Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Wow Yasmin wat een bijzonder verhaal. Dat je de halve wereld moet afreizen om bij wijze van je buurjongen te ontmoeten. Wel jammer dat ie weer gaat reizen. M,n broertje en zn vriendin hadden ook net een maandje toen hij naar Australie ging. Toch hebben ze de relatie doorgezet en intussen alwer 1,5 jaar. En nu gaat zij juist naar t buitenland! Vind mn broertje niet leuk maar ja, hij kan er niets van zeggen haha
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Stuiterbal schreef:Wat een leuke verhalen allemaal. Ik wil ook weer verliefd worden
+1
Gast- Gast
Rush, dat ben ik! Haha.. Dus dan mag ik mee schrijven?
Ik zal straks m'n verhaal ff plaatsen..
Ik zal straks m'n verhaal ff plaatsen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nou ik wil mn verhaal ook wel vertellen hoor, ook al is het niet zo spectaculair Ik ken mn vriend dus via RP. Ik had hem eerst een berichtje (''hartje'') gestuurd, maar kreeg niks terug. Na ongeveer 2 weken kreeg ik opeens een bericht dat hij geen full member was, maar nu wel! Met z'n mailadres erbij, dus heb ik hem gemaild. Een klein weekje gemaild en foto's gestuurd, tot we het over poolen hadden. Toen heb ik een beetje gestuurd op een date en hij snapte de hint.. Dus de volgende dag, 30 juni, gingen we meteen poolen (Wat niet mijn specialiteit is, is gebleken )
Dat was uiteraard erg gezellig, tweede date weer in het openbaar afgesproken en pas de 3e date bij mij thuis (Dat was 15 juli.. en toen hebben we ook voor het eerst gezoend ). Daarna ben ik op vakantie gegaan en heb ik hem 2 weken niet gezien (baal, baal!). Toen ik weer terug was weer snel afgesproken en toen is hij ook al snel blijven slapen (vanaf die datum reken ik dat we samen zijn haha). Nouja en nu zien we elkaar 2x per week (en dan wel echt 24 uur gelukkig)
(Niet quoten aub)
Dat was uiteraard erg gezellig, tweede date weer in het openbaar afgesproken en pas de 3e date bij mij thuis (Dat was 15 juli.. en toen hebben we ook voor het eerst gezoend ). Daarna ben ik op vakantie gegaan en heb ik hem 2 weken niet gezien (baal, baal!). Toen ik weer terug was weer snel afgesproken en toen is hij ook al snel blijven slapen (vanaf die datum reken ik dat we samen zijn haha). Nouja en nu zien we elkaar 2x per week (en dan wel echt 24 uur gelukkig)
(Niet quoten aub)
Laatst aangepast door Amazzonia op za 3 sep 2011 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een super leuke verhalen allemaal! Ik zal vanavond mijn verhaal plaatsen! Nu ff geen tijd voor gehad..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Ik begin weer opnieuw met een relatie, telt dat ook?
Huh ga je het weer proberen met je ex?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn schreef:Ik begin weer opnieuw met een relatie, telt dat ook?
ehhh.. Ja, we zijn er wel weer samen mee bezig...
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Ik begin weer opnieuw met een relatie, telt dat ook?
ehhh.. Ja, we zijn er wel weer samen mee bezig...
Ik ben benieuwd naar je verhaal
Gast- Gast
Dan eindelijk mijn verhaal:
Ik heb nog geen relatie weer met m'n ex, maar het zit er (vanaf mijn kant) wel weer aan te komen.
We hebben 2 jaar een relatie gehad, toen ging het uit omdat hij iets voor me had verzwegen.
Hebben we elkaar 4 maand niet tot nauwelijks gesproken..
Vorige maand besefte ik me eigenlijk dat mijn gevoelens voor hem weer naar boven kwamen, dit heb ik hem gemeld, en op datzelfde moment kreeg ik te horen dat hij gevoelens had voor een ander. Ik heb mijn gevoelens voor hem toen weer in een doofpotje gestopt, en ben ik met hem een vriendschap op gaan bouwen.
Zaterdagavond was er feest bij ons in het dorp, en daar waren we allebei ook. We waren eigenlijk de hele avond al bij elkaar, en hebben ook steeds vaker de vraag gekregen als we nou iets hadden of niet. Dit was (toen) niet het geval.
De drank vloeide goed om het zo maar te zeggen. En die vloeide zo goed dat hij me thuis moest brengen, omdat ik niet meer wist wat voor en achter was. Bij mij thuis aangekomen, stond de houtkachel buiten nog aan, daar zijn we nog even bij gaan zitten.
Totdat we op een gegeven moment wegliepen samen, en we opeens begonnen te zoenen.
Zondags hebben we hier een heel gesprek over gehad, hoe heeft dit kunnen gebeuren? Hij was gek op iemand anders. Gebeurde dit omdat ik dronken (en hij aangeschoten) was, of omdat we toch nog wel gek op elkaar zijn.
Waarschijnlijk het laatste, want na dat gesprek kreeg ik weer een dikke kus..
Heb hem verder de rest van de week niet gezien, tot gisteravond. Hij kwam hier op de camping, om te praten over wat er was gebeurt.
Ik had me voorgenomen om niet als eerste te beginnen met een kus of wat dan ook. Als er iets gebeurde moest het van zijn kant komen.. Hij was nog maar net binnen in m'n huisje, toen hij me een kus wou geven, ik dacht.. ach ik maak er nog ff een knuffel van. In mijn geval kan ik dat makkelijker, omdat hij 2m is en ik 1.63, dus wegdraaien is niet zo'n probleem!
Todat we naast elkaar op de bank zaten, en ff met elkaar aan het kletsen waren, en ik zo uit het niets een kus kreeg..
Vanuit een kus gingen we zoenen.. En dat hebben we zo ongeveer heel de avond gedaan
Hij ging weg, pakte m'n gezicht vast, en zei recht in m'n ogen.. Lieverd, ik denk dat ik weer gek op je begin te worden..
Vanmorgen kreeg ik een smsje.. Wauw! Wat is dit lekker wakker worden! Ik heb geen spijt van gisteravond, desnoods stap ik nu in de auto en ga ik naar je toe!
Ik heb nog geen relatie weer met m'n ex, maar het zit er (vanaf mijn kant) wel weer aan te komen.
We hebben 2 jaar een relatie gehad, toen ging het uit omdat hij iets voor me had verzwegen.
Hebben we elkaar 4 maand niet tot nauwelijks gesproken..
Vorige maand besefte ik me eigenlijk dat mijn gevoelens voor hem weer naar boven kwamen, dit heb ik hem gemeld, en op datzelfde moment kreeg ik te horen dat hij gevoelens had voor een ander. Ik heb mijn gevoelens voor hem toen weer in een doofpotje gestopt, en ben ik met hem een vriendschap op gaan bouwen.
Zaterdagavond was er feest bij ons in het dorp, en daar waren we allebei ook. We waren eigenlijk de hele avond al bij elkaar, en hebben ook steeds vaker de vraag gekregen als we nou iets hadden of niet. Dit was (toen) niet het geval.
De drank vloeide goed om het zo maar te zeggen. En die vloeide zo goed dat hij me thuis moest brengen, omdat ik niet meer wist wat voor en achter was. Bij mij thuis aangekomen, stond de houtkachel buiten nog aan, daar zijn we nog even bij gaan zitten.
Totdat we op een gegeven moment wegliepen samen, en we opeens begonnen te zoenen.
Zondags hebben we hier een heel gesprek over gehad, hoe heeft dit kunnen gebeuren? Hij was gek op iemand anders. Gebeurde dit omdat ik dronken (en hij aangeschoten) was, of omdat we toch nog wel gek op elkaar zijn.
Waarschijnlijk het laatste, want na dat gesprek kreeg ik weer een dikke kus..
Heb hem verder de rest van de week niet gezien, tot gisteravond. Hij kwam hier op de camping, om te praten over wat er was gebeurt.
Ik had me voorgenomen om niet als eerste te beginnen met een kus of wat dan ook. Als er iets gebeurde moest het van zijn kant komen.. Hij was nog maar net binnen in m'n huisje, toen hij me een kus wou geven, ik dacht.. ach ik maak er nog ff een knuffel van. In mijn geval kan ik dat makkelijker, omdat hij 2m is en ik 1.63, dus wegdraaien is niet zo'n probleem!
Todat we naast elkaar op de bank zaten, en ff met elkaar aan het kletsen waren, en ik zo uit het niets een kus kreeg..
Vanuit een kus gingen we zoenen.. En dat hebben we zo ongeveer heel de avond gedaan
Hij ging weg, pakte m'n gezicht vast, en zei recht in m'n ogen.. Lieverd, ik denk dat ik weer gek op je begin te worden..
Vanmorgen kreeg ik een smsje.. Wauw! Wat is dit lekker wakker worden! Ik heb geen spijt van gisteravond, desnoods stap ik nu in de auto en ga ik naar je toe!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik duim voor je Burn, klinkt positief in ieder geval!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dankjewel! En het voelt ook wel positief!
Ik heb vandaag een stuk lekkerder gewerkt!
Ik heb vandaag een stuk lekkerder gewerkt!
Burn- Lady Post-a-lot
Leuk Burn, ik hoop op een goede afloop voor je.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Duimen dat t goed komt burn klinkt positief
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb hier niks te zoeken, maar zit in de trein en verveelde me. Nog niet alles gelezen, maar Joy, jouw eerste date was toch echt op ZATERDAG 16 juli
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ik heb hier niks te zoeken, maar zit in de trein en verveelde me. Nog niet alles gelezen, maar Joy, jouw eerste date was toch echt op ZATERDAG 16 juli
Pffft! Ik dacht al, ze verlaat mij ook al als vrijgezelle dame. Maar "gelukkig" nog niet.
Gast- Gast
Maura schreef:Bliss schreef:Ik heb hier niks te zoeken, maar zit in de trein en verveelde me. Nog niet alles gelezen, maar Joy, jouw eerste date was toch echt op ZATERDAG 16 juli
Pffft! Ik dacht al, ze verlaat mij ook al als vrijgezelle dame. Maar "gelukkig" nog niet.
Hahaha oh sorry dat ik je zo heb laten schrikken! Maar wees niet bang, denk dat jij eerder van je vrijgezellenstatus af bent dan ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:We hebben de dag van de eerste zoen dus genomen als begin datum, omdat we toen direct al 'samen' waren.Joy_ schreef:Haha hoeft ook niet direct hoor Rush Maar ben ook wel heel erg benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen. Want dat is ook allemaal zo super snel gegaan!
*breekt in* mijn vriend en ik hebben ook de datum dat we voor het eerst zoende als 'start datum van de relatie'! We zijn nu al weer meer dan 3jaar samen, dus kersvers is het zeker niet meer. Maar ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem!
Leuk om al jullie gelukkige verhalen te lezen Ik word er helemaal blij van *breekt uit*
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss schreef:Ik heb hier niks te zoeken, maar zit in de trein en verveelde me. Nog niet alles gelezen, maar Joy, jouw eerste date was toch echt op ZATERDAG 16 juli
Haha sorry Bliss je hebt helemaal gelijk. Zaterdag 16 juli.
Overigens ben ik ook nu officieel door z'n oude dispuut goedgekeurd als vriendin. Hij moest gisteren meerdere keren vertellen waarom ik zo leuk ben..zijn antwoord: 'Omdat het zo fuckin' goed klikt en we ons zo op ons gemak zijn samen!'
Marin- Lady Post-a-lot
Awww we hebben zo`n heerlijk weekend gehad! Hij was eindelijk een beetje vrij en uit liefde ben ik ook maar met hem mee geweest op een tractor.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh wat leuk Rush! Hoe was dat?
Ik zie mijn vriend vanavond weer Heb verder niet echt veel te melden, behalve dat het echt ZO SUPER gaat! Damn, we're good together!
Ik zie mijn vriend vanavond weer Heb verder niet echt veel te melden, behalve dat het echt ZO SUPER gaat! Damn, we're good together!
Marin- Lady Post-a-lot
wat een fijne topic zeg! Hoop dat jullie lovestories allemaal goed gaan verlopen.
Ik heb ook sinds een maandje of mss inmiddels al wel ander half, een paar keer een date gehad... En hij is leuk!!
Via Hyves krijg ik van hem een uitnodiging vrienden te worden, ik had geen idee wie het was, wel ff geaccepteerd en meteen een krabbel gestuurd van wie hij dan was.. Hij dacht mij te herkennen van het stappen, wat dus onmogelijk is aangezien ik al 6 jaar niet uit was geweest. De krabbeltjes over en weer werden steeds gezelliger, en na korte tijd had k hem op msn en sms.. Hij wilde best snel mij een keer ontmoeten, maar daar bleek ik nog niet helemaal klaar voor te zijn.. Ik was nog niet zolang weer vrijgezel na een relatie van bijna 6jaar. Tot ik op een zondagavond ineens heel erg de drang kreeg hem te zien, dus stoute schoenen aangetrokken, in de auto en op naar zijn dorp.. Toen ik daar bijna was dacht ik laat ik maar ff smsen of hij uberhaupt nog wakker is. Kreeg ik terug dat hij dat was en wat ik aan het doen was.. "ik rij in de buurt van ******* (zijn dorp), ben dus nog wakker".. "Ow wat doe je daar dan.." "euhm tja denk dat ik een klein beetje onderweg ben naar jou" ... Hij bleek dus in een ander dorp bij vrienden te zitten, dus ik mij maar weer omgedraaid.. Hij smste dat hij mij alsnog dolgraag wilde zien en dat hij mij ergens halve wege wilde ontmoeten... Hebben we dus voor het eerst in een dorp op een parkeerplaats ontmoet..
Dat is al weer paar week geleden, hebben elkaar intussen een keer of 8 gezien.. helaas heeft hij onwijs weinig tijd op het moment, hij is boerenzoon en deze periode is er veel werk.. Tevens heeft hij daarnaast zijn eigen werk nog en werkt hij op oproepbasis bij een loonbedrijf. Zo zouden wij dit weekend in een muzieknacht elkaar zien, is hij tot 3 uur in de nacht aan het werk geweest...
Ik ben sinds mijn ex ontzettend onzeker geworden, en zulke afzeggingen maken mij alleen maar onzekerder.. Dit was nl al de zoveelste keer dat hij op het laatste moment afzegt.. Maar hij zegt ook, ik ben 27 jaar alleen geweest en was er alleen maar werk, wat dan ook nog eens mijn hobby is, ik moet er gewoon erg aan wennen dat jij er nu bent..
Gisteren had ik echt weer een down puntje, maar belde hij vanuit zn bed nog wel even lief.. dat hij ook baalde dat dit weekend was misgelopen, en dat hij snapte als ik verder zocht naar een andere jongen.. Ik heb maar gezegd dat ik echt niet verder wilde zoeken, mits hij wilde dat ik dat zou doen. Als het van zijn kant niet was wat ik voelde dan moest hij dat zeggen. Hij zei dat ik maar even niet verder moest zoeken, dat hij liever had dat ik nog bij hem was...
Mijn dag weer helemaal goed
Lang verhaal sorry...
Ik heb ook sinds een maandje of mss inmiddels al wel ander half, een paar keer een date gehad... En hij is leuk!!
Via Hyves krijg ik van hem een uitnodiging vrienden te worden, ik had geen idee wie het was, wel ff geaccepteerd en meteen een krabbel gestuurd van wie hij dan was.. Hij dacht mij te herkennen van het stappen, wat dus onmogelijk is aangezien ik al 6 jaar niet uit was geweest. De krabbeltjes over en weer werden steeds gezelliger, en na korte tijd had k hem op msn en sms.. Hij wilde best snel mij een keer ontmoeten, maar daar bleek ik nog niet helemaal klaar voor te zijn.. Ik was nog niet zolang weer vrijgezel na een relatie van bijna 6jaar. Tot ik op een zondagavond ineens heel erg de drang kreeg hem te zien, dus stoute schoenen aangetrokken, in de auto en op naar zijn dorp.. Toen ik daar bijna was dacht ik laat ik maar ff smsen of hij uberhaupt nog wakker is. Kreeg ik terug dat hij dat was en wat ik aan het doen was.. "ik rij in de buurt van ******* (zijn dorp), ben dus nog wakker".. "Ow wat doe je daar dan.." "euhm tja denk dat ik een klein beetje onderweg ben naar jou" ... Hij bleek dus in een ander dorp bij vrienden te zitten, dus ik mij maar weer omgedraaid.. Hij smste dat hij mij alsnog dolgraag wilde zien en dat hij mij ergens halve wege wilde ontmoeten... Hebben we dus voor het eerst in een dorp op een parkeerplaats ontmoet..
Dat is al weer paar week geleden, hebben elkaar intussen een keer of 8 gezien.. helaas heeft hij onwijs weinig tijd op het moment, hij is boerenzoon en deze periode is er veel werk.. Tevens heeft hij daarnaast zijn eigen werk nog en werkt hij op oproepbasis bij een loonbedrijf. Zo zouden wij dit weekend in een muzieknacht elkaar zien, is hij tot 3 uur in de nacht aan het werk geweest...
Ik ben sinds mijn ex ontzettend onzeker geworden, en zulke afzeggingen maken mij alleen maar onzekerder.. Dit was nl al de zoveelste keer dat hij op het laatste moment afzegt.. Maar hij zegt ook, ik ben 27 jaar alleen geweest en was er alleen maar werk, wat dan ook nog eens mijn hobby is, ik moet er gewoon erg aan wennen dat jij er nu bent..
Gisteren had ik echt weer een down puntje, maar belde hij vanuit zn bed nog wel even lief.. dat hij ook baalde dat dit weekend was misgelopen, en dat hij snapte als ik verder zocht naar een andere jongen.. Ik heb maar gezegd dat ik echt niet verder wilde zoeken, mits hij wilde dat ik dat zou doen. Als het van zijn kant niet was wat ik voelde dan moest hij dat zeggen. Hij zei dat ik maar even niet verder moest zoeken, dat hij liever had dat ik nog bij hem was...
Mijn dag weer helemaal goed
Lang verhaal sorry...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Haha, nou even wennen, maar ook wel weer leuk opzich. Durf wel vaker mee haha, dus het is wel goed bevallen!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: