Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 5:47

Heel erg leuk om te lezen Serpentijn. Wat fijn dat je zo verliefd bent. En wat een bijzondere samenloop van omstandigheden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade do 1 sep 2011 - 5:48

Joy_ schreef:Heel erg leuk om te lezen Serpentijn. Wat fijn dat je zo verliefd bent. En wat een bijzondere samenloop van omstandigheden.

Ik vind het ook heel apart!
maar ontzettend leuk! smile

Laatst aangepast door Serpentijn op do 1 sep 2011 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 5:52

Joy_ schreef:Jeetje, zijn jullie alweer bijna een jaar samen PB! Super leuk smile Ik vind jullie echt zo'n mooi, stralend stel! Fijn om te lezen dat je eigenlijk alleen maar verliefder wordt. Dat lijkt me een heel prettig gevoel. Wie weet kom ik je wel een keer tegen in Amsterdam! (Alhoewel we niet vaak de stad in gaan hoor, maar who knows).

Jaa de tijd gaat snel he! Bedankt voor het compliment, wat lief! Ik wist eigenlijk al meteen dat de vonk overgeslagen was, en je kan wel zeggen dat het liefde op het eerste gezicht was, haha iehh. Maar nu weet ik ook echt zeker dat ik oud met hem wil en kan worden. Dat is echt een heel prettig en rustgevend gevoel. We hebben ook echt wel eens onze discussies hoor, maar eigenlijk moeten we dan allebei al heel snel lachen.

Zou leuk zijn als we elkaar tegen komen! Ben benieuwd waar je lover woont! Ik woon ook niet in het centrum hoor, ik woon nu in de rivierenbuurt, kom wel veel in het centrum want mijn werk en studie zitten daar (en winkels en restaurants (L)) haha.

Gast
Gast

Bericht  Sayuri do 1 sep 2011 - 5:52

NIET QUOTEN!!!!

Ik ben zijn eerste na zijn scheiding, ze waren toen een half jaar uit elkaar met de officiele scheidingsprocedure nog lopende. In het begin van onze relatie had hij dan ook nog wel eens verdrietige periodes, hij had het er moeilijk mee. Niet omdat hij weer bij haar wilde zijn, maar meer omdat het toch niet niks is: 8 jaar samen geweest en 2 jaar getrouwd geweest, het was allemaal nogal vers. Hij vond zichzelf ook een beetje een mislukkeling, alsof hij had gefaald. Ik vond het heel dubbel: ik kon me heel erg inleven daarin en er begrip voor opbrengen enerzijds en anderzijds was het soms een domper op onze prille relatie. Ik was zoals jij: ontzettend gelukkig dat ik hem had leren kennen, ueberverliefd, en tegerlijkertijd moest ik hem soms troosten. We zijn dan ook rond Kerst 2010 4 dagen uit elkaar geweest op mijn initiatief omdat ik dat allemaal niet trok. Hij heeft toen het licht gezien en beseft dat hij door mocht gaan met zijn leven en dat met iemand nieuw.

Nu gaat het heel heel goed en vandaar dat het voor mij waarschijnlijk heel pril voelt. Ik voel me nu pas veilig en gewild, de tijd van pieken en dalen is voorbij. Het is nu alleen nog maar genieten. Achteraf was het gewoon te snel na zijn scheiding, maar ja...

Over hem: Hij is 32, ik vind hem een ongelooflijk mooie man, de mooiste met wie ik ooit ben samen geweest. Hij is ook de liefste man met wie ik samen heb mogen zijn, hij maakt me aan het lachen, we kunnen samen huilen, uren praten, stomme dingen doen als kinderliedjes zingen en zoals jij, voel ik ook dat ik met hem oud zou kunnen worden. Dat is echt voor het eerst dat ik me zo voel bij iemand.

Zijn ex woont niet aan de andere kant van de wereld, maar wel in een ander land waarvoor je de vliegtuig moet pakken (zet het hier even niet vanwege eventuele herkenning).

Wat ik ook heel fijn vind, is dat ik bijna altijd samen ben geweest met iemand waarmee ik Engels als gemeenschappelijke taal had, omdat ik mijn studie en werk altijd in een internationale omgeving heb gedaan. Ik ben vloeiend in Engels, maar bij verdriet, boosheid of gewoon snelle woordgrapjes (of bijv samen kinderliedjes zingen die je beide kent, haha) is dit toch wel even fijner. Dat had ik me vroeger niet gerealiseerd.

Ik heb hem leren kennen via werk en nooit van mijn leven heb ik een man benaderd, totdat ik hem leerde kennen. Hij voegde me toe op facebook en een week later heb ik hem gevraagd om wat te gaan drinken (eerst via een post-it op zijn bureau die hij over het hoofd had gezien en toen ik geen reactie kreeg die avond, heb ik hem via facebook een berichtje gestuurd). Die avond hebben we al gekust en ben ik met hem mee naar huis gegaan. Vanaf dat moment waren we samen.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 6:00

Serpentijn: Wat een leuke foto's. Die moet je in 't andere topic plaatsen joh!

Powerbabe: M'n vriend woont niet in de stad zelf, maar in die plaats waar tram 5 heen gaat Wink

Sayuri, zeg het maar als ik weer iets weg moet halen uit mijn post hoor:

Lijkt me lastig als het nog zo vers is en eigenlijk voor hem nog niet afgesloten. Dan heb je elkaar eigenlijk niet op 't juiste moment ontmoet. Fijn dat je er wel voor hem hebt kunnen zijn, maar lastig dat het de relatie moeilijker heeft gemaakt. Misschien uiteindelijk wel sterker? Zo moet je maar denken. Wat super leuk om verder trouwens te lezen.Heel herkenbaar ook. Mijn vriend en ik zijn allebei ook tweetalig en praten de helft van de tijd in 't Engels. Heel fijn, iemand die dat ook heeft en we begrijpen elkaar volkomen daarin. Wisselen gerust tussen zinnen per taal, maar hebben ook hele conversaties in 't Engels, en soms juist in 't Nederlands, maar net hoe we ons beter uit kunnen drukken. Juist dat begrip dat je weet dat je elkaar toch wel begrijpt is prettig. Ik vind het heel fijn dat we in het Nederlands kunnen communiceren en dezelfde achtergrond hebben, maar ook juist dat Engelstalige en Amerikaanse delen.

Prosecco: Fijn dat jullie relatie zo goed gaat! je hebt in 't begin daar wel wat moeite mee gehad toch? Om het een beetje vorm te geven, om uit te zoeken welke manieren goed voor jullie werkten. Fijn dat het nu zo goed gaat!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade do 1 sep 2011 - 8:27

Wat vinden jullie de tot nog toe leukste eigenschap van je vriend? (om het topic lekker levendig te houden :P )

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 8:35

Serpentijn schreef:Wat vinden jullie de tot nog toe leukste eigenschap van je vriend? (om het topic lekker levendig te houden :P )

Niet echt een karaktereigenschap, maar meer het feit dat hij zo ontzettend zichzelf kan zijn bij mij. Hij kan ontzettend charmant zijn, maar ook zodanig zichzelf dat ie soms gewoon even kan knorren, of juist ontzettend flauwe grappen kan maken van vermoeidheid, en gewoon naar de wc kan gaan (zelfs dat kan ik bij hem ook), en gewoon zichzelf kan zijn. En daar ook open over is, over dat alles kan ook gewoon gepraat worden en hij zegt zelf ook dat hij dat zo prettig vindt, dat hij zo kan zijn bij mij. Die openheid en lekker zichzelf zijn dus, dat vind ik 't leukst, want dat maakt het zo puur en oprecht. Zelfs als ie niet zo charmant is, kan ie dan juist ontzettend lief en leuk zijn. I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 9:42

Ik ben al ruim 2,5 jaar onder de pannen maar ben ook nog erg verliefd Very Happy telt dat ook?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame do 1 sep 2011 - 9:45

Mn vriend en Ik hebben meerdere verkleedfeestjes gehad toen we elkaar leerden kennen Hihi.. en nu 2 jaar samen dus Ik hoor niet in deze topic thuis.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 9:46

RYW schreef:Ik ben al ruim 2,5 jaar onder de pannen maar ben ook nog erg verliefd Very Happy telt dat ook?

Uiteraard, schreeuw het van de daken als je wilt Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kaboutertje do 1 sep 2011 - 9:46

Nog iemand die helemaal happy in love is I love you We zijn dan wel 'al' 8 maanden samen, maar het voelt nog zo fijn allemaal! Na een tijdje wordt het normaal gesproken allemaal wat gewoontjes, maar tussen ons voelt het nog steeds allemaal spannend enzo. Denk ook echt dat hij m'n ware is Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 9:57

Ook al hebben ik en mn vriend best wel wat problemen gehad. Toch wordt ik altijd nogal verliefd als ik naar de foto's kijk van mij en mn vriend. smile

Gast
Gast

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 10:10

Pas stelde mijn vriend me aan iemand voor als 'zijn vrouw', en daar werd ik, ondanks mijn nuchtere zelf, toch wel even giechelig van Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Niekske do 1 sep 2011 - 19:56

Leuk om al die verhalen over 'het begin' te lezen! Ik zal de mijne ook delen (niet quoten aub)

In december was ik met vriendinnen op een feest en ik had eigenlijk veel te veel bier gedronken. Het was ijskoud buiten, het had flink gesneeuwd enzo en er bleef een vriendinnetje bij me slapen. Ik geloof dat we tegen vijven ons bed in rolden, grootste stuk naar huis gelopen, want de sneeuw was teveel. De volgende ochtend had ik verbazingwekkend genoeg geen kater, maar ik wist ook nog maar vrij weinig van de avond ervoor. Ik wist dat ik had gezoend met een jongen met rood haar en dat ik was uitgegleden over de aangevroren sneeuw waar hij bij stond. Blijkbaar had ik mijn telefoonnummer gegeven aan die jongen, want hij smste die middag of ik nog een blauwe kont had laughcry paar dagen gesmst en toen ging ik een avond op stap met vrienden en hij ook. We spraken af dat we elkaar zouden treffen daar. Hij smste nog dat hij eerst had moeten sporten en dan gewoon in zijn trainingsbroek naar stad ging, of ik dat erg vond. Anders moest hij enorm omfietsen en ik was inmiddels erg nieuwsgierig naar hem (ik wist echt niks meer van onze ontmoeting op het feest) dus hij mocht in trainingsbroek komen smile het was meteen gezellig, hij kletste ook meteen met mijn vrienden enzo, het klikte nuchter gelukkig dus ook! Die nacht is hij blijven slapen en daarna spraken we al snel zo'n 2-3 keer per week af. Het stomme was dat hij ook niet meer wist hoe we met elkaar in gesprek zijn gekomen op het feest en hoe dat allemaal gegaan is. Dus we houden het erop dat het voorbestemd was haha!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 20:22

Joy_ schreef:Haha hoeft ook niet direct hoor Rush smile Maar ben ook wel heel erg benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen. Want dat is ook allemaal zo super snel gegaan!
Allereerst, super leuk verhaal hoe jullie elkaar ontmoet hebben Joy! Very Happy. Nu zal ik mijn verhaal vertellen Wink.

Halverwege mei kocht ik een nieuwe auto en had daarvan een WWW+foto op m`n Hyves geplaatst. Ik kreeg toen een respect van R. maar kon op m`n telefoon helaas niet zien welke R het was, aangezien mijn lijst er 3 telt. Stiekem hoopte ik ergens dat hem was, want die andere 2 heb ik niet zoveel mee. Met hem toen trouwens ook niet, maar als ik hem zag rijden vond ik hem wel altijd sexy haha. Rolling Eyes . Thuis op Hyves was het idd de goede R en dat vond ik best leuk hihi.
Anyway, een paar dagen later reed ik achter hem in het centrum en even gezwaaid, want dat deden we altijd wel. Dat was op een zondag en de dinsdag of woensdag daarna sprak hij me aan op de Hyves kwekker of m`n auto beviel enzo. Heel lang gekletst, was echt zo leuk, dus direct maar over gegaan op msn, want dat Hyves is wel heel irritant. We hebben toen 2/3 dagen tot in de nacht (echt 2/3 uur `s nachts) zitten kletsen en toen op vrijdag heb ik via via z`n nummer geregeld en hem gesmst. We hadden afgesproken dat hij `s ochtends zou zwaaien (ik rij langs zijn werk naar mijn werk) maar dat had hij niet gedaan, dus ik smste hem iets in die trend dat hij niet gezwaaid had.
En vanaf toen waren we echt heel veel aan het smsen en ook nog steeds op msn. De dag erna waren we beide naar dezelfde discotheek gegaan met onze vriendengroepen, maar veel te verlegen om op elkaar af te stappen, dus dat bleef bij een 'hey' haha. Echt sneu achteraf.
De week daarna ook heel veel op msn, ook weer tot diep in de nacht en we hadden afgesproken om vrijdags op date te gaan, samen naar de film. De woensdag daarvoor had hij een BBQ en in een smsje gaf hij ineens aan dat ik ook wel mocht komen, dus ik heb 2 vriendinnen opgetrommeld voor mentale steun en toen zijn we er heen gegaan, dat was op 1 juni. We hebben toen voor het eerst gezoend en sinds die dag zijn we eigenlijk onafscheidelijk. Eerst sliep ik er alleen in het weekend, daarna ook eens op een dinsdag ofzo, gewoon lekker door de week en toen al snel sliep ik er alleen nog maar haha.

We hebben de dag van de eerste zoen dus genomen als begin datum, omdat we toen direct al 'samen' waren.

I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Burn do 1 sep 2011 - 20:39

Ik begin weer opnieuw met een relatie, telt dat ook? Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 20:43

Alleen als je ook opnieuw verliefd bent :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 21:01

Super leuk verhaal Rush! Ook leuk dat jullie elkaar eerst zo goed hebben leren kennen en toen pas zoenen, dat zegt ook wel wat over de goede basis denk ik. En je kende m dus al via via omdat ie al in je hyves stond?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 21:09

Ja, ik kende hem gewoon een beetje van m`n woonplaats zeg maar. Hij reed wel regelmatig langs enzo, zwaaien etc. Sommige van m`n vrienden kenden hem wel, dus zo 'ken' ik hem ook een beetje.

We hebben inderdaad heel veel op MSN gesproken, over echt van alles, super leuk!

We weten niet meer wie ooit wie uitgenodigd heeft op Hyves angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 21:16

Wat grappig!

Ben je er trouwens nu al uit hoe je dat gaat doen met eigen huisje en of samenwonen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 21:17

Ja, de keuze is voor mij gemaakt. Ze hebben bij de woningbouw de huren zo achterlijk veel verhoogd dat ik op mezelf gaan niet eens meer kan betalen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 21:20

Oh wat stom! Maar wel gezellig met hem.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 21:22

Ik doe ook mee!
Ik was op reis in Nicaragua, ik wilde de volgende dag verder reizen maar ik werd heel erg ziek en moest nog wel een extra nacht blijven in het hostel. Komt er een jongen binnen, die in NL maar 5 km van mij vandaan woont! (Ik woon echt in een gehucht, dus hoe bizar is dat..). Toen vond ik hem nog niet eens zo leuk,ik ging terug naar NL, hij ging verder reizen en ik ging nog een weekje naar Frankrijk. Eenmaal terug uit Frankrijk ging ik met de bus naar het station om mn fiets op te halen en opeens zag ik hem fietsen! Ik weet niet wat er gebeurde, maar dat moment, het was opeens: boem! Paar dagen later kwam ik hem weer tegen in de stad, nog even gekletst, die dag daarop stond onze date al gepland en sindsdien zijn we ontzettend verliefd smile
Helaas was hij maar een week in NL, hij is 3 weken gaan reizen(komt vgd week woensdag terug..) dan blijft hij een maand en gaat hij in okt t/m februari weer op reis. Daarom hebben we besloten nog geen relatie aan te gaan, omdat we beiden denken dat de kans van slagen kleiner is als je elkaar in het begin niet kan zien. Het zou ook wat apart zijn, dan komt hij straks terug, hebben we 4 maanden een relatie en blijkt het na 2 weken niet te werken

Gast
Gast

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 21:24

Joy_ schreef:Oh wat stom! Maar wel gezellig met hem.
Ja, dat is ook wel weer zo. :-)

Ik hoop dat we dit weekend onze kitten kunnen ophalen! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 21:25