Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 12 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 29 sep 2011 - 21:32

Haha ja, hij zei al dat ie er een grote smile van kreeg toen ie 't las. Eigenlijk wel fijn, want we wisten duidelijk allebei niet wat 't juiste moment was, en nu weten we in elk geval dat het veel voor ons betekent en dat we 't eigenlijk wel doen, maar gewoon nog niet echt tegen elkaar gezegd hebben. Ik vind 't wel lief, en 't past wel weer heel erg bij ons. Wel grappig dat het bij jou en je vriend ook zoiets was dan, zo via via! M'n ex zei het voor het eerst in een dronken mailtje. Dan vind ik dit toch eigenlijk leuker.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush do 29 sep 2011 - 22:19

Haha leuk Joy! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jade vr 30 sep 2011 - 1:45

leuk Joy! heerlijk romatisch ook!

Maar als je beide weet wat je voor elkaar voelt, dan komt het juiste moment vanzelf!

Ik heb het voor het eerst tegen mijn vriend gezegd tijdens ons eerste weekendje weg. 's avonds in bed, in de hotelkamer, toen ik me even intens gelukkig voelde!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marsy28 vr 30 sep 2011 - 12:31

Mijn vriend schreef: I love you op een post-it toen hij aan het werk was voor school op zijn computer en plakte dat op de achterkant van zijn laptop. Toen ik eindelijk na een hele poos zijn richting opkeek, was dat het eerste wat ik zag.. Schattig, hij durfde het niet te zeggen haha..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 22:18

Dat is ook onwijs lief zeg Marsy.

Vriend is intussen veilig geland en aangekomen in Bangkok. Het was 33 graden daar, zei ie, pfff..veel te warm! Die zal wel de rest van de dag bij 't zwembad hangen z'n jetlag uitslapen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 1:56

Oooh ik weet nog hoe ik hou van je bij ons ging!

We keken tv en daar zei iemand ik heb je lief. Toen knuffelde hij me en zei ik heb jou ook lief!!!

Toen een paar maanden later zei ik voor het eerst dat ik hem lief had. Toen deed ie quasi enorm verontwaardigd en zei: wat je hebt me lief??? Hou je niet van me dan? Ik wel van jou!

Dat was wel een mooie manier waarop het niet te zwaar beladen was want ik ben heel stug in dat soort dingen haha.

Laatst aangepast door Charlie op za 1 okt 2011 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin za 1 okt 2011 - 2:10

Zo lief Charlie!
En zo leuk om al die bijzondere verhalen te lezen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid zo 2 okt 2011 - 10:32

Wat een leuke verhalen allemaal.

Ik heb sinds 2 1/2 maand ook een nieuw vriendje. Sinds we samen zijn heb ik m bijna elke dag gezien en bij m geslapen en nu zie ik m 5 weken niet.. raar idee, maar komt wel goed.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Polly zo 2 okt 2011 - 13:02

Lizardje schreef:Wat een leuke verhalen allemaal.

Ik heb sinds 2 1/2 maand ook een nieuw vriendje. Sinds we samen zijn heb ik m bijna elke dag gezien en bij m geslapen en nu zie ik m 5 weken niet.. raar idee, maar komt wel goed.

Haha, natuurlijk heb je iemand gevonden daar Very Happy Waar komt hij vandaan?
Hoe bevalt het je verder? Ga je dus weer terug binnenkort?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Mermaid zo 2 okt 2011 - 19:22

haha ja natuurlijk. Maar had niet verwacht iets te vinden wat echt serieus zou worden. Hij komt ook gewoon uit NL, lekker makkelijk.

Het is supergoed bevallen, alleen mn eventmanager mag me niet dus mn evaluatie was behoorlijk slecht dus weet niet of ik echt terug kan komen om te werken. Terug komen als vriendin aan boord kan altijd natuurlijk Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Polly zo 2 okt 2011 - 23:03

Nou, dat maakt het in ieder geval al makkelijker. Leuk dat het je allemaal goed bevallen is. Wel lullig van die evaluatie, hopelijk mag je gewoon terug. Al kan ik teruggaan als vriendin aan boord erg aanbevelen Very Happy Wel de lusten, niet de lasten!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Marin zo 2 okt 2011 - 23:07

Leuk Lizardje dat je ook een kersverse liefde hebt! Begrijp ik nou goed en zit je op een cruiseship ofzo? Je bent in elk geval op reis?
Vertel, dat vind ik maar wat interessant!

Vriend en ik hebben afgelopen dagen behoorlijk veel contact gehad, veel meer dan ik had verwacht. Hij had gewoon wifi en dus whatsapp in het hotel in Bangkok en dus hebben we lekker kunnen whatsappen. Nu is ie naar een ander hotel, dus nog even afwachten of daar wifi is. Vind het anders ook helemaal niet erg om elkaar paar dagen niet te kunnen spreken, maar het is toch wel heel erg gezellig Wink Merk dat we elkaar toch wel heeeeel erg lief vinden als we contact hebben Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid zo 2 okt 2011 - 23:37

Ja zat op een cruiseschip, ben net een paar dagen thuis en hij zit nog op het schip. Nog een paar weekjes dan komt hij ook thuis. Maar t is nu wel even wennen van heel veel contact naar een mailtje/smsje per dag. Scheelt dat ik zelf van t schip kom dus weet hoe slecht de verbindingen zijn en hoe druk hij het heeft.

Hoop dat ik gewoon terug aan boord kan om te werken, heb net een mail naar het hoofdkantoor verstuurd dus afwachten maar.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 21:07

Hoe gaat het Joy, hoe erg mis je je lover?

Wij waren gisteren naar de Ikea en m`n schoonzus werkt op de kinderafdeling en wij moesten nachtkastjes. We konden niet echt iets vinden en op de kinderafdeling stonden ook schattige neutrale kastjes dus ik was zo wat aan het kijken en ook naar 'het werk' van m`n schoonzus, zegt m`n vriend opeens; dat duurt nog wel een paar jaar.

Uh, met die intentie keek ik helemaal niet en ik kreeg het ook direct Spaans benauwd. Ik wil helemaal niet :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 6 okt 2011 - 21:45

Oh jee wil je het echt zeker nooit niet? En weet je vriend dat nog niet dan?
Wel leuk samen Ikea! Laatst waren wij ook in een woonwinkel samen en das toch best spannend..heb je wel dezelfde smaak. Ook wij stonden al bij de baby spulletjes toen maar hebben het excuus van zn pasgeboren nichtje!
Ik mis m wel maar eigenlijk hebben we veel meer contact dan we verwacht hadden! Hij heeft in elke lobby wel wifi dus kunnen elke dag wel whatsappen. Gisteren had hij problemen met z'n camera en dus heb ik voor hem alles uit zitten zoeken en doorgegeven. Zo fijn is dat dan, dat je elkaar kunt helpen in geval van nood. Hij deed dat andersom toen ik panne had in Frankrijk en voelde zo veel liefde voor m toen :-)
Oh en hij heeft het kaartje met I love you in t Thais gehad intussen, en had aan de gids gevraagd wat t betekende en mij hetzelfde teruggestuurd! Alleen nu denkt de gids dat hij een Thaise lover heeft hahaha. Dus nee, we missen elkaar heel erg maar ook heel fijn om te weten dat er iemand aan de andere kant van de wereld is die van je houdt, dan is het eigenlijk niet zo erg. En t belangrijkste is dat hij het daar zo naar z'n zin heeft, dan ben ik ook al blij. Haha wow wat een cheesefest heb ik geschreven, walgelijk. Om even al het zoetsappige te compenseren: ik mis de seks ook.
:o
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 21:50

Hahaha Joy, leuk he om elkaar te helpen. Doe ik ook wel als m`n vriend verdwaald is op van die boerenweggetjes met de tractor. Dan belt hij om te vragen waar hij heen moet en dan kijk ik even op Google Maps :P

Hoelang blijft hij nog weg?

Ik weet niet of ik nooit kinderen wil. Zeg nooit nooit, zegt men altijd. M`n vriend weet het wel, maar hij neemt het niet echt serieus denk ik? Hij wil nu ook niet, maar in de toekomst dus wel en dat zie ik op dit moment niet zitten. Gisteren heb ik dat dus ook nog een keer gezegd. Ik zei; daarom kijk ik helemaal niet, want dat wil ik niet. Ik vind het gewoon leuk om te zien wat m`n schoonzus doet. En toen moest hij lachen.

Hij zal vast gedacht hebben, ze lult maar wat. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 6 okt 2011 - 22:10

Haha ja dat is zeker leuk. Toen ik in frankrijk in de middle of nowhere stond, zat hij ook mee te kijken op Google Maps. "hier links van je zit de Volvo garage" smste ie. Euh ja dat klopt haha. Had ie ook restaurant voor ons gevonden enzo, zo lief. "ja want ik ben je boyfriend en boyfriends horen dat te doen", zei ie. Zo lief. Nou is er in Azië niet veel op Google Maps te zien, maar ik lees wel elke dag mee met z'n reisschema en bekijk de hotelwebsites. En heb dus van alles voor z'n camera uitgezocht haha dat hoort er ook bij.

Lastig van dat kinderissue. Of nou ja, het is nu nog niet echt een issue en een serieus gesprek heb je er vast ooit nog wel over.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 6 okt 2011 - 22:20

Jaa idd, echt schattig.

Ja, het komt vast ooit nog wel ter sprake. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Verona do 6 okt 2011 - 23:44

Mag ik ook meedoen hier? Al hebben wij er natuurlijk al weer 4 jaar opzitten. Onze relatie is nu toch eigenlijk wel "nieuw". Met bijbehorende verliefdegevoelens en vlinders hihi
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Mermaid vr 7 okt 2011 - 0:27

ahw vertel verona?

Mijn vriend had me gisteren gebeld I love you Zo lief, hij moest huilen omdat ie ineens weer besefte hoe erg ie me mist en hoe gek het eigenlijk is dat ik nu niet meer zo dicht bij m ben. Maar wennen is het wel van elkaar heel veel zien naar een paar smsjes/mailtjes per week. Naja nog 4 weken en hij is weer terug bounce
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade zo 9 okt 2011 - 17:33

Wat fijn om te lezen dat je nog zoveel contact hebt Joy! Het lijkt me echt lastig, zo lang zonder elkaar.

Mijn vriend is nu weer naar huis, vrijdag zie ik hem weer en dan gaan we zaterdag ochtend aan onze mini vakantie beginnen! Ik heb er enorm veel zin in!

Rush: wonen jullie al officieel samen? En kun je er aan wennen?

Verona: gaat alles weer goed tussen jullie? Fijn dat jullie weer samen zijn!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush zo 9 okt 2011 - 20:16

Ja, we wonen samen, maar niet op papier, want dat zit ingewikkeld en dat hoeft van mij ook nog niet echt.

Gisteren baalde ik wel behoorlijk. We hebben sinds een aantal weken een kitten. Ik wilde heel graag een poesje, maar m`n vriend niet, dus ik had me daar bij neergelegd. Enkele weken later gingen we bij z`n tante op bezoek en zij had kittens. M`n vriend zocht er 1 uit en die was dan voor mij. Hij vind er niet zoveel aan en irriteert zich alleen maar aan het kattenbakvulling wat ze uit haar bak loopt en de haren overal.

Dus ik zei tegen hem; ja jij wilde die kat. Ja zegtie; voor jou. Nouja ik zei ik had me er allang bij neer gelegd dat jij niet wilde. Het kwam er op neer; hij had niet door dat ik me daar al bij neergelegd had en dan was er geen kat gekomen.

En nu voel ik me dus klote daarom. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade zo 9 okt 2011 - 20:33

Ja, dat is wel rot inderdaad! Maar ik vind het wel lief dat hij de kitten heeft uitgezocht omdat hij dacht dat hij jou een plezier zou doen!

Uiteindelijk is hij wel degene die hem heeft uitgezocht, en zou hij niet zo moetenklagen?!

Al moet ik zeggen, ik heb een hondje, zelf uitgezocht, maar ook ik loop te klagen. Het beestje verhaart enorm. Ik ben ontzettend gek met haar, en zou haar niet willen missen maar ik denk dat er geen nieuwe hond weer komt.

Ik denk dat je gewoon lekker moet gaan genieten van je kitten! Densnoods maar een keer vaker de stofzuiger er doorheen.. EN kledingrollers van Ikea zijn echt een uitkomst.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush zo 9 okt 2011 - 20:35

Ja, ik ga vanmiddag ook van die kledingrollers halen, die hebben ze ook wel bij de HEMA, Blokker of Action (Action denk ik, weet ik niet zeker).

Ik voel me dan zo lullig, want hij heeft het voor mij gedaan en dan voel ik me schuldig als het hem niet naar het zin is. Als ze straks naar buiten mag wordt het ook al anders natuurlijk. Maargoed, was niet echt leuk gisterenavond. Wat hem betreft mag ze ook wel weg.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Verona zo 9 okt 2011 - 20:38

Na anderhalve maand uit elkaar te zijn geweest gaat het beter dan dat het het laatste half jaar ging. Dus eigenlijk hebben wij ook weer een "kersverse" relatie hihi. Al hebben we natuurlijk al meer dan 4 jaar een relatie gehad. De kriebels zijn bij ons ook helemaal weer terug, en zijn echt zo enorm gek op elkaar! Op een gegeven moment niet meer gedacht dat dit nog zou komen, maar vind het zo super nu.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud