Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Verona zo 9 okt 2011 - 20:41

Rush, jemig wat vervelend dat hij het nu dus helemaal niet leuk vind. Mijn vriend wilde eerst eigenlijk ook geen katten, nu hebben we er 3 hahaha. :P Wat betreft de kattenbakvulling, koop een goedkoop deurmatje bij de action ofzo en leg dat voor de helft onder de kattenbak. Scheelt een hele hoop kattenbakvulling. En met de vulling van vitakraft, magic clean, heb je amper dat je de vulling ziet liggen. Plus met 1 kat hoef je maar 1x in de maand nieuwe kattenbakvulling te kopen. Plasjes neemt het op en alleen de poep hoef je er nog uit te scheppen...ideaal!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade zo 9 okt 2011 - 20:41

Rush schreef:Ja, ik ga vanmiddag ook van die kledingrollers halen, die hebben ze ook wel bij de HEMA, Blokker of Action (Action denk ik, weet ik niet zeker).

Ik voel me dan zo lullig, want hij heeft het voor mij gedaan en dan voel ik me schuldig als het hem niet naar het zin is. Als ze straks naar buiten mag wordt het ook al anders natuurlijk. Maargoed, was niet echt leuk gisterenavond. Wat hem betreft mag ze ook wel weg.

Bij de action weet ik niet. Die van de Blokker zijn echt niet fijn! er zitten maar iets van 20 velletjes op en ze zijn super gammel. Bij de H&M hebben ze ook wel goede rollers! Maar die van Ikea blijven het beste nerd

Nog even doorzetten, straks mag ze lekker naar buiten en dan wordt het vast beter. Ze verhaart nu ook heel erg omdat ze de kittenvacht kwijt raakt. En de schommelende temperatuur is ook niet echt fijn.

Het lijkt me niet eerlijk tegenover het katje om haar nu alweer weg te doen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 20:43

Wat fijn dat het nu weer zo goed gaat Verona! Was de break toch wel ergens goed voor smile.

Vervelend dat je je er zo rot om voelt Rush, maar jij kan hier toch niets aan doen? Als hij het echt niet wil dan moet hij het niet doen en hij heeft er zelf voor gekozen het wel te doen. Ik snap wel dat je je rot voelt over de miscommunicatie maar misschien kunnen jullie proberen een compromis te sluiten. Dat jij zorgt dat het goed schoon is voorlopig, tot ze naar buiten mag. Mijn kat gaat naar buiten en zit echt nooit op de kattenbak, dus daar hebben we nooit last van. Misschien scheelt dat al veel!

Ik ben vandaag 1 jaar samen met mijn vriendje en dat vind ik leuk Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Jade zo 9 okt 2011 - 20:49

Gefeliciteerd Powerbabe!! I love you

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush zo 9 okt 2011 - 20:50

Verona schreef:Rush, jemig wat vervelend dat hij het nu dus helemaal niet leuk vind. Mijn vriend wilde eerst eigenlijk ook geen katten, nu hebben we er 3 hahaha. :P Wat betreft de kattenbakvulling, koop een goedkoop deurmatje bij de action ofzo en leg dat voor de helft onder de kattenbak. Scheelt een hele hoop kattenbakvulling. En met de vulling van vitakraft, magic clean, heb je amper dat je de vulling ziet liggen. Plus met 1 kat hoef je maar 1x in de maand nieuwe kattenbakvulling te kopen. Plasjes neemt het op en alleen de poep hoef je er nog uit te scheppen...ideaal!
Ja dat deurmatje zat ik ook al aan de denken. Even iets stoffigs zodat het daar op blijft hangen. Want ze komt nu direct eruit op het laminaat en dan vliegt het overal heen natuurlijk.

@Serpentijn, als ik naast de IKEA woonde zou het kunnen, maar dat is 45 minuten rijden, dan ga ik liever naar een gewone winkel, zelfs voor minder velletjes haha. Binnenkort ga ik wel naar de IKEA en dan zal ik inslaan. Ze raakt nu idd ook haar kittenvacht kwijt en ze krijgt wintervacht natuurlijk, dus ze haart sowieso meer.

En ik doe haar ook echt niet weg hoor. Het is m`n vriend z`n eigen schuld, had hij maar beter moeten overleggen. Ik was allang blij toen hij zei dat we die kitten maar mee moesten nemen, dus ging er ook van uit dat hij dat echt wilde.

@Verona, wat leuk dat het zo goed gaat!

@Powerbabe, gefeliciteerd!Very Happy Hoe gaan jullie het vieren?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Atelier Madame zo 9 okt 2011 - 20:52

Hihi ik weet nog wel de eerste keer dat mn vriend het 'zei', hij had het nog nooit echt tegen een meisje gezegd (ben zn eerste lange relatie), en op mn verjaardag kreeg ik een kaartje (waren toen een half jaar samen) waarop hij schreef dat ie zo gek op me was en van me hield. Toen heb ik m gelijk natuurlijk heeel erg geknuffeld en het ook teruggezegd. Was wel schattig I love you

@verona: wat leuk dat jullie je weer zo goed voelen met elkaar, heb je wel helemaal 100% vertrouwen in de relatie? Want zon breuk is natuurlijk niet niets?

@Powerbabe: gefeliciteeeerd cheers I love you
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame zo 9 okt 2011 - 20:52

Mn vriend en ik gaan wss samen een auto kopen, dat vind ik wel heel wat trouwens nerd
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Jade zo 9 okt 2011 - 20:58

Atelier Madame schreef:Mn vriend en ik gaan wss samen een auto kopen, dat vind ik wel heel wat trouwens nerd

haha leuk zo'n eerste grote aankoop!

Wij zijn langzamerhand ook dingetjes samen aan het uitzoeken. Het is wel handig dat de dingen die nu in huis komen, door beide worden goedgekeurd smile Als we dan straks gaan samenwonen zijn we allebei blij met het huisje.

@Rush, ik snap het hoor! Maar bij mij vallen die rolletjes steeds uit elkaar.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame zo 9 okt 2011 - 21:00

Serpentijn schreef:
Atelier Madame schreef:Mn vriend en ik gaan wss samen een auto kopen, dat vind ik wel heel wat trouwens nerd

haha leuk zo'n eerste grote aankoop!

Wij zijn langzamerhand ook dingetjes samen aan het uitzoeken. Het is wel handig dat de dingen die nu in huis komen, door beide worden goedgekeurd smile Als we dan straks gaan samenwonen zijn we allebei blij met het huisje.

@Rush, ik snap het hoor! Maar bij mij vallen die rolletjes steeds uit elkaar.

we wonen al samen hoor dus in principe hebben we ook al een bankstel samen gekocht en het huisje voor de rest ingericht en daar ook overreenstemming over bereikt. Maar een auto voelt ook zo verschrikkelijk volwassen :P

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Rush zo 9 okt 2011 - 21:01

Hahaha, dat is onhandig van die rollers. Nouja, ik zie het wel. Zal vanavond een taart voor m`n vriend maken haha, dat maakt vast wat goed.

@AM - zo dat is spannend! Wij gaan nog een kledingkast kopen omdat ik te veel kleren heb. Ook erg leuk Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade zo 9 okt 2011 - 21:03

Ik wil ook zooo graag samenwonen! Ik wil helemaal niet meer wachten Mad.

maarja, we gaan zaterdag ochtend maar eerst eens voor een paar daagjes weg. I love you

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame zo 9 okt 2011 - 21:09

samenwonen is leuk I love you soms ook wel moeilijk, want je moet toch echt rekening met elkaar houden, helemaal als je niet zon groot huisje hebt. Maar het gaat bij ons echt super goed!

waar gaan jullie heen serpentijn?

Wij gaan over twee weken lekker een weekendje naar brussel Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 21:43

Haha, dat is inderdaad heel volwassen AM Wink.

Thanks voor de felicitaties! We gaan vanavond lekker uit eten met zijn tweetjes. En als ik klaar ben met mijn stage gaan we leuke dingen doen om het te vieren, een dagje shoppen en een dagje sauna smile.

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 9 okt 2011 - 21:48

Leuk, gezellig Powerbabe!

Wij gaan binnenkort naar de zwarte markt en Walibi. Beide ben ik nog nooit geweest. Shame on me!:P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade zo 9 okt 2011 - 21:51

Leuk PB!

Wij gaan eerst 2 dagen naar Leipzig en daarna 3 dagen naar Berlijn smile.
Dit is ons tweede weekendje weg.

Samenwonen lijkt me heeerlijk! tuurlijk wordt het wennen en aanpassen, maar het lijkt me echt fijn. Ook wel weer eng trouwens.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 22:07

Haha, de zwarte markt is een hele ervaring op zich! Walibi ben ik ook nog nooit geweest. Embarassed
Leuk Rush!

Ik vind dagjes weg sowieso altijd leuk, maakt me niet eens uit wat we gaan doen!

Tot nu toe bevalt het samenwonen me heel goed, en eigenlijk heeft het ons helemaal niet zoveel aanpassing gekost. Ging heel natuurlijk allemaal, maar goed wij wonen nog maar heel kort officieel samen. Daarvoor wel altijd samen, maar wie weet wat we nog tegen komen.

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 9 okt 2011 - 22:12

Ja dat heb ik ook PB. Daarbij eten we niet iedere avond samen. Als dat straks zo is, dan veranderd er ook weer een hele hoop!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Verona zo 9 okt 2011 - 22:13

@AM, Het begint als meer te komen. En ik vind dat ook niet meer dan logisch, ik heb een behoorlijke klap ervan gehad! Wel heb ik er echt vertrouwen in dat wij gewoon enorm veel van elkaar houden. Gelukkig heeft mijn vriend geduld met mij en laat hij echt zien wat ik voor hem beteken. Dat heb ik nu ook best wel even nodig namelijk. Al is het gevoel al veel meer op de achtergrond gekomen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Mermaid zo 9 okt 2011 - 22:18

Nou voel ik me verwend, ben in 2 1/2 maand met mn vriend door heel europa geweest heb hem in New York ontmoet.. maar goed gewoon thuis zijn we dan nog niet samen geweest.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Polly zo 9 okt 2011 - 22:21

Lizardje schreef:Nou voel ik me verwend, ben in 2 1/2 maand met mn vriend door heel europa geweest heb hem in New York ontmoet.. maar goed gewoon thuis zijn we dan nog niet samen geweest.

Haha, raar is dat hè? Wij hadden ook allemaal spectaculaire eerste dates, en toen we eenmaal samen thuis in de supermarkt stonden vonden we dat enorm bijzonder.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Mermaid zo 9 okt 2011 - 22:25

Mijn vriend heeft nooit veel tijd om van het schip af te gaan. Dus onze dates waren gewoon in de bar en zo nu en dan naar een show. Maar ach op zo'n schip gaat toch alles anders geloof ik.
haha ja samen naar de supermarkt of gewoon een stukje fietsen lijkt me ook best bijzonder. Nog 4 weekjes dan komt ie thuis I love you
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Marin zo 9 okt 2011 - 23:15

Wat een leuke plannen allemaal! Iedereen die leuke dingen gaat doen, veel plezier!

Powerbabe, gefeliciteerde met jullie eerste jaar, dat er nog maar heel veel mogen komen!

Atelier Madame, ik vind samen een auto kopen ook wel echt een grote aankoop, spannend! Hebben jullie er al eentje op 't oog?

Verona, wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn. Hopelijk kijk je nu weer 'fris' tegen de relatie aan en heeft het jullie alleen maar goed gedaan.

Ik heb nog steeds veel contact met m'n vriend per whatsapp! We hebben elkaar 1 dag niet gesproken, en verder wel elke dag. Hij is nu net even foto's uploaden op Facebook dus dan mag ik straks foto's bekijken van een halfnaakte vriend die aan het zwemmen is met baby olifantjes! Ik wil ooooook!!
En hij heeft al twee cadeautjes voor me gekocht zei ie smile
En ik vertelde 'm dat ik vandaag ziek ben en in bed lig, dus smste ie van oh nee, nou ben ik weg, ik hoor soep voor m'n meissie te maken! Haha schattig.

Ah de foto's zijn klaar! Ik ga ze even bekijken! Als ze acceptabel zijn, laat ik er hier ook wel eentje zien smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Atelier Madame zo 9 okt 2011 - 23:32

Joy_ schreef:Wat een leuke plannen allemaal! Iedereen die leuke dingen gaat doen, veel plezier!

Atelier Madame, ik vind samen een auto kopen ook wel echt een grote aankoop, spannend! Hebben jullie er al eentje op 't oog?

jaaaa, dat heeft ook de doorslag gegeven om een auto te kopen (ik moet binnenkort voor de vierde keer afrijden maar ja je wee the tnooit of je het dan haalt dus in het begin zal hij er vooral in rijden), maar hetis dus de auto corsa van zn broer. En die kunnen we voor een mooie prijs overnemen.. dus wel heel gaaf Very Happy als ik mn rijbewijs dan heb, kan ik gelijk het bijhouden nerd

Ben benieuwd naar de fotos!

@Verona: fijn dat dat vertrouwen terug komt smile. Uit ervaring weet ik dat het super lastig is om na een breuk weer verder te gaan met elkaar.. bij mij is het destijds stuk gelopen wederom, vooral van mijn kant omdat ik het vertrouwen miste. Maar het klinkt bij jullie wel heel goed!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Rush zo 9 okt 2011 - 23:35

Ik denk niet dat wij ooit samen een auto gaan kopen :P
Rush