Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

+28
Pandora
Océane
Printje
Spring
Phileine
mauwmauw
JD
Angela_1986
bolus26
Roodkapje
Marin
Annemie
Lejow
Happydobby
Bliss
Inge
Parisienne
PapillonRose
Merai
Flip Fluitketel
chipa
SarahKey
Lady Starstruck
M@niek
Silver
Monte
Rush
Susan
32 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Pandora za 27 aug 2011 - 22:16

Angela_1986 schreef: :shock: Ik heb mijn eigen naam al 'n paar keer voorbij zien komen... laughcry Bijzonder, want ik heb de associaties die ik er hier bij lees nog nooit gehoord.

Uhm, er zijn héél veel namen die ik nooit aan mijn eventuele toekomstige kind zou geven! Met namen als Storm, Vlinder, Wolf, Dex e.d. heb ik niets. Sterre vind ik dan wel weer leuk smile
Ik zou ook niet kiezen voor een dubbele naam zoals Jan-Willem, Hendrik-Jan, Pieter-Jan, enzovoorts. Ook zou ik niet voor de wat meer ouderwetse/traditionele namen zoals Kees, Willem, Marie, Gerda enzovoorts kiezen. Ik houd ook niet zo van namen als Kayleigh, Shania, Lizzy, Jill, Lynn, enz.

Haha.. nou zo in iedergeval nooit want dat is onze achternaam!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 22:18

Punk'd schreef:Bijna alle namen met een Y aan het einde.
Kayleigh, Hayley, Destiny, Kelly, Jordy, Naomy...

Verder namen die ik zelf associeer met ordinaire mensen.
Patrick, Daniel, Ricardo, Ricco, Samantha, Marissa, Serena..

Te hollandse korte namen.
Gerard, Willem, Hans, Piet, Karel, Joep, Pim, Jan, Tom, Ellie, Mieke, Mina..

Adellijke namen haha..Lodewijk, Roderick, Boudewijn..




Hier kan ik me zo bij aansluiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 22:24

Ik zou mijn kind nooit een engelse naam geven in Nederland. Veel engelse namen vind ik niet lelijk, maar dan wel in Amerika of Engeland! Engelse namen die ik wel ontzettend lelijk vind zijn Connor, Dean, Kiptyn, Manning.
Ik vind namen als Devano, Riwando, Chanell, Chayenne, Destiny, Melody, Rowena, en zo kan ik nog wel even doorgaan, wel erg lelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 23:50

mauwmauw schreef:
Lize schreef:
mauwmauw schreef:
Goh, nu word ik wel heel benieuwd hoe je daar terecht bent gekomen? Ik vind 'My big fat gypsy wedding' echt heel leuk om te kijken, maar het zal wel niet overeenkomen met hoe het er hier in Nederland aan toegaat? Of ben je ook getrouwd in een zuurstokroze jurk met 28 onderjurken Very Happy ?
haha nee hoor ik ben niet eens getrouwd.Ja 'my big fat gypsy wedding' vind ik ook leuk om te zien,maar zo gaat het hier er niet aan toe,nu kan ik alleen voor ons kamp praten.Maar hier zijn het allemaal hard werkende mensen met goede banen.Het is erg rustig.
Hoe ik hier terecht gekomen ben,tja me vriend is een ras echte kamper,in de zin van hij is er geboren en heeft zijn hele leven hier gewoond.We zijn vrij snel in het begin van onze relatie gaan samen wonen,en dit was de bedoeling in mijn huis toendertijd,maar het was gewoon weg goedkoper om te gaan wonen in zijn wagen(me vriend woonde al op zich zelf in een woonwagen gekocht door zijn ouders)het was de bedoeling om tijdelijk hier te gaan wonen,tot we ons eigen huisje hadden.maar na een paar maandjes hier gewoond te hebben,had ik wel zoiets van ik kan hier ook wel wonen.dus toen zijn we hier blijven wonen.

Nou dan woon jij waarschijnlijk op een heel fatsoenlijk kamp idd..
Dat woon ik ook,maar ik vind het woord kampernamen zo vreselijk.vooral omdat het geassocieerd word met aso.Er zijn genoeg kampen waar het er inderdaad wat asocialer aan toe gaat,maar dat heb je ook in sommige wijken met huizen,vandaar dat ik er op reageerde.

Ik heb daar ook een enorme hekel aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  loesje zo 28 aug 2011 - 0:09

Bijna alle namen met een Y aan het einde.
Kayleigh, Hayley, Destiny, Kelly, Jordy, Naomy...

Verder namen die ik zelf associeer met ordinaire mensen.
Ricardo, Ricco, Samantha, Marissa, Serena, Riek

Adellijke namen haha..Lodewijk, Roderick, Boudewijn..

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Lady Starstruck zo 28 aug 2011 - 0:49

Twellie schreef:
Lady Starstruck schreef:
Twellie schreef:In onze omgeving is het ook redelijk gebruikelijk om kindjes te vernoemen naar bepaalde muzikanten, dat zou ik ook niet snel doen in de eerste naam. Vooral niet als het een heel opvallende naam is als D.i.o.

D.i.o! Jemig vernoemen ze serieus een kind naar een beroemde hardrock zanger. Ik heb die naam in gedachte voor mijn toekomstige hond smile

Je vat het inderdaad op als de goede D.i.o, ik dacht dat iedereen wel aan de rapper zou denken smile. Verder nog een hele rits aan hardrockvernoemingen in onze omgeving, maar dan als tweede of verdere naam.

Haha ow nee die rapper dacht ik echt niet aan. Ik ben echt een hardrock en metal fan maar ik zou mijn kinderen nooit zulke namen geven.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 1:27

Samantha, Kimberley, Jayden, Ricardo, Jeffrey.. dat soort namen zou ik echt nooit geven aan mijn kind. Kaknamen, graag zelfs I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  holaagirl zo 28 aug 2011 - 1:28

Mama_van2 schreef:
Punk'd schreef:Bijna alle namen met een Y aan het einde.
Kayleigh, Hayley, Destiny, Kelly, Jordy, Naomy...

Verder namen die ik zelf associeer met ordinaire mensen.
Patrick, Daniel, Ricardo, Ricco, Samantha, Marissa, Serena..

Te hollandse korte namen.
Gerard, Willem, Hans, Piet, Karel, Joep, Pim, Jan, Tom, Ellie, Mieke, Mina..

Adellijke namen haha..Lodewijk, Roderick, Boudewijn..




Ik kan me hier ook bij aansluiten...
EN dan vooral de nieuwe/moderne namen van tegenwoordig: Delano, Jayden, Dylana, etc....

Hier kan ik me zo bij aansluiten.
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Annemie zo 28 aug 2011 - 6:06

Wat zijn er toch veel mensen die de naam van mijn zoontje lelijk vinden :shock:
Ochja als wij hem maar mooi vinden Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  mauwmauw zo 28 aug 2011 - 6:39

Annemie schreef:Wat zijn er toch veel mensen die de naam van mijn zoontje lelijk vinden :shock:
Ochja als wij hem maar mooi vinden Very Happy
welke is dat dan?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Monte zo 28 aug 2011 - 6:41

mauwmauw schreef:
Annemie schreef:Wat zijn er toch veel mensen die de naam van mijn zoontje lelijk vinden :shock:
Ochja als wij hem maar mooi vinden Very Happy
welke is dat dan?
+1
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  holaagirl zo 28 aug 2011 - 7:03

Monte schreef:
mauwmauw schreef:
Annemie schreef:Wat zijn er toch veel mensen die de naam van mijn zoontje lelijk vinden :shock:
Ochja als wij hem maar mooi vinden Very Happy
welke is dat dan?
+1
Ben nu ook wel benieuwd??? bounce
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 7:10

Mama_van2 schreef:
Punk'd schreef:Bijna alle namen met een Y aan het einde.
Kayleigh, Hayley, Destiny, Kelly, Jordy, Naomy...

Verder namen die ik zelf associeer met ordinaire mensen.
Ricardo, Ricco, Samantha, Marissa, Serena..

Te hollandse korte namen.
Gerard, Willem, Hans, Piet, Karel, Joep, Pim, Jan, Tom, Ellie, Mieke, Mina..

Adellijke namen haha..Lodewijk, Roderick, Boudewijn..




Hier kan ik me zo bij aansluiten.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 7:33

Heel veel mensen vinden mijn naam ook lelijk Wink haha. Al spreek je het wel op z'n engels uit, maar dat zal niet baten.

Er zijn heel veel namen die ik mijn kind niet zou geven, om daar nu een hele lijst van te maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Arwyn zo 28 aug 2011 - 7:37

Hihi, mijn naam wordt hier ook een keer genoemd, maar ik ben er zelf toch wel blij mee!

Zelf houd ik niet van Engelse namen. Joey, Jeffrey, Dean.. Met namen als Priscilla en Rebecca heb ik ook niet zoveel. Ook zou ik mijn kind denk ik geen naam geven waarbij steeds gevraagd moet worden hoe je het spelt of uitspreekt, lijkt me best irritant.
Ik ben gewoon van de Nederlandse namen, maar dan geen Jan, Kees, Henk of Zwaantje Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Jente10 zo 28 aug 2011 - 9:30

Arwyn schreef:
Ook zou ik mijn kind denk ik geen naam geven waarbij steeds gevraagd moet worden hoe je het spelt of uitspreekt, lijkt me best irritant.

+1 Houdt wel van originele namen maar moet niet moeilijk uit te spreken/ te schrijven zijn.

en verder voor meisjes geen namen zoals Bertje, Guusje, Albertje, Geertje enz. Dus jongensnamen waareen meisjenaam van gemaakt is.


Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Annemie zo 28 aug 2011 - 21:00

Mijn zoontje heet D.amian! En wij hebben zelf oerhollandse namen en ik kom zelf van de boerderij, dus grappig dat mensen dan bepaalde associaties (weet niet precies hoe je dat schrijft) bij die naam hebben.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke naam zou jij je kindje nooit geven? - Pagina 4 Empty Re: Welke naam zou jij je kindje nooit geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum