Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Ik vind ook wel dat dat moet kunnen hoor, los van elkaar reisjes maken. Het is dan geen 3 weken, maar ik ga ook gewoon met vriendinnen weg op stedentripjes etc. dat moet geen probleem zijn vind ik! Al zou ik het toch niet zo leuk vinden als mijn vriend vinden als mijn vriend 3 weken weg gaat haha, want dan mis ik hem, maar als hij dat graag wil moet hij dat vooral doen.
Het samenwonen gaat goed! Er is niet echt veel veranderd eigenlijk want hij was er al vaak, maar toch leuk dat het nu officieel zo is. Ook leuke reacties op gekregen.
Alleen 1 van mijn goede vriendinnen reageerde een beetje vervelend. We woonden voordat ik hier woonde samen met mijn huidige huisgenootje/vriendin in 1 huis en wij kregen met zijn tweeen dit huis aangeboden, terwijl zij nog niets had. Het was niet de bedoeling dat we er met zijn drieen gingen wonen, want het leent zich niet goed voor 3 slaapkamers, en toen was ze al een beetje teleurgesteld/beledigd dat wij haar niet toch uitnodigden bij ons te komen wonen. En nu hoorde ze dus dat mijn vriend wel bij ons kon komen wonen en was ze boos. Opzich snap ik die teleurstelling, maar het is nou eenmaal een andere situatie. Zij vond toen al snel een hartstikke leuk huis en woont nu echt super mooi, dus het was geen noodzaak. En mijn vriend slaapt bij mij in bed dus dat is toch anders. Nouja ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik vind het jammer dat dat haar enige reactie was en dat ze niet iets zei van maar wel leuk voor jullie.
Oh nee ze zei ook niet: dus nu kunnen we nooit meer wat met zijn tweeen doen want R. is er altijd bij. Wat onzin is, want ik zie haar minstens 2x per week zonder vriend. Maar goed ze mag natuurlijk die angst uitspreken en ik zal er alles aan doen om te voorkomen dat ze dat zo voelt. Maar toch jammer.
Het samenwonen gaat goed! Er is niet echt veel veranderd eigenlijk want hij was er al vaak, maar toch leuk dat het nu officieel zo is. Ook leuke reacties op gekregen.
Alleen 1 van mijn goede vriendinnen reageerde een beetje vervelend. We woonden voordat ik hier woonde samen met mijn huidige huisgenootje/vriendin in 1 huis en wij kregen met zijn tweeen dit huis aangeboden, terwijl zij nog niets had. Het was niet de bedoeling dat we er met zijn drieen gingen wonen, want het leent zich niet goed voor 3 slaapkamers, en toen was ze al een beetje teleurgesteld/beledigd dat wij haar niet toch uitnodigden bij ons te komen wonen. En nu hoorde ze dus dat mijn vriend wel bij ons kon komen wonen en was ze boos. Opzich snap ik die teleurstelling, maar het is nou eenmaal een andere situatie. Zij vond toen al snel een hartstikke leuk huis en woont nu echt super mooi, dus het was geen noodzaak. En mijn vriend slaapt bij mij in bed dus dat is toch anders. Nouja ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik vind het jammer dat dat haar enige reactie was en dat ze niet iets zei van maar wel leuk voor jullie.
Oh nee ze zei ook niet: dus nu kunnen we nooit meer wat met zijn tweeen doen want R. is er altijd bij. Wat onzin is, want ik zie haar minstens 2x per week zonder vriend. Maar goed ze mag natuurlijk die angst uitspreken en ik zal er alles aan doen om te voorkomen dat ze dat zo voelt. Maar toch jammer.
Gast- Gast
Haha ja hij had dit al geregeld (met z'n vader gaat ie, dus nogal onschuldig en luxe, niet backpacken ofzo) voordat ie mij kende. Nou ja, geen enkel probleem dan. We hebben samen al genoeg reis-ideeen en zullen onze eerste grote reis volgend jaar wel maken en voor die tijd wat kleine tripjes (zijn net samen weggeweest en willen in 't voorjaar naar Italie). En ik ga vast inderdaad wel eens met een vriendin ook op een stedentripje, nou prima.
Fijn dat het samenwonen zo goed gaat. Wel jammer dat die vriendin zo reageerde. Met een derde vriendin er bij is toch een hele andere situatie dan met jouw vriend. Hij slaapt inderdaad bij jou, daar gaat het slaapkameraantal niet op achteruit. Hopelijk draait ze nog wel bij.
Fijn dat het samenwonen zo goed gaat. Wel jammer dat die vriendin zo reageerde. Met een derde vriendin er bij is toch een hele andere situatie dan met jouw vriend. Hij slaapt inderdaad bij jou, daar gaat het slaapkameraantal niet op achteruit. Hopelijk draait ze nog wel bij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wel super leuk dat hij dat gaat doen met zijn vader. En misschien een beetje suf maar het feit dat hij met zijn vader gaat zou mij toch nog wel extra geruststellen. Niet dat ik me zorgen zou maken, maar toch wel een fijne gedachte.
Wat leuk dat jullie naar Italie gaan! Waar willen jullie heen?
Ohh ik wil nog naar zoveel plekken, jammer dat je dan eerst geld moet hebben haha.
Wat leuk dat jullie naar Italie gaan! Waar willen jullie heen?
Ohh ik wil nog naar zoveel plekken, jammer dat je dan eerst geld moet hebben haha.
Gast- Gast
Hahaha ja dat heb ik ook hoor! Hoewel z'n vader en hij ook prima over Thaise hoertjes grappen, gaat dat natuurlijk gewoon een heerlijk ontspannende, rustige vakantie worden. Ik vind het ook echt alleen maar super leuk dat ze dat samen doen. Ik krijg echt zulke verliefde kriebels in m'n buik als ik zie hoe hij met z'n ouders is, dat vind ik ZO lief. Zit gewoon lekker t kloten met z'n vader (kussengevecht te houden ook enzo), en met z'n moeder is heel erg lief, en ze maken dus allemaal gewoon open seksuele grappen, en het is echt ZO hoe wij thuis ook zijn. En omdat familie voor ons beiden zo belangrijk is, is dat zo fijn. Ik zei gisteren toen we terug reden dat ik z'n ouders zo lief vond, en toen stopte ie en zei hij dat hij z'n vriendin zo lief vindt en kreeg ik een hele dikke kus
Marin- Lady Post-a-lot
Wat is dit allemaal leuk om te lezen zeg!
@Joy: deze week was inderdaad een uitzondering.Ik moest woensdag naar het ziekenhuis voor onderzoeken en hij is mee geweest. Daarna hebben we heerlijk gewinkeld in Zwolle (daar had ik onderzoeken).
Donderdag moest ik even naar school, hebben we wat in huis gedaan, boodschappen en daarna zijn we bij mijn ouders geweest (koffie + gebak )
Vrijdag moest ik tot 15.00 uur naar school, daarna zijn we samen naar het pannenkoekenhuis hier in de buurt gefietst. Gewoon een heerlijk ontspannen avondje gehad en daarna lekker op de bank, film gekeken.
Zaterdag kwam de moeder van mijn vriend voor het eerst naar mijn woonplaats, we hebben haar mijn woonplaats laten zien. 's avonds heeft ze kennis gemaakt met mijn ouders.
Zondag hebben we nog een heel eind gewandeld in een natuurgebied (met zijn moeder + de hond). 's middags is zijn moeder naar huis gegaan en heb ik nog gestudeerd. 's avonds hebben we weer lekker film gekeken.
Vanmorgen om 6 uur is mijn vriend weer vertrokken.
Tussendoor zit ik nog even mee te bieden in vakantieveilingen! Ennnn heb ik een 3-daagse stedentrip naar Berlijn 'gewonnen' voor 60 euro. We gaan dus in mijn herfstvakantie lekker een paar daagjes samen naar Berlijn. (daarvoor gaan we 3 dagen naar Leipzig, daar woont zijn vader. )
@PB. Fijn dat je het leuk hebt samen, dat lijkt me erg prettig! Jammer, dat je vriendin zo reageerde, maar uiteindelijk zal ze vast wel inzien dat het niets onderdoet aan de vriendschap.
@Joy: deze week was inderdaad een uitzondering.Ik moest woensdag naar het ziekenhuis voor onderzoeken en hij is mee geweest. Daarna hebben we heerlijk gewinkeld in Zwolle (daar had ik onderzoeken).
Donderdag moest ik even naar school, hebben we wat in huis gedaan, boodschappen en daarna zijn we bij mijn ouders geweest (koffie + gebak )
Vrijdag moest ik tot 15.00 uur naar school, daarna zijn we samen naar het pannenkoekenhuis hier in de buurt gefietst. Gewoon een heerlijk ontspannen avondje gehad en daarna lekker op de bank, film gekeken.
Zaterdag kwam de moeder van mijn vriend voor het eerst naar mijn woonplaats, we hebben haar mijn woonplaats laten zien. 's avonds heeft ze kennis gemaakt met mijn ouders.
Zondag hebben we nog een heel eind gewandeld in een natuurgebied (met zijn moeder + de hond). 's middags is zijn moeder naar huis gegaan en heb ik nog gestudeerd. 's avonds hebben we weer lekker film gekeken.
Vanmorgen om 6 uur is mijn vriend weer vertrokken.
Tussendoor zit ik nog even mee te bieden in vakantieveilingen! Ennnn heb ik een 3-daagse stedentrip naar Berlijn 'gewonnen' voor 60 euro. We gaan dus in mijn herfstvakantie lekker een paar daagjes samen naar Berlijn. (daarvoor gaan we 3 dagen naar Leipzig, daar woont zijn vader. )
@PB. Fijn dat je het leuk hebt samen, dat lijkt me erg prettig! Jammer, dat je vriendin zo reageerde, maar uiteindelijk zal ze vast wel inzien dat het niets onderdoet aan de vriendschap.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hopelijk niets ernstigs in 't ziekenhuis Serpentijn! Verder klinkt het als een fijn weekend. En jullie ouders hebben elkaar dus ook ontmoet! Had het er net toevallig over met m'n moeder, misschien nodig ik m'n schoonfamilie wel uit voor m'n verjaardag in december. Ik vier dat altijd vrij klein gewoon met familie, gewoon informeel gezellig bij mij thuis, dus nu horen zij er ook bij
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn ouders en mijn schoonouders hebben elkaar nog steeds niet ontmoet, en dat terwijl we bijna 2 jaar samen zijn
Gast- Gast
Haha het hoeft toch op zich ook niet, Pippa. Denk je dat ze 't goed met elkaar zouden kunnen vinden? Ik denk dat ik 't leuker vind om zoiets te doen, dan zo formeel uiteten gaan ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
dat hoeft ook niet Pippa, maar ik vond het zelf wel leuk!
Ik had wel het idee dat mijn ouders en mijn schoonmoeder het met elkaar zouden kunnen vinden. Verder vind ik het wel prettig dat ze elkaar een keer in ontspannen, ongedwongen sfeer tegen komen en niet pas op onze bruiloft ofzo .
Ik ben pas in maart jarig, dus daar wilde ik niet op wachten
@Joy: ik zie trouwens nu net dat ik precies 4 maanden langer bij mijn vriend ben
Ik had wel het idee dat mijn ouders en mijn schoonmoeder het met elkaar zouden kunnen vinden. Verder vind ik het wel prettig dat ze elkaar een keer in ontspannen, ongedwongen sfeer tegen komen en niet pas op onze bruiloft ofzo .
Ik ben pas in maart jarig, dus daar wilde ik niet op wachten
@Joy: ik zie trouwens nu net dat ik precies 4 maanden langer bij mijn vriend ben
Jade- Ratel
Joy_ schreef:Haha het hoeft toch op zich ook niet, Pippa. Denk je dat ze 't goed met elkaar zouden kunnen vinden? Ik denk dat ik 't leuker vind om zoiets te doen, dan zo formeel uiteten gaan ofzo.
Ze willen elkaar heel graag ontmoeten, en spreken elkaar wel telefonisch, maar door het eetcafé is er gewoon nog niet van gekomen. Maar ik weet zeker dat ze het goed kunnen vinden, ze lijken wel op elkaar, onze ouders!
Gast- Gast
Leuk! Misschien kunnen ze een keer in het eetcafe afspreken? Wanneer hebben jullie trouwens twee jaar?
Ik weet wel zeker dat zijn ouders het met mijn ouders kunnen vinden, zowel m'n moeder als stiefvader, als m'n vader en stiefmoeder. En zij kunnen het ook weer goed met elkaar vinden, dus wordt vast gezellig
Wel erg fout en grappig, maar m'n vriend doet me ook zo vaak aan mijn vader denken. Dat zeggen ze toch...dat je een partner uitkiest omdat ie op je vader lijkt.. Qua uiterlijk lijken ze wel beetje op elkaar, zelfde kledingstijl in elk geval. Zowel m'n vriend als m'n vader houden heel erg van snelheid en auto's en autoracen. M'n vriend heeft zelfs laatst foto's van m'n vader op het circuit gemaakt, nog voordat we elkaar kenden. Hij vond het toen al een mooie auto, en blijkt nu dus dat het de auto van m'n vader was. Super toevallig! En ze zijn allebei vreselijk eigenwijs, en zijn heel goed in klieren. En ze repareren alles met tie wraps en duct tape. M'n vriend maakt zelfs z'n bed op met tie wraps en dat is precies iets wat m'n vader zou kunnen doen. Vind het wel grappig.
Ik weet wel zeker dat zijn ouders het met mijn ouders kunnen vinden, zowel m'n moeder als stiefvader, als m'n vader en stiefmoeder. En zij kunnen het ook weer goed met elkaar vinden, dus wordt vast gezellig
Wel erg fout en grappig, maar m'n vriend doet me ook zo vaak aan mijn vader denken. Dat zeggen ze toch...dat je een partner uitkiest omdat ie op je vader lijkt.. Qua uiterlijk lijken ze wel beetje op elkaar, zelfde kledingstijl in elk geval. Zowel m'n vriend als m'n vader houden heel erg van snelheid en auto's en autoracen. M'n vriend heeft zelfs laatst foto's van m'n vader op het circuit gemaakt, nog voordat we elkaar kenden. Hij vond het toen al een mooie auto, en blijkt nu dus dat het de auto van m'n vader was. Super toevallig! En ze zijn allebei vreselijk eigenwijs, en zijn heel goed in klieren. En ze repareren alles met tie wraps en duct tape. M'n vriend maakt zelfs z'n bed op met tie wraps en dat is precies iets wat m'n vader zou kunnen doen. Vind het wel grappig.
Marin- Lady Post-a-lot
HAHA! Er zijn hele kleine dingen waarin mijn vriend en vader op elkaar lijken, maar verder niet
Ja dat is ook de bedoeling, om daar naartoe te gaan! Eind november zijn we officieus 2 jaar samen, 1 januari officieel We vieren gewoon beide? Haha!
Ja dat is ook de bedoeling, om daar naartoe te gaan! Eind november zijn we officieus 2 jaar samen, 1 januari officieel We vieren gewoon beide? Haha!
Gast- Gast
Ik heb geen contact met mijn vader en ken mijn vader ook niet heel goed.
Toch weet ik dat ze beide wilde haren hebben gehad
Verder heb ik niet zulk goed vergelijkings materiaal.
Toch weet ik dat ze beide wilde haren hebben gehad
Verder heb ik niet zulk goed vergelijkings materiaal.
Jade- Ratel
Mijn ouders en schoonouders passen totaal niet bij elkaar, haha.
Ik heb er ook geen belang bij dat ze elkaar ontmoeten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Mijn ouders en schoonouders passen totaal niet bij elkaar, haha.
nooit niet? of de komende tijd niet?
Of denk je nog niet zo ver in de toekomst? uiteindelijk komen ze elkaar op verjaardagen ed. toch wel tegen?
Jade- Ratel
Ik heb geen schoonouders, mijn vriend zijn ouders zijn beide overleden. Enorm verdrietig voor hem natuurlijk, maar hij is er na 17 jaar inmiddels wel aan gewend, en voor mij relatief 'rustig' na mijn trauma met mijn ex-trouw-ma
Bij mij lag de spanning vooral in het ontmoeten van vrienden. Maar die waren allemaal erg enthousiast en feliciteerden mijn vriend omdat hij zo'n leuk jong grietje aan de haak had geslagen
Bij mij lag de spanning vooral in het ontmoeten van vrienden. Maar die waren allemaal erg enthousiast en feliciteerden mijn vriend omdat hij zo'n leuk jong grietje aan de haak had geslagen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vier mijn verjaardag bij mn ouders en mn vriend viert dat niet voor familie, dus dat is makkelijk te ontwijken. Het liefst nooit niet dus, maar dat gaat vast niet lukken.Serpentijn schreef:Rush schreef:Mijn ouders en schoonouders passen totaal niet bij elkaar, haha.
nooit niet? of de komende tijd niet?
Of denk je nog niet zo ver in de toekomst? uiteindelijk komen ze elkaar op verjaardagen ed. toch wel tegen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn ouders hebben mijn schoonouders wel ontmoet, maar dat was allemaal niet gepland. Het ging verder wel goed hoor, maar mijn schoonouders zijn totaal anders dan mijn ouders dus ik denk dat ze verder ook niet heel erg de behoefte hebben elkaar op regelmatige basis te zien haha.
Mijn vriend lijkt trouwens ook op mijn vader hahaha. Vooral op mijn vader in zijn jongere jaren.
Mijn vriend lijkt trouwens ook op mijn vader hahaha. Vooral op mijn vader in zijn jongere jaren.
Gast- Gast
Wij gaan samenwonen!
Jaja, het is snel... 8 maanden bij elkaar
Maar ik woon samen met een vriendin, echt super. Maar zij en haar vriend zijn altijd bij elkaar en ik en mijn vriend ook. Dus hadden we het er casual over dat we misschien wel eerder onder ons jaarcontract uit zouden willen om te kunnen samenwonen. Maar toen werden onze vriendjes enthousiast en daar hadden we niet op gerekend. Dus toen zijn mijn vriend en ik om ons heen gaan kijken, mijn vriendin en haar vriend willen hier graag blijven, dat is voor ons financieel niet te doen. En toen opeens was daar een super 3 kamer appartement met luxe badkamer in het centrum. Betaalbaar. Tja..
Dus per 1 november de sleutel en dan gaan we het gewoon doen. Raar he? Jaar geleden was ik nog zo onzeker...
Jaja, het is snel... 8 maanden bij elkaar
Maar ik woon samen met een vriendin, echt super. Maar zij en haar vriend zijn altijd bij elkaar en ik en mijn vriend ook. Dus hadden we het er casual over dat we misschien wel eerder onder ons jaarcontract uit zouden willen om te kunnen samenwonen. Maar toen werden onze vriendjes enthousiast en daar hadden we niet op gerekend. Dus toen zijn mijn vriend en ik om ons heen gaan kijken, mijn vriendin en haar vriend willen hier graag blijven, dat is voor ons financieel niet te doen. En toen opeens was daar een super 3 kamer appartement met luxe badkamer in het centrum. Betaalbaar. Tja..
Dus per 1 november de sleutel en dan gaan we het gewoon doen. Raar he? Jaar geleden was ik nog zo onzeker...
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Wat leuk Marsy! Spannend ook! en ach, tegen de tijd dat je gaat samenwonen ben je al 9 maanden samen
Ik kan me best voorstellen dat je dat graag wilt, ik zou het ook wel graag willen .. maar voor ons zit het er voorlopig nog niet in!
heeel veel samenwoon plezier! en houd je ons wel op de hoogte?
Ik kan me best voorstellen dat je dat graag wilt, ik zou het ook wel graag willen .. maar voor ons zit het er voorlopig nog niet in!
heeel veel samenwoon plezier! en houd je ons wel op de hoogte?
Jade- Ratel
Leuk Marsy28! Ik woonde ook met 8 maanden (en 9 dagen) samen
Gast- Gast
Leuk Marsy, super nieuws voor je! ik geef je ook groot gelijk hoor, soms lopen die dingen zo en komt het net handig uit. En gaaf dat je een mooie appartement hebt gevonden. Kom je wel foto's showen als het zo ver is?
Ik zou ook wel rond 8 maanden samen willen wonen, dan is het maart bij ons, lijkt me wel prima, lekker in de lente! Eerder wil ik sowieso niet.
Ik zou ook wel rond 8 maanden samen willen wonen, dan is het maart bij ons, lijkt me wel prima, lekker in de lente! Eerder wil ik sowieso niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Dank jullie wel! Was op zich voorbereid op wat: 'jeetje Marsy, wat snel, zou je dat nou wel doen" reacties!
Vind het ook heel spannend en hou jullie zeker op de hoogte!
Liefs
Vind het ook heel spannend en hou jullie zeker op de hoogte!
Liefs
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Nou, we hebben soort van 'ik hou van je' gezegd
Alleen totaal niet zoals we wilden, want via een email die ik aan iemand anders had gestuurd (waarin ik zei dat ik heel veel van m'n vriend hou). Hij had die mail gelezen, en zei dat 'm iets opviel daaraan Eh ja, shit dat was niet de bedoeling geweest haha. Alleen hebben we het niet echt letterlijk tegen elkaar gezegd, omdat het voor ons beide echt veel betekent. We hebben toen maar beetje besproken over dat we het allebei wel wilden zeggen, maar beetje om heen aan het draaien waren (wat we allebei wel door hadden), en dat we 't liever een keer echt tegen elkaar zeggen als we het echt zo intens voelen Op die manier weten we dan, dat het echt veel betekent.
Oh en hij gaat het lezen in z'n cadeautje voor op reis, daar heb ik het in het Thais geschreven voor hem om te ontcijferen
Dus al met al heerlijk weer non-romantisch en daarom zo perfect, precies waar ik van hou
Alleen totaal niet zoals we wilden, want via een email die ik aan iemand anders had gestuurd (waarin ik zei dat ik heel veel van m'n vriend hou). Hij had die mail gelezen, en zei dat 'm iets opviel daaraan Eh ja, shit dat was niet de bedoeling geweest haha. Alleen hebben we het niet echt letterlijk tegen elkaar gezegd, omdat het voor ons beide echt veel betekent. We hebben toen maar beetje besproken over dat we het allebei wel wilden zeggen, maar beetje om heen aan het draaien waren (wat we allebei wel door hadden), en dat we 't liever een keer echt tegen elkaar zeggen als we het echt zo intens voelen Op die manier weten we dan, dat het echt veel betekent.
Oh en hij gaat het lezen in z'n cadeautje voor op reis, daar heb ik het in het Thais geschreven voor hem om te ontcijferen
Dus al met al heerlijk weer non-romantisch en daarom zo perfect, precies waar ik van hou
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, briljant. Snap dat je er een soort van baalt dat hij dat gelezen heeft, maar het is ook wel weer leuk. Zijn hart zal stiekem ook wel een sprongetje hebben gemaakt toen hij het las, dus op die manier is het toch stiekem een leuke verrassing toch .
Haha, doet me denken aan de eerste keer dat ik te horen kreeg van mijn vriend. Hij had zijn exvriendin aan de telefoon waar ik bij was en toen vroeg zij of hij van mij hield en toen zei hij ja hahaha. Zo romantisch ook .
En de eerste keer dat ik het tegen een exvriendje zei was helemaal niet zo bedoeld haha. Hij had iets voor me opgelost en uit pure blijdschap zei ik ohhh ik hou van je! Maar meer zo van oh wat ben ik blij dat je dat voor me op hebt kunnen lossen. Maar hij vatte het heel anders op haha. Awkward.
Haha, doet me denken aan de eerste keer dat ik te horen kreeg van mijn vriend. Hij had zijn exvriendin aan de telefoon waar ik bij was en toen vroeg zij of hij van mij hield en toen zei hij ja hahaha. Zo romantisch ook .
En de eerste keer dat ik het tegen een exvriendje zei was helemaal niet zo bedoeld haha. Hij had iets voor me opgelost en uit pure blijdschap zei ik ohhh ik hou van je! Maar meer zo van oh wat ben ik blij dat je dat voor me op hebt kunnen lossen. Maar hij vatte het heel anders op haha. Awkward.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie??
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: