Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Bitterkoek_ schreef:Jawel, moet goed komen hoor. Ik moet alleen er op letten dat als er iets kritisch over me gezegd wordt dat ik niet gelijk in de verdediging schiet en daardoor mn stem begin te verheffen. Nou ja, ik weet niet of dat volkomen normaal is of dat er iemand is die dat wel kan beheersen...
Ik denk dat zoiets heel persoonlijk is.
Ik zal nooit m'n stem verheffen, maar eerder heel onzeker in een hoekje wegkruipen. Iedereen reageert daar anders op. Maar het is goed om te weten wat je zwakke kanten zijn, ook die zitten er in een relatie en zal je mee moeten dealen, als je een relatie wilt laten werken. Die moet hij van je accepteren, maar anderzijds kan jij er aan werken om het te verbeteren en het niet te laten escaleren. Hopelijk kan je dat uit dit debakel halen, en komt het weer goed
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gek is dat he Joy? Ik denk het nog steeds wel eens als ik tegen mijn vriend aan kruip, jij bent gewoon de man met wie ik oud ga worden
Gast- Gast
Joy_ schreef:Bitterkoek_ schreef:Jawel, moet goed komen hoor. Ik moet alleen er op letten dat als er iets kritisch over me gezegd wordt dat ik niet gelijk in de verdediging schiet en daardoor mn stem begin te verheffen. Nou ja, ik weet niet of dat volkomen normaal is of dat er iemand is die dat wel kan beheersen...
Ik denk dat zoiets heel persoonlijk is.
Ik zal nooit m'n stem verheffen, maar eerder heel onzeker in een hoekje wegkruipen. Iedereen reageert daar anders op. Maar het is goed om te weten wat je zwakke kanten zijn, ook die zitten er in een relatie en zal je mee moeten dealen, als je een relatie wilt laten werken. Die moet hij van je accepteren, maar anderzijds kan jij er aan werken om het te verbeteren en het niet te laten escaleren. Hopelijk kan je dat uit dit debakel halen, en komt het weer goed
Dat is dus wat ik wil. Want juist als het escaleert, dan ga ik beledigende dingen roepen. .... en onverwachts de telefoon ophangen en schreeuwen.
Maar ik wil een beter mens worden, maar wel assertiever.
Tnx!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:
Dat is dus wat ik wil. Want juist als het escaleert, dan ga ik beledigende dingen roepen. .... en onverwachts de telefoon ophangen en schreeuwen.
Tnx!
Maar je bent niet gelijk een slecht mens als je niet zo heel goed ben in ruzie maken, om het zo te zeggen. het is gewoon iets waar je aan moet werken, en dat zal jouw vriend vast ook met bepaalde dingen hebben.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Sogood schreef:Ik wil ook meedoen, 10 jaar geleden was onze relatie ook nog kersvers.
Vertel, hoe ging dat?! Ik vind 10 jaar echt zo ontzettend wow indrukwekkend! En jullie hebben 't nog altijd leuk samen? Echt geweldig
Haha, meestal wel ja! Vooral de laatste maanden zijn (toen die 10 in beeld kwam) gaan we dat eigenlijk steeds meer beseffen. Wel hebben we ook hele moeilijke periodes gekend hoor. Zo moeilijk dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat we nu nog samen zijn. Gelukkig is die periode afgesloten maar het was niet makkelijk.
Maar hoe het ging.. Tja ik was hartstikke jong (mijn vriend is 5 jaar ouder) en ik was met vriendinnen een weekend weg. Eén vriendin had een vriend uitgenodigd. Die vriend had ook een vriend meegenomen. Die jongen was meteen opslag verliefd op mij. En ik vond hem helemaal niks. Mijn vriendinnen waren wel zwaar onder de indruk van hem. We hebben een leuk weekend gehad, verder niks. Hij heeft me wel gebeld om te vertellen hoe hij zich voelde en ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat er van mijn kant niet dezelfde gevoelens waren. Maanden later kwam ik hem tegen met stappen, we kwamen elkaar steeds meer tegen en begonnen steeds meer te kletsen. Op een gegeven moment zag ik hem met een meisje zoenen. Dat vond ik écht zó niet leuk.. Tja waarom wist ik eigenlijk ook niet. Ik heb hem daarna nog een keer gesproken en toen begon hij mij te zoenen, dat voelde toch wel heel goed. Hij kwam vaak thuis bij mij 's avonds (was in de zomer) en lagen we sterren te kijken en veel te praten. Zo romantisch. En net voor ik op vakantie ging (domdomdom) vroeg ik of we iets hadden. En toen is het eigenlijk (op 6 klote dagen na) nooit meer uitgeweest.
Joy, ik kan me voorstellen dat het een gek gevoel is, laat het gewoon lekker over je heen komen probeer er vooral veel van te genieten!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pippa schreef:Gek is dat he Joy? Ik denk het nog steeds wel eens als ik tegen mijn vriend aan kruip, jij bent gewoon de man met wie ik oud ga worden
Jaaa super gek! Maar wel heel fijn zeg, dat jij dat ook zo voelt!
Ik ben af en toe wel beetje onzeker dat ie 't ineens uit zou maken, omdat zijn huwelijk (hij is getrouwd geweest, lange relatie maar kort huwelijk) ook kapot is gelopen, maar ik weet dat dat een hele andere situatie was, en ik moet onze relatie niet daarmee vergelijken. Die is weer anders, en heeft z'n andere hoogtepunten en ongetwijfeld later ook dieptepunten. En geloof niet dat ie enige reden heeft om het nu uit te maken
We hebben het nog niet echt direct over samenwonen, en dat zal ook zeker niet a la minute gebeuren, maar het is wel heel vanzelfsprekend dat het gaat gebeuren. Hij zei na twee weken al dat ie wel ruimte in z'n kledingkast wilde maken euh, nee hoor schat, dat hoeft nog niet. Maar intussen liggen er toch al wel heel wat spulletjes van mij daar en hij had laatst een roze tandenborstel voor me gekocht haha de muts
Maar nee inderdaad, als ik met hem niet oud kan worden, dan kan ik 't met niemand. Ik geloof niet dat er iemand is, die beter bij me past, dan hij.
Laatst aangepast door Joy_ op do 1 sep 2011 - 3:55; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Bitterkoek_ schreef:
Tnx!
Maar je bent niet gelijk een slecht mens als je niet zo heel goed ben in ruzie maken, om het zo te zeggen. het is gewoon iets waar je aan moet werken, en dat zal jouw vriend vast ook met bepaalde dingen hebben.
Daar heb je wel weer gelijk in. Laat ik het zo zeggen: ik wil beter ruzie maken. Hihi. Ongetwijfeld zal mn vriend ook een zwak punt hebben. Ik ben er alleen nog niet achter gekomen wat het is.
Gast- Gast
Wat fijn voor je Joy, dat je helemaal verliefd en gelukkig bent. Het begin van jouw relatie klinkt echt precies zoals het verliep toen ik mijn vriendin ontmoette. En wij zijn nu alweer 2 jaar en 9 maanden verder (vandaag precies :-) ). Het is heerlijk om een fijne relatie te hebben, gewoon een met ups en downs, maar waarin een down vaak snel gevolgd wordt door een up
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien ben ik wel een tikkeltje negatief, maar ik hoop die twee jaar ook te kunnen bereiken. Om maar eerst te beginnen met een half jaar.
Gast- Gast
Sogood schreef:Hij kwam vaak thuis bij mij 's avonds (was in de zomer) en lagen we sterren te kijken en veel te praten. Zo romantisch.
Wow super! Fijn dat jullie alle obstakels zijn overkomen. Op naar nog een 10 jaar!
Phileine, wat grappig dat het zo herkenbaar is. Ik ben vorige week eindelijk eens even een week thuis geweest, omdat ik echt amper meer thuis was met alle vakanties, familiebezoekjes en dan nog vriend er bij ook. Ik had dat ook wel echt even nodig. Het is allemaal zó snel gegaan. Had even een adempauze nodig en even heerlijk alleen thuis zijn en secret single behaviour vertonen, zoals Carrie in SATC zegt Maar gelukkig kunnen we elkaar ook makkelijk die ruimte geven. Hij doet ook genoeg met anderen, en ikzef ook, dus dat is geen probleem.
Marin- Lady Post-a-lot
joy wat een super mooi verhaal zeg, Jullie 2 passen perfect bij elkaar. Veel plezier alvast met jullie eerste weekendje weg
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Jee.. dat hij al getrouwd is geweest Joy.. Ik kan me voorstellen dat dat voor hem best lastig is en dat je dan even niet zoveel vertrouwen meer hebt in relaties. Maar fijn dat hij dat duidelijk wel heeft bij jou!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan dan wel geen bijdrage aan deze topic leveren, maar wil wel even kwijt dat ik het verhaal van Joy echt helemaal geweldig vind!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Oh het maakt me feitelijk eigenlijk niet zo veel uit, of het nou een lange relatie was of er een huwelijk aan vast zat. Ik doe daar helemaal niet moeilijk over en heb zelfs z'n trouwfoto's gezien. Vond ik juist leuk, dat is toch een onderdeel van z'n geschiedenis..dus dat vind ik belangrijk. We hebben 't er ook gewoon open over, ik ga dat niet weg zwijgen ofzo. Scheelt wel dat ze echt totaal geen contact meer hebben en ze aan de andere kant van de wereld woont En daardoor weet ik ook dat hij serieuze relaties aan gaat, en hij was ook echt op zoek naar een serieuze relatie toen ie met mij kreeg. Allebei trouwens, dus dat zit echt wel goed.
Maar ben er wel een beetje onzeker door in de zin van oh help straks maakt hij het ook uit bij mij. Maar daar is natuurlijk geen enkele reden voor nu, zijn relatie is op bepaalde punten (die ik wel weet maar niet hier deel), stuk gelopen en onze relatie is heel anders. Hij heeft ook absoluut geen bagage daar aan over gehouden ofzo, dat scheelt ook. Het enige waar ik bang voor ben is dat hij hierdoor niet nogmaals wilt trouwen, en niet meer in het huwelijk gelooft. Ik vind kinderen belangrijker dan trouwen (en kinderwens heeft ie absoluut), maar ik zou het uiteindelijk toch heel jammer vinden als we niet zouden trouwen. Maar goed, zo ver is het nog lang niet en ik vind het zelf ook nog iets te vroeg om dit bij hem te gaan peilen. Komt vanzelf dat we 't er over hebben, en dan zie ik wel hoe we daar over denken en of dat beetje overeen komt.
(niet quoten)
Maar ben er wel een beetje onzeker door in de zin van oh help straks maakt hij het ook uit bij mij. Maar daar is natuurlijk geen enkele reden voor nu, zijn relatie is op bepaalde punten (die ik wel weet maar niet hier deel), stuk gelopen en onze relatie is heel anders. Hij heeft ook absoluut geen bagage daar aan over gehouden ofzo, dat scheelt ook. Het enige waar ik bang voor ben is dat hij hierdoor niet nogmaals wilt trouwen, en niet meer in het huwelijk gelooft. Ik vind kinderen belangrijker dan trouwen (en kinderwens heeft ie absoluut), maar ik zou het uiteindelijk toch heel jammer vinden als we niet zouden trouwen. Maar goed, zo ver is het nog lang niet en ik vind het zelf ook nog iets te vroeg om dit bij hem te gaan peilen. Komt vanzelf dat we 't er over hebben, en dan zie ik wel hoe we daar over denken en of dat beetje overeen komt.
(niet quoten)
Laatst aangepast door Joy_ op do 1 sep 2011 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
_Lacey_ schreef:Ik kan dan wel geen bijdrage aan deze topic leveren, maar wil wel even kwijt dat ik het verhaal van Joy echt helemaal geweldig vind!
Was jij niet ook tijdje geleden aan het daten? En wat super lief!
Marin- Lady Post-a-lot
Vind het echt een super leuk verhaal Joy, ben echt blij voor je. Het geluk straalt van je posts af!
Mijn relatie is ook niet zo kersvers meer, maar ook nog geen 10 jaar haha. We zijn nu bijna een jaar samen, hoera! Ik kan me nog zo goed inbeelden hoe ik me voelde toen ik zo lang met hem was als Joy nu met haar vriend, dat was echt zo leuk! Maar ik word eigenlijk met de dag verliefder op hem. Hij is nu geopereerd aan zijn knie en kan niet lopen, dus ik zorg veel voor hem en dat vind ik ook zo gezellig haha.
Wij hebben trouwens altijd een roze en een blauwe tandenborstel, his and hers haha, wie is hier nou een muts!
We wonen officieel eigenlijk niet samen, maar hij woont eigenlijk wel bij mij haha. Zijn nu rustig een beetje aan het kijken naar een huisje voor ons samen. Het liefst zou ik hier gaan wonen met hem, want dit huis is top, maar kan moeilijk de vriendin waarmee ik hier woon er uit kicken haha!
Mijn relatie is ook niet zo kersvers meer, maar ook nog geen 10 jaar haha. We zijn nu bijna een jaar samen, hoera! Ik kan me nog zo goed inbeelden hoe ik me voelde toen ik zo lang met hem was als Joy nu met haar vriend, dat was echt zo leuk! Maar ik word eigenlijk met de dag verliefder op hem. Hij is nu geopereerd aan zijn knie en kan niet lopen, dus ik zorg veel voor hem en dat vind ik ook zo gezellig haha.
Wij hebben trouwens altijd een roze en een blauwe tandenborstel, his and hers haha, wie is hier nou een muts!
We wonen officieel eigenlijk niet samen, maar hij woont eigenlijk wel bij mij haha. Zijn nu rustig een beetje aan het kijken naar een huisje voor ons samen. Het liefst zou ik hier gaan wonen met hem, want dit huis is top, maar kan moeilijk de vriendin waarmee ik hier woon er uit kicken haha!
Gast- Gast
Leuk al die verhalen! Ik ben inmiddels al ruim 7,5 jaar samen met mijn vriend. Wij wonen bijna een jaar samen.
Gast- Gast
Jeetje, zijn jullie alweer bijna een jaar samen PB! Super leuk Ik vind jullie echt zo'n mooi, stralend stel! Fijn om te lezen dat je eigenlijk alleen maar verliefder wordt. Dat lijkt me een heel prettig gevoel. Wie weet kom ik je wel een keer tegen in Amsterdam! (Alhoewel we niet vaak de stad in gaan hoor, maar who knows).
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben ook heeelemaal verliefd! en wil me dus ook melden!
En nu ga ik eerst jullie verhalen lezen.
En nu ga ik eerst jullie verhalen lezen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Oh leuk, Serpentijn. Vertel!
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, ik dacht bij de topictitel meteen: dat is een topic voor mij! En toen bedacht ik me dat we al een jaar samen zijn inmiddels, de tijd vliegt echt.
Joy_: mijn vriend is ook heel lang met iemand samen geweest en na een kort huwelijk gescheiden. Vond het een opvallend feitje bij jou, want ik ben tot nu toe in mijn directe omgeving nog maar 1 meisje tegen gekomen in dezelfde situatie (relatie met een gescheiden man). Ben wel blij dat hij geen kinderen heeft, dat had ik wel moeilijk gevonden.
Joy_: mijn vriend is ook heel lang met iemand samen geweest en na een kort huwelijk gescheiden. Vond het een opvallend feitje bij jou, want ik ben tot nu toe in mijn directe omgeving nog maar 1 meisje tegen gekomen in dezelfde situatie (relatie met een gescheiden man). Ben wel blij dat hij geen kinderen heeft, dat had ik wel moeilijk gevonden.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Oh dat is wel opvallend Sayuri. Jij vindt het dus net als ik verder ook niet echt een probleem?
En wil je meer over je relatie vertellen, waar kennen jullie elkaar van en hoe is het eerste jaar gegaan? Ben heel benieuwd!
Ik zie 'm trouwens zelf ook echt niet als een 'gescheiden man', hij is ook pas 29 en gewoon een hele leuke, lieve jongen. Hij had al jaren een relatie en dus is 't logisch dat ie is gaan trouwen, en alleen maar naar dat 't misgelopen is voor 'm. Dat was natuurlijk nooit de intentie toen ze gingen trouwen. Maar wel blij dat ie daarom uiteindelijk mij heeft ontmoet haha Hij is nu 1,5 jaar gescheiden overigens en wel wat scharrels tussendoor gehad maar dit is z'n tweede serieuze relatie. En mijn eerste echte serieuze relatie
(niet quoten)
En wil je meer over je relatie vertellen, waar kennen jullie elkaar van en hoe is het eerste jaar gegaan? Ben heel benieuwd!
Ik zie 'm trouwens zelf ook echt niet als een 'gescheiden man', hij is ook pas 29 en gewoon een hele leuke, lieve jongen. Hij had al jaren een relatie en dus is 't logisch dat ie is gaan trouwen, en alleen maar naar dat 't misgelopen is voor 'm. Dat was natuurlijk nooit de intentie toen ze gingen trouwen. Maar wel blij dat ie daarom uiteindelijk mij heeft ontmoet haha Hij is nu 1,5 jaar gescheiden overigens en wel wat scharrels tussendoor gehad maar dit is z'n tweede serieuze relatie. En mijn eerste echte serieuze relatie
(niet quoten)
Laatst aangepast door Joy_ op do 1 sep 2011 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb nu iets meer dan 6 maanden een relatie, en wat zijn we toch dol op elkaar . Ik had het echt nooit verwacht, dat ik zo klef zou zijn, maar we vertellen elkaar 10 keer per dag dat we elkaar zo lief vinden, en we knuffelen en geven elkaar de hele dag door kusjes. Soms is het echt een prutser, maar zelfs dan issie ook schattig.
Maar toch heb ik het idee dat we niet samen oud worden. Ik denk dat het onzekerheid is die ik aan de break-up met m'n ex heb overgehouden, ik geloof niet meer echt in ware liefde denk ik. Maar in ieder geval is het voor nu zo leuk dat ik daar elke dag van geniet
Maar toch heb ik het idee dat we niet samen oud worden. Ik denk dat het onzekerheid is die ik aan de break-up met m'n ex heb overgehouden, ik geloof niet meer echt in ware liefde denk ik. Maar in ieder geval is het voor nu zo leuk dat ik daar elke dag van geniet
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer mijn laatste date wasJoy_ schreef:_Lacey_ schreef:Ik kan dan wel geen bijdrage aan deze topic leveren, maar wil wel even kwijt dat ik het verhaal van Joy echt helemaal geweldig vind!
Was jij niet ook tijdje geleden aan het daten? En wat super lief!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Joy_ schreef:Oh leuk, Serpentijn. Vertel!
Wat een leuk verhaal Joy! Je straalt echt helemaal, zelf je woorden!
---
mijn verhaal..
Laatst aangepast door Serpentijn op wo 9 nov 2011 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie?
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie?
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: