Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic!!!

+12
Serena
Japje
Caro
Bliss
Flinder
Zininzon
Laced
silly-one
Feline
Toet
loura
Kabouter
16 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:00

Ik zit chill op de bank,ga zo wat dvdtjes kijken.
Vanavond weer werken,vanmorgen ook al gedaan...nu dus ff rust:-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Japje wo 22 dec 2010 - 2:01

Marin schreef:Lekker dat je een lichaamsmassage gaat krijgen zeg!

Ik ga zo naar Maastricht. Even shoppen met m'n moeder. En ik wil toch ook nog eens in de sauna vanavond.
Naar Maastricht?? Hmmm wel ff zwaaien dan he Wink Ik zit vlak bij 't station!
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:04

toetje_ schreef:
Jen_ schreef:
toetje_ schreef:Ik verveel me ook, zit inmiddels alweer 4 weken zonder werk en nog steeds weinig positieve reacties op mijn sollicitaties Cry

Zo meteen ga ik naar de huisarts om medicijnen op te halen en daarna ga ik sporten.
Vanavond ga ik koken voor twee vriendinnen en ik denk dat we daarna lekker met een wijntje op de bank tv gaan kijken.

Dat laatste is wel gezellig! Wat balen dat je al 4 weken thuis zit, dat is niks aan! Wat voor werk zoek je precies?

Nou, ik doe de opleiding pedagogisch werker en ik zit zonder stage. Omdat ik in m'n laatste leerjaar zit ben ik nu eigenlijk opzoek naar een BBL plek. In de kinderopvang of jeugdzorg of eventueel in de gehandicaptenzorg.
Maar het is gewoon klote, want zolang ik geen werk of stage heb kan ik niet verder met school en ik moet dit schooljaar m'n diploma halen, dat gaat zo natuurlijk nooit lukken.

Daarbij heb ik ook nog ontzettend veel gezeik met m'n vorige stage plek, wat het allemaal ook niet echt leuker maakt.

Lijkt me een hele leuke opleiding! Vooral in de jeugdzorg werken trekt me aan. Maar wel balen inderdaad dat je afhankelijk bent van je stage, wil je je opleiding afronden, je bent zo ver! Frustrerend lijkt me dat. Succes, hoop dat je heel snel een leuke stage vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:05

Zininzon schreef:Jen, ik wil wel met je ruilen. Maar dan krijg je er ook koorts en verkoudheid bij en dat wil je denk ik niet!
Ik lig voor de 2e dag ziek in bed. Gisteren heb ik de hele dag geslapen en vandaag heb ik stiekem de laptop van mijn broertje aangeslingerd, lang leve het gastaccount.
Ik ga straks kleren aantrekken en dan kijken hoe de verbouwing in mijn huis gaat. Vandaag heb ik mijn vader aka de klusjesman, buurman alias schilder en de loodgieter aan het werk.

Ah nee wil toch niet met je ruilen, beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:06

Ik moet wat bekennen.. Ik zit nog in me pyama.. Ieehww nastyyyy angel

Voor iedreeen die zich niet zo lekker voelt/ziek is een dikke knuffel en flink van energie vanaf deze kant.

Ohhh de bel gaat....







een H&M pakketje! Altijd leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:08

Punk'd schreef:

een H&M pakketje! Altijd leuk Very Happy

Internetshoppen wordt mijn ondergang..!
Had net ook een pakketje, van Ilovevintage!
Vind pakketjes krijgen altijd net alsof je cadeautjes krijgt..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:09

Princess schreef:
Punk'd schreef:

een H&M pakketje! Altijd leuk Very Happy

Internetshoppen wordt mijn ondergang..!
Had net ook een pakketje, van Ilovevintage!
Vind pakketjes krijgen altijd net alsof je cadeautjes krijgt..!

Bij mij ook. Ik moet ook echt de rem er op zetten haha.

I love vintage is ook echt leuk inderdaad. Is wel al weer een tijd geleden.. Hmm je brengt me op ideeen Laughing

Ik ben nog wel de grootste ASOS fan. Zo'n pakje krijg ik toch wel 3x per maand Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Kabouter wo 22 dec 2010 - 2:10

Punk'd schreef:Ik moet wat bekennen.. Ik zit nog in me pyama.. Ieehww nastyyyy angel

Voor iedreeen die zich niet zo lekker voelt/ziek is een dikke knuffel en flink van energie vanaf deze kant.

Ohhh de bel gaat....







een H&M pakketje! Altijd leuk Very Happy

Meteen een goede reden om je om te kleden Wink. Of je hebt natuurlijk wat anders besteld dan kleren.

Ohhh..ik heb zulke koude voeten!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:10

Punk'd schreef:
Princess schreef:
Punk'd schreef:

een H&M pakketje! Altijd leuk Very Happy

Internetshoppen wordt mijn ondergang..!
Had net ook een pakketje, van Ilovevintage!
Vind pakketjes krijgen altijd net alsof je cadeautjes krijgt..!

Bij mij ook. Ik moet ook echt de rem er op zetten haha.

I love vintage is ook echt leuk inderdaad. Is wel al weer een tijd geleden.. Hmm je brengt me op ideeen Laughing

Ik ben nog wel de grootste ASOS fan. Zo'n pakje krijg ik toch wel 3x per maand Embarassed

3x per maand? Wauw nee dat haal ik niet!
Ik vind Zalando en welikefashion ook altijd erg fijn, leveren lekker snel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 2:12

Jen_ schreef:
toetje_ schreef:
Jen_ schreef:
toetje_ schreef:Ik verveel me ook, zit inmiddels alweer 4 weken zonder werk en nog steeds weinig positieve reacties op mijn sollicitaties Cry

Zo meteen ga ik naar de huisarts om medicijnen op te halen en daarna ga ik sporten.
Vanavond ga ik koken voor twee vriendinnen en ik denk dat we daarna lekker met een wijntje op de bank tv gaan kijken.

Dat laatste is wel gezellig! Wat balen dat je al 4 weken thuis zit, dat is niks aan! Wat voor werk zoek je precies?

Nou, ik doe de opleiding pedagogisch werker en ik zit zonder stage. Omdat ik in m'n laatste leerjaar zit ben ik nu eigenlijk opzoek naar een BBL plek. In de kinderopvang of jeugdzorg of eventueel in de gehandicaptenzorg.
Maar het is gewoon klote, want zolang ik geen werk of stage heb kan ik niet verder met school en ik moet dit schooljaar m'n diploma halen, dat gaat zo natuurlijk nooit lukken.

Daarbij heb ik ook nog ontzettend veel gezeik met m'n vorige stage plek, wat het allemaal ook niet echt leuker maakt.

Lijkt me een hele leuke opleiding! Vooral in de jeugdzorg werken trekt me aan. Maar wel balen inderdaad dat je afhankelijk bent van je stage, wil je je opleiding afronden, je bent zo ver! Frustrerend lijkt me dat. Succes, hoop dat je heel snel een leuke stage vindt.

Jeugdzorg vind ik ook super leuk in interessant. Alleen zou nu kinderopvang voor mij het beste zijn, omdat het met mijzelf niet zo goed gaat.
Ik hoop ook echt dat ik snel iets vind, want ik wil m'n opleiding heel graag afronden. Ik zou eigenlijk in februari al diplomeren maar heb nu verlenging tot juni, inderdaad heel frustrerend dat de kans er is dat ook juni niet gaat lukken.

Hoelang moet jij nog werken? Of heb je geen kerstvakantie?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:15

Zijn er hier ook mensen die gewoon geen kerstvakantie hebben? Mensen vinden het nog al vreemd dat ik geen kerstvakantie heb.. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:16

Caro schreef:

Echt niks ten nadelen van jou Brennus maar waarom zou je eerst iets typen en dan willen dat het wordt weggehaald? Ik snap dat nooit zo goed smile

Het kan toch dat ze niet wil dat het gequote wordt? Dat snap ik wel. Als je het zelf typt heb je altijd nog de keuze of je het weg haalt of niet en als iemand het quote heb je die keuze niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:17

Caro schreef:
Brennuss schreef:
Jen_ schreef:
Brennuss schreef:*tekst*


Kan me het laatste best voorstellen hoor. Had je gewild dat jij ook uitgenodigd was om mee te gaan? Jammer dat je gezellige ideen zo helemaal in duigen vallen.

Nou, ik heb geen idee of die vriendin daar blijft of niet maar ik vind het best wel suf. Ik hoef niet per se een uitnodiging want het is echt een mannending maar ik zou het wel lullig vinden als ze daar zou blijven met misschien nog wel een vriendin..

Zou je mijn tekst misschien willen weghalen Jen? smile

Echt niks ten nadelen van jou Brennus maar waarom zou je eerst iets typen en dan willen dat het wordt weggehaald? Ik snap dat nooit zo goed smile

Omdat ik het wel even van me af typen maar het me wel bekender maakt zeg maar, mocht ik ooit eens meelezers hebben smile Gewoon voor de zekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Japje wo 22 dec 2010 - 2:17

_Donnaa schreef:Zijn er hier ook mensen die gewoon geen kerstvakantie hebben? Mensen vinden het nog al vreemd dat ik geen kerstvakantie heb.. silent
Ik! Ik heb geen enkele dag vrij de komende weken. Vindt iedereen inderdaad heel vreemd :S
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Caro wo 22 dec 2010 - 2:19

Brennuss schreef:
Caro schreef:
Brennuss schreef:
Jen_ schreef:
Brennuss schreef:*tekst*


Kan me het laatste best voorstellen hoor. Had je gewild dat jij ook uitgenodigd was om mee te gaan? Jammer dat je gezellige ideen zo helemaal in duigen vallen.

Nou, ik heb geen idee of die vriendin daar blijft of niet maar ik vind het best wel suf. Ik hoef niet per se een uitnodiging want het is echt een mannending maar ik zou het wel lullig vinden als ze daar zou blijven met misschien nog wel een vriendin..

Zou je mijn tekst misschien willen weghalen Jen? smile

Echt niks ten nadelen van jou Brennus maar waarom zou je eerst iets typen en dan willen dat het wordt weggehaald? Ik snap dat nooit zo goed smile

Omdat ik het wel even van me af typen maar het me wel bekender maakt zeg maar, mocht ik ooit eens meelezers hebben smile Gewoon voor de zekerheid.

Ahh ok :-). Nogmaals: het was geen aanval maar ik vond dit redelijk generiek wat je had getypt. Daarom snapte ik niet helemaal dat je dat dan weg wilde hebben..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:21

Japje schreef:
_Donnaa schreef:Zijn er hier ook mensen die gewoon geen kerstvakantie hebben? Mensen vinden het nog al vreemd dat ik geen kerstvakantie heb.. silent
Ik! Ik heb geen enkele dag vrij de komende weken. Vindt iedereen inderdaad heel vreemd :S
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden haha.. Ik heb vrijdagmiddag en oudjaarsmiddag vrij, maar dat komt omdat ik dan gevraagd ben voor vrijwilligerswerk.. Ik werk dus gewoon en dat vinden mensen inderdaad vreemd. Heel veel bouwvakkers leggen hier gewoon 2/3 weken het werk neer. Dat kan bij ons op kantoor echt niet. Na een weekend heb ik al handen vol werk, maar dat is nogal vreemd geloof ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 2:24

_Donnaa schreef:
Japje schreef:
_Donnaa schreef:Zijn er hier ook mensen die gewoon geen kerstvakantie hebben? Mensen vinden het nog al vreemd dat ik geen kerstvakantie heb.. silent
Ik! Ik heb geen enkele dag vrij de komende weken. Vindt iedereen inderdaad heel vreemd :S
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden haha.. Ik heb vrijdagmiddag en oudjaarsmiddag vrij, maar dat komt omdat ik dan gevraagd ben voor vrijwilligerswerk.. Ik werk dus gewoon en dat vinden mensen inderdaad vreemd. Heel veel bouwvakkers leggen hier gewoon 2/3 weken het werk neer. Dat kan bij ons op kantoor echt niet. Na een weekend heb ik al handen vol werk, maar dat is nogal vreemd geloof ik..

Ik vind het ook niet vreemd, normaal gesproken werk ik ook door.
Maar werk jij dan ook op de feestdagen zelf?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:25

toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:
Japje schreef:
_Donnaa schreef:Zijn er hier ook mensen die gewoon geen kerstvakantie hebben? Mensen vinden het nog al vreemd dat ik geen kerstvakantie heb.. silent
Ik! Ik heb geen enkele dag vrij de komende weken. Vindt iedereen inderdaad heel vreemd :S
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden haha.. Ik heb vrijdagmiddag en oudjaarsmiddag vrij, maar dat komt omdat ik dan gevraagd ben voor vrijwilligerswerk.. Ik werk dus gewoon en dat vinden mensen inderdaad vreemd. Heel veel bouwvakkers leggen hier gewoon 2/3 weken het werk neer. Dat kan bij ons op kantoor echt niet. Na een weekend heb ik al handen vol werk, maar dat is nogal vreemd geloof ik..

Ik vind het ook niet vreemd, normaal gesproken werk ik ook door.
Maar werk jij dan ook op de feestdagen zelf?
Nee, wij zijn in het weekend gesloten. Als de feestdagen buiten het weekend zouden vallen, dan had ik gewoon vrij hoor:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Serena wo 22 dec 2010 - 2:26

_Donnaa schreef:
Japje schreef:
_Donnaa schreef:Zijn er hier ook mensen die gewoon geen kerstvakantie hebben? Mensen vinden het nog al vreemd dat ik geen kerstvakantie heb.. silent
Ik! Ik heb geen enkele dag vrij de komende weken. Vindt iedereen inderdaad heel vreemd :S
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden haha.. Ik heb vrijdagmiddag en oudjaarsmiddag vrij, maar dat komt omdat ik dan gevraagd ben voor vrijwilligerswerk.. Ik werk dus gewoon en dat vinden mensen inderdaad vreemd. Heel veel bouwvakkers leggen hier gewoon 2/3 weken het werk neer. Dat kan bij ons op kantoor echt niet. Na een weekend heb ik al handen vol werk, maar dat is nogal vreemd geloof ik..

Nou ik ook niet. Al zit ik volgende week wel thuis. Maar moet 2 jan mn 1e concept van mn scriptie inleveren. en moet daar nog een hele hoop voor doen..

Vind het trouwens vreemd dat mensen het vreemd vinden. (snap je hem nog Wink)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 2:44

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:
Japje schreef:
_Donnaa schreef:Zijn er hier ook mensen die gewoon geen kerstvakantie hebben? Mensen vinden het nog al vreemd dat ik geen kerstvakantie heb.. silent
Ik! Ik heb geen enkele dag vrij de komende weken. Vindt iedereen inderdaad heel vreemd :S
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden haha.. Ik heb vrijdagmiddag en oudjaarsmiddag vrij, maar dat komt omdat ik dan gevraagd ben voor vrijwilligerswerk.. Ik werk dus gewoon en dat vinden mensen inderdaad vreemd. Heel veel bouwvakkers leggen hier gewoon 2/3 weken het werk neer. Dat kan bij ons op kantoor echt niet. Na een weekend heb ik al handen vol werk, maar dat is nogal vreemd geloof ik..

Ik vind het ook niet vreemd, normaal gesproken werk ik ook door.
Maar werk jij dan ook op de feestdagen zelf?
Nee, wij zijn in het weekend gesloten. Als de feestdagen buiten het weekend zouden vallen, dan had ik gewoon vrij hoor:)

Oké. dan is er toch weinig raar aan?
In bepaalde sectors werk je zelfs met de feestdagen.
Dit jaar hoef ik gelukkig alleen tweede kerstdag en misschien nieuwjaarsdag de nieuwjaarsborrel verzorgen.


Laatst aangepast door toetje_ op wo 22 dec 2010 - 2:45; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Feline wo 22 dec 2010 - 2:44

Vind dat werken niet vreemd.. ik werk alle feestdagen ook. Heb geloof ik wel nog 1 dag vrij tussendoor. Maar ik ben alleen maar blij, vind 't superfijn om te werken!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:45

Ik heb ook geen vakantie hoor Donna!

Zit nu lekker lui op de bank film te kijken (Couples Retreat, lekker flauw).
Heb buikpijn en rugpijn.
Vraag me af of ik do en vrij nog op wacht moet.
Kerst vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:46

toetje_ schreef:

Oké. dan is er toch weinig raar aan?
In bepaalde sectors werk je zelfs met de feestdagen.
Dit jaar hoef ik gelukkig alleen tweede kerstdag en misschien nieuwjaarsdag de nieuwjaarsborrel verzorgen.
Inderdaad.. Ik ken ook mensen die gewoon moeten werken.. Maarja, veel denken van ze werkt op kantoor = uit je neus eten dus kan wel 2 weken vrij..
Jaja..
No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 2:48

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:

Oké. dan is er toch weinig raar aan?
In bepaalde sectors werk je zelfs met de feestdagen.
Dit jaar hoef ik gelukkig alleen tweede kerstdag en misschien nieuwjaarsdag de nieuwjaarsborrel verzorgen.
Inderdaad.. Ik ken ook mensen die gewoon moeten werken.. Maarja, veel denken van ze werkt op kantoor = uit je neus eten dus kan wel 2 weken vrij..
Jaja..
No

Oh doe je dat dan niet? :shock:

Ik heb er geen problemen mee om te moeten werken met feestdagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Toet wo 22 dec 2010 - 3:06

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:

Oké. dan is er toch weinig raar aan?
In bepaalde sectors werk je zelfs met de feestdagen.
Dit jaar hoef ik gelukkig alleen tweede kerstdag en misschien nieuwjaarsdag de nieuwjaarsborrel verzorgen.
Inderdaad.. Ik ken ook mensen die gewoon moeten werken.. Maarja, veel denken van ze werkt op kantoor = uit je neus eten dus kan wel 2 weken vrij..
Jaja..
No

Ja daar erger ik me ook altijd aan.
Ok, ik kan me bij genoeg beroepen niet voorstellen wat je de hele dag doet, maar er is vast geen enkel werk waar je het de hele dag rustig hebt.
Ik heb een jaar lang van iedereen te horen gekregen: stage lopen op zondag? jij bent gek dat je dat doet!
Ja eh, ik heb weinig te kiezen hoor. Ik moet gewoon en dat is heel normaal in mijn sector.

En zo dus ook bij jou met vakantie, je kunt niet altijd zomaar vrij nemen. Vind je het verder vervelend of heb je er geen problemen mee? Neem je over een tijdje nog een keer een weekje vrij ofzo? Want je hebt er wel recht op toch..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic!!! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum