Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 34 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme do 17 nov 2011 - 7:16

FireButterfly schreef:MiddleMe, nog gefeliciteerd. Hoe gaat het nu allemaal?

Joy, wat lief van je vriend. Wow.

Thanks! Ja goed! Uiteindelijk is hij voor niks weggeweest door een stomme fout. Dit gaat hij nu recht (laten) zetten, hij is er iig goed link onder. Afijn, tussen ons gaat he heel goed! I love you zie 'm zaterdagavond weer, heel veek zin in smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 7:40

Pippa schreef:
Joy_ schreef:Gefeliciteerd Middle Me! Wat je schrijft komt echt zo lief over. Ook al zijn jullie pas kort bij elkaar, je voelt de liefde door de tekst heen smile

Serpentijn, dat klinkt ook als een super gezellig idee!

M'n vriend stelde net voor om van 't weekend te gaan koken voor m'n moeder. M'n moeder's reactie per sms: Jaaaaaaaaaaaaaa!
En hij gaat ook al brownies bakken om mee te nemen naar haar.. En gaan we eerst naar Ikea zaterdagochtend om speciaal een brownieblik te kopen. Het is dat ik weet dat ie geen homo is... Maar wel echt onwijs lief weer van 'm. Hij is gewoon echt zo'n goedzak smile

Haha, dat heb ik mijn vriend laatst ook gevraagd nerd

Hahaha wat deed hij wat homo-achtig was? M'n vriend heeft wel vaker van dat soort trekjes, maar gelukkig weet ik wel beter en vind ik 't alleen maar schattig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 10:33

Oeh oeh ik heb iets leuks bedacht!

Ik ga morgen naar m'n vriend toe als hij nog niet thuis is (hij heeft een etentje van z'n werk) en hij heeft achter z'n bank een hele rij met schoenen staan.. Dan ga ik chocoladeletters kopen met de letters I LOVE YOU en die in de rij met schoenen leggen smile
Wel slecht voor z'n lijn
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Middleme do 17 nov 2011 - 10:54

Joy_ schreef:Oeh oeh ik heb iets leuks bedacht!

Ik ga morgen naar m'n vriend toe als hij nog niet thuis is (hij heeft een etentje van z'n werk) en hij heeft achter z'n bank een hele rij met schoenen staan.. Dan ga ik chocoladeletters kopen met de letters I LOVE YOU en die in de rij met schoenen leggen smile
Wel slecht voor z'n lijn

Wat onwijs leuk!

Ik heb vanmiddag het boekje "kikker is verliefd" kopen voor mn vriend maar had iet genoeg tijd.. Even zien of ik het kan bestellen en kan laten bezorgen...

Edit: ik heb het gedan, de mini-versie via bol.com. Laat t bij hem bezorgen maar zeg t niet dus ben benieuwd hoe hij reageert!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 11:04

Ah wat leuk! Nog een speciale reden voor dat boekje?

Oooh mijn vriend is gemeen! Hij was vanavond bij z'n ouders, en zegt net dat ie me morgen iets leuks te vertellen heeft..maar hij wil nu nog niet zeggen wat. Aaaaaaah ik wil weten wat!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Middleme do 17 nov 2011 - 11:29

Joy_ schreef:Ah wat leuk! Nog een speciale reden voor dat boekje?

Oooh mijn vriend is gemeen! Hij was vanavond bij z'n ouders, en zegt net dat ie me morgen iets leuks te vertellen heeft..maar hij wil nu nog niet zeggen wat. Aaaaaaah ik wil weten wat!

Dat is frustrerend! Kan me je gevoel helemaal voorstellen...

Nee, niet echt een speciale reden maar ik vond het verhaal wel bij hem (ons) passen.... En ach, beetje gek doen kan toch geen kwaad?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade do 17 nov 2011 - 22:14

Leuk Joy!! Gaan jullie nog wat doen voor jullie jubileum zaterdag??

Wat gemeen dat je moet wachten! haha. Maar aan de andere kant is leuk nieuws, altijd leuker om persoonlijk te horen!

Middleme: volgens mij hebben jullie het ontzettend fijn samen! geniet er maar lekker van. Ik ben benieuwd hoe hij reageert op z'n boekje.

Vanavond komt mijn vriend weer, ik kan bijna niet wachten! I love you

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  slaatje do 17 nov 2011 - 23:20

Oh, ik heb nog lang niet alle pagina's gelezen, maar wil ook zo graag even mijn verliefde en overweldigende gevoelens hier kwijt :-) Heb trouwens wel de 1e pagina's gelezen en vind het geweldig om te lezen hoe gelukkig jij bent Joy_

Ik heb in het verleden een hoop vriendjes gehad. Voornamelijk lapzwansen die geen knip voor de neus waard waren. Ik ben inmiddels 33 en begon me toch wel een beetje zorgen te maken of ik ooit wel die ene man tegen zou komen.

Tot ik op een bepaalde dag naar de kapper moest :p....Ik kom al jaren bij deze kapper. En word altijd geknipt door dezelfde kapster. Een jaar of twee terug vertelde zij me eens dat de glazen bij hen gewassen werden door een hele leuke glazenwasser. Moest natuurlijk wel puur toeval zijn als hij de ramen aan het zemen was precies op het moment dat ik bij de kapper zat...

Die bewuste dag (twee jaar later dus) kwam ik bij de kapper binnen en zag ik in de hoek van de zaak een wel hele leuke, zeer smakelijke man zitten. Ik ging er direct van uit dat hij bij de kapster hoorde omdat zij zaten te praten. Tijdens het haren wassen, kwam het gesprek op gang. Gekscherend hadden we het over rijke mannen en ik grapte dat rijke mannen altijd gierig zijn :p Waarop de kapster antwoorde dat de man in de hoek (die dus aan het gesprek meedeed) glazenwasser is, zijn eigen bedrijf heeft, en totaal niet gierig is.....Gezellig verder gekletst en toen was mijn haar klaar en moest ik weg. Met veel tegenzin ging ik.

Ik moest in de buurt even wat foto's oppikken en toen ik terugfietste besloot ik even te kijken of er een bus stond met reclame, dan zou ik hem wel even bellen. Er stond wel een bus met ladders op de parkeerplaats, maar zonder reclame Mad Vervolgens heb ik mijn vriendin gesmst wat te doen. Zij gaf mij het advies terug te gaan, en als hij om mijn nummer zou vragen moest ik zeggen: geef jouw nummer maar en dan bel je hem drie dagen later op. Zo gezegd, zo gedaan. Met trillende knieeen en zweethandjes ben ik terug naar binnen gegaan. Zijn reactie: hey, kom je toch een bakkie met me doen? Daar nog een uur of twee gezeten, en toen moest hij weer aan het werk. Hij vroeg mijn nummer, ik zei geef die van jou maar. Vervolgens heb ik toen toch mijn nummer gegeven omdat ik liever had dat het intitatief van hem uit zo komen. Ik wist immers niet zeker of hij mij ook wel zag zitten. Daarna ben ik naar huis gegaan.

Een half uur later smste hij al :-) Vervolgens vroeg hij of ik die avond met hem af wilde spreken. Ik moest de dag erop aan de slag bij mijn nieuwe baan, dus leek me niet zo verstandig. Wel voor een paar dagen later (op vrijdag) afgesproken. Gingen uit eten en daarna een biertje doen. Voordat we die eerste date hadden, wisten we beiden al dat het goed zat. Ik ben dat hele weekend bij hem geweest en voelde me helemaal geweldig, veilig, thuis en op me gemak bij hem. Twee weken later woonde we zo ongeveer samen bij mj thuis.

Inmiddels zijn we verkast naar zijn woning, en zij wel bezig met de toekomst. Heel snel, maar dat gaat nou eenmaal zo als je wat ouder bent. Vroeger vroeg ik me, bij elk nieuw vriendje dat ik kreeg af: zou dit hem nou zijn? Bij hem wist ik het gewoon. Ik ben nog nooit zo vreselijk gelukkig geweest, heb nog nooit zo'n goed gevoel bij iemand gehad. Dit gun je iedereen gewoon :-) Tot zover mijn verhaal :-) I love you I love you
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:22

Joy_ schreef:
Pippa schreef:
Joy_ schreef:Gefeliciteerd Middle Me! Wat je schrijft komt echt zo lief over. Ook al zijn jullie pas kort bij elkaar, je voelt de liefde door de tekst heen smile

Serpentijn, dat klinkt ook als een super gezellig idee!

M'n vriend stelde net voor om van 't weekend te gaan koken voor m'n moeder. M'n moeder's reactie per sms: Jaaaaaaaaaaaaaa!
En hij gaat ook al brownies bakken om mee te nemen naar haar.. En gaan we eerst naar Ikea zaterdagochtend om speciaal een brownieblik te kopen. Het is dat ik weet dat ie geen homo is... Maar wel echt onwijs lief weer van 'm. Hij is gewoon echt zo'n goedzak smile

Haha, dat heb ik mijn vriend laatst ook gevraagd nerd

Hahaha wat deed hij wat homo-achtig was? M'n vriend heeft wel vaker van dat soort trekjes, maar gelukkig weet ik wel beter en vind ik 't alleen maar schattig.

Zijn lievelingsblouse is roze, zijn muzieksmaak laat soms wat te wensen over en dan zingt & danst die op een geweldige manier mee, en dat soort kleine dingen. Hij is het niet, en ik vind het allemaal juist onwijs leuk aan hem, maar het is gewoon grappig om hem mee te pesten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 23:23

Joy, dat met die chcoladeletters heb ik ook gedaan bij mijn ex een keer, dat viel toen ook enorm goed in de smaak! Maar ik had I LUV U ervan moeten maken omdat ze niet alle chocoladeletters meer hadden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 23:23

Mooi verhaal slaatje, wat grappig. Hoelang zijn jullie nou samen dan? Of heb ik dat niet goed gelezen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 23:24

Wel slecht voor z'n lijn
Wat leuk!! M`n vriend heeft niet genoeg schoenen daarvoor! laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje do 17 nov 2011 - 23:30

Rush schreef:Mooi verhaal slaatje, wat grappig. Hoelang zijn jullie nou samen dan? Of heb ik dat niet goed gelezen?

Dat stond er idd niet in :P Wij zijn nu bijna 5 maanden samen. In december nog lekker samen op vakantie :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 17 nov 2011 - 23:31

Rush schreef:

Wel slecht voor z'n lijn

Leuk idee Joy_ Rush, je mag wel wat schoenen van mijn vriend lenen, die heeft een schoenentic, en dan heb ik gelijk meer ruimte om mijn schoenen op te kunnen bergen :p
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 23:46

slaatje schreef:
Rush schreef:Mooi verhaal slaatje, wat grappig. Hoelang zijn jullie nou samen dan? Of heb ik dat niet goed gelezen?

Dat stond er idd niet in :P Wij zijn nu bijna 5 maanden samen. In december nog lekker samen op vakantie :-)
Wauw en jullie hebben nu al serieuze trouwplannen? Dit is gewoon interesse hoor? Ik ben ook nog geen half jaar samen en al samenwonend, dus weet hoe het is Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 23:48

slaatje schreef:
Rush schreef:

Wel slecht voor z'n lijn

Leuk idee Joy_ Rush, je mag wel wat schoenen van mijn vriend lenen, die heeft een schoenentic, en dan heb ik gelijk meer ruimte om mijn schoenen op te kunnen bergen :p
Misschien lukt het ook wel, het zijn natuurlijk 'maar' 4 paar voor I Love You.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje vr 18 nov 2011 - 0:07

Rush schreef:
slaatje schreef:

Wauw en jullie hebben nu al serieuze trouwplannen? Dit is gewoon interesse hoor? Ik ben ook nog geen half jaar samen en al samenwonend, dus weet hoe het is Wink

Sterker nog, we hebben ook een kinderwens. Mijn vriend is acht jaar ouder dan ik, en we hebben allebei al het nodige meegemaakt. Daarbij zitten we verselijk op een lijn, en we hebben het al dagelijks over "die kleine".

Las geloof ik in het begin van het topic dat huren voor jou geen optie was en dus idd lekker bij hem ingetrokken bent toch? Super leuk toch? Als het goed voelt, moet je er gewoon voor gaan.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush vr 18 nov 2011 - 0:11

Jaa het huren werd door drastische huurprijs verhogingen ineens door m`n neus geboord voor de komende tijd, dus ik ben inderdaad bij hem in getrokken. Kan nu sinds een paar weken zeggen dat het nu echt m`n plekje is. Jullie zijn natuurlijk ook wat ouder, dus kan me voorstellen dat je het dan ook wel serieuzer over de toekomst gaat hebben.

Ach, ik wilde nooit kinderen en langzaam aan begint het me toch wel leuk te lijken. Zo zie je maar weer, zeg nooit nooit! Wink

Gaan jullie al serieus proberen voor een kindje, of na het trouwen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje vr 18 nov 2011 - 0:21

Rush schreef:Jaa het huren werd door drastische huurprijs verhogingen ineens door m`n neus geboord voor de komende tijd, dus ik ben inderdaad bij hem in getrokken. Kan nu sinds een paar weken zeggen dat het nu echt m`n plekje is. Jullie zijn natuurlijk ook wat ouder, dus kan me voorstellen dat je het dan ook wel serieuzer over de toekomst gaat hebben.

Ach, ik wilde nooit kinderen en langzaam aan begint het me toch wel leuk te lijken. Zo zie je maar weer, zeg nooit nooit! Wink

Gaan jullie al serieus proberen voor een kindje, of na het trouwen?

Dat gevoel van eigen plekje moest ik ook nog creeeren. Hij woont in de plaats waar ik ben opgegroeid en dan ook nog vijf minuten van diezelfde wijk af. Maar het is hier zo prachtig. We hebben al wat kleine aanpassingen gedaan, kleedjes, lampenkappen en kussen voor op de bank gekocht. In januari krijgen we een nieuwe vloer, kleurtje op de muren en dan gaan mijn spullen over. Dan is het helemaal ons plekje, ik snap dus wat je bedoelt dat dat in het begin even wennen is.

Ben net gestopt met de pil. Ga er niet vanuit dat het direct "raak" zal zijn, maar we zijn er dus al wel mee bezig. Zijn er allebei ook zo ontzettend klaar voor :-)

Jullie ook samen dingen gekocht voor het huis? En kinderen zijn zo leuk, dus je weet het nooit idd..En hoe denken jullie over trouwen?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush vr 18 nov 2011 - 0:28

We hebben samen wel veel dingen uitgezocht, maar ik heb nog niet super veel betaald. Ik betaal alle boodschappen en verzorgingsproducten enzo. Ik wilde wel graag de gordijnen betalen, maar dat mocht niet, haha. Ik heb wel lampjes en kaarsen en wat gezellige dingen gekocht voor in huis. Oh en veel dingen voor in de keuken die hij niet had haha, ovenschaal en een wok enzo. Maar we hebben dus wel een hoop dingen samen uitgezocht, 2 kasten, een nieuw bed, laminaat en gordijnen voor op de slaapkamer, nachtkastjes etc.

Wij willen alleen trouwen voor het feest, niet om te trouwen. Dus ooit zal er wel een gigantisch feest gegeven worden, maar niet binnenkort ofzo, haha. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade vr 18 nov 2011 - 0:32

Wat een leuk verhaal Slaatje! En wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie al zoveel toekomstplannen hebben!

Ik zou ook ontzettend graag willen trouwen en kinderen willen krijgen met mijn vriend. Helaas is het daar alleen nog niet de juiste tijd voor. Wij zijn wel bezig met samenwonen, alleen wanneer weten we nog niet. Wij moeten wachten met samenwonen tot de omstandigheden werk/studie voor elkaar zijn. Dit is voor ons ook lastiger omdat wij 200 km uit elkaar wonen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush vr 18 nov 2011 - 0:36

Vervelend is dat Serpentijn. Ik wil sowieso nu nog geen kinderen. Ik wil eerst meer verdienen, vast contract etc. Ik krijg 99% zeker in april (dat hoor ik in januari) een vast contract en vanaf dan zou het veel veiliger voelen.

Maar dan nog wil ik het dan nog niet hoor. Ik wil eerst nog een geruime tijd sparen en lekker leven en geld uitgeven. En als ik zwanger mag raken moet ik ook nog een andere auto kopen. Of tenminste, dat wil ik. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade vr 18 nov 2011 - 0:37

Rush schreef:Vervelend is dat Serpentijn. Ik wil sowieso nu nog geen kinderen. Ik wil eerst meer verdienen, vast contract etc. Ik krijg 99% zeker in april (dat hoor ik in januari) een vast contract en vanaf dan zou het veel veiliger voelen.

Maar dan nog wil ik het dan nog niet hoor. Ik wil eerst nog een geruime tijd sparen en lekker leven en geld uitgeven. En als ik zwanger mag raken moet ik ook nog een andere auto kopen. Of tenminste, dat wil ik. :P

haha, dat zwanger raken/trouwen dat komt bij ons allemaal vanzelf (mocht dat allemaal lukken natuurlijk!). Maar ik vind het wel erg moeilijk dat het samenwonen ook niet mogelijk is op dit moment. Ik zou zo graag een stapje verder willen gaan in onze relatie (en mijn vriend uiteraard ook). Wij hopen dat het met een jaartje wel allemaal mogelijk is.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje vr 18 nov 2011 - 0:38

Juist die dingen die je samen aanschaft, maakt het dat het echt van jullie samen is, en dat het jullie plekkie is. Vooral dat bed vind ik dan belangrijk :p

Door gezondheidsproblemen werk ik heel weinig, ik heb een baan als oproepkracht. Ik heb altijd van een bijstijdsuitkering geleefd en schulden gehad (die heb ik nu allemaal afbetaald :-) Gelukkig heb ik wel kunnen sparen. De nieuwe vloer die we gaan leggen, betalen we dan ook samen. En soms krijg ik van het vrijwilligerswerk dat ik doe (ik geef voorlichtingen op scholen, bij bepaalde instanties en organistatie, dmv mijn levensverhaal te vertellen) irischeques of vvv bonnen. Hier koop ik meestal iets van voor in huis. Gelukkig kan hij heel goed omgaan met mijn ziektebeeld en begrijpt hij dit volkomen. Hij heeft het een stuk breder dan ik, en gaat daarom makkelijk om met vaste lasten en uitgaven ed. Dit vond ik trouwens wel moeilijk, het idee compleet financieel afhankelijk van hem te worden. Dat gevoel begint nu gelukkig wat in te krimpen.

De bruiloft is voor mij belangrijk omdat ik graag in een mooie (overigens gaan wij wel huren) jurk mijn jawoord aan hem wil geven en vervolgens graag zijn achternaam wil dragen. Daarna geven wij ook een feest voor familie en vrienden, maar niet heel erg uitgebreid.

Hoe oud zijn jullie trouwens?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade vr 18 nov 2011 - 0:40

Ik ben 20 en mijn vriend is 25.

Wij zoeken trouwens ook al samen dingen uit voor in huis, maar voorlopig blijft het dus nog latten.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende