Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

+46
RYW
Annie24
liesje
Thunder
Pandora
sheila123
Bruintje Beer
mzcharlotte
Fiebje
Parisienne
Lies
moepie
Tania
Fiwen
Floor
teletascha
Vancity_girl
lief
Annemie
Fearie
Lejow
Steep
*Troela*
Roodkapje
Mida4you
Rush
Theezakje13
silly_85
Barbabella
PapillonRose
Mamsie
LotteK
-Ieniemienie-
VeryCherry
chipa
Jelin
Novalee
catgirl85
Linda
Darius
Nana
Susan
Paper Crown
koNijntje
Happydobby
Pien
50 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  -Ieniemienie- vr 2 sep 2011 - 1:14

Wij hebben nu een Seat Leon topsport
Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 16237894_1

Opzich geen gezinsauto. Maar we vinden hem super fijn, en met 1 kindje past het makkelijk.
Nu krijgen we er een tweede bij en dan kan de kinderwagen + evt buggy in de achterbak.
Maar we gaan wel op ten duur voor een andere kijken.
We willen dan een station, en een kleine auto voor erbij.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 1:27

Een 4 deurs is wanneer de achterruit niet mee gaat met het open doen van je kofferbak. Gaat de ruit wel mee tijdens het openen noemen ze het een 5 deurs!

Wij hebben trouwens gekozen voor een niet station omdat wij de ruimte overbodig vinden en het bij ons makkelijk past. Zonde om een grotere(zwaardere, en in sanders geval minder snelle auto angel ) kopen.

Ik heb een fiat punto 5 deurs

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Fiat-punto-5-deurs

En Sander een audi a 3 quatro

Beide auto's past alles prima in!

(2 kids, beide nog in de stoeltjes)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  LotteK vr 2 sep 2011 - 1:50

Ik heb een volvo V40 en mijn vriend heeft een BMW 535 touring. Ik vind ze erg fijn en ruim, zeker die van mijn vriend. We hebben een dubbele kinderwagen en die past iig in beide auto's. Mijn kofferbak ligt dan wel redelijk vol, maar bij mijn vriend past het met gemak.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Mamsie vr 2 sep 2011 - 1:54

Een mazda premecy. Erg handig met 3 stoelen achterin ipv een bank. Grote kofferbak en je zit lekker hoog.

Als ik een nieuwe mocht kiezen nam ik een Toyota verso S of mazda 5
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 2:06

Wij hebben een kleine twingo Very Happy met beide kindjes prima te doen..... de meeste verbazen zich altijd dat wij alles mee kregen in de auto.. (kindjes, kinderwage, spullen :-) )
Nu hebben we een ford erbij... zou niet eens weten wat voor iets.. een lelijke groene station, maaar er passen 3 stoeltjes in en dat is het belangrijkste...


liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  PapillonRose vr 2 sep 2011 - 2:11

Ik heb een Daewoo Matiz, niet echt een hele grote auto :P Maar hij heeft wel 5 deuren en is daardoor erg makkelijk! Voor nu hebben we ruimte genoeg en omdat hij toch niet zo heel groot is scheelt het wel een stuk in de wegenbelasting en verzekering. Buggy achterin, maxicosi mee en dan kunnen er nog zonder toestanden 2 mensen met me meerijden. Ben er heel blij mee!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 2:17

Een hele degelijke Toyota Corolla Verso, 7-persoons dus.


Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Toyota-Corolla-Verso-1.6-S-1

Hiervoor hadden we een volvo v70, station, maar dat paste niet met 4 kinderen.





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Barbabella vr 2 sep 2011 - 2:24

Ik heb een Audi A6. Eerst een station maar sinds deze week heb ik een nieuwe, een sedan. Heerlijke auto en kan er alles in kwijt !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  silly_85 vr 2 sep 2011 - 2:31

Wij hebben een Volvo v40 (station) bevalt erg goed kwa ruimte, alleen wij gaan wel kijken voor een hogere auto vind ik toch wel makelijk met de kleine erin zetten.
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Theezakje13 vr 2 sep 2011 - 2:43

HeartBeat schreef:Een kia Rio 1.5. Hebben 'm gekregen dus zijn er erg blij mee, voldoende ruimte, rijd fijn!

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 16462211

Die op de foto is overigens niet van ons hoor Wink

Die hebben wij ook!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Rush vr 2 sep 2011 - 2:53

2CKC2 schreef:Pien, is 3 deurs of 5 deurs smile Ik geloof niet dat er 4 deurs bestaat maar dan moet je dat even aan Rush vragen.


Als je via de achterbak naar binnen kan heb je een coupé/hatchback en daarmee een 3 of een 5 deurs. Als je niet via de achterbak naar binnen kan heb je een sedan en een 2 of 4 deurs Very Happy


Laatst aangepast door Rush op vr 2 sep 2011 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Rush vr 2 sep 2011 - 2:54

Uh het is al 3x uitgelegd zie ik, haha! :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Mida4you vr 2 sep 2011 - 3:26

Wij hebben een Fiat Marea en die bevalt ons erg goed. Ruime auto en genoeg plek.

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Fiat_marea_weekend_1_6_16v_sx_93925287380194753
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Roodkapje vr 2 sep 2011 - 4:00

Wij hebben 3 auto's .

2 x een LandRover Defender ( kunnen er 11 in, maar mag niet van de wegen en verkeerswet hier in NL, dus hier max 9 personen. ( 1 is omgebouwd tot halve camper, daar kunnen nog 6 mensen in en zit een keukentje en bed in).

1x een mazda 121, ik en alle kids + autostoeltjes passen erin... manlief niet meer, maar ik gebruik deze auto alleen binnen de stad of als ik met vriendinnetjes weg ga. Gaan we met het gezin, gaan we altijd met de Landrover.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  *Troela* vr 2 sep 2011 - 4:14

Wij hebben ook de Meriva, super fijne auto! Lekker hoog en veel ruimte. Wel wennen met vering op bultjes in vergelijking met de golf. Merk dat deze iets stugger is.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Steep vr 2 sep 2011 - 4:31

Volgens mij kan het niet huiselijker, maar we rijden een volvo v70 (station), met hondenrek en mat in de acterbak voor onze hond. Maar wat een heeerlijke auto, onze kinderwagen is vrij groot (mutsy urban rider uit 2002, echt een terreinwagen) maar met wagenbak in de achterklep past onze hond van 45 kilo er nog makkelijk bij!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Lejow vr 2 sep 2011 - 4:38

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Seat_ibiza_st_01

Seat Ibiza ST. Super zuinige auto, rijdt op diesel, geen wegenbelasting en een flinke kofferbak!
Er kunnen op de achterbank met gemak 3 mensen zitten. Ding rijdt als een zonnetje, we zijn er zo blij mee!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Fearie vr 2 sep 2011 - 5:04

Wij hebben een Peugeot 306 uit 2001, is echt een hele fijne auto (rijdt zuinig 1 op 12) en is niet duur in verzekering en wegenbelasting. Kinderwagen kan prima achterin, alleen moet de bijrijdersstoel iets naar voren als de maxi cosi erachter moet, dus als je heel lang bent is dat niet handig smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Annemie vr 2 sep 2011 - 5:04

Wij hebben een peugeot 307 station en ik heb zelf een fiat seicento.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  lief vr 2 sep 2011 - 6:03

Wie heeft er ervaring met een peugeot 207 (geen sw)?
Past hier goed een kinderwagen in?
Wij willen ook graag een andere auto en mijn man vindt deze auto wel wat.
Ik vraag me af of hij wel ruim genoeg is.
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Vancity_girl vr 2 sep 2011 - 6:03

Wij hebben een Toyota Avensis station, deze maar dan in het zwart:

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Toyota_avensis_3_station

Alles past er met gemak in, eerst hadden we een Chevrolet Cobalt daar paste ook alles in maar was soms wel passen en meten.
Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 2008-chevrolet-cobalt-1%5B1%5D
Deze in het grijs, maar die kan je denk ik in NL niet kopen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 6:13

We hebben geen gezin, maar wel alvast een gezinsauto haha, dit wordt de onze! Een gloednieuwe Skoda Octavia station.

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Skoda

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  teletascha vr 2 sep 2011 - 6:22

Vancity_girl schreef:Wij hebben een Toyota Avensis station, deze maar dan in het zwart:

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Toyota_avensis_3_station

Alles past er met gemak in,

deze hebben wij ook in donkergrijs. En nog een vw lupo voor erbij.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Floor vr 2 sep 2011 - 6:25

Skoda Fabia Combi
dat is de station uitvoering van de fabia.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Lejow vr 2 sep 2011 - 6:43

Fearie schreef:Wij hebben een Peugeot 306 uit 2001, is echt een hele fijne auto (rijdt zuinig 1 op 12) en is niet duur in verzekering en wegenbelasting. Kinderwagen kan prima achterin, alleen moet de bijrijdersstoel iets naar voren als de maxi cosi erachter moet, dus als je heel lang bent is dat niet handig smile

1 op 12 vind ik niet echt zuinig.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum