Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

+46
RYW
Annie24
liesje
Thunder
Pandora
sheila123
Bruintje Beer
mzcharlotte
Fiebje
Parisienne
Lies
moepie
Tania
Fiwen
Floor
teletascha
Vancity_girl
lief
Annemie
Fearie
Lejow
Steep
*Troela*
Roodkapje
Mida4you
Rush
Theezakje13
silly_85
Barbabella
PapillonRose
Mamsie
LotteK
-Ieniemienie-
VeryCherry
chipa
Jelin
Novalee
catgirl85
Linda
Darius
Nana
Susan
Paper Crown
koNijntje
Happydobby
Pien
50 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Pien vr 2 sep 2011 - 0:04

Onze auto begint op te raken... We zijn al een tijdje aan het sparen en kunnen opzich al een andere kopen.
Ware het niet dat we liever doorsparen en het in 1 keer goed doen! We hebben vrij weinig eisen eigenlijk,
namelijk 4 of 5 deurs en een ruime achterbak. Maar goed, dat is denk ik vrij standaard voor een gezinsauto.

Het plan is pas om volgend jaar één te gaan kopen zodat we nog wat door kunnen sparen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Happydobby vr 2 sep 2011 - 0:15

Wij hebben na de geboorte van M. een andere auto erbij gekocht.
Mijn vriend rijd zelf een coupe en we hebben nu samen een Honda civic 5 deurs.
Wat een ruimte heeft die auto. Wij zijn er erg blij mee.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:18

Een kia Rio 1.5. Hebben 'm gekregen dus zijn er erg blij mee, voldoende ruimte, rijd fijn!

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? 16462211

Die op de foto is overigens niet van ons hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  koNijntje vr 2 sep 2011 - 0:26

wij hebben een audi a4 avent (station).
we hebben deze een jaar gelden gekocht, naast dat we al bezig waren voor een kindje speel ik harp en wilde ik een auto waar deze in zou passen. nou zijn er nog tal van andere auto's waar een pedaalharp in past, maar mijn vriend had meer eisen.. Wink
station is wel echt ideaal met de kinderwagen, niets passen en meten, maar alles past er makkelijk in!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Paper Crown vr 2 sep 2011 - 0:30

Pien, is 3 deurs of 5 deurs smile Ik geloof niet dat er 4 deurs bestaat maar dan moet je dat even aan Rush vragen.

Ik wil eigenlijk ook een andere auto, maar ik wacht liever tot ik zwanger ben. Dat neemt niet weg dat ik nog niet heb rondgekeken.

Ik wil graag een Mercedes A-Klasse. Lekker makkelijk en hoog.. hoef je je niet teveel te bukken als je je kindje in de auto doet.
Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Mercedes-a-klasse-3-deurs
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Susan vr 2 sep 2011 - 0:32

Dion heeft een lease-auto via zijn werk, een Honda Insight. Dat is ook een vijfdeurs. Hij kon ook een stationcar krijgen, maar dat was weer duurder, we hebben toen afgesproken het eerst met deze te proberen en dat gaat prima.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:33

Ik had een polo, maar met 2 maxi cosi lukt dat niet.

Hebben nu een Seat Cordoba, die heeft lekker veel kofferruimte. Onze tweelingwagen en een vacht boodschappen past er makkelijk in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Nana vr 2 sep 2011 - 0:34

Wij hebben een Ford Focus station. Past echt heel veel in!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Darius vr 2 sep 2011 - 0:34

VW passat station.

Station is wel ideaal trouwens. Als ik zelf zou kiezen zou ik nu een Peugeot 307 station space wagon kopen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Darius vr 2 sep 2011 - 0:35

Nana schreef:Wij hebben een Ford Focus station. Past echt heel veel in!

Zijn de gordels achterin ook lang genoeg voor een maxicosi? De afgelopen drie maanden heb ik vier keer toevallig in een moedel van ford gereden, en het was drama om de maxicosi in de gordels te krijgen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Pien vr 2 sep 2011 - 0:37

@CKC, 4deurs bestaat wel, dat heeft te maken met het soort auto. je hebt hatchback, sedan en station geloof ik en daar heeft dat mee te maken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Happydobby vr 2 sep 2011 - 0:38

Susan schreef:Dion heeft een lease-auto via zijn werk, een Honda Insight. Dat is ook een vijfdeurs. Hij kon ook een stationcar krijgen, maar dat was weer duurder, we hebben toen afgesproken het eerst met deze te proberen en dat gaat prima.

Daar zou mijn vriend wel genoegen mee nemen. Hij is erg fan van Honda. We hebben dus 2 honda's voor de deur.

Trouwens

4 deurs is een sedan!

3 en 5 noemen ze een hatchback of coupé

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Linda vr 2 sep 2011 - 0:38

Wij hebben een Opel Astra station, die hebben we gekocht toen ik zwanger was. Daarvoor een 3deurs opel astra.
Als ik opnieuw zou kiezen was ik voor een Opel Zafira gegaan, lekker ruim.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Paper Crown vr 2 sep 2011 - 0:40

Ah weer wat geleerd!

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Susan vr 2 sep 2011 - 0:42

Vierdeurs is toch gewoon met voor- en achterportieren en dat je niet via de achterklep de auto in zou kunnen, dus een laadruimte die apart is zeg maar. Dus een auto met zo'n soort kontje waar de kofferbak in zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  catgirl85 vr 2 sep 2011 - 0:44

We hebben een toyota corolla 5 deurs. Ideaal!
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Darius vr 2 sep 2011 - 0:44

Susan schreef:Vierdeurs is toch gewoon met voor- en achterportieren en dat je niet via de achterklep de auto in zou kunnen, dus een laadruimte die apart is zeg maar. Dus een auto met zo'n soort kontje waar de kofferbak in zit.

Ik snap er geen bal van! Very Happy

Maar ik ga nu in de zon!! sunny
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Novalee vr 2 sep 2011 - 0:49

We leasen nu nog een VW Polo, maar die is toch wel krap. De maxi cosi past maar net achter de bijrijdersstoel, als die een stukje naar voren staat. Achter de bestuurder past niet, dan kan m'n vriend zijn benen niet kwijt. Ook moeten we nu de wielen van de kinderwagen afhalen wil hij in de kofferbak passen. M'n vriend verdiept zich, zij het heel langzaam Rolling Eyes , in een andere auto. Volgens mij leek de Skoda Octavia hem wel wat.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 0:51

Wij hebben een Opel Meriva. We hebben 'm sinds een paar maanden en het is een fijne auto met een ruime kofferbak

Zo een is het in het zwart :
Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Opel%20meriva

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Pien vr 2 sep 2011 - 0:52

Opel meriva heeft nu ook onze voorkeur. Sowieso omdat mijn man bij Opel werkt en we dan natuurlijk wel wat goedkoper uit zijn en ook onderdelen een stuk goedkoper kunnen bemachtigen.,..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Jelin vr 2 sep 2011 - 0:58

Wij hebben een Renault Laguna Stationwagon.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Nana vr 2 sep 2011 - 1:03

Darius schreef:
Nana schreef:Wij hebben een Ford Focus station. Past echt heel veel in!

Zijn de gordels achterin ook lang genoeg voor een maxicosi? De afgelopen drie maanden heb ik vier keer toevallig in een moedel van ford gereden, en het was drama om de maxicosi in de gordels te krijgen.

Ja de maxi cosi past makkelijk in de gordels. Gelukkig wel!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  chipa vr 2 sep 2011 - 1:03

wij hebben een fiat grande punto 5drs. Niet heel groot, maar past prima. In de vakantie hebben we een dakkoffer voor extra ruimte.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  VeryCherry vr 2 sep 2011 - 1:07

Wij hebben ook een Fiat Grande Punto, maar dan 3-deurs smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 1:10

Wij hebben een Peugeot 306sw. Hiervoor hebben wij heeeel lang een Peugeot 205 gereden met 2 kleine kinderen. Ging prima Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto? Empty Re: Wat voor auto hebben jullie als gezinsauto?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum