clown )


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Printje zo 4 sep 2011 - 9:37

hahha Minneke, dank je wel. Ik zou zo gezellig met je meegaan hoor. Ik denk dan eerlijk gezegd dat we misschien wel meer 'gemeen' hebben over de opvoeding als dat we denken. Dus ik ben vd partij (al lust ik geen biertjes hahaha)Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  RYW zo 4 sep 2011 - 12:37

Tazz schreef: laughcry grappig dat de twee dames die vaak genoemd worden zich aangesproken voelen. Ja het noem een forum-naam topics.

Ik denk dat iedere moeder die het beste voor haar kind wil en met liefde nog een kind erbij wil adopteren in zo'n geval al een super lieve vrouw is.

En alle moeders hier op het forum willen het beste voor hun kind en zijn daarmee goede moeders, Ik hoef daarvoor niet nodig namen te noemen, wie ik denk dat er een betere moeder is.

Huh, bedoel je mij daar nou ook mee? Alleen Susan en ik hadden op jouw post gereageerd, maar ik word echt niet vaak genoemd hoor, in dit topic. Volgens mij is dit topic nog nooit eerder voorbij gekomen, dus daarom reageerde ik. Het is nou niet alsof het een huge ass egotrip is ofzo, hoor, daarvoor hecht ik iets te weinig waarde hieraan. Niet dat het niet allemaal lief bedoeld is, maar in hoeverre kan iemand nou via het forum over zoiets oordelen, dus ik neem het niet zo serieus.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Susan zo 4 sep 2011 - 20:51

Maar als je er toch geen waarde aan hecht dan maakt het toch ook niet uit als je niet genoemd wordt? Voor mij voelt het toevallig wel als een hart onder de riem als iemand iets liefs zegt over mijn manier van opvoeden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 21:22

Minneke, mag het dan voor mij een bessen-jus zijn. Bier vind ik zooooooo ontzettend vies. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 21:28

Susan schreef:Maar als je er toch geen waarde aan hecht dan maakt het toch ook niet uit als je niet genoemd wordt? Voor mij voelt het toevallig wel als een hart onder de riem als iemand iets liefs zegt over mijn manier van opvoeden.

Ik kan me wel voorstellen dat je het fijn vind om te horen hoor! Het is toch sowieso leuk om een compliment te krijgen en helemaal als het om iets groots gaat als het moederschap, al is het maar hypothetisch.

Ik vraag me alleen af waarom men geen vertrouwen heeft in mij als moeder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Mamsie zo 4 sep 2011 - 23:50

Sunprincess schreef:
Susan schreef:Maar als je er toch geen waarde aan hecht dan maakt het toch ook niet uit als je niet genoemd wordt? Voor mij voelt het toevallig wel als een hart onder de riem als iemand iets liefs zegt over mijn manier van opvoeden.

Ik kan me wel voorstellen dat je het fijn vind om te horen hoor! Het is toch sowieso leuk om een compliment te krijgen en helemaal als het om iets groots gaat als het moederschap, al is het maar hypothetisch.

Ik vraag me alleen af waarom men geen vertrouwen heeft in mij als moeder?

Sunprincess, jij bent idd ook iemand die ik zou kunnen kiezen. Maar ik denk omdat je hier weinig komt ( deze pijler ) vergeet ik je gewoon!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 23:53

Ik denk idd dat veel moeders gewoon worden vergeten. Ik vind het leuk om genoemd te worden, ik word in forumlijstjes buiten deze pijler ook nooit genoemd (voor zover ik zie want ik lees ze zelden) maar het voelt wel goed dat er aardig wat moeders zijn die mijn opvoedstijl goedkeuren. Maar dat betekent niet dat andere moeders slecht zijn, zoals ik al zei zijn er nog een hele hoop moeders buiten die ik genoemd heb die hypothetisch gezien ook goed zouden zijn, maar die me gewoon zo niet te binnen schieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 23:55

Poeh ik vind dit soort vragen zo lastig om te antwoorden omdat er meerdere mensen zijn die een keuze zouden kunnen zijn.
Maar de 1e naam die in mij op kwam was Susan.
En waarom ? Geen idee ik krijg bij haar een enorm vertrouwd gevoel.

Oh en ik ben ook nog niet benoemd maar ik bekommer me er niet om Very Happy Ik heb mijn handen al vol aan mijn zoon haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:00

Kan iemand dat van die vaatwasser even uitleggen?

En ik zou ze sowieso niet aan mij geven die kinderen. Totaal onverantwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:04

Eucalypta schreef:Kan iemand dat van die vaatwasser even uitleggen?

En ik zou ze sowieso niet aan mij geven die kinderen. Totaal onverantwoord.

Very Happy Welkom terug Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:07

Ik vind het stiekem wel jammer dat ik helemaal niet word genoemd Embarassed stom eigenlijk, maar goed.
Ik snap het ergens ook wel, whaha Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:07

Ah, ik ben al op de hoogte.

Ik maak voortdurend foto's van mijn kinderen die onverantwoorde dingen doen. Vorige week nog toen ze samen op de tafel geklommen waren. Heb er ook 1 van een kind dat zich volledig onder de vla heeft gesmeerd. Ik ben compleet inconsequent, barst regelmatig in lachen uit als ze iets stouts of bijdehands doen en ze halen voortdurend dingen uit die niet mogen. En ze vallen regelmatig.

Echt niet aan mij geven dus, die kinderen, komt nooit goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:10

Eucalypta schreef:Ah, ik ben al op de hoogte.

Ik maak voortdurend foto's van mijn kinderen die onverantwoorde dingen doen. Vorige week nog toen ze samen op de tafel geklommen waren. Heb er ook 1 van een kind dat zich volledig onder de vla heeft gesmeerd. Ik ben compleet inconsequent, barst regelmatig in lachen uit als ze iets stouts of bijdehands doen en ze halen voortdurend dingen uit die niet mogen. En ze vallen regelmatig.

Echt niet aan mij geven dus, die kinderen, komt nooit goed.

Wil jij de voogd van mijn zoon worden ????? Very Happy angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Mamsie ma 5 sep 2011 - 2:18

Eucalypta schreef:Ah, ik ben al op de hoogte.

Ik maak voortdurend foto's van mijn kinderen die onverantwoorde dingen doen. Vorige week nog toen ze samen op de tafel geklommen waren. Heb er ook 1 van een kind dat zich volledig onder de vla heeft gesmeerd. Ik ben compleet inconsequent, barst regelmatig in lachen uit als ze iets stouts of bijdehands doen en ze halen voortdurend dingen uit die niet mogen. En ze vallen regelmatig.

Echt niet aan mij geven dus, die kinderen, komt nooit goed.

hahah idem!

Alleen ik heb nu wel het bedspringen echt verboden. V sprong namelijk zaterdag erop en klabap gat in zn kop!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen? - Pagina 8 Empty Re: nav: Welke forum-moeder zou jij als voogd willen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum