Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
TwistedAngel schreef:Dat is ook leuk, zo is het je buurjongen, en zo is het je vriend!!!
Is at zo ineens veranderd? Is er iets voorgevallen waardoor jullie elkaar gevonden hebben of had je altijd al gevoelend voor hem???
*update, had G niet terug gesmst, kijken wat er zou gebeuren, uurtje later sms: Weltrusten alvast XXX... HA! ben ik een keer niet degene die smst.. kijken of ik t morgen ook volhoud hem niet te smsen.. lijk wel een stalker hihi (klink ik nu vreselijk stom?? Zo voel ik me wel nl)*
Haha ik ben ook wel eens zo van, ik wacht tot hij smst! Meestal houd ik dat niet vol. Voor mij klinkt het dus niet stom .
We kregen meer contact doordat zijn vader overleed. Geen leuke aanleiding dus. En doordat we meer contact kregen begon ik wat voor hem te voelen. Het is niet zo dat ik altijd al wat heb gevoeld voor hem. Ik was 8 toen ik hem leerde kennen hij 16, dus dat is ook niet mogelijk eigenlijk
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
haha ja dat is dan wel een groot leeftijdsverschil. gelukkig voel je dat nu niet meer!
Verdriet brengt mensen vaak dichterbij elkaar, fijn dat jullie vandaar uit naar elkaar zijn toe gegroeid, dat jullie samen door doorheen zijn gegaan..
Normaal hou ik het niet smsen ook niet vol, vandaag ook niet, kreeg maar niets terug op mijn goedemorgen sms, liep de hele dag met een naar gevoel rond, vooral omdat ik rot gedroomd had over hem.. (dat hij een bedrijfsongeval had gehad en daardoor zijn dromen niet meer waar kon maken) dat werkt bij mij de hele dag door, dus ik moet om 3 uur wel smsen... Gelukkig reageerde hij daar redelijk snel op
Pfff wat is het zwaar om zooo bang te zijn opnieuw te vallen... en wat is het zwaaar als je zelf zoo graag wilt toegeven aan de liefde en je van zijn kant echt niet weet hoe hij zich voelt...
Verdriet brengt mensen vaak dichterbij elkaar, fijn dat jullie vandaar uit naar elkaar zijn toe gegroeid, dat jullie samen door doorheen zijn gegaan..
Normaal hou ik het niet smsen ook niet vol, vandaag ook niet, kreeg maar niets terug op mijn goedemorgen sms, liep de hele dag met een naar gevoel rond, vooral omdat ik rot gedroomd had over hem.. (dat hij een bedrijfsongeval had gehad en daardoor zijn dromen niet meer waar kon maken) dat werkt bij mij de hele dag door, dus ik moet om 3 uur wel smsen... Gelukkig reageerde hij daar redelijk snel op
Pfff wat is het zwaar om zooo bang te zijn opnieuw te vallen... en wat is het zwaaar als je zelf zoo graag wilt toegeven aan de liefde en je van zijn kant echt niet weet hoe hij zich voelt...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Waarom vraag je het niet aan hem TA? Zal hij niet begrijpen dat jij dat wilt weten?
Ik dacht dat ik mijn vriend van gister tot en met zondag niet zou zien, zijn we vandaag toch nog onverwacht naar de stad geweest .
Ik dacht dat ik mijn vriend van gister tot en met zondag niet zou zien, zijn we vandaag toch nog onverwacht naar de stad geweest .
Summerlovin- Kletskop
wanneer ik het vraag dan krijg ik elke keer een vaag antwoord.. dus ik houd mij even stil en geef hem ook even de tijd..
Wil nu op een leuke manier slaap lekker voor straks smsen maar daar is denk ik geen leuke manier voor??
Wil nu op een leuke manier slaap lekker voor straks smsen maar daar is denk ik geen leuke manier voor??
TwistedAngel- Prater
TwistedAngel schreef:wanneer ik het vraag dan krijg ik elke keer een vaag antwoord.. dus ik houd mij even stil en geef hem ook even de tijd..
Dat is jammer dat hij zo reageerd, maar inderdaad misschien heeft hij tijd nodig, dat had mijn vriend ook ( alleen die van mij vertelde dat eerlijk.) Ik denk ook altijd heel erg bij smsjes na. Maar ik denk dat hij het leuker vind als je een sms stuurt waar je niet over nagedacht hebt. Gewoon zeggen wat je wilt zeggen zonder erover na te denken. Voor zover ik weet vinden jongens dat leuker dan een uitgedachte sms. Ik zou ook niet weten hoe je slaap lekker op een leuke manier brengen kan .
Summerlovin- Kletskop
Zal wel goed komen.. we hebben zo ontzettend veel lol met elkaar...
Moet ook niet zo druk maken, maar dat sluipt er elke dag weer in...
Hoop hem dit weekend nog wel ergens te zien, morgen werk ik tot laat, zaterdag werken en feestje + MTB 24uur waar ik heen wil kijken, zondag avond gaat hij zowiezo uit.. Hoop dat hij zondag overdag wat wil/ kan doen...
Moet ook niet zo druk maken, maar dat sluipt er elke dag weer in...
Hoop hem dit weekend nog wel ergens te zien, morgen werk ik tot laat, zaterdag werken en feestje + MTB 24uur waar ik heen wil kijken, zondag avond gaat hij zowiezo uit.. Hoop dat hij zondag overdag wat wil/ kan doen...
TwistedAngel- Prater
Zo, ik meld me ook weer eens Heb mn vriend gevraagd of hij zaterdagavond mee wil eten bij mn broer (en ouders) en hij gaat mee! Wel spannend..
Heb vandaag een lief briefje bij hem verstopt onder zn ontbijtbord, ben benieuwd of hij het morgenochtend vind
Heb vandaag een lief briefje bij hem verstopt onder zn ontbijtbord, ben benieuwd of hij het morgenochtend vind
Gast- Gast
Oh wat super lief dat je dat gedaan hebt Amazzonia!
Dat zijn zulke leuke dingen
Ik heb op zijn whiteboard echt al weken geleden Hello Honey geschreven en dat staat er nog steeds. En het kaartje wat ik uit Frankrijk heb gestuurd hangt er boven
Heeft ie jouw broer en ouders al ontmoet?
Gisteren heeft hij m'n oma en oom en tante ontmoet! Was heel gezellig! Die mensen zijn heel belangrijk voor me, dus ik vond het ook belangrijk dat hij ze gauw eens zou ontmoeten. Was leuk, na een tijdje was 't wel zo ontspannen dat ie alweer flauwe grapjes kon maken enzo En lekker met m'n oom over auto's heeft gekletst. En ik vond 't natuurlijk super leuk om hem te showen haha, zo trots als ik dan ben M'n tante zei al dat ze het zo'n logische combinatie vond, ons tweeen, het klopt gewoon. En later smste ze nog dat ze het zo leuk vond om te zien dat we al zo vertrouwd zijn met elkaar, en ook nog zo verliefd. Jeej!
Oh en gisteren heeft ie me uitgenodigd voor een bruiloft van een oud dispuutsgenoot en een bedrijfsfeest van 'm (en in 2012 een gala maar dat duurt nog wel even haha). Echt zo leuk. Hij zei dat ie het zo fijn vindt dat ie dan z'n vriendin mee kan nemen, dat is zo veel leuker dan alleen. Toen dacht ik wel even van 'Whoa ik zit echt in een relatie'. Maar tegelijkertijd vind ik 't ook zo fijn, het Ăs ook echt leuker samen, en zeker wij samen Dus jeej, good times ahead of us!
Dat zijn zulke leuke dingen
Ik heb op zijn whiteboard echt al weken geleden Hello Honey geschreven en dat staat er nog steeds. En het kaartje wat ik uit Frankrijk heb gestuurd hangt er boven
Heeft ie jouw broer en ouders al ontmoet?
Gisteren heeft hij m'n oma en oom en tante ontmoet! Was heel gezellig! Die mensen zijn heel belangrijk voor me, dus ik vond het ook belangrijk dat hij ze gauw eens zou ontmoeten. Was leuk, na een tijdje was 't wel zo ontspannen dat ie alweer flauwe grapjes kon maken enzo En lekker met m'n oom over auto's heeft gekletst. En ik vond 't natuurlijk super leuk om hem te showen haha, zo trots als ik dan ben M'n tante zei al dat ze het zo'n logische combinatie vond, ons tweeen, het klopt gewoon. En later smste ze nog dat ze het zo leuk vond om te zien dat we al zo vertrouwd zijn met elkaar, en ook nog zo verliefd. Jeej!
Oh en gisteren heeft ie me uitgenodigd voor een bruiloft van een oud dispuutsgenoot en een bedrijfsfeest van 'm (en in 2012 een gala maar dat duurt nog wel even haha). Echt zo leuk. Hij zei dat ie het zo fijn vindt dat ie dan z'n vriendin mee kan nemen, dat is zo veel leuker dan alleen. Toen dacht ik wel even van 'Whoa ik zit echt in een relatie'. Maar tegelijkertijd vind ik 't ook zo fijn, het Ăs ook echt leuker samen, en zeker wij samen Dus jeej, good times ahead of us!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee hij heeft mn familie nog helemaal niet ontmoet.. Hij wordt meteen in het diepe gegooid, wij waren altijd met z'n 5-en thuis en nu is de vriendin van mn broer er ook, zijn we dus met z'n 7-en morgen! Ontmoet hij iedereen.. Hij heeft geen broers/zussen dus hij is niet echt zoveel mensen gewend, hij vindt het wel eng! Maar komt vast wel goed
Ik kreeg vanmorgen meteen een whatsapp berichtje dat hij mn briefje had gevonden, hij vond het heel erg lief
Fijn dat het bij jou ook zo goed ging, de ontmoeting met je oma & tante! Het klinkt echt alsof jullie het heel fijn hebben samen! En dat jullie al allemaal plannen maken voor over een tijd zegt natuurlijk ook wel iets
Ik kreeg vanmorgen meteen een whatsapp berichtje dat hij mn briefje had gevonden, hij vond het heel erg lief
Fijn dat het bij jou ook zo goed ging, de ontmoeting met je oma & tante! Het klinkt echt alsof jullie het heel fijn hebben samen! En dat jullie al allemaal plannen maken voor over een tijd zegt natuurlijk ook wel iets
Gast- Gast
Oooh wat spannend Amazzonia! Ik vind het zo leuk voor je dat jij ook een vriend hebt nu! We gaan redelijk gelijk op zo, ik net 'paar weekjes' verder haha. Wat vindt hij van jouw huisje eigenlijk? Jij hebt ook al zo'n ontzettend meidenhuis, net als ik. Ik maak me nu al druk over hoe dat moet gaan als we gaan samenwonen. Ik vind zijn huis een heerlijke plek en voel me daar erg thuis, maar zit stiekem al te bedenken waar mijn spullen moeten. Nou ja, mijn boekenkast is het allerbelangrijkst..De rest kan ik wel zonder! Hij heeft leuke meubels (wel totaal andere stijl, alhoewel we samen voor meer industrieel zouden gaan denk ik), maar het is er nog wat kaal. Na zijn reis naar Vietnam & Laos (over een paar weken), komen er een paar foto's aan de muur te hangen. En hopelijk ooit later ook paar foto's van mijn hand.
Anyway, ik dwaal af. Echt spannend dat ie je familie gaat ontmoeten. Wel leuk, zo'n echte vuurdoop..dan heeft ie het direct maar gehad allemaal. Heel veel plezier, en maak je geen zorgen: Al is het in het begin wat ongemakkelijk, het loopt vast wel los! Voor je familie is het waarschijnlijk al heel leuk om te zien hoe jullie samen zijn en jou gelukkig te zien. Dat vond mijn moeder heel bijzonder, om te zien hoe ontzettend gelukkig ik ben met hem, en ze vindt hem sowieso al een leuke en lieve jongen, omdat ie gek is op haar dochter. Dat vindt ze een mooie gedachte.
Ik zat net beetje te mailen met m'n vriend. Hij gaat vanavond naar Rotterdam naar een afstudeerfeestje dus had er niet op gerekend om 'm te zien, maar mailde hij net dat ie natuurlijk best langs kan rijden op de terugweg en dan bij mij slapen Wel komt ie dan pas rond 0.00 aan, maar vooruit. Zometeen maar lekker ontbijtje halen voor morgenochtend
Hij mailde al dat ie wel een smoesje ging bedenken om wat eerder daar weg te gaan: Wellicht kan ik sneaky jou gebruiken als reden om wat vroeger er vandoor te gaan. Had jij niet een fotoshoot op een trouwerij tot een uur of 23:45 ofzo ergens in Gouda waar ik je op zou halen?
Hihi, de schat
Anyway, ik dwaal af. Echt spannend dat ie je familie gaat ontmoeten. Wel leuk, zo'n echte vuurdoop..dan heeft ie het direct maar gehad allemaal. Heel veel plezier, en maak je geen zorgen: Al is het in het begin wat ongemakkelijk, het loopt vast wel los! Voor je familie is het waarschijnlijk al heel leuk om te zien hoe jullie samen zijn en jou gelukkig te zien. Dat vond mijn moeder heel bijzonder, om te zien hoe ontzettend gelukkig ik ben met hem, en ze vindt hem sowieso al een leuke en lieve jongen, omdat ie gek is op haar dochter. Dat vindt ze een mooie gedachte.
Ik zat net beetje te mailen met m'n vriend. Hij gaat vanavond naar Rotterdam naar een afstudeerfeestje dus had er niet op gerekend om 'm te zien, maar mailde hij net dat ie natuurlijk best langs kan rijden op de terugweg en dan bij mij slapen Wel komt ie dan pas rond 0.00 aan, maar vooruit. Zometeen maar lekker ontbijtje halen voor morgenochtend
Hij mailde al dat ie wel een smoesje ging bedenken om wat eerder daar weg te gaan: Wellicht kan ik sneaky jou gebruiken als reden om wat vroeger er vandoor te gaan. Had jij niet een fotoshoot op een trouwerij tot een uur of 23:45 ofzo ergens in Gouda waar ik je op zou halen?
Hihi, de schat
Marin- Lady Post-a-lot
Haha ik heb inderdaad een echt meidenhuis Ik hoef voorlopig nog niet aan samenwonen te denken hoor, dat wil ik nog helemaal niet! Maar ik denk dat de keuze dan wel makkelijk is aangezien ik een koophuis heb en hij een huurhuis Ik vind mijn huis ook veel smaakvoller ingericht (bij hem is alles gewoon wit) Hij vindt het ook mooi trouwens hoor, behalve al het roze dan maar dat kan vervangen worden natuurlijk!
Lief dat je vriend vanavond/vannacht ook nog naar je toekomt! Veel plezier alvast maar dat zal wel goedkomen
Lief dat je vriend vanavond/vannacht ook nog naar je toekomt! Veel plezier alvast maar dat zal wel goedkomen
Gast- Gast
Thanks! En ja bij ons is het precies andersom.. Ik heb een huurhuis, hij een koophuis. Dus ik ga die kant op, op gegeven moment. Maar voorlopig ook echt nog niet hoor.
Marin- Lady Post-a-lot
wat een super verhalen JOY!!! Lees graag even mee en neem een paar van jullie kriebels en positieve verhalen over, zodat ik ook een goed gevoel krijg!!
TwistedAngel- Prater
Morgen feest van m`n opa en oma, dan gaat R m`n hele familie zien. Neven en nichten enzo
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oeh spannend Rush! Heb je er zin in?
Ik ga morgen dus op kraambezoek bij zijn zus en kijk daar ook zooo naar uit. En zo lief, hij stelde voor dat ik dan maar direct de rest van de week bij 'm bleef Dus van dinsdag tot en met vrijdagochtend ben ik bij hem, en daarna gaan we weekendje naar Brugge samen! Life's goooood. En zeker nu ik een sleutel heb van z'n huis, kan ik er gewoon in en uit en boodschappies doen en samen 'huissie' spelen. Heerlijk, heb er echt zin in!
Ik ga morgen dus op kraambezoek bij zijn zus en kijk daar ook zooo naar uit. En zo lief, hij stelde voor dat ik dan maar direct de rest van de week bij 'm bleef Dus van dinsdag tot en met vrijdagochtend ben ik bij hem, en daarna gaan we weekendje naar Brugge samen! Life's goooood. En zeker nu ik een sleutel heb van z'n huis, kan ik er gewoon in en uit en boodschappies doen en samen 'huissie' spelen. Heerlijk, heb er echt zin in!
Marin- Lady Post-a-lot
Jaaa, overdag kan hij er helaas niet bij zijn, maar dat is ook vooral feest voor de kids, `s avonds gaan we eten met de familie en dat lijkt me wel erg leuk ja. Hij heeft m`n ooms en tantes al gezien, dus dit is puur dat hij m`n neven en nichten + kids nog gaat ontmoeten, maar dat zit wel goed!
Leuk dat kraambezoek en dat je nu in z`n huisje bent haha. Het voelde voor mij eerst heel vreemd. Dan vroeg hij waar ik was en dan zei ik 'in jou huis' ofzo. Nu zeg ik gewoon thuis en als ik bij m`n ouders ben, dan zeg ik bij m`n ouders haha. Soms is thuis nog wel even verwarrend; thuis bij mij of thuis thuis zegtie dan, haha. Maar dat is andersom ook zo. Hij is ook thuis bij z`n ouders, maar ook in z`n huis
Leuk dat kraambezoek en dat je nu in z`n huisje bent haha. Het voelde voor mij eerst heel vreemd. Dan vroeg hij waar ik was en dan zei ik 'in jou huis' ofzo. Nu zeg ik gewoon thuis en als ik bij m`n ouders ben, dan zeg ik bij m`n ouders haha. Soms is thuis nog wel even verwarrend; thuis bij mij of thuis thuis zegtie dan, haha. Maar dat is andersom ook zo. Hij is ook thuis bij z`n ouders, maar ook in z`n huis
Rush- Lady Post-a-lot
Gisteren eindelijk met G over ons gehad.. Hij vind mij heel erg leuk, en ik hem ook, mooi meegenomen.. Alleen weet hij niet of hij een relatie wil...
Hij vind dat hij dan meer tijd voor mij moet vrij maken en hij weet niet hoe/ of hij dat wil.. Zijn werk is zijn alles, zn hobby en passie.. Ik heb erg geen problemen mee dat hij zoveel werkt, en ik hem mss maar 1/2 x in de week zie. Als ik maar weet waar ik aan toe ben. hij zou er verder overna denken zei hij toen hij om 5 uur gisteren weg ging.. Die avond kreeg ik nog een paar keer een foto toegezonden met waar hij was.. eerste was op t land, tweede was in een uitgaansgelegenheid.. Vanmorgen om 7 uur had ik mijn goedenmorgen smsje weer binnen! Dat hij mij daarmee wakkeer maakte maakt mij niet uit, weet iig dattie aan mij denkt...
Hij vind dat hij dan meer tijd voor mij moet vrij maken en hij weet niet hoe/ of hij dat wil.. Zijn werk is zijn alles, zn hobby en passie.. Ik heb erg geen problemen mee dat hij zoveel werkt, en ik hem mss maar 1/2 x in de week zie. Als ik maar weet waar ik aan toe ben. hij zou er verder overna denken zei hij toen hij om 5 uur gisteren weg ging.. Die avond kreeg ik nog een paar keer een foto toegezonden met waar hij was.. eerste was op t land, tweede was in een uitgaansgelegenheid.. Vanmorgen om 7 uur had ik mijn goedenmorgen smsje weer binnen! Dat hij mij daarmee wakkeer maakte maakt mij niet uit, weet iig dattie aan mij denkt...
TwistedAngel- Prater
Nou dat klikt toch wel positief TA.
Ik vind het ook niet erg dat ik m`n vriend weinig zie. Vanavond hoeft hij bijv. niet over te werken en dan eten we samen, dat is dan ook wel weer extra leuk!
Ik vind het ook niet erg dat ik m`n vriend weinig zie. Vanavond hoeft hij bijv. niet over te werken en dan eten we samen, dat is dan ook wel weer extra leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
ja kan nu het positieve ook wel voelen.. Gisteren toen hij wegging om te werken heb ik ffies in mijn eentje lopen janken, het voelde zoo raar.. Maar toen hij begon te smsen wist ik dat het goed zat.. De laatste tijd smste hij minder, en dan vanmorgen vroeg weer..
TwistedAngel- Prater
Ik zou het ook wel positief benaderen TA. Maar dat ook aan hem duidelijk laten merken..Dat jij het niet erg vindt als je 'm maar 1 a 2 x ziet, en alle begrip voor 'zn drukke leven hebt, en dat ie gerust ook andere dingen mag afspreken. Dan laat je hem ook weten dat het zo goed is. Dan komt het vast goed hoor. En lief dat ie aan je denkt, dat zegt ook wel wat!
Rush, ja dat herken ik ook wel. Ik heb het ook wel over thuis als ik hem bedoel, en ik zeg altijd honeeeey I'm hoooome of hehe nu zijn we weer lekker thuis. Maar ja, gezien mijn 34 verhuizingen, kan ik ook wel vrij snel ergens aarden. Binnenkort komt m'n zus zelfs daar slapen, omdat ze naar Schiphol moet en hij daar zo lekker dichtbij woont. Dat vind ik ook echt zo gezellig. Voelt echt alsof ze dan bij 'ons' komt logeren.
Veel plezier op het feest morgen!
Rush, ja dat herken ik ook wel. Ik heb het ook wel over thuis als ik hem bedoel, en ik zeg altijd honeeeey I'm hoooome of hehe nu zijn we weer lekker thuis. Maar ja, gezien mijn 34 verhuizingen, kan ik ook wel vrij snel ergens aarden. Binnenkort komt m'n zus zelfs daar slapen, omdat ze naar Schiphol moet en hij daar zo lekker dichtbij woont. Dat vind ik ook echt zo gezellig. Voelt echt alsof ze dan bij 'ons' komt logeren.
Veel plezier op het feest morgen!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zie iedere keer TA voorbij komen. Zo word ik vaak genoemd, dus ik voel me iedere keer aangesproken
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
hahaha dat is toch ook wat!
En tnx ladys, dat jullie door dit te lezen ook zeggen dat ik het positief in moet blijven zien..
En tnx ladys, dat jullie door dit te lezen ook zeggen dat ik het positief in moet blijven zien..
TwistedAngel- Prater
TGR schreef:Ik zie iedere keer TA voorbij komen. Zo word ik vaak genoemd, dus ik voel me iedere keer aangesproken
Haha en nog een andere forummer er voor, en we hebben je naam. Ben jij nog aan het daten of iets, of doe je even rustig aan?
Marin- Lady Post-a-lot
Jaja Joy, en maar zeggen dat je voorlopig nog niet samen hoeft te wonen
(weet nog steeds niet wat ik in dit topic doe trouwens, dus ABE, wees niet bang!!)
(weet nog steeds niet wat ik in dit topic doe trouwens, dus ABE, wees niet bang!!)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Meelezen is ook leuk, Bliss! Doe ik ook bij 't date topic.
En neuh, ik denk nog een paar maanden. Ik zet in op maart. Wat jij?
En neuh, ik denk nog een paar maanden. Ik zet in op maart. Wat jij?
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: