Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 32 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 9 nov 2011 - 5:25

Ja dan zou ik er gewoon zo'n dagje van maken. Wij wilden misschien ook wat gaan eten in de buurt van de Efteling zondag, maar we waren zo koud en moe rond 5 uur dat we toen maar naar huis zijn gegaan en konden we nog boodschappen doen. Wij hadden overigens ook vrijkaarten, vandaar dat we daar heen gingen.

Vriendlief komt zo al weer thuis smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade wo 9 nov 2011 - 5:34

Joy_ schreef:Ja dan zou ik er gewoon zo'n dagje van maken. Wij wilden misschien ook wat gaan eten in de buurt van de Efteling zondag, maar we waren zo koud en moe rond 5 uur dat we toen maar naar huis zijn gegaan en konden we nog boodschappen doen. Wij hadden overigens ook vrijkaarten, vandaar dat we daar heen gingen.

Vriendlief komt zo al weer thuis smile

Super toch! Lekker een dagje samen weg. En met vrijkaarten helemaal! Ik weet niet of ik anders wel naar de Beekse Bergen zou gaan (ben er overigens nog nooit geweest).

Fijn dat je lekker bij je vriend bent, en samen kunt zijn. Ik begin R. steeds meer te missen op de dagen dat we niet samen zijn. Soms wil ik gewoon dingen met hem delen/bespreken en even knuffelen. Helaas zit dat er voorlopig nog niet in.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Stoplicht wo 9 nov 2011 - 6:18

Even een introductie over mij en mijn relatie:

Mijn naam is K.rista, ben 29jr. en woon vlakbij Den Bosch...In het dagelijks leven werk ik 36uur per week als pedagogisch medewerkster op een superleuk kinderdagverblijf. Hobby's zijn zwemmen, met vrienden afspreken, dagje / weekendje weg, lezen, surfen over het internet, op creatief vlak bezig zijn.
Sinds 5 oktober jl. heb ik een relatie met een jongen die ik eigenlijk al 9 jaar geleden heb leren kennen...Toendertijd stonden we beide op een datingsite, woonden we vlakbij elkaar in de buurt en besloten we af te spreken; toen was het alleen vriendschap, niets meer. Ieder ging zijn eigen weg en het contact verwaterde langzaam iets...6 Jaar geleden ging een vorige relatie uit en sprak ik hem wat vaker via msn, maar had hij op dat moment een leuk contact met een meisje waarmee hij uiteindelijk een relatie kreeg. Nu gingen we echt ieder onze eigen weg, ik kreeg ook relaties tussendoor, en ik sprak hem niet meer...Tot afgelopen juni. Ik maakte toch maar eens een profiel op Facebook aan, na irritaties vanuit mijn zusje omdat ik vanaf haar profiel wel eens keek, en bovenaan kreeg ik mensen te zien die ik mogelijk kende, waaronder hem! Ik nodige hem uit en sprak hem direct aan waarop het eigenlijk heel snel is gaan rollen...
We hebben vanaf die tijd heel veel gebeld, gesmst, geappt en uiteindelijk ook afgesproken wat vanaf 5 oktober leidt tot een hele liefdevolle relatie!
Mijn vriend, wat klinkt dat weer fijn, is bijna 32 jaar en woont nog steeds bij mij in de buurt...We zien elkaar meerdere keren per week en ik had niet gezegd het nog eens zo snel te kunnen zeggen, maar ik ben echt superverliefd; voel me soms net een puber met alle kriebels, zwijmel en onzekerheid erbij! Helaas zit hij nu sinds 1 november in C.anada voor 2 weken vakantie en ik mis hem echt vanaf het moment dat ik niet meer spontaan naar hem toe kan, hem even snel kan bellen, afhankelijk ben van tijdsverschil, etc. Voor hem is het toch iets anders gezien het feit dat hij de hele dag op pad is met vrienden en volgens mij zijn mannen sowieso anders qua verliefdheid haha...Het is wel duidelijk dat hij ook stapelgek op mij is; hij stuurt lieve smsjes, belt als ik even een baalmomentje heb, plant al voor als hij weer terug is ( aanstaande dinsdag dus aftellen! ), etc.

Kortom, ik hoor helemaal thuis in dit topic!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  FireButterfly wo 9 nov 2011 - 6:27

Wow, wat klinkt dit goed. Minder dat je hem mist maar ook logisch. Heel veel plezier als hij terug is.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Jade wo 9 nov 2011 - 6:28

Wat leuk Stoplicht! Dat klinkt inderdaad als een leuke relatie!
Geniet maar lekker van de kriebels! en van het moment dat je vriend terug komt van vakantie.

Ga je hem nog op een speciale manier opwachten/ophalen dinsdag?

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Middleme wo 9 nov 2011 - 6:44

Stoplicht, welkom! Hopelijk is voor jou snel het moment daar dat je m weer kunt zien smile

Serpentijn, kun je niet ergens informeren wanneer je die vrijkaarten kunt verwachten bij de post?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jade wo 9 nov 2011 - 6:46

Middleme schreef:
Serpentijn, kun je niet ergens informeren wanneer je die vrijkaarten kunt verwachten bij de post?

Ja, ik zoek de mail even op en dan ga ik morgen wel even bellen. Misschien helpt het smile.

Anders ga ik denk ik maar gewoon heel uitgebreid koken voor ons tweeen, kaarsjes aan, filmpje erbij en misschien een leuk lingeriesetje aan :P

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Stoplicht wo 9 nov 2011 - 6:52

Dinsdag komt mijn vriend inderdaad weer thuis...
Ik wilde hem leuk ophalen van Schiphol en daarna samen even slapen, hij zal wel moe zijn vanuit C.anada plus het tijdsverschil, en dan nog iets leuks ondernemen...Maar in eerste instantie zou hij vrij zijn en was dit helemaal leuk, maar sinds afgelopen vrijdagmiddag doet hij wat vager over dinsdag. Ik heb het idee dat hij zelf stiekem wat aan het regelen is, maar hij ontkent natuurlijk in alle toonaarden.
Gisteravond belde hij mij op en zei hij dat hij thuis even wat werkt, hoezo workaholic!, en dat hij dan na het middaguur naar mij toe komt...Vooraf laat hij zich dan door zijn vrienden bij zijn ouders afzetten ( die hebben de huissleutels in bewaring ) waar hij even de was kan droppen en wanneer ik dat met hem zou doen, is dat niet zo slim...Zijn ouders weten namelijk nog niet van mij af; hij heeft zijn zus al wel verteld over hoe en wat, maar zijn ouders wacht hij liever even mee door ervaringen uit het verleden zegt hij...Ik vind het prima, ik voel dat het goed zit dus dat komt dat vanzelf wel!

Oh de winterefteling klinkt echt mega-gezellig en als een leuk uitje voor ons twee...Al ben ik bang dat mijn vriend niet zo'n Eftelingtype is; toch maar eens peilen! Als afsluiting dan naar mijn favoriete restaurant en lekker idyllisch; het pannenkoekenrestaurant! Hmm...leuk ideeen op doen!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Marin wo 9 nov 2011 - 10:20

Super leuk verhaal Stoplicht. Jij hoort er inderdaad helemaal bij Very Happy
Leuk dat ie gauw alweer uit Canada komt. Mijn vriend is onlangs ook voor 3 weken op vakantie geweest. Hoewel het prima ging zonder 'm natuurlijk, miste ik 'm met name de laatste dagen heel erg.

Vriend en ik hebben vanavond de hele avond bij hem thuis schoongemaakt. Het is ook zo'n lekker ding, begint ie ineens uit het niets een Rent liedje te zingen (= musical, ja ja hij houdt van musicals, god I love him), en gingen we dus keihard meebleren tijdens het schoonmaken. Super gezellig. Nu is het huis weer blinkend schoon voor die vriendin morgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 10:43

Het gaat niet zo goed meer tussen mij & mn vriend.. Tenminste, van mijn kant Sad Ik heb last van irritaties en ik weet dat ik erover moet gaan praten, want zo heeft het voor mij geen zin meer. Helaas is dat praten niet mijn sterkste kant (en bij mn vriend ook niet) dus dat wordt moeilijk. Ik zie hem van het weekend ook pas weer als het goed is, maar dat is nog niet zeker, dus eerder gaat het zeker niet.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 9 nov 2011 - 10:48

Wat kut Amazzonia! Werkt het misschien beter als je er per chat over praat? Vaak helpt dat om wat afstand te creeren en durf je makkelijker dingen te zeggen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 10:55

Nee dat werkt juist helemaal niet! Ik had net bv al wat gezegd over dat hij wéér niet reageerde. En dan krijg ik een grappige opmerking terug terwijl ik het dus serieus bedoel. Vervolgens reageert hij nu alweer een half uur niet, hij zegt geen weltrusten oid, niks! F*ck him denk ik dan. En zo zijn er nog wel meer dingen..

*Hij kan heel moeilijk beslissingen nemen, ik juist vrij makkelijk. Hij kan ergens heel lang over inzitten/zich zorgen maken, ik ben daar wat makkelijker in. Hij komt nooit alleen voor een avondje naar me toe (zonder slapen) en hij heeft het ook nooit voorgesteld (hij heeft een auto, ik niet). Als hij moet werken en ik vrij ben slaap ik wel eens bij hem en sta dan ook vroeg op(want ik heb zijn sleutel niet), andersom komt hij dan niet eens bij me slapen. Ik wil hem graag meenemen naar mn vriendinnen en hij weet dit, andersom heb ik er nog niks over gehoord. * (Dit haal ik wel weer weg hoor).

Misschien ben ik een pietlut, maar ik voel me er niet echt happy bij zo..

Gast
Gast

Bericht  Verona wo 9 nov 2011 - 11:03

Probeer toch te leren praten. Ik zie het namelijk bij mijn zusje, die is precies zoals jij bent. Irriteert zich dan aan dingen en zegt niks, totdat het zo hoog zit en ze het uiteindelijk uitmaakt. Bij haar stranden al haar relaties op communiceren met de ander. Probeer het dus wel, want anders blijft het een probleem waar je vaker tegenaan gaat lopen.

De dingen die je hier nu beschrijft, waarom schrijf je die niet even op? Ik heb namelijk altijd dat als mij iets dwars zit, ik allerlei dingen zeg maar net niet dat ene ding wat in mijn hoofd zat. Misschien denkt hij ook niet eens aan de dingen die jij opnoemt. Msn vind ik zelf ook niet een heel goed idee, vooral omdat dingen echt heel ander geĂŻnterpreteerd kunnen worden.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Jade do 10 nov 2011 - 1:10

Balen dat je je zo voelt Ammazzonia! Maar ik denk dat je toch zult moeten gaan praten. Communicatie is zo ontzettend belangrijk, in elke relatie! Zelfs als dingen goed gaan moet je communiceren!

Je kunt hem niet veranderen, maar je kunt wel aangeven hoe JIJ je bij de situatie voelt. De dingen die jij aangeeft zijn dingen die in mijn ogen met een goed gesprek op te lossen zijn. Hij is anders, misschien kan hij jou ook vertellen hoe hij erover denkt.

Ik hoop dat jullie eruit komen! Sterkte! hug

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 10 nov 2011 - 1:22

Eens met Serpentijn. Waarschijnlijk heeft ie niet eens door dat jij je irriteert aan bepaalde dingen en is het voor hem heel gewoon gedrag. Hij weet het pas wat jij denkt, op het moment dat jij dat naar hem communiceert. Dan kan er ook wat veranderen. Je kunt hem waarschijnlijk niet echt veranderen, maar jullie kunnen wel meer rekening houden met elkaar. Het is zo zonde als je het om zoiets over laat gaan. Waarschijnlijk bereik je met praten al heel wat. Bovendien moet je misschien wat concreter zijn bij hem. Dat jij er van baalt dat je nog geen sleutel hebt, kan je ook expliciet vragen of hij er eentje voor je na wilt maken en uitleggen waarom. En expliciet vragen z'n vrienden te ontmoeten. Anders weet ie 't misschien ook niet, of heeft ie zoiets van ok komt wel.

Succes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade do 10 nov 2011 - 9:33

Hoe gaat het nu met je Amazzonia?

Mijn vriend komt morgen weer ,ik heb er echt zin in!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 10 nov 2011 - 11:23

Leuk Serpentijn! Aftellen!

Ik ben nog steeds zo benieuwd hoe het met Lizardje is nu haar vriend weer in NL is smile Maar die komt voorlopig vast even niet terug hier haha.

M'n vriend vroeg gisteren of ik rond Pasen met hem mee wil naar zijn forummeeting van z'n autoforum. Ze gaan naar de Nurburgring in Duitsland om te racen. Lijkt me heel erg leuk, met z'n allen in een huis en ik mag waarschijnlijk vast ook wel mee in de auto op het circuit Very Happy alleen is het wel een beetje lang: Vier dagen. Ik kan makkelijk one of the guys zijn, en lang niet iedereen racet en fotografeert juist (en dat lijkt me heel cool) en misschien komt er wel meer aanhang mee, dus dan lijkt het me heel leuk, maar moet nog wel even bedenken of ik 't niet te lang vind. Straks vind ik het niet leuk, en zit ik daar maar..

Trouwens ook heerlijk dat vriend en ik 's avonds gewoon allebei op de laptop op de bank op ons eigen forum ieder zitten. Nerds.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 22:42

Pfoe, 4 dagen zou ik ook wel lang vinden! En is het geen optie om maar 2 dagen mee te gaan ofzo? Dan kun je altijd nog langer blijven als het wel heel leuk is, bijvoorbeeld.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 10 nov 2011 - 23:19

Ik denk het niet. Omdat het niet echt op een handige OV plek is, dus dan ben je toch afhankelijk van de auto. Dus ik denk er gewoon nog even over na, en wacht even af of er nog meer aanhang mee komt. Als ik het enige meisje/aanhang ben, doe ik het denk ik niet, dan val ik ook zo buiten de boot.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade do 10 nov 2011 - 23:53

Ik ben ook benieuwd naar Lizardje, maar die heeft vast genoeg te doen nu.

Ik ga vandaag maar eens flink poetsen, en vanavond lekker koken!

Dat is een lastige beslissing Joy! Mijn ex zat op het 1.5.6 forum en ik ging vaak mee naar meetings, ik vond dat erg leuk! Ook zat er vaak wel een vrouwelijke autoliefhebber tussen en soms zelf aanhang. Ik heb het nooit als vervelend ervaren.. maaaaar 4 dagen is lang! Ik weet niet of ik dat ook wel leuk zou vinden!

Succes met beslissen!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  FireButterfly vr 11 nov 2011 - 0:23

Joy, heel veel succes met je beslissing.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Middleme vr 11 nov 2011 - 6:43

Lastig Joy! Maak anders een overzichtje met plus en minpunten?

Hier een heerlijke dag gehad, met vriend naar de duinen van Schoorl en het strand bij Bergen geweest. Gewoon wij tweetjes, twas echt heerlijk. Dit weekend zie ik m gelukkig drie dagen omdat ik mn verjaardag vier smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 6:50

Joy_ schreef:Ik denk het niet. Omdat het niet echt op een handige OV plek is, dus dan ben je toch afhankelijk van de auto. Dus ik denk er gewoon nog even over na, en wacht even af of er nog meer aanhang mee komt. Als ik het enige meisje/aanhang ben, doe ik het denk ik niet, dan val ik ook zo buiten de boot.

En dat zou ik ook niet leuk vinden voor mijn vriend dan. Niet dat jij een last voor hem bent, maar dan is het gewoon mannen onder elkaar, en dan wil ik er ook niet tussen 'stoken' als vrouw zijnde. Sowieso zou ik het mijn vriend zelf gunnen, om lekker met de mannen te zijn. (Ik weet dat hij je zelf meegevraagd heeft, daar niet van laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Stoplicht vr 11 nov 2011 - 7:47

Zo, daar ben ik dan ook weer...Druk gehad op het werk dus even niet in staat geweest te reageren, maar dan gaat de tijd ook weer sneller waardoor het eerder dinsdag is!

Ik heb ondertussen wel stiekem meegelezen met jullie via mijn mobiel, maar dan is het zo lastig reageren!
@ Amazzonia - Ik herken de situatie waarin jij momenteel zit wel een klein beetje uit mijn verleden...Ik had in bepaalde relaties ook snel irritaties en hoe
moeilijk het inderdaad ook is, maar praten praten praten...het helpt! Wanneer praten niet makkelijk is, is het inderdaad misschien een idee
om je gevoelens op papier te zetten voor hem; je kropt zo niets op en hij begrijpt je misschien wel beter! Maar ik snap dat het moeilijk is.

@ Joy - Lastige situatie waarin je een keuze moet maken...Aan de ene kant is het natuurlijk superlief dat hij je mee vraagt want dat betekent ook dat hij
gek op jou is en je niet graag mist; anderzijds als er inderdaad alleen maar mannen mee gaan, weet ik ook niet of ik mij er prettig bij zou voelen
als enige vrouw...Misschien weet je inmiddels al wel of er meer vrouwen meegaan en is de keuze makkelijker.

@ Serpentijn - Jij bent nu vast gezellig samen met je vriend! Stiekem ben ik natuurlijk wel een beetje jaloers, maar geniet lekker van het moment samen!
Hebben jullie samen ook nog weekendplannen?

@ Middleme - Oh, lekker naar het strand geweest; hoe heerlijk! Vorig weekend was ik op Texel met mijn ouders en was toen ook op het strand...Toen ik
daar liep, dacht ik wel even 'hier hoor ik met R.emco te lopen! '...Ach die tijd komt ook nog wel, maar als ik jouw verhaal dan zo lees...

Brr, hier dus alleen thuis...Vanmiddag op het werk nog even misbruik gemaakt van de situatie; ik was vervangend hoofd en mocht dus de mobiele telefoon op zak houden. Toen ik een App hoorde binnen komen, even gekeken en ja hoor...van mijn vriend. Stagiaires en collega's weten dat hij verder weg zit en we een tijdsverschil hebben van 6 uur dus die zeiden direct dat ik terug moest reageren! Zo lief...Hij belde ook nog even om mijn stem te horen, lief.
Het schiet nu gelukkig al dat hij terug komt en morgen heb ik een superdrukke dag ( we hebben wintervoorstelling op het werk als thema heksen en tovenaars dus ik ga verkleed als heks een show opvoeren met collega's plus aansluitend de verjaardag van mijn zwager ) waardoor 1 dag alweer zo voorbij is! Ik tel helemaal niet af hoor...
Jullie allemaal een heel fijn weekend en ik hoop dat jullie allemaal leuke dingen doen met jullie vriendjes!

xx

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Marin vr 11 nov 2011 - 8:39

Pippa schreef:
Joy_ schreef:Ik denk het niet. Omdat het niet echt op een handige OV plek is, dus dan ben je toch afhankelijk van de auto. Dus ik denk er gewoon nog even over na, en wacht even af of er nog meer aanhang mee komt. Als ik het enige meisje/aanhang ben, doe ik het denk ik niet, dan val ik ook zo buiten de boot.

En dat zou ik ook niet leuk vinden voor mijn vriend dan. Niet dat jij een last voor hem bent, maar dan is het gewoon mannen onder elkaar, en dan wil ik er ook niet tussen 'stoken' als vrouw zijnde. Sowieso zou ik het mijn vriend zelf gunnen, om lekker met de mannen te zijn. (Ik weet dat hij je zelf meegevraagd heeft, daar niet van laughcry )

Ja precies dat heb ik ook. Wil ie niet lekker liever een mannenweekendje? Want dat vind ik echt geen enkel probleem. Leuk juist. Maar de meeting inschrijving is net geopend, dus ik wacht gewoon even af of er meer aanhang/meisjes meekomen, en dan beslis ik wel. Hij heeft mij voor nu met 'misschien' opgegeven. Andersom gaat hij wel mee met mij naar mijn Amerika meeting, maar daar heeft ie ook wel enige interesse in, en dat is maar 1 nachtje. Het lijkt me ook echt wel leuk, maar misschien gewoon iets te lang. Ik ken mezelf, als ik dan onzeker word omdat ik me niet helemaal op m'n gemak voel, heb ik echt geen leuk weekend. Maar goed, hoef nog niet te beslissen en op zich lijkt het me wel heel leuk om iedereen te zien en vind het ook wel tof om met hem het circuit op te gaan smile
Komt vanzelf wel goed, zal 't wel laten weten, het is pas met Pasen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud