Gezinsauto
+37
PiP
Tiara
tweeling
Printje
Parisienne
Slakje
Aagje!
Bloem86
Flip Fluitketel
liesje
Snoes
Annemie
koNijntje
Sophiee
Amber-
Sterrin_
Knof
Mamsie
Caroow
Bimbam
PapillonRose
Linnie1985
kwak
_Lana_
Floor
Happydobby
Pien
Theeleut
Charles
Blue flower
Vancity_girl
Tania
Happinaz
smooch
Razz
xxjojootjexx
kwebbeltje
41 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Gezinsauto
Hoi allemaal,
Wij zijn onszelf aan het verdiepen in een andere auto. Ik ben nu zwanger van de 2e en onze auto is echt straks te klein.
Dus welke auto hebben jullie ? En waarom is het een fijne auto?
Groetjes kwebbeltje
Wij zijn onszelf aan het verdiepen in een andere auto. Ik ben nu zwanger van de 2e en onze auto is echt straks te klein.
Dus welke auto hebben jullie ? En waarom is het een fijne auto?
Groetjes kwebbeltje
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Re: Gezinsauto
wij hebben een c1, maar die zal ik je niet aanraden als je een ruime auto zoekt
Gast- Gast
Wij hebben een Nissan x-trail 4wd.
Vind dit een super fijne auto. Ik rij sowieso graag grote auto's, in kleine auto's laag bij de grond voel ik mij niet prettig.
Daarnaast hebben wij zon zware auto nodig om de aanhanger te kunnen en mogen trekken.
Vind dit een super fijne auto. Ik rij sowieso graag grote auto's, in kleine auto's laag bij de grond voel ik mij niet prettig.
Daarnaast hebben wij zon zware auto nodig om de aanhanger te kunnen en mogen trekken.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een Opel Meriva. En wij zijn er erg tevreden over.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Wij hebben een Renault megane station uit 2012 en zijn er erg blij mee.
Super grote kofferbak, 2 autostoeltjes en 2 kinderwagens mee gaat prima.
Super grote kofferbak, 2 autostoeltjes en 2 kinderwagens mee gaat prima.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wij hebben een Kia Rio. (Te) Klein, maar we vinden hem zo mooi....
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben sinds kort een Citroen Berlingo. Geen mooie auto maar wel ontzettend praktisch met heel veel ruimte.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wij hebben nu een mazda2 , dus ook een kleine auto. Willen nu echt graag een ruime auto dus het is wel leuk om telezen welke auto en waarom wel of niet. Ik vind het best moeilijk. Mijn man heeft een voorkeur voor een volvo 50 station en ik zou wel graag een een wat hoger model willen een mpv?
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Wij hebben een Toyota Avensis station, erg fijne grote auto. Kofferbakruimte is echt enorm als ik dat bijv vergelijk met de Audi A4 station van vrienden.
Parkeren is alleen soms een probleem voor mij haha
Parkeren is alleen soms een probleem voor mij haha
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Wij hebben een hyundai i30 station, mooie ruime betaalbate auto met veel standaard extra's. Ben er nog steeds super blij mee.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wij hebben een audi a3 en een opel corsa. Kan ik je allebei zwaar afraden. De corsa is gewoon te klein en de audi ook door de leuke sportieve afgeronde hoeken past er niks in.
We krijgen deze zomer een ford focus station.
We krijgen deze zomer een ford focus station.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wij hebben een bmw x5 en een mitsubishi lancer station.
Ik kan je allebei aanraden, ruimte zat zeker de bmw. Alleen de eerste zuipt een beetje veel benzine.
Ik kan je allebei aanraden, ruimte zat zeker de bmw. Alleen de eerste zuipt een beetje veel benzine.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wij zijn aan het sparen voor een ford focus station. Vinden dat gewoon mooie degelijke auto's en ze zijn erg ruim!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben een honda civic 1.8 sport 5 deurs.
Niet te groot, sportief en alles kan erin.
De achterdeuren gaan helemaal open zodat ze recht staan, magic seats zijn erg handig.
Niet te groot, sportief en alles kan erin.
De achterdeuren gaan helemaal open zodat ze recht staan, magic seats zijn erg handig.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Wij hebben een skoda fabia combi greenline. Het is een station, ik vind het een fijne auto. Zuinig in gebruik (diesel) en er zit alles op (oa airco, cruisecontrol, grodijnairbags).
http://www.auto.nl/Skoda/Fabia%20Combi/1.2_TDI_GreenLine/203689407/
Daarnaast hebben we ook nog een hyundai i40 station. Grote brede auto, veel beenruimte ook achterin, grote kofferbak. En ook hier zit alles op. Zuinig in gebruik (benzine)
http://www.hyundai.nl/hyundai-i40-wagon
http://www.auto.nl/Skoda/Fabia%20Combi/1.2_TDI_GreenLine/203689407/
Daarnaast hebben we ook nog een hyundai i40 station. Grote brede auto, veel beenruimte ook achterin, grote kofferbak. En ook hier zit alles op. Zuinig in gebruik (benzine)
http://www.hyundai.nl/hyundai-i40-wagon
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wij hebben een Audi A4 avant station. Er past echt heel veel in. Naast de tweelingwagen kan ik er echt heel veel spullen in kwijt.
Maar hij is gewoon vergelijkbaar met iedere station, misschien wel iets kleiner.
Maar hij is gewoon vergelijkbaar met iedere station, misschien wel iets kleiner.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wij hebben een golf 2 of 3. Hij is van mij, hij rijd en er kunne 2 kinderen in en een wandelwagen maar daar houd het mee op. Ik zou hem niet aanraden want hij is maar 3 deurs.
En we hebben een Volvo s40, mooie auto en redelijk ruim. Er kunnen zonder hoedeplank 2 kinderwagens met buggydeel in.
En we hebben een Volvo s40, mooie auto en redelijk ruim. Er kunnen zonder hoedeplank 2 kinderwagens met buggydeel in.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben een skoda octavia, zit een gigantische kofferbak in. Volgens mijn vriend ongeveer 530 liter. Je kan er meerdere kinderwagens erin kwijt, en dan ook nog boodschappen!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Theeleut schreef:Wij hebben een bmw x5 en een mitsubishi lancer station.
De eerste vind ik echt een hele mooie auto. Alleen lijkt het me dus heel lastig, omdat je hoger moet tillen ( de kinderwagen bijvoorbeeld ).
Al komt hij er hier sowieso niet in hoor, we vinden dat die van ons al echt niet zuinig rijdt.
Laatst aangepast door _Lana_ op do 14 maa 2013 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb een Daewoo Matiz Ben er heel blij mee overigens, maar niet aan te raden als gezinsauto. Voor ons prima met 1 en soms 2 volwassenen, 1 kindje en een buggy.
Ik denk dat hij wel heel geschikt zou zijn als tweede auto. Ondanks dat hij heel compact is zijn er toch 3 zitplaatsen op de achterbank en in de achterbak kan 1 buggy of wagen.
Als ik nu een grote auto mocht kiezen zou ik denk ik kiezen voor een Volvo station. Hoor ik goede verhalen over. Of een ford focus station, dat was mijn vader zijn vorige auto en is erg fijn en ruim. Nu heeft hij een Scoda Octavia, die is ook fijn en ruim, maar die heb ik zelf nog niet getest.
Ik denk dat hij wel heel geschikt zou zijn als tweede auto. Ondanks dat hij heel compact is zijn er toch 3 zitplaatsen op de achterbank en in de achterbak kan 1 buggy of wagen.
Als ik nu een grote auto mocht kiezen zou ik denk ik kiezen voor een Volvo station. Hoor ik goede verhalen over. Of een ford focus station, dat was mijn vader zijn vorige auto en is erg fijn en ruim. Nu heeft hij een Scoda Octavia, die is ook fijn en ruim, maar die heb ik zelf nog niet getest.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dat valt best mee moet ik zeggen. Bij de achterklep kan je het onderste deel naar beneden klappen, scheelt ook weer tillen._Lana_ schreef:Theeleut schreef:Wij hebben een bmw x5 en een mitsubishi lancer station.
De eerste vind ik echt een hele mooie auto. Alleen lijkt het me dus heel lastig, omdat je hoger moet tillen ( de kinderwagen bijvoorbeeld ).
Al komt hij er hier sowieso niet in hoor, we vinden dat die van ons al echt niet zuinig rijdt.
Het enige waar ik erg aan moest wennen is dat ik niet meteen mijn voet op de grond heb staan als ik uitstap, ik moet een klein beetje eruit springen
Voor de rest een erg fijne auto!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Deze hebben wij ook, bevalt erg goed. De kans is redelijk groot dat de volgende lease-auto weer een Skoda Octavia wordt. Ik vind hem ook erg fijn rijden.Linnie1985 schreef:Wij hebben een skoda octavia combi, zit een gigantische kofferbak in. Volgens mijn vriend ongeveer 530 liter. Je kan er meerdere kinderwagens erin kwijt, en dan ook nog boodschappen!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Wij hebben een Renault Laguna station. Fijne auto, en hij was relatief goedkoop.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een Mazda premecy. Super ding! Ik kan mijn kinderwagen er zo inzetten zonder in te klappen haha. 3 stoelen achter dus dat zit ook prima. Je zit wat hoger en de voorruit os lekker groot. Oh en betrouwbaar.
Maar mooi is tie niet.
Maar mooi is tie niet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik propte alles en iedereen in een Opel Astra, en nu prop ik iedereen in een Peugeot 106, past ook!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: