Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Mida4you ma 28 maa 2011 - 18:41

Op advies van de dokter heb ik gisteren ors gehaald bij de drogisterij. Nu heb ik de bijsluiter tig keer gelezen maar er staat niet in hoe veel ors je mag geven aan je kleine. Er staat 10 ml per kilo. Ik neem dan aan dat ik het 1x per dag mag geven?
Zijn er mama's die ervaringen hebben met het geven van ors???
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 18:58

Wij moesten het in elke fles aanbieden.

(Ik ga vandaag ECHT foto's maken!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Mida4you ma 28 maa 2011 - 19:00

Hazeltje schreef:Wij moesten het in elke fles aanbieden.

(Ik ga vandaag ECHT foto's maken!)

Hahaha, oke is goed. Jullie in elke fles? Ik moet juist ors geven omdat Z. al 3 dagen lang geen fles wil hebben ( alleen in de ochtend ) dus misschien moet ik toch nog maar ff met de dokter bellen om te vragen hoe vaak....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 19:01

Nou ja, dat was hier ook zo.
Maar we moesten het steeds aanbieden als we ook iets te drinken aan wilde bieden.

Als ze helemaal niks drinkt krijgt ze dit ook niet binnen natuurlijk.
Of moet je het met een spuitje geven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Mida4you ma 28 maa 2011 - 19:02

Hazeltje schreef:Nou ja, dat was hier ook zo.
Maar we moesten het steeds aanbieden als we ook iets te drinken aan wilde bieden.

Als ze helemaal niks drinkt krijgt ze dit ook niet binnen natuurlijk.
Of moet je het met een spuitje geven?

Ik maak ors aan met water, en dan een klein beetje diksap er door en dan op een lepeltje. Gisteren wou ze het wel hebben, een paar hapjes dan.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 19:03

Ah op die manier...

Misshcien heb ik het topic gemist maar heb je haar al eens drinken aangeboden in een tuitbeker/gewone beker/met een rietje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Mida4you ma 28 maa 2011 - 19:06

Hazeltje schreef:Ah op die manier...

Misshcien heb ik het topic gemist maar heb je haar al eens drinken aangeboden in een tuitbeker/gewone beker/met een rietje?

Ik heb er al een topic voor geopend en heb al tips gehad maar, tuitbeker, rietje wil ze allemaal niet. Ik ga vandaag even een oefenbeker kopen. Misschien wil ze dat wel.

Mijn zusje nam gisteren een flesje olvarit mee en die zette ze aan de mond van Z. en dat vond ze lekker, alhoewel het meeste sap weer langs haar mondhoeken naar buiten liep. Maarja beter iets in de mond dan helemaal niets
Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Pi-6maand-fruitdrankjesB
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 19:12

Ah, ja ik wist dat er een topic van was maar niet dat het van jou was Embarassed

Ja, die flesjes vind H ook lekker inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  missmarm ma 28 maa 2011 - 19:20

mirjam --> is je kindje ziek oid? Anders ieder moment dat je een fles aangeboden zou hebben een beetje aanbieden. Wil je kindje echt niet heb je 2 opties die ze hier in het ziekenhuis ook toepassen zoete frambozenranja erdoor of een beetje bubbelloze echte coca cola dus geen light in een flesje daardoor worden de darmpjes rustig. Verder vinden kindjes dat wel lekker.


missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Mida4you ma 28 maa 2011 - 19:31

missmarm schreef:mirjam --> is je kindje ziek oid? Anders ieder moment dat je een fles aangeboden zou hebben een beetje aanbieden. Wil je kindje echt niet heb je 2 opties die ze hier in het ziekenhuis ook toepassen zoete frambozenranja erdoor of een beetje bubbelloze echte coca cola dus geen light in een flesje daardoor worden de darmpjes rustig. Verder vinden kindjes dat wel lekker.


Ze heeft vorige week woensdag, donderdag overgegeven en is nog niet helemaal beter ( en woensdag en donderdag had ze koorts ).. Ik denk dat ze een buikgriepje heeft/had want mijn man en ik zijn ook allebei ziek geweest.

En elke keer als Z. moest overgeven was dit tijdens de fles dus ik denk dat ze een beetje bang is geworden van de fles. Vanochtend 1 fles gedronken en ik denk dat het nu wel iets beter wordt. Ze heeft net een klein beetje fruithapje ( aangelengd met water ) gehad en dat wou ze ook. Dat wou ze de afgelopen dagen ook niet.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje?? Empty Re: Hoe vaak mag je ors geven aan je kindje??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum