Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 21 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 7:44

Ik probeer er op 't forum trouwens ook op te letten, dat ik niet constant elke reactie met 'Mijn vriend zusenmezo' begin. Of nog erger 'Wij'. Vandaag wilde ik iets over Grenzeloos Verliefd typen, dat 'Wij' dat meisje ook stom vonden. Dan denk ik bah wat ben ik burgerlijk ineens! Maar om dan alleen 'ik' te zeggen voelt ook stom. Hahaha. Dus dan zeg ik maar niets hahaha. Of vinden jullie me nog niet over de top? Ik probeer er echt op te letten!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Feline ma 24 okt 2011 - 7:45

Wat een fijne verhalen hier allemaal smile Leuk om te lezen dat iedereen verliefd is/blijft.. Lijkt me echt een rustgevend gevoel als je ook echt voelt dat je voor altijd bij iemand wilt blijven.. dat dat je geen angst inboezemt..

Lief om te lezen dat jullie beseffen hoe bijzonder dit allemaal is... ik blijf 't een wonder vinden.. dat 2 mensen elkaar allebei even leuk vinden smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 7:55

Feline schreef:Wat een fijne verhalen hier allemaal smile Leuk om te lezen dat iedereen verliefd is/blijft.. Lijkt me echt een rustgevend gevoel als je ook echt voelt dat je voor altijd bij iemand wilt blijven.. dat dat je geen angst inboezemt..

Lief om te lezen dat jullie beseffen hoe bijzonder dit allemaal is... ik blijf 't een wonder vinden.. dat 2 mensen elkaar allebei even leuk vinden smile

Wat een onwijs lief en oprecht berichtje Feline! Dat gun ik jou nou ook echt heel erg. Ik vind het date topic soms best moeilijk om te lezen, omdat het bij sommige meiden gewoon zo duidelijk is dat ze graag willen en ik het hen zo gun, maar dat het gewoon om een of andere reden nog niet gelukt is. En weet je, het hoeft maar één keer goed te gaan. Er hoeft maar één jongen tussen te zitten die net zo oprecht in de liefde staat als jij, en dan kan het geweldig zijn. Ik hoop echt dat jij en de andere meiden in het date topic niet zo onzeker zijn, want dat is nergens voor nodig. Jullie zijn stuk voor stuk zo mooi, zowel qua innerlijk als uiterlijk, en de perfecte jongen ziet dat ook echt wel.

Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat wanneer iets goed is, je daar ook niet bang voor hoeft te zijn. Ik ben echt best wel onzeker over bepaalde dingen, ook in deze relatie. Dat heeft met name te maken met m'n eigen faalangst. Ik heb ook dagen dat ik me onzeker voel, niet over m'n uiterlijk maar meer of ik dingen wel goed doe. Dan ben ik ook heel stil, en dan ben ik bang dat hij me stom vindt omdat er geen zinnig woord uit mij komt en we geen goede gesprekken hebben. Dit had ik afgelopen zaterdag bijvoorbeeld. Maar andere dagen (gisteren bijvoorbeeld) voel ik me goed, en dan ben ik gewoon m'n eigen kleine spring in 't veld die ik ben. Maar.. En dat is een grote maar..De basis is goed. Dat voelde ik ook al vanaf het begin, en daarom ben ik er ook niet om heen gaan draaien. We zijn zó snel in deze relatie gesprongen, en komen nu eigenlijk in een juist wat rustiger vaarwater. Ik wilde geen spelletjes spelen, ik wilde hem gewoon laten weten dat hij degene voor mij is met wie ik oud wilde worden. Dat gevoel krijg ik ook echt steeds meer, en het verbaast me soms inderdaad zo..Net zoals wat Powerbabe schreef, dan zit ik echt verwonderend te denken van wow, hij is gewoon degene met wie ik verder ga, hij is mijn toekomst smile En ik kan me serieus geen beter persoon voorstellen met wie ik dat zou kunnen. Ik sta soms gewoon echt stil (echt letterlijk, dan sta ik ineens stil in z'n huis ofzo), bij de gedachte dat hoe bijzonder het is dat het zo goed klikt. Dat we dezelfde interesses hebben was wel duidelijk door onze internet profielen, maar jesses, dat het zó goed zou klikken, in alle basis, in de diepe kern, blijft mij verbazen en wil ik nooit for granted nemen.

Afijn, wat ik hier mee wilde zeggen: Ik vind je gedachten hierover heel mooi en sluit ik me zo bij aan omdat ik het ook zo ervaar, en juist daarom weet ik wel zeker dat jij dit ook gaat vinden. Als het goed is, is het goed, echt smile En dat merk je wel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 24 okt 2011 - 8:05

Jezus, ik kijk hier ook weer eens en zit meteen te janken door de bovenstaande twee berichten Sad Het klinkt voor mij haast te mooi om waar te zijn en ik betwijfel ten zeerste of zoiets ooit voor mij zal zijn weggelegd.
In elk geval vind ik het voor jullie erg fijn dat jullie die ware liefde hebben gevonden, niet meer laten gaan die mannen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jade ma 24 okt 2011 - 8:05

Ik zat er laatst ook overna te denken hoe bijzonder het eigenlijk is. Wij hebben elkaar per toeval ontmoet. En sinds het moment dat ik hem zag, vond ik hem leuk. Ik wilde hem beter leren kennen. En nu is er zo'n bijzondere liefde ontstaan.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 8:11

Thanks Bliss, haha ik moest gisteren ook al huilen toen ik jullie dat smste over dat ie op m'n schoot lag te slapen. Maar komt ook door de hormonen hoor, ik functioneer niet meer goed door die stomme pil Wink

En ik moest ook aan jou denken toen ik bovenstaande berichtje typte. Ik weet dat jij ook onzeker kan zijn, en dat je ook goed alleen kunt zijn en je eigen maniertjes hebt in je leven en huis enzo..net als ik zeg maar. Maar dude, als ik het kan, dan kan jij het ook. En het leuke is: Met de juiste jongen, kost dat gewoon echt niet zo veel moeite.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 24 okt 2011 - 8:19

Dat is goed om te horen, maar ik weet niet, hoe groot is nou de kans dat je die ene (voor jou) perfecte jongen tegen het lijf loopt? Daarom sluit ik me bij Feline aan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 8:20

Die kans is er gewoon hoor schat. Ik geloof niet in één ware liefde, maar wel absoluut in ware liefde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:25

Ik denk ook dat het voor een groot deel een kwestie van geluk is dat je zo'n liefde tegen komt, want als ik de meiden in het date-topic zie, die zijn allemaal zo leuk! Het kan gewoon niet dat er dan niemand goed bij ze past. Dat geloof ik gewoon niet. Ik omschrijf het niet helemaal zoals ik het bedoel..

Maar toen ik R. ontmoette had ik ook al meteen zoiets van wauw, ik vind jou echt oprecht leuk en interessant. En dat bleek ook nog wederzijds en het pakte ook nog eens enorm goed uit toen we in het diepe sprongen. Ik vind mezelf echt enorm zoetsappig als ik het zeg, maar soms weet je het gewoon. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:29

Powerbabe schreef:
'ik wil oud met hem worden en babies maken',

Moet dat nou weer.. Get a room Wink

Gast
Gast

Bericht  Feline ma 24 okt 2011 - 8:38

Oh, volgens mij word ik verkeerd begrepen.. Ik heb absoluut niet 't gevoel dat ik dit nooit mee ga maken. Ik heb genoeg liefde te geven en wil 't ook graag ontvangen dus daar komt echt wel een keer een match in.

Maar nu ik alweer bijna 6 jaar vrijgezel ben ga ik steeds meer beseffen hoe bijzonder het is als je verliefd op elkaar wordt. Wat voor een vreemd iets het is.. een soort chemische reactie in je lichaam. Dat altijd bij elkaar willen zijn.. dat het gewoon nooit verveeld. Enorme energie die ineens vrij komt.. Ik blijf het gewoon fascinerend vinden.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 9:00

Ja dat is het ook Feline. Ik blijf me daar ook over verbazen. Niet alleen nu in deze relatie, want eerlijk is eerlijk, ik was ook echt verschrikkelijk verliefd op m'n ex. Zelfs verliefder in de zin van vlinders en het gevoel. Maar zo verliefd wil ik zelfs nooit meer zijn, dat was gewoon niet leuk meer. De liefde is nu veel rustiger, veel stabieler en daarom juist veel beter. En af en toe voelt het wel zo heftig dat ik 'm gewoon fijn knijp en gewoon lichamelijk tril van de vlinders en uit gekheid niet meer weet wat ik nou moet zeggen of doen. Meestal bijt ik 'm dan maar Wink Dat is hoe sterk ik het dan voel, zeg maar. Maar juist fijn dat dat niet constant is (dan zou ik 'm ook helemaal opeten haha).

Maar fijn dat je er verder niet zo op jezelf betrekt. Moet je ook zeker niet doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 24 okt 2011 - 9:20

Hahaha Joy, jij kleine kannibaal!
Feline, ik begrijp je niet verkeerd hoor. Maar jij zei wat een wonder het eigenlijk is en daar sloot ik me bij aan. Fijn dat jij er iig vertrouwen in hebt dat je dit ook zult meemaken vroeg of laat.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline ma 24 okt 2011 - 9:22

Bliss, niet lullig bedoeld.. maar als je er zelf niet in gelooft.. hoe denk je dan het ooit te laten gebeuren?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 9:23

Bliss schreef:Hahaha Joy, jij kleine kannibaal!

Hahaha ja wij bijten elkaar altijd als we elkaar heel lief vinden, als een kus nog niet genoeg zegt.

Laatst aangepast door Joy_ op ma 24 okt 2011 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 24 okt 2011 - 9:32

Feline schreef:Bliss, niet lullig bedoeld.. maar als je er zelf niet in gelooft.. hoe denk je dan het ooit te laten gebeuren?

Geen idee.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Polly ma 24 okt 2011 - 10:39

Ik vind het heel leuk om de berichtjes te lezen van Joy en Serpentijn en Powerbabe en de anderen die hun grote liefde gevonden hebben, en ik geloof ook dat Feline en Bliss hun grote liefde ZONDER TWIJFEL gaan tegenkomen smile
Ik herken het gevoel dat jullie hebben, dat gevoel dat je gewoon wéét dat het goed zit, dat je samen oud wilt worden en dat je niemand anders wilt... Voor het eerst kenden wij allebei dat gevoel van echte liefde. En dan kan het dus alsnog verkeerd lopen. Heeeeel raar.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Polly ma 24 okt 2011 - 10:40

Bliss schreef:
Feline schreef:Bliss, niet lullig bedoeld.. maar als je er zelf niet in gelooft.. hoe denk je dan het ooit te laten gebeuren?

Geen idee.

Op een dag gebeurt het gewoon!! Echt waar hoor Bliss. Ook al zie je het nu misschien niet gebeuren, de mogelijkheid is er echt. Ik heb geen glazen bol, maar ik kan je wel vertellen dat er geen reden is tot wanhoop Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  TGR ma 24 okt 2011 - 19:34

Verliefd zijn is niet weggelegd voor verstandige mensen vrees ik, het laat je keuzes maken die je verstandelijk niet wilde maken en je moraal soms zelfs verliezen. Ik wil gewoon wat verder in de toekomst kijken wat betreft alle mensen om me heen en niet alleen een vriendje. Vriendschappen zijn voor mij ook belangrijk wat betreft het hebben van een relatie. Als mijn vriendschappen gaan leiden onder mijn relatie, dan wil ik geen relatie hebben.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 19:36

Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Normaal eet ik bij m`n ouders en ga ik dan direct naar m`n vriend. Dat is dan tussen half 7 en 7 uur ongeveer. Gisteren ging ik met m`n moeder op bezoek bij m`n oma in het zkh en toen ben ik eigenlijk een beetje vergeten dat te smsen aan m`n vriend, dat ik pas over 8 thuis zou komen. Ik heb er wel aan gedacht, maar daarna gewoon vergeten. Gisterenavond was hij al kribbig en vroeg waar ik geweest was. Bij oma dus.

Vanochtend kreeg ik om half 7!!!!!! een whatsapp van een oud klasgenoot. Ik had gisteren een tweet geplaatst over dat er brandoefening was en hij vroeg of ik dan naast de kazerne woonde. Sjezus wat een tijd om dat te vragen, hoe krijgt zo`n figuur dat in z`n hoofd, serieus. Maargoed, wat ik niet in de gaten had was dat m`n vriend mee keek op m`n scherm. Hij vroeg, naar mijn idee; waarom smst hij je zo vroeg? Dus ik zei; weet ik niet. En toen vroeg hij wat er stond; nou dat over die brandoefening. En toen was het stil; naar mijn idee niks aan de hand. Zegt ie ineens, heb je wat anders ofzo? Nou echt, hoe komt hij daar bij. Nou hij dacht dat hij me gisterenavond bij een gozer (die we beide kennen) in de auto had gezien en ik was zo laat thuis en nu kreeg ik een smsje en ik zit de laatste tijd altijd met m`n telefoon. Nou ik zei, dan ga je lekker in m`n telefoon kijken. Maar dat kon ik allemaal verwijderen aldus hem. Ohja en ik had een vriend van me gevraagd of hij ook op Facebook de Sims kwam spelen, hij is nogal spel verslaafd op Hyves, dus dat leek me wel wat voor hem. Nahhh echt; hij vertrouwd me niet, dat heeft hij ook letterlijk gezegd. Dus ik vroeg of hij dan vergeten was wat hij me gisteren stuurde, dat ik de liefde van z`n leven ben. Kreeg ik een keihard; Ja. Daarna vroeg hij nog waarom ik een smsje kreeg van een nummer wat niet in m`n telefoon staat. Uh ja, hij heeft schijnbaar m`n nummer nog en ik de zijne duidelijk niet. Nou zegtie, waarom zei je dan eerst; weet ik niet. Bleek dus dat hij vroeg wie me smste; ipv waarom. Dus ik uitleggen dat ik dat verkeerd verstaan heb.

Zit al vanaf half 7 te huilen, ik weet niet meer wat ik moet doen. Hij heeft ook nog gezegd dat ik vanavond maar bij m`n ouders moet gaan slapen. Daarna heeft hij me nog wel aangekropen en meneer houdt ook wel van me, maar daar koop ik toch geen zak voor? Ben echt overstuur, hoe kan hij dat nou denken? pale
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 19:37

Oh en graag niet quoten. smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TGR ma 24 okt 2011 - 19:47

Even vanuit mijn eigen ervaring: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Mensen die moeite hebben anderen te vertrouwen, zijn vaak zelf niet te vertrouwen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 19:48

Dat is niet het geval. Het komt door z`n ex en dat kan ik wel begrijpen, want dat heb ik zelf ook heel erg door m`n exen. Ik vertrouw niet zo snel iemand meer en ik ben ook gewoon te vertrouwen Wink

Maar dit slaat gewoon 10x helemaal nergens op.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TGR ma 24 okt 2011 - 19:49

Rush schreef:Dat is niet het geval. Het komt door z`n ex en dat kan ik wel begrijpen, want dat heb ik zelf ook heel erg door m`n exen. Ik vertrouw niet zo snel iemand meer en ik ben ook gewoon te vertrouwen Wink

Maar dit slaat gewoon 10x helemaal nergens op.

In zijn hoofd slaat het wel ergens op. Praat met hem, vertel hem hoe het zit en dat je er niet van bent gediend om de shit van zijn ex over je heen te krijgen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 24 okt 2011 - 19:52

Ik heb vanochtend al gezegd hoe het zit. Niet dat ik iets uit te leggen heb, maargoed. Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Vanavond gewoon naar huis gaan? Naar m`n ouders gaan? Smsje sturen? Geen smsje sturen en wachten tot hij wat stuurt.

Ik weet het gewoon even niet meer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud