Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Joy_ schreef:Leuk Serpentijn! Aftellen!
Ik ben nog steeds zo benieuwd hoe het met Lizardje is nu haar vriend weer in NL is Maar die komt voorlopig vast even niet terug hier haha.
M'n vriend vroeg gisteren of ik rond Pasen met hem mee wil naar zijn forummeeting van z'n autoforum. Ze gaan naar de Nurburgring in Duitsland om te racen. Lijkt me heel erg leuk, met z'n allen in een huis en ik mag waarschijnlijk vast ook wel mee in de auto op het circuit alleen is het wel een beetje lang: Vier dagen. Ik kan makkelijk one of the guys zijn, en lang niet iedereen racet en fotografeert juist (en dat lijkt me heel cool) en misschien komt er wel meer aanhang mee, dus dan lijkt het me heel leuk, maar moet nog wel even bedenken of ik 't niet te lang vind. Straks vind ik het niet leuk, en zit ik daar maar..
Trouwens ook heerlijk dat vriend en ik 's avonds gewoon allebei op de laptop op de bank op ons eigen forum ieder zitten. Nerds.
Je hebt nog even om er over na te denken toch? Je bent toch ook 4 dagen met hem daar. Lijkt mij hartstikke leuk!
Ik ben in het begin van onze relatie met mijn vriend en zijn vrienden meegeweest naar Sauerland op de motor en dat vondt ik ook heel erg leuk (ik was toen het enige meisje)
Had toen ook niet echt de keuze om zelf terug te gaan, omdat ik meewas op de motor (denk aan motorkleding enz) niet mee te slepen voor een klein meisje zoals ik..
Als het goed voelt gewoon lekker mee gaan dus
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ja zeker, dus ik zie nog wel. Iig leuk dat ik ben uitgenodigd.
Amazzonia, hoe gaat het nu?
Amazzonia, hoe gaat het nu?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nou..
Laatst aangepast door Serpentijn op wo 16 nov 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Vervelend Serpentijn! Hoe is het nu?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt inderdaad niet oke Serpentijn. Hopelijk kunnen jullie het snel oplossen
Hier een heerlijk weekend gehad, heb mn vriend 3 dagen gezien. Hij is nu net weg en ik mis m nu al. Is dat erg?
Het is gewoon zo gek zo vertrouwd als dit is, terwijl we pas 2 weken officieel een relatie hebben.
Edit: gelukkig zie ikm woensdag weer, haha.
Hier een heerlijk weekend gehad, heb mn vriend 3 dagen gezien. Hij is nu net weg en ik mis m nu al. Is dat erg?
Het is gewoon zo gek zo vertrouwd als dit is, terwijl we pas 2 weken officieel een relatie hebben.
Edit: gelukkig zie ikm woensdag weer, haha.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Oh jee serp, wil je t kwijt?
Ik vertel later nog wel uitgebreid (nu beetje dronken en moe) maar heb heerlijk weekend gehad met m'n vriend en die Amerikaanse vriendin en vandaag beste vriend van m'n vriend bij ook. Super gezellig.
Ik vertel later nog wel uitgebreid (nu beetje dronken en moe) maar heb heerlijk weekend gehad met m'n vriend en die Amerikaanse vriendin en vandaag beste vriend van m'n vriend bij ook. Super gezellig.
Marin- Lady Post-a-lot
Laatst aangepast door Serpentijn op wo 16 nov 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
Joy: ik ben erg benieuwd naar jouw weekend!
@Middleme: ik weet niet meer of ik mijn vriend in het begin net zo erg miste als dat ik dat nu heb, maar ik weetwel dat wij vanaf het begin heel serieus waren. Ik was de eerste paar maanden een beetje voorzichtig, vanaf een maand of 3/4 werd ik wat rustiger (wist ik dat het wel goed zat) en kon ik steeds meer gaan genieten van elkaar. Naar mijn idee ging ik hem toen ook steeds erger missen. Al kan ik me nog wel herinneren dat ik aan het begin een paar keer buikpijn had toen hij wegging. Maar ik zou zeggen: geniet lekker van dat gevoel!
@stoplicht: Jouw vriend komt morgen thuis toch? Alvast heeel veel plezier! geniet maar lekker van elkaar, en daarna willen wij(ik) uiteraard verslag! Wel fijn dat je afgelopen week even met hem gebeld hebt! Elkaars stem horen is soms erg prettig!
@Suus: alles is weer helemaal goed hoor!
@ Ammazonia: hoe gaat het nu met je? Heb je een beslissing genomen? Hebben jullie het besproken?
@Middleme: ik weet niet meer of ik mijn vriend in het begin net zo erg miste als dat ik dat nu heb, maar ik weetwel dat wij vanaf het begin heel serieus waren. Ik was de eerste paar maanden een beetje voorzichtig, vanaf een maand of 3/4 werd ik wat rustiger (wist ik dat het wel goed zat) en kon ik steeds meer gaan genieten van elkaar. Naar mijn idee ging ik hem toen ook steeds erger missen. Al kan ik me nog wel herinneren dat ik aan het begin een paar keer buikpijn had toen hij wegging. Maar ik zou zeggen: geniet lekker van dat gevoel!
@stoplicht: Jouw vriend komt morgen thuis toch? Alvast heeel veel plezier! geniet maar lekker van elkaar, en daarna willen wij(ik) uiteraard verslag! Wel fijn dat je afgelopen week even met hem gebeld hebt! Elkaars stem horen is soms erg prettig!
@Suus: alles is weer helemaal goed hoor!
@ Ammazonia: hoe gaat het nu met je? Heb je een beslissing genomen? Hebben jullie het besproken?
Jade- Ratel
Ik reageer vanavond even uitgebreid op je Serpentijn!
Marin- Lady Post-a-lot
Ben ik weer
Serpentijn, wat vervelend dat jullie ruzie hadden, of nou ja, in elk geval dat het even niet lekker liep. Stom ook dat je dan allebei koppig wordt, maar dat kan ik me wel goed voorstellen. Zou ik ook hebben. En ik zou dan inderdaad na 5 min al spijt hebben Al met al is het dus wel goed gekomen, gelukkig maar. Je moet maar denken: Het hoort er bij. Dat soort dingen kan je relatie ook beter maken uiteindelijk.
MiddleMe, haha heerlijk he, die eerste weken. Ik ben zo blij dat wij bijna de 4 maanden zijn gepasseerd, het begint eindelijk ergens op te lijken. Ik had ook echt die eerste weken het idee dat we al zo lang samen waren, en dan was het nog niet eens een maand. Maar no worries, komt vanzelf goed! Hebben jullie al kerstplannen eigenlijk? Of zijn jullie nog zodanig kort bij elkaar, dat je dat nog niet besproken hebt? Het feestseizoen komt er al aan namelijk!
Serpentijn, wat vervelend dat jullie ruzie hadden, of nou ja, in elk geval dat het even niet lekker liep. Stom ook dat je dan allebei koppig wordt, maar dat kan ik me wel goed voorstellen. Zou ik ook hebben. En ik zou dan inderdaad na 5 min al spijt hebben Al met al is het dus wel goed gekomen, gelukkig maar. Je moet maar denken: Het hoort er bij. Dat soort dingen kan je relatie ook beter maken uiteindelijk.
MiddleMe, haha heerlijk he, die eerste weken. Ik ben zo blij dat wij bijna de 4 maanden zijn gepasseerd, het begint eindelijk ergens op te lijken. Ik had ook echt die eerste weken het idee dat we al zo lang samen waren, en dan was het nog niet eens een maand. Maar no worries, komt vanzelf goed! Hebben jullie al kerstplannen eigenlijk? Of zijn jullie nog zodanig kort bij elkaar, dat je dat nog niet besproken hebt? Het feestseizoen komt er al aan namelijk!
Laatst aangepast door Joy_ op wo 16 nov 2011 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Serpentijn schreef:
Ik heb wel gezegd over het niet reageren en ookal weet ik niet of hij de hint wel snapte, tot nu toe gaat het weer goed! Met mn humeur gaat het ook weer goed, van het weekend het weer heel fijn gehad samen Gisteren stuurde hij ook meteen dat hij me nu al mist (we zien elkaar zaterdag pas weer) dus dat was heel schattig.
Vandaag 4 maanden samen
Gast- Gast
Gefeliciteerd Amazzonia. Wij zijn 5 en een halve maand samen vandaag zie ik net aan m`n ticker. Time flies!
Ik heb eigenlijk weinig te vertellen. Ik ben stront gelukkig en als het allemaal zo mag blijven ziet mijn toekomst er heel rooskleurig uit. Ik zit wel echt op een roze wolk denk ik, maar ben wel heel realistisch.
M`n vriend had laatst een soort van herfstdipje ofzo en hij was ook wat ziekig en toen ging het wat minder, maar dat is gelukkig helemaal over nu!
Ik heb eigenlijk weinig te vertellen. Ik ben stront gelukkig en als het allemaal zo mag blijven ziet mijn toekomst er heel rooskleurig uit. Ik zit wel echt op een roze wolk denk ik, maar ben wel heel realistisch.
M`n vriend had laatst een soort van herfstdipje ofzo en hij was ook wat ziekig en toen ging het wat minder, maar dat is gelukkig helemaal over nu!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik miste je al beetje in het topic Rush, was je even weg? Fijn dat het zo goed gaat. Gefeliciteerd, en jullie ook Amazzonia! Fijn dat het weer beter gaat.
Het auto meeting weekend blijkt toch echt een mannen weekend te zijn, dus ik ga sowieso niet mee. Mooi, is dat ook opgelost, want ik wist het nog steeds niet.
En vriendlief zat net heel hypothetisch te vissen naar wat voor maat, kleur en model Noosa riem ik wil voor m'n verjaardag We hadden het er al eerder over gehad en was het misschien wel wat boven z'n budget gaf ie eerlijk toe en wilde ie zelf iets bedenken, maar nu vroeg ie er toch naar Of ie 't echt gaat doen weet ie zelf ook nog niet, maar iig heel erg lief van 'm dat ie 't overweegt En anders vind ik het ook echt onwijs leuk als ie zelf iets bedenkt! Ben benieuwd
edit: Oh en hij gaat volgende week ook eindelijk twee vriendinnen van me ontmoeten
Het auto meeting weekend blijkt toch echt een mannen weekend te zijn, dus ik ga sowieso niet mee. Mooi, is dat ook opgelost, want ik wist het nog steeds niet.
En vriendlief zat net heel hypothetisch te vissen naar wat voor maat, kleur en model Noosa riem ik wil voor m'n verjaardag We hadden het er al eerder over gehad en was het misschien wel wat boven z'n budget gaf ie eerlijk toe en wilde ie zelf iets bedenken, maar nu vroeg ie er toch naar Of ie 't echt gaat doen weet ie zelf ook nog niet, maar iig heel erg lief van 'm dat ie 't overweegt En anders vind ik het ook echt onwijs leuk als ie zelf iets bedenkt! Ben benieuwd
edit: Oh en hij gaat volgende week ook eindelijk twee vriendinnen van me ontmoeten
Marin- Lady Post-a-lot
Zo, ook ik laat nog even van me horen vandaag...
Mijn vriend is weer thuis! Alsof ik er op sliep, maar rond de tijd dat hij zou moeten landen was ik wakker en keek ik stiekem even op Schiphol.nl of zijn vliegtuig al geland was...Vlak daarna kreeg ik een berichtje van hem en sinds vanmiddag was hij bij mij.
Alle onzekerheid die ik de afgelopen 2 weken had gecreeerd voor mijzelf, doordat ik soms niets van hem hoorde maar dat had natuurlijk ook te maken met het tijdsverschil, nam hij vanmiddag en vanavond weg en voel ik mij weer helemaal de verliefde puber! Hij zei ook een aantal dingen waardoor ik weet dat het echt goed zit tussen ons en dat maakt mij weer helemaal gelukkig...
Tja, ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen wat we allemaal gedaan hebben; we hadden elkaar duidelijk gemist!
Ik moest vanavond vroeg eigenlijk naar het weegmoment van de Weight Watchers, maar wilde overslaan zodat ik bij hem kon zijn, maar hij wilde dat ik toch ging...Bij thuiskomst vroeg hij naar het resultaat ( 1,1 kilo eraf in een week, 23 kilo in totaal nu ) en ik voelde gewoon dat hij oprecht trots en gelukkig voor mij was!
Nu is hij net weer naar huis, hij sliep zowat op de bank...Gelukkig zie ik hem misschien morgenavond al weer!
Mijn vriend is weer thuis! Alsof ik er op sliep, maar rond de tijd dat hij zou moeten landen was ik wakker en keek ik stiekem even op Schiphol.nl of zijn vliegtuig al geland was...Vlak daarna kreeg ik een berichtje van hem en sinds vanmiddag was hij bij mij.
Alle onzekerheid die ik de afgelopen 2 weken had gecreeerd voor mijzelf, doordat ik soms niets van hem hoorde maar dat had natuurlijk ook te maken met het tijdsverschil, nam hij vanmiddag en vanavond weg en voel ik mij weer helemaal de verliefde puber! Hij zei ook een aantal dingen waardoor ik weet dat het echt goed zit tussen ons en dat maakt mij weer helemaal gelukkig...
Tja, ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen wat we allemaal gedaan hebben; we hadden elkaar duidelijk gemist!
Ik moest vanavond vroeg eigenlijk naar het weegmoment van de Weight Watchers, maar wilde overslaan zodat ik bij hem kon zijn, maar hij wilde dat ik toch ging...Bij thuiskomst vroeg hij naar het resultaat ( 1,1 kilo eraf in een week, 23 kilo in totaal nu ) en ik voelde gewoon dat hij oprecht trots en gelukkig voor mij was!
Nu is hij net weer naar huis, hij sliep zowat op de bank...Gelukkig zie ik hem misschien morgenavond al weer!
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10
Hee dat had ik precies ook Stoplicht, ik werd ook wakker op het precieze moment dat m'n vriend aan kwam laatst
Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn! Blijft ie nu in NL of moet ie weer terug naar Canada? En wat goed dat je al zo veel bent afgevallen!
Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn! Blijft ie nu in NL of moet ie weer terug naar Canada? En wat goed dat je al zo veel bent afgevallen!
Marin- Lady Post-a-lot
Nee Joy, ik was niet weg, maar ik weet ook nooit zo goed wat ik moet schrijven haha. Het gaat gewoon super en dingen worden ook alweer een beetje normaal wat dat betreft. Ik woon natuurlijk al samen en dat is toch wel heel anders denk ik. Ik kan er wel zin in hebben om `s avonds weer samen in bed te kruipen, maar ik kijk er natuurlijk niet meer naar uit, aangezien het iedere avond gebeurd
Heb wel heel veel zin in Sinterklaas. M`n vriend is wel een beetje zenuwachtig omdat m`n oudste broer op een feestje wat nors op hem reageerde, maar zo is helaas de kant van de familie die op m`n vader lijkt, vrij koud en niet echt hartverwarmend zeg maar. Heb ook gezegd dat dat heus niet zijn bedoeling was, maar ze kunnen heel kil overkomen soms, onbedoeld. Nouja, hij is dus wat zenuwachtig.
Ik heb soms alleen van die momenten dat ik zo`n 'te mooi om waar te zijn' gevoel krijg. Alles is gewoon perfect.
Heb wel heel veel zin in Sinterklaas. M`n vriend is wel een beetje zenuwachtig omdat m`n oudste broer op een feestje wat nors op hem reageerde, maar zo is helaas de kant van de familie die op m`n vader lijkt, vrij koud en niet echt hartverwarmend zeg maar. Heb ook gezegd dat dat heus niet zijn bedoeling was, maar ze kunnen heel kil overkomen soms, onbedoeld. Nouja, hij is dus wat zenuwachtig.
Ik heb soms alleen van die momenten dat ik zo`n 'te mooi om waar te zijn' gevoel krijg. Alles is gewoon perfect.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kan ik me goed voorstellen hoor. Je valt ook gewoon in een soort ritme, en als het goed gaat, valt er ook niet zo veel te vertellen behalve dat het goed gaat
Marin- Lady Post-a-lot
Joy: sorry voor mijn late reactie, maar ik wil nog even reageren op je weekend. Het klinkt eht als een geslaagd weekend! Erg leuk dat je dat meisje ook erg gezellig vond! Ik kan me jou gevoelens wel voorstellen, vooral omdat er al eens wat eerder is voorgevallen. Maar gelukkig kun je ook relativeren, en weet je dat je vriend voor jou heeft gekozen!
@Rush: ik kan me voorstellen dat je niet meer zoveel te vertellen hebt. Maar het is erg fijn om te weten dat het een stuk beter gaat tussen jou en je vriend!
Verder heb ik ook weinig te vertellen, alles gaat gewoon weer hartstikke goed! Ik ben blij dat hij dit weekend weer hier is!
Ik heb de kaarten van het safaripark nog niet ontvangen. We gaan dus gewoon heel uitgebreid samen brunchen en daarna lekker wandelen in een natuurgebied hier in de buurt! Ik heb er heel veel zin in om gewoon samen te zijn, verder maakt het me niet zoveel uit!
@Rush: ik kan me voorstellen dat je niet meer zoveel te vertellen hebt. Maar het is erg fijn om te weten dat het een stuk beter gaat tussen jou en je vriend!
Verder heb ik ook weinig te vertellen, alles gaat gewoon weer hartstikke goed! Ik ben blij dat hij dit weekend weer hier is!
Ik heb de kaarten van het safaripark nog niet ontvangen. We gaan dus gewoon heel uitgebreid samen brunchen en daarna lekker wandelen in een natuurgebied hier in de buurt! Ik heb er heel veel zin in om gewoon samen te zijn, verder maakt het me niet zoveel uit!
Jade- Ratel
Ik ben jarig vandaag en mijn vriend was gezellig hier, tot hij onverwacht weg moest en ik had echt zo met hem te doen... Hij baalde echt vreselijk, ik ook, maar hier kon hij ook niks aan doen.
Heb m wel gevraagd voorzichtig te doen en of hij me op de hoogte houdt. Ik merkte toen echt hoe dierbaar hij me nu al is....
Heb m wel gevraagd voorzichtig te doen en of hij me op de hoogte houdt. Ik merkte toen echt hoe dierbaar hij me nu al is....
Middleme- Kletskop
Gefeliciteerd Middle Me! Wat je schrijft komt echt zo lief over. Ook al zijn jullie pas kort bij elkaar, je voelt de liefde door de tekst heen
Serpentijn, dat klinkt ook als een super gezellig idee!
M'n vriend stelde net voor om van 't weekend te gaan koken voor m'n moeder. M'n moeder's reactie per sms: Jaaaaaaaaaaaaaa!
En hij gaat ook al brownies bakken om mee te nemen naar haar.. En gaan we eerst naar Ikea zaterdagochtend om speciaal een brownieblik te kopen. Het is dat ik weet dat ie geen homo is... Maar wel echt onwijs lief weer van 'm. Hij is gewoon echt zo'n goedzak
M'n vriend stelde net voor om van 't weekend te gaan koken voor m'n moeder. M'n moeder's reactie per sms: Jaaaaaaaaaaaaaa!
En hij gaat ook al brownies bakken om mee te nemen naar haar.. En gaan we eerst naar Ikea zaterdagochtend om speciaal een brownieblik te kopen. Het is dat ik weet dat ie geen homo is... Maar wel echt onwijs lief weer van 'm. Hij is gewoon echt zo'n goedzak
Marin- Lady Post-a-lot
Joy, wat leuk! En lief dat hij dat uit zichzelf voorstelt. Veel plezier en ntuurlijk eet smakelijk
Serpentijn: veel plezier! Nu hebben jullie nog iets om naar uit te kijken haha.
Serpentijn: veel plezier! Nu hebben jullie nog iets om naar uit te kijken haha.
Middleme- Kletskop
Nog gefeliciteerd Middleme!
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:Nog gefeliciteerd Middleme!
Dankjewel! (Joy ook nog!)
Middleme- Kletskop
MiddleMe, nog gefeliciteerd. Hoe gaat het nu allemaal?
Joy, wat lief van je vriend. Wow.
Joy, wat lief van je vriend. Wow.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Joy_ schreef:Gefeliciteerd Middle Me! Wat je schrijft komt echt zo lief over. Ook al zijn jullie pas kort bij elkaar, je voelt de liefde door de tekst heen
Haha, dat heb ik mijn vriend laatst ook gevraagd
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: