Kletstopic!!!
+12
Serena
Japje
Caro
Bliss
Flinder
Zininzon
Laced
silly-one
Feline
Toet
loura
Kabouter
16 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Kletstopic!!!
Whaha, dan gaat het nog tegenvallen hoor Hij is natuurlijk de leukste man op aarde (vind ik) maar of iedereen dat vind vraag ik me afPrinsesBo schreef:Lilith schreef:Ze mag hem lenen hoor Maar volgens mij was TGR eerst.
Over hem heb ik nu al zoveel gehoord, dat ik nu ook benieuwd ben naar je IRL lekkere vent
Gast- Gast
Schijnbaar vinden veel meiden hier op t forum dat.
Dus dan moet het haast wel zo zijn!
Dus dan moet het haast wel zo zijn!
Gast- Gast
*poef*
Laatst aangepast door Lilith op wo 22 dec 2010 - 8:04; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Marin schreef:Maar hoe moet dat nou met je lekkere vent, Lilith? Ben je niet bang dat Lagom 'm inpikt? Of ik, want ik woon dichtbij Lagom Dat jij zo'n lekker kontje hebt, maakt dan niet meer uit.
Natuurlijk pik ik die in. De afspraak staat al, morgen om 2 uur op het station. Heb er zin in!
Gast- Gast
Ik zie niet eens een kruisje maar ik hoef slechts mijn ogen te sluiten hmmmm
Gast- Gast
Als je hem maar netjes en heel terugbrengt. En graag schoon.Lagom schreef:Marin schreef:Maar hoe moet dat nou met je lekkere vent, Lilith? Ben je niet bang dat Lagom 'm inpikt? Of ik, want ik woon dichtbij Lagom Dat jij zo'n lekker kontje hebt, maakt dan niet meer uit.
Natuurlijk pik ik die in. De afspraak staat al, morgen om 2 uur op het station. Heb er zin in!
Gast- Gast
Lilith schreef:Als je hem maar netjes en heel terugbrengt. En graag schoon.Lagom schreef:Marin schreef:Maar hoe moet dat nou met je lekkere vent, Lilith? Ben je niet bang dat Lagom 'm inpikt? Of ik, want ik woon dichtbij Lagom Dat jij zo'n lekker kontje hebt, maakt dan niet meer uit.
Tuurlijk, ik lever ze altijd schoon af. Lekker likken...
Gast- Gast
Dank je. Hij maakt ook erg leuke kinderen.PrinsesBo schreef:Nu doet ie het wel.
Zeer leuke man Lilith!!
Gast- Gast
Lagom schreef:Lilith schreef:Als je hem maar netjes en heel terugbrengt. En graag schoon.Lagom schreef:Marin schreef:Maar hoe moet dat nou met je lekkere vent, Lilith? Ben je niet bang dat Lagom 'm inpikt? Of ik, want ik woon dichtbij Lagom Dat jij zo'n lekker kontje hebt, maakt dan niet meer uit.
Tuurlijk, ik lever ze altijd schoon af. Lekker likken...
Gast- Gast
Lilith schreef:Dank je. Hij maakt ook erg leuke kinderen.PrinsesBo schreef:Nu doet ie het wel.
Zeer leuke man Lilith!!
Ik heb volgens mij foto van je dochtertje gezien.
Gast- Gast
Nou, de confrontatie is geweest hoor.. Sjezus wat ongemakkelijk.. Er is geen woord gezegd, geen eens hoi of doei..
Gast- Gast
Nouja, ik bedoel meer dat we elkaar zagen, in die zin was het een confrontatie..
Voor de rest totaal niet, inderdaad, haha..
Voor de rest totaal niet, inderdaad, haha..
Gast- Gast
Wat zou je willen zeggen? En hoe lang ga je wachten als hij niets tegen je blijft zeggen?
Gast- Gast
Wat naar Donnaa!
Ik ben nu weer aan het werk (heb slaapdienst). Ik heb trouwens ook geen vrij de komende weken helaas. Maar ik heb mijn vakanties ook ingepland van maart t/m oktober, dat vind ik een mooiere tijd om vrij te hebben.
Ik ben nu weer aan het werk (heb slaapdienst). Ik heb trouwens ook geen vrij de komende weken helaas. Maar ik heb mijn vakanties ook ingepland van maart t/m oktober, dat vind ik een mooiere tijd om vrij te hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pff, ik zou zoveel willen zeggen, maar ik vraag me vooral af hoe hij zich voelt..Lagom schreef:Wat zou je willen zeggen? En hoe lang ga je wachten als hij niets tegen je blijft zeggen?
Vrijdagavond is er een feestje waar we beide heen gaan en het is niet bepaald gezellig als het dan weer zo gaat.
Gast- Gast
Sorry, misschien stomme vraag en wss gaat het mij ook niks aan, maar gaat dit over jou en je vriend Donnaa?
Balen Donnaa! Hopelijk komt het snel goed!
Mensen, ik duik hier het bed in. Moet om half 7 weer de eerste uit bed plukken.
Slaap lekker allemaal alvast!
Mensen, ik duik hier het bed in. Moet om half 7 weer de eerste uit bed plukken.
Slaap lekker allemaal alvast!
wat is er gebeurt donnaa
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5