Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

+46
RYW
Annie24
liesje
Thunder
Pandora
sheila123
Bruintje Beer
mzcharlotte
Fiebje
Parisienne
Lies
moepie
Tania
Fiwen
Floor
teletascha
Vancity_girl
lief
Annemie
Fearie
Lejow
Steep
*Troela*
Roodkapje
Mida4you
Rush
Theezakje13
silly_85
Barbabella
PapillonRose
Mamsie
LotteK
-Ieniemienie-
VeryCherry
chipa
Jelin
Novalee
catgirl85
Linda
Darius
Nana
Susan
Paper Crown
koNijntje
Happydobby
Pien
50 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Fiwen vr 2 sep 2011 - 7:07

Wij hebben een VW Polo Blue Motion, echt een heerlijke auto en super zuinig (diesel 1 op 33, geen BPM en geen wegenbelasting) en hij is groot genoeg voor alle spullen. Hij is iets ruimer dan de 'gewone' VW Polo dus maxi cosi + kinderwagen past er makkelijk in.
Verder hebben we nog een Citroën C1, maar die wordt alleen gebruikt door degene die J. niet bij heeft want de kinderwagen past er niet in.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Rush vr 2 sep 2011 - 7:30

Lejow schreef:
Fearie schreef:Wij hebben een Peugeot 306 uit 2001, is echt een hele fijne auto (rijdt zuinig 1 op 12) en is niet duur in verzekering en wegenbelasting. Kinderwagen kan prima achterin, alleen moet de bijrijdersstoel iets naar voren als de maxi cosi erachter moet, dus als je heel lang bent is dat niet handig smile

1 op 12 vind ik niet echt zuinig.
Hahaha, dat is het ook absoluut niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 7:32

Wij hebben een bakfiets Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 7:37

Wij hebben een renault megane station. Super ruim, alleen helaas niet zuinig en niet goedkoop (zware auto).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 8:55

Wij hebben deze, een bmw 320 touring uit 2006, maar dan antraciet (donker grijs).Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRhT931TuNpEV6PF0ru2tglou4yrft2uv01kZ84UUDytOXorTJ9

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Tania vr 2 sep 2011 - 9:01

Wij hebben een Honda Insight (lease) en een Subaru Forrester en nog een Ford Fiesta maar die gaat weg. Ik moet zeggen dat ik elke auto waar de autostoel makkelijk ingaat en de kinderwagen goed in mee kan wel prima vind.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 9:02

Sunprincess schreef:Wij hebben een bakfiets Very Happy
Die wil ik later ook.Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 9:16

lief schreef:Wie heeft er ervaring met een peugeot 207 (geen sw)?
Past hier goed een kinderwagen in?
Wij willen ook graag een andere auto en mijn man vindt deze auto wel wat.
Ik vraag me af of hij wel ruim genoeg is.

Ikzelf niet, maar mijn vriendin heeft hem en haar kinderwagen past er gewoon in en dan kan er ook nog best een tas of wat bij. Ze heeft een quinny buzz en ze hoeft er ook geen wiel eraf te halen. Op de achterbank past de auto stoel ook prima. Zij is er heel tevreden over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  moepie vr 2 sep 2011 - 9:29

Wij hebben een ford focus

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Ford_focus_wagon_1_6_16v_titanium_business_2009_93857035049284817

alleen dan in de kleur zilver metalic
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 9:45

Sunprincess schreef:Wij hebben een bakfiets Very Happy

Haha wij ook, en een Opel Astra station in het zilver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Lies vr 2 sep 2011 - 9:55

Annemie schreef:Wij hebben een peugeot 307 station en ik heb zelf een fiat seicento.

Haha wat grappig.
Ik rijd zelf ook een Fiat Seicento.
En hebben vandaag een Peugeot 307 station gekocht ( andere auto inruilen ).
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Parisienne vr 2 sep 2011 - 11:04

Wij hebben een Volkswagen Golf Station.. hele fijne auto. Genoeg ruimte in de kofferbak, we hebben er altijd een buggy en de Bugaboo samen in liggen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Fiebje vr 2 sep 2011 - 13:07

Wij hebben een opel zafira en een opel corsa. Manlief is nogal van Opel. In de zafira kunnen we alles met gemak kwijt.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  mzcharlotte vr 2 sep 2011 - 19:39

Ik heb nog geen kinderen, ook nog even geen plannen, maar ik vind wel dat ik in een gezinsauto rijd, namelijk de Kia C'eed SW. Hij is echt gigantisch en ruim. Ik rijd het overigens voor mijn werk, omdat wij geen andere auto's mogen kiezen haha.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Bruintje Beer vr 2 sep 2011 - 20:26

Darius schreef:
Nana schreef:Wij hebben een Ford Focus station. Past echt heel veel in!

Zijn de gordels achterin ook lang genoeg voor een maxicosi? De afgelopen drie maanden heb ik vier keer toevallig in een moedel van ford gereden, en het was drama om de maxicosi in de gordels te krijgen.

Wij hebben een Ford Focus stationwagen. Bij ons past het goed met de gordels.
Hebben ook nog een Chervolet Kalos 5drs en daar past de kinderwagen ook in.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  sheila123 vr 2 sep 2011 - 20:28

Wij hebben een audi a3 sportback lijkt niet erg groot maar laatst zijn we een weekendje weggeweest en alles paste erin!!

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Audi_A3_Sportback_2_0_tdi_Ambition_Used_Car


Laatst aangepast door sheila123 op vr 2 sep 2011 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Pandora vr 2 sep 2011 - 20:29

Wij hebben zo één, een peugeot 407 SW. Hele fijne en ruime auto! Wij zijn er erg blij mee!

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Peugeot-407-sw-diesel-2008-6191
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Thunder za 3 sep 2011 - 1:15

Wij hebben een VW Golf (geen station).

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  liesje za 3 sep 2011 - 21:13

wij hebben een renault clio estate .past veel in zijn er tevreden mee!!


liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Annie24 za 3 sep 2011 - 21:18

Wij hebben een Citroen C3. Voor 1 kindje ruimte genoeg en een fijne hoge instap Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 22:35

Wij hadden een Skoda octavia, superfijn met zeeën van ruimte achterin. Nu hebben wij sinds 4 weken een Ford S-max, dat gaat echt nergens meer over. Het is een SUV en verder een enorme bak. Moet er zelf enorm aan wennen bijv. met parkeren Wink Maar ook deze heeft echt zeeën van ruimte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  RYW za 3 sep 2011 - 23:13

Ik heb een Kia Picanto Wink niet zo groot, maar we passen er alle vier in.

En bovendien heeft mijn vriend een Mazda MX5, een tweezittertje dus, dus dan is mijn Picanto al gauw 'de gezinsauto' Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Chelle zo 4 sep 2011 - 0:44

Wij hebben een hyundai i30.
Een hele fijne auto met aardig wat ruimte. Voor 2 kindjes zou ik wel de i30 station willen. Maar wij hebben 1 kindje dus gaat prima!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  dizzy zo 4 sep 2011 - 20:10

Wij hebben volvo V 40, ideaal! Past alles makkelijk in.
Daarnaast heeft mijn vriend een kleine peugeot, we moeten beide altijd met auto naar het werk.
Die van hem is wat minder praktisch..
dizzy
dizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 44
Registratiedatum : 10-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Blue flower zo 4 sep 2011 - 21:20

Chelle schreef:Wij hebben een hyundai i30.
Een hele fijne auto met aardig wat ruimte. Voor 2 kindjes zou ik wel de i30 station willen. Maar wij hebben 1 kindje dus gaat prima!

Wij hebben de I30 station, echt ideaal! We hebben hem nu 3 weken en ben er zo blij mee.
Ruimte genoeg voor meerdere kindjes inderdaad.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum