Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Rush schreef:Ik heb vanochtend al gezegd hoe het zit. Niet dat ik iets uit te leggen heb, maargoed. Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Vanavond gewoon naar huis gaan? Naar m`n ouders gaan? Smsje sturen? Geen smsje sturen en wachten tot hij wat stuurt.
Ik weet het gewoon even niet meer.
Bel m, hij is je vriendje, geen dictator van een klein west-Europees land.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
We zijn beide aan het werk, dus dat wordt niets, helaas.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:We zijn beide aan het werk, dus dat wordt niets, helaas.
Pauze?
TGR- Kletskop
Ja nee, dat hebben we niet tegelijk. Dus ik hoop maar dat hij smst ofzo. Ik weet het ook niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja nee, dat hebben we niet tegelijk. Dus ik hoop maar dat hij smst ofzo. Ik weet het ook niet.
die onzekerheid.
TGR- Kletskop
Ja thanks. Het huilen staat me nader dan het lachen en dan zit ik ook nog op m`n werk.
Rush- Lady Post-a-lot
Bah Rush, wat ontzettend vervelend. Ik hoop voor je dat hij allang bijgedraaid is nu en dat hij inziet dat het een belachelijk verhaal is wat hij maakt in zijn hoofd. Ik zou straks gewoon naar hem toe gaan.
Gast- Gast
Storm schreef:Bah Rush, wat ontzettend vervelend. Ik hoop voor je dat hij allang bijgedraaid is nu en dat hij inziet dat het een belachelijk verhaal is wat hij maakt in zijn hoofd. Ik zou straks gewoon naar hem toe gaan.
+1
Gast- Gast
He Rush wat een klote gevoel en stom dat het dan zo uit de hand loopt. Ik zou toch proberen het of een beetje van je af te zetten zodat je de dag een beetje doorkomt, of wat eerder met hem proberen te praten. Nu zit je jezelf waarschijnlijk op te vreten (en hij waarschijnlijk ook), en dat is gewoon niet nodig, want er ís niks. Maar goed, zijn onzekerheid snap ik ook wel weer zeker als het door een nare ervaring in het verleden getriggerd wordt. Hopelijk kan jij hem laten inzien dat jij jij bent, en niet zijn ex. En dat je echt voor hem gaat, en dat er niets aan de hand is, maar dat je gewoon wel af en toe smsjes van jongens krijgt. Je hebt nou eenmaal vrienden. Maar dat hij daar echt niets achter moet zoeken.
Maar ja, zo moeilijk, want onzekerheid kan zo diep zitten.
Hopelijk komen jullie er uit en kalmeert hij een beetje!
Maar ja, zo moeilijk, want onzekerheid kan zo diep zitten.
Hopelijk komen jullie er uit en kalmeert hij een beetje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
True, maar ik ben veel te gevoelig om dit zo van me af te zetten. Ik weet dat hij nu pauze heeft tot 10 uur en heb tot nu toe nog niets gehoord. Eerder praten dan vanmiddag als we uit het werk komen, kan helaas niet, daar baal ik ook al van. Daarom hoop ik dat hij even iets stuurt, zodat ik een beetje gerustgesteld ben.
Rush- Lady Post-a-lot
jeetje wat vervelend Rush! probeer je niet te druk te maken.
Ik zou vanavond ook gewoon naar jullie huis gaan. En je kunt toch ook bewijzen dat je bij je oma was?
Ik zou vanavond ook gewoon naar jullie huis gaan. En je kunt toch ook bewijzen dat je bij je oma was?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Rush schreef:Daarom hoop ik dat hij even iets stuurt, zodat ik een beetje gerustgesteld ben.
Maar lieverd, dat kan je niet van hem verwachten, je kan daar niet op gaan zitten hopen. Dan ben je straks ook nog teleurgesteld als hij dat niet doet en schep je scheve verwachtingen, en ben je alleen nog maar gevoeliger. Kan je hém niet even wat sturen en dat hij dan antwoord?
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, maar waarom zou ik dat gaan bewijzen? Dat hoort hij gewoon te geloven.Serpentijn schreef:jeetje wat vervelend Rush! probeer je niet te druk te maken.
@Joy, ik weet niet wat ik moet sturen. Ik wil wel graag wat sturen, maar ik weet niet wat.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, maar waarom zou ik dat gaan bewijzen? Dat hoort hij gewoon te geloven.Serpentijn schreef:jeetje wat vervelend Rush! probeer je niet te druk te maken.
@Joy, ik weet niet wat ik moet sturen. Ik wil wel graag wat sturen, maar ik weet niet wat.
je zou het ook niet moeten bewijzen inderdaad. Maar misschien dat hij dan wel doorheeft dat hij je op je woord kan vertrouwen?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik zou m niks sturen Rush. Hij moet maar leren dat hij je niet zomaar kan gaan lopen beschuldigen, dat slaat nergens op. Als je hém dan ook nog smsjes gaat sturen, leert ie alleen maar dat ie met zoiets wegkomt. Opvoeden die hap! Laat m maar schrikken en ga vanavond inderdaad naar je ouders toe.
Gast- Gast
Ik kan niet eens bij m`n ouders slapen, m`n bed is weg.
Rush- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Ik zou m niks sturen Rush. Hij moet maar leren dat hij je niet zomaar kan gaan lopen beschuldigen, dat slaat nergens op. Als je hém dan ook nog smsjes gaat sturen, leert ie alleen maar dat ie met zoiets wegkomt. Opvoeden die hap! Laat m maar schrikken en ga vanavond inderdaad naar je ouders toe.
+1, beter dan vanavond weer door het stof gaan om te bewijzen dat je echt niks hebt gedaan.
Ik vind dat hij zichzelf heel erg belachelijk maakt met dat achterdochtige gedoe, ongeacht zijn ex.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil m`n ouders hier liever niet mee opzadelen, die hebben al genoeg aan het hoofd. Dus ik zal wel naar huis moeten.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb vanochtend al gezegd hoe het zit. Niet dat ik iets uit te leggen heb, maargoed. Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Vanavond gewoon naar huis gaan? Naar m`n ouders gaan? Smsje sturen? Geen smsje sturen en wachten tot hij wat stuurt.
Jullie wonen samen, toch? Dat houdt ook in dat hij je er niet zomaar weer even uit kan zetten of naar je ouders kan sturen als hem dat zo uitkomt. En dat zou ik hem ook goed duidelijk maken.
Gast- Gast
Ik heb net een smsje gekregen, ik had zelf niets gestuurd.
Morning Sunshine, gaat het alweer een beetje? Sorry van vanochtend, maar ik zit niet helemaal lekker in m`n vel. Ik hou van je! Xxx
Ik weet wel wat er gaande is en ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee heeft, maar hij hoeft dan niet direct aan mij te gaan twijfelen.
Morning Sunshine, gaat het alweer een beetje? Sorry van vanochtend, maar ik zit niet helemaal lekker in m`n vel. Ik hou van je! Xxx
Ik weet wel wat er gaande is en ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee heeft, maar hij hoeft dan niet direct aan mij te gaan twijfelen.
Rush- Lady Post-a-lot
Dat ben ik wel met Leaf eens. Je gaat je niet je huis uit laten jagen hoor!
Marin- Lady Post-a-lot
_Leaf_ schreef:Rush schreef:Ik heb vanochtend al gezegd hoe het zit. Niet dat ik iets uit te leggen heb, maargoed. Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Vanavond gewoon naar huis gaan? Naar m`n ouders gaan? Smsje sturen? Geen smsje sturen en wachten tot hij wat stuurt.
Jullie wonen samen, toch? Dat houdt ook in dat hij je er niet zomaar weer even uit kan zetten of naar je ouders kan sturen als hem dat zo uitkomt. En dat zou ik hem ook goed duidelijk maken.
+1!
Fijn dat hij je even gsmst heeft Rush. Vanavond gewoon lekker naar huis gaan en het samen uitpraten.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, heb terug gestuurd dat ik heus wel weet dat hij het moeilijk heeft nu, maar dat hij nooit weer zulke onzin moet denken omdat hij wel weet dat ik gek op hem ben.
Eikel.
Eikel.
Rush- Lady Post-a-lot
Ah goed zo Rush, dat is fijn dat hij gesmst heeft. Verder eens met Lady, vanavond rustig uitpraten. Succes!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: