Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Ja het zit ook wel in de aard van het beestje idd. Maar ik merk dan ook wel dat hij nog nooit een relatie had gehad, voor mij zijn sommige dingen vanzelfsprekend en voor hem totaal niet. Ik zie hem (als het goed is, want ik heb nog niks gehoord he ) vanavond weer, maar ik ga het nu niet bespreken (ben ongesteld en ik ken mezelf, dan kan ik heel erg lullig doen ). Volgende keer als het weer voor komt zal ik wel zeggen dat ik het wel leuk vind om iedere dag iets te laten horen, ookal is het maar een klein berichtje.
Gast- Gast
Lizard, ik voel met je mee, vind het ook spannend. Maar, zal het niet gewoon goedkomen?
Joy, leuk! Klinkt alsof het echt (weer?) goed gaat tussen jullie.
Ammazonia, klinkt lastig! Sommige mensen zijn, zoals Joy zegt, inderdaad zo. De tip die zij geeft, daar kan ik idd wel inkomen, je kan natuurlijk iet van hem verwachten dat hij hetzelfde is / wordt als jij..
Joy, leuk! Klinkt alsof het echt (weer?) goed gaat tussen jullie.
Ammazonia, klinkt lastig! Sommige mensen zijn, zoals Joy zegt, inderdaad zo. De tip die zij geeft, daar kan ik idd wel inkomen, je kan natuurlijk iet van hem verwachten dat hij hetzelfde is / wordt als jij..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Het was nooit niet goed tussen ons hoor ;-)
Maar inderdaad wel een heerlijk weekend voor de boeg en zo fijn om m na een week weer te zien. Zei hij ook, dat een week toch wel lang was
En nu staat ie alweer heerlijk te koken voor me. Zometeen omkleden in onze mooie outfits! Zin in!
Maar inderdaad wel een heerlijk weekend voor de boeg en zo fijn om m na een week weer te zien. Zei hij ook, dat een week toch wel lang was
En nu staat ie alweer heerlijk te koken voor me. Zometeen omkleden in onze mooie outfits! Zin in!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Daarom stond het ook als (weer?). Maar fijn dat het zo goed gaat! Eigenlijk zouden we daarvoor een "vind ik leuk" moeten vinden haha.
Middleme- Kletskop
Ik ben zo blij! nog 24 uur en ik zie mn vriend eindelijk weer!
En ik kreeg net zulke lieve mailtjes van m!
Ook al met de reactie van zijn ouders over mij, dat klonk wel positief. Ik ben gewoon nu al hyper, heb zoveel zin om hem weer te zien! Ik voel me net 15
En ik kreeg net zulke lieve mailtjes van m!
Ook al met de reactie van zijn ouders over mij, dat klonk wel positief. Ik ben gewoon nu al hyper, heb zoveel zin om hem weer te zien! Ik voel me net 15
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha verliefde puber lizard! Heeeel veel plezier vandaag en komende dagen met je vriend!
Ik heb gisteravond zo'n fantastische avond gehad. Eerst thuis lekker gekookt, gegeten en ons klaargemaakt. Hij was zoo schattig in z'n smoking en hij had de camera en statief opgezet om een foto te maken van ons samen in nette outfit, net zoals bij gala's ;-)
Het kasteel was echt super mooi en de avond ook echt heel erg geslaagd. Ik heb al z'n vrienden en desbetreffende vriendinnen ontmoet en voelde me heel erg op m'n gemak. Ok misschien één wijntje te veel op ;-) maar heerlijk gedanst met iedereen al en zo leuk met m'n vriend samen. Niet stijldansen ofzo maar gewoon lekker meebleren op de oldies. Echt zo erg genoten
En vandaag naar de Efteling!
Ik heb gisteravond zo'n fantastische avond gehad. Eerst thuis lekker gekookt, gegeten en ons klaargemaakt. Hij was zoo schattig in z'n smoking en hij had de camera en statief opgezet om een foto te maken van ons samen in nette outfit, net zoals bij gala's ;-)
Het kasteel was echt super mooi en de avond ook echt heel erg geslaagd. Ik heb al z'n vrienden en desbetreffende vriendinnen ontmoet en voelde me heel erg op m'n gemak. Ok misschien één wijntje te veel op ;-) maar heerlijk gedanst met iedereen al en zo leuk met m'n vriend samen. Niet stijldansen ofzo maar gewoon lekker meebleren op de oldies. Echt zo erg genoten
En vandaag naar de Efteling!
Marin- Lady Post-a-lot
Dat klint goed, Joy_.
Heel veel plezier vandaag samen.
Heel veel plezier vandaag samen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Lizardje! Give me an update! Ben heel benieuwd hoe het is met je vriend nu. Maar zal nog wel even duren, ga eerst maar lekker genieten van elkaar! :flower:
Ik ben weer thuis en we hebben echt een heerlijk weekend samen gehad. De bruiloft had ik al beschreven, en gisteren dus naar de Efteling. We waren allebei heel moe en ik had een lichte kater van het feest en hij was zo eigenwijs dat ie de Piranha (waterbaan) in wilde..Met als gevolg dat hij een beetje nat, maar ik echt zeiknat was! En dus de hele dag ijskoud. Maar desondanks hebben we heel veel lol gehad samen, en vonden we de achtbanen heel gaaf. Ik weet niet meer hoe hij er op kwam, maar ineens had ie bedacht dat ie me een hartjes-lollie wilde geven, dus bij het ouderwetse snoepwinkeltje kocht hij de meest foute hartjes-lollie met I Love You er op (zie fototopic, is ook foto van ons in gala kleding). Echt zo lief van 'm! Vreselijk cliché en daarom juist zo leuk. Stiekem zijn we gewoon echt een stel mutsen samen.
We waren dus heel moe en koud en hebben toen we thuis kwamen de rest van de avond lekker op de bank gehangen. Vanochtend was ik nog even alleen bij hem omdat hij al was werken, en heb ik een briefje op z'n nachtkastje gelegd met: You make me so happy *hartje*. Hopelijk vindt hij die dus vanavond.
Zucht, en nou ben ik weer helemaal gelukkig en verliefd na dit heerlijke weekend. Volgend weekend komt die Amerikaanse vriendin van 'm, dus ik ga vanavond maar eens een programma samenstellen met hem. Hij als man zijnde zal dat vast nog niet bedacht hebben Denk dat ik daar 2 nachtjes slaap en haar overdag wel door Amsterdam rondleid als hij werkt en dan kunnen ze misschien nog een dagje naar Den Haag komen ook, da's ook wel leuk!
Ik ben weer thuis en we hebben echt een heerlijk weekend samen gehad. De bruiloft had ik al beschreven, en gisteren dus naar de Efteling. We waren allebei heel moe en ik had een lichte kater van het feest en hij was zo eigenwijs dat ie de Piranha (waterbaan) in wilde..Met als gevolg dat hij een beetje nat, maar ik echt zeiknat was! En dus de hele dag ijskoud. Maar desondanks hebben we heel veel lol gehad samen, en vonden we de achtbanen heel gaaf. Ik weet niet meer hoe hij er op kwam, maar ineens had ie bedacht dat ie me een hartjes-lollie wilde geven, dus bij het ouderwetse snoepwinkeltje kocht hij de meest foute hartjes-lollie met I Love You er op (zie fototopic, is ook foto van ons in gala kleding). Echt zo lief van 'm! Vreselijk cliché en daarom juist zo leuk. Stiekem zijn we gewoon echt een stel mutsen samen.
We waren dus heel moe en koud en hebben toen we thuis kwamen de rest van de avond lekker op de bank gehangen. Vanochtend was ik nog even alleen bij hem omdat hij al was werken, en heb ik een briefje op z'n nachtkastje gelegd met: You make me so happy *hartje*. Hopelijk vindt hij die dus vanavond.
Zucht, en nou ben ik weer helemaal gelukkig en verliefd na dit heerlijke weekend. Volgend weekend komt die Amerikaanse vriendin van 'm, dus ik ga vanavond maar eens een programma samenstellen met hem. Hij als man zijnde zal dat vast nog niet bedacht hebben Denk dat ik daar 2 nachtjes slaap en haar overdag wel door Amsterdam rondleid als hij werkt en dan kunnen ze misschien nog een dagje naar Den Haag komen ook, da's ook wel leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Het weekend is echt een boost geweest. Zaterdag lekker naar Walibi en zondag heeft hij me mee uit eten genomen. Even zijn gedachten verzetten en nu is hij ook een stuk vrolijker en gezelliger weer.
Jammer alleen van de gas jaarafrekening die we gisteren kregen.
Jammer alleen van de gas jaarafrekening die we gisteren kregen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heej Joy, 't is toch een vriendin van hem. Vind je het dan niek gek dat jij daar ook gaat logeren, plannetjes maakt (wel lief bedoeld natuurlijk) en haar gaat rondleiden enzo? Als hij zoiets niet zelf ook kon regelen waren ze toch geen vrienden? Ik zou me daar zelf compleet buitenhouden maar ja dat ben ik dan weer.
Gast- Gast
Charlie schreef:Heej Joy, 't is toch een vriendin van hem. Vind je het dan niek gek dat jij daar ook gaat logeren, plannetjes maakt (wel lief bedoeld natuurlijk) en haar gaat rondleiden enzo? Als hij zoiets niet zelf ook kon regelen waren ze toch geen vrienden? Ik zou me daar zelf compleet buitenhouden maar ja dat ben ik dan weer.
Hij zit dan op zijn werk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Charlie schreef:Heej Joy, 't is toch een vriendin van hem. Vind je het dan niek gek dat jij daar ook gaat logeren, plannetjes maakt (wel lief bedoeld natuurlijk) en haar gaat rondleiden enzo? Als hij zoiets niet zelf ook kon regelen waren ze toch geen vrienden? Ik zou me daar zelf compleet buitenhouden maar ja dat ben ik dan weer.
Nee hij had blijkbaar een dagje vrij genomen, dus ik hoef haar niet in m'n eentje rond te leiden. Maar nee hoor, hij had al gevraagd of ik ook wel kwam, dat was eigenlijk heel vanzelfsprekend, en misschien gaan we zelfs de intocht van Sinterklaas met z'n allen bij mij in Den Haag kijken. Ik heb zelf niet zo'n zin om er 4 dagen bij te zijn, maar in 't weekend bijv wel. (en ik moet 'm een beetje pushen met dit soort dingen, anders gebeurt er helemaal niets, daarin is ie echt een vent haha).
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Susan schreef:Charlie schreef:Heej Joy, 't is toch een vriendin van hem. Vind je het dan niek gek dat jij daar ook gaat logeren, plannetjes maakt (wel lief bedoeld natuurlijk) en haar gaat rondleiden enzo? Als hij zoiets niet zelf ook kon regelen waren ze toch geen vrienden? Ik zou me daar zelf compleet buitenhouden maar ja dat ben ik dan weer.
Nee hij had blijkbaar een dagje vrij genomen, dus ik hoef haar niet in m'n eentje rond te leiden. Maar nee hoor, hij had al gevraagd of ik ook wel kwam, dat was eigenlijk heel vanzelfsprekend, en misschien gaan we zelfs de intocht van Sinterklaas met z'n allen bij mij in Den Haag kijken. Ik heb zelf niet zo'n zin om er 4 dagen bij te zijn, maar in 't weekend bijv wel. (en ik moet 'm een beetje pushen met dit soort dingen, anders gebeurt er helemaal niets, daarin is ie echt een vent haha).
Oh, er stond in je eerdere stuk dat je haar rondleidt als hij werkt.
Joy_ schreef:
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Klopt, toen wist ik nog niet dat ie vrij had genomen Dat vertelde ie gisteravond toen ik voorstelde dat ik haar dan wel rond kon leiden. Zei ie dat dat niet nodig was, omdat hij vrij had genomen maar dat ik dan dus wel langs kan komen en wat met z'n drietjes (of desnoods viertjes met z'n beste vriend er bij) kunnen doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Gisteren hadden we ons eerste meningsverschil (niet echt ruzie ofzo, maar ook niet leuk, iets over m'n verjaardag), en dat was natuurlijk niet zo heel leuk. Maar daarna heel open gepraat (via internet chat, want ik was gewoon in m'n eigen huis) en heel fijn gesprek gehad. En toen kwam ik 's avonds gauw toch nog maar even langs voor goedmaakseks en was het nog heel fijn samen. En vandaag ben ik dus nog hier bij 'm en vanavond gaan we dan even het huis schoonmaken, vond ie wel fijn voordat die vriendin komt. Dus jeej, eerste mini-ruzie ook overleefd en is het weer alleen maar fijner geworden
(niet quoten)
(niet quoten)
Marin- Lady Post-a-lot
Fijn dat jullie het overleefd hebben Joy! Maar dat had ik eigenlijk niet anders verwacht.
Mijn vriend en ik hebben nog geen ruzie gehad, maar ook 1 keer een 'meningsverschil'. Eigenlijk kan ik het nog niet eens 'meningsverschil' noemen. Maar dat hebben we ook overleefd, en dat is inmiddels ook alweer een paar maanden geleden.
Ik zit me er gewoon over te verbazen dat we al richting de 8 maanden gaan! Ik vind de tijd aan de ene kant heel langzaam gaan, en aan de andere kant klinkt 8 maanden ook alweer best ver!
We hebben samen wel een lekker weekend gehad. Hij was veel weg, maar daardoorhebben we zondag ook een momentje voor ons tweeen ingelast. Vrijdag zien we elkaar weer .
Mijn vriend en ik hebben nog geen ruzie gehad, maar ook 1 keer een 'meningsverschil'. Eigenlijk kan ik het nog niet eens 'meningsverschil' noemen. Maar dat hebben we ook overleefd, en dat is inmiddels ook alweer een paar maanden geleden.
Ik zit me er gewoon over te verbazen dat we al richting de 8 maanden gaan! Ik vind de tijd aan de ene kant heel langzaam gaan, en aan de andere kant klinkt 8 maanden ook alweer best ver!
We hebben samen wel een lekker weekend gehad. Hij was veel weg, maar daardoorhebben we zondag ook een momentje voor ons tweeen ingelast. Vrijdag zien we elkaar weer .
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wat een verhaal joy! Maar fijn dat het beter is geworden..
Ahh vriend en ik gaan vrijdag naar t strand en ik kan echt niet wachten.....
Ahh vriend en ik gaan vrijdag naar t strand en ik kan echt niet wachten.....
Middleme- Kletskop
Wat leuk Middleme!
En ja, open zijn helpt gewoon echt enorm, bij alles.
Serpentijn, jeetje de tijd vliegt bij jullie wel he. Wij naderen de 4 maanden en ben ik zo blij om, dan voelt het eindelijk alsof het beetje iets begint te worden Gaan jullie komend weekend nog wat leuks doen? Ik merk dat onze weekendjes samen op de bank echt heerlijk zijn, maar dat het ook goed is om af en toe even wat leuks te doen en er op uit te gaan. Efteling was dus bijv echt leuk.
En ja, open zijn helpt gewoon echt enorm, bij alles.
Serpentijn, jeetje de tijd vliegt bij jullie wel he. Wij naderen de 4 maanden en ben ik zo blij om, dan voelt het eindelijk alsof het beetje iets begint te worden Gaan jullie komend weekend nog wat leuks doen? Ik merk dat onze weekendjes samen op de bank echt heerlijk zijn, maar dat het ook goed is om af en toe even wat leuks te doen en er op uit te gaan. Efteling was dus bijv echt leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja Joy dat merk ik ook en m`n vriend wil nu ook vaker iets leuks doen. Winter Efteling wil ik dus misschien wel met hem heen gaan. En we gaan binnenkort naar de zwarte markt, daar ben ik ook nog nooit geweest.
Wij gaan dit weekend niet zoveel bijzonders doen, in ieder geval zijn er nog geen plannen. Vanavond hebben we wel verjaardag van een vriend van m`n vriend. Gezellig!
Wij gaan dit weekend niet zoveel bijzonders doen, in ieder geval zijn er nog geen plannen. Vanavond hebben we wel verjaardag van een vriend van m`n vriend. Gezellig!
Rush- Lady Post-a-lot
Wij hebben nog geen concrete plannen voor het weekend, maar de ervaring leert dat we eigenlijk altijd genoeg te doen hebben!
Wij gaan vaak even naar mijn ouders/vrienden, de stad (of iets anders:P) of lekker wandelen in het bos. Op zondag gaan we meestal nog even studeren, film kijken of andere dingen waar we zin in hebben . Meestal vliegen de weekenden voorbij!
Hebben jullie nog leuke ideeen voor wanneer wij 8 maanden samen zijn? Dat valt namelijk op een zaterdag, dus dan zouden we wel iets leuks (liefst niet te duur!) kunnen gaan doen.
Wij gaan trouwens binnenkort ook nog naar het Safaripark de Beeksebergen, hij hebben wij vrijkaarten voor.
Wij gaan vaak even naar mijn ouders/vrienden, de stad (of iets anders:P) of lekker wandelen in het bos. Op zondag gaan we meestal nog even studeren, film kijken of andere dingen waar we zin in hebben . Meestal vliegen de weekenden voorbij!
Hebben jullie nog leuke ideeen voor wanneer wij 8 maanden samen zijn? Dat valt namelijk op een zaterdag, dus dan zouden we wel iets leuks (liefst niet te duur!) kunnen gaan doen.
Wij gaan trouwens binnenkort ook nog naar het Safaripark de Beeksebergen, hij hebben wij vrijkaarten voor.
Jade- Ratel
Kan je dat niet doen op die zaterdag dat jullie 8 maanden samen zijn dan? En omdat dat dan eigenlijk niet zo veel geld kost omdat je die vrijkaarten al hebt, kan je misschien daar ergens in de buurt een lekker restaurantje zoeken om daarna te gaan dineren?
Marin- Lady Post-a-lot
Ja inderdaad, zoiets is leuk! Gezellig dagje weg en dan een leuk restaurantje zoeken :-)Joy_ schreef:Kan je dat niet doen op die zaterdag dat jullie 8 maanden samen zijn dan? En omdat dat dan eigenlijk niet zo veel geld kost omdat je die vrijkaarten al hebt, kan je misschien daar ergens in de buurt een lekker restaurantje zoeken om daarna te gaan dineren?
Rush- Lady Post-a-lot
Pas geleden stuitte ik op dit topic en omdat het inmiddels al heel wat pagina's heeft, jullie elkaar al een beetje kennen vraag ik mij af of ik met jullie mee mag schrijven gezien het feit dat ik ook weer sinds kort een relatie heb!
Ik was voorheen meer een meelezer, maar dit topic spreekt mij dan wel enorm aan om in mee te schrijven...
Ik was voorheen meer een meelezer, maar dit topic spreekt mij dan wel enorm aan om in mee te schrijven...
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Natuurlijk mag dat Stoplicht (grappige naam trouwens). Vertel eens wat over je relatie!
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Kan je dat niet doen op die zaterdag dat jullie 8 maanden samen zijn dan? En omdat dat dan eigenlijk niet zo veel geld kost omdat je die vrijkaarten al hebt, kan je misschien daar ergens in de buurt een lekker restaurantje zoeken om daarna te gaan dineren?
ja, daar heb ik ook al overna zitten te denken!
Het probleem is alleen, dat die kaarten nog worden opgestuurd, en ik niet zo goed weet of we ze dan al hebben! Als ik ze dan heb, dan vind ik dat inderdaad wel een leuk idee!
Welkom Stoplicht! Leuk dat je mee komt schrijven. Misschien kun je wat over jezelf en je relatie vertellen?
Jade- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: