Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen jullie voor gas en elektra?

+27
Coccinelle
Zininzon
piene1983
Laced
Lejow
Muppetje
Aagje!
Lynn_
Shanna
Floor
M@niek
Flip Fluitketel
Sarah1985
Raindrop
Ugly Betty
Pien
Caroow
smurfie
rapa nui
Niekske
Rovine
Barbabella
Marin
blondje1313
TukTuk
Rush
Pandora
31 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Pandora wo 24 aug 2011 - 21:39

Wij zijn sinds kort overgestapt van Eneco naar Nuon, we nemen daar nu stroom en gas af. Ons termijnbedrag is nu vastgesteld op EUR 234,--
Dit bedrag is gebaseerd op eerder energieverbruik op dit adres (we wonen hier al 7 jaar dus dat is wel gebaseerd op ons verbruik). Ik vind dit wel heel veel geld, ik kan het termijnbedrag wel aanpassen maar dat doe ik liever niet omdat ik dan kans heb dat ik bij de eindafrekening bij moet betalen, ik krijg liever terug Very Happy

Wat betalen jullie aan gas en elektra?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 21:44

135 euro per maand, het is de afgelopen jaren alleen maar gezakt. Denk dat we bij de komende afrekening wel zullen moeten gaan bijbetalen en het termijnbedrag weer omhoog gaat, als er straks ook een baby in huis is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Rush wo 24 aug 2011 - 21:51

Pandora schreef:Wij zijn sinds kort overgestapt van Eneco naar Nuon, we nemen daar nu stroom en gas af. Ons termijnbedrag is nu vastgesteld op EUR 234,--
Shit, wij betalen voor een gigantisch slecht geïsoleerd kantoorpand met enkel glas 'maar' het dubbele. :shock:


Laatst aangepast door Rush op wo 24 aug 2011 - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Pandora wo 24 aug 2011 - 21:56

Rush schreef:
Pandora schreef:Wij zijn sinds kort overgestapt van Eneco naar Nuon, we nemen daar nu stroom en gas af. Ons termijnbedrag is nu vastgesteld op EUR 234,--
Shit, wij betalen voor een gigantisch geïsoleerd kantoorpand met enkel glas 'maar' het dubbele. :shock:

Is dat dan voor gas en elektra? Ik vind het inderdaad ook heel veel geld. Volgens mij betaalde ik toen ik nog gas van Eneco had iets van een kleine EUR 200,-- per maand aan energie. Dat betekent dat ik nu EUR 34,-- meer ga betalen.
Ik denk dat ik het eerst zo laat, in maart komt er een eindafrekening als ik dan geld terugkrijg wordt het termijnbedrag vanzelf aangepast.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 21:56

156 euro ongeveer, ons huis is wel slecht geïsoleerd. We hebben een 1 gezinswoning, beneden wel dubbel glas maar boven niet.
Als ik volledig thuis zou wonen (Studeer in belgie, zit daar door de weeks op kamers) zou het bedrag denk ik wel iets hoger zijn, ivm het verwarmen van het water (Douchen)


Laatst aangepast door AngelNyn op wo 24 aug 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  blondje1313 wo 24 aug 2011 - 21:57

Wij betalen ook ongeveer 135 euro in de maand.
Maar als je er 7 jaar woont kun je toch kijken wat je voorheen als kosten had, en daar voor de zekerheid wel iets boven zitten? Met een overstap naar een ander zul je er als het goed is toch niet op achteruit gaan (tenminste, dan begrijp ik je overstap niet).
(lees nu dat het eerst 200 euro was, ik moet zeggen dat ik dat best veel vind)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Rush wo 24 aug 2011 - 22:00

Pandora schreef:
Rush schreef:
Pandora schreef:Wij zijn sinds kort overgestapt van Eneco naar Nuon, we nemen daar nu stroom en gas af. Ons termijnbedrag is nu vastgesteld op EUR 234,--
Shit, wij betalen voor een gigantisch geïsoleerd kantoorpand met enkel glas 'maar' het dubbele. :shock:

Is dat dan voor gas en elektra? Ik vind het inderdaad ook heel veel geld. Volgens mij betaalde ik toen ik nog gas van Eneco had iets van een kleine EUR 200,-- per maand aan energie. Dat betekent dat ik nu EUR 34,-- meer ga betalen.
Ik denk dat ik het eerst zo laat, in maart komt er een eindafrekening als ik dan geld terugkrijg wordt het termijnbedrag vanzelf aangepast.
Ja dat is voor beide, toevallig heb ik net nog met m`n neus boven de afrekening gehangen :P. Gigantisch slecht geïsoleerd moet het zijn, btw. Woord vergeten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Marin wo 24 aug 2011 - 22:02

80 euro voor een 1 pers woning.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Barbabella wo 24 aug 2011 - 22:03

Ik betaal al jaren rond de 200. Ben vorig jaar overgestapt van essent naar nuon, nu een flinke jaar afrekening gehad. Ben gister weer over gestapt naar een ander, nuon staat op de 12de plaats met zijn prijzen laughcry

Ik werk voor een energiemaatschappij dus had kunnen weten dat ik met de huidige prijzen bij moest gaan betalen


Laatst aangepast door Barbabella op wo 24 aug 2011 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Rovine wo 24 aug 2011 - 22:05

Rond de 80 volgens mij. Gas weet ik eigenlijk niet of we dat hebben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Pandora wo 24 aug 2011 - 22:10

blondje1313 schreef:Wij betalen ook ongeveer 135 euro in de maand.
Maar als je er 7 jaar woont kun je toch kijken wat je voorheen als kosten had, en daar voor de zekerheid wel iets boven zitten? Met een overstap naar een ander zul je er als het goed is toch niet op achteruit gaan (tenminste, dan begrijp ik je overstap niet).
(lees nu dat het eerst 200 euro was, ik moet zeggen dat ik dat best veel vind)

Ja, ik vond het ook al veel en nu wordt het dus nog meer terwijl we o.a. overgestapt zijn om goedkoper uit te komen.... Sad
We wonen trouwens in een hoekwoning met overal dubbelglas maar niet super geisoleerd volgens mij.
Ik werk 3 dagen per week dus ben er 4 thuis en dan staat de verwarming wel altijd aan (in de herfst en winter dan). Ook wordt er best veel elektra verbruikt vermoed ik. De wasmachine draait zeer regelmatig, de droger bij slecht weer ook, de computer staat bijna hele dagen aan, we hebben een grote vrieskist, een grote flatscreen tv en een zonnebank.... :shock:

Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 22:26

Pandora schreef:Wij zijn sinds kort overgestapt van Eneco naar Nuon, we nemen daar nu stroom en gas af. Ons termijnbedrag is nu vastgesteld op EUR 234,--
Dit bedrag is gebaseerd op eerder energieverbruik op dit adres (we wonen hier al 7 jaar dus dat is wel gebaseerd op ons verbruik). Ik vind dit wel heel veel geld, ik kan het termijnbedrag wel aanpassen maar dat doe ik liever niet omdat ik dan kans heb dat ik bij de eindafrekening bij moet betalen, ik krijg liever terug Very Happy

Wat betalen jullie aan gas en elektra?

Ik dacht dat wij al veel gebruikte... ons termijn bedrag is 230,00 ook bij Nuon. Mijn gevoel zelf zegt dat zij hoge tarieve hebben.

Tip houd je meterstanden elke maand even bij, zo kun je tussen door ook je standen aan passen. Ook heeft Nuon een verbruiksadviesmeter die je na 3 maanden voor het eerst kan raadplegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Barbabella wo 24 aug 2011 - 22:37

BeeGee schreef:
Pandora schreef:Wij zijn sinds kort overgestapt van Eneco naar Nuon, we nemen daar nu stroom en gas af. Ons termijnbedrag is nu vastgesteld op EUR 234,--
Dit bedrag is gebaseerd op eerder energieverbruik op dit adres (we wonen hier al 7 jaar dus dat is wel gebaseerd op ons verbruik). Ik vind dit wel heel veel geld, ik kan het termijnbedrag wel aanpassen maar dat doe ik liever niet omdat ik dan kans heb dat ik bij de eindafrekening bij moet betalen, ik krijg liever terug Very Happy

Wat betalen jullie aan gas en elektra?

Ik dacht dat wij al veel gebruikte... ons termijn bedrag is 230,00 ook bij Nuon. Mijn gevoel zelf zegt dat zij hoge tarieve hebben.

Tip houd je meterstanden elke maand even bij, zo kun je tussen door ook je standen aan passen. Ook heeft Nuon een verbruiksadviesmeter die je na 3 maanden voor het eerst kan raadplegen.

Nuon heeft idd hoge prijzen en gaan ook weer een prijsstijging krijgen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Pandora wo 24 aug 2011 - 23:45

Barbabella schreef:
BeeGee schreef:
Pandora schreef:Wij zijn sinds kort overgestapt van Eneco naar Nuon, we nemen daar nu stroom en gas af. Ons termijnbedrag is nu vastgesteld op EUR 234,--
Dit bedrag is gebaseerd op eerder energieverbruik op dit adres (we wonen hier al 7 jaar dus dat is wel gebaseerd op ons verbruik). Ik vind dit wel heel veel geld, ik kan het termijnbedrag wel aanpassen maar dat doe ik liever niet omdat ik dan kans heb dat ik bij de eindafrekening bij moet betalen, ik krijg liever terug Very Happy

Wat betalen jullie aan gas en elektra?

Ik dacht dat wij al veel gebruikte... ons termijn bedrag is 230,00 ook bij Nuon. Mijn gevoel zelf zegt dat zij hoge tarieve hebben.

Tip houd je meterstanden elke maand even bij, zo kun je tussen door ook je standen aan passen. Ook heeft Nuon een verbruiksadviesmeter die je na 3 maanden voor het eerst kan raadplegen.

Nuon heeft idd hoge prijzen en gaan ook weer een prijsstijging krijgen.

Nou, lekker is dat.... ik zie wel, heb weer een kat in de zak gekocht Twisted Evil
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 23:47

Wij betalen €135 per maand bij Eneco.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Niekske wo 24 aug 2011 - 23:48

Wat een bedragen... dit is wel voor een heel huis dus? Ik heb een appartementje van 50m2, enkel glas, vrijwel geen isolatie en aan één kant zit ik ook aan de buitenmuur zeg maar en ik betaal ongeveer 80-85 euro per maand voor gas/water/licht. Bij eneco is dat.

@ Nobucta: hoe groot is jullie huis/appartement als ik vragen mag?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  rapa nui wo 24 aug 2011 - 23:57

Ik betaal voor een nieuwbouw tussenwoning 59 euro per maand bij Essent (woon er alleen). Je kunt daar tussentijds je stand invoeren en ik zit daar nog steeds op. Ik werk 5 dagen in de week, ben op zaterdag ook regelmatig weg en heb in de winter de thermostaat overdag op 16 graden staan en 's avonds op 18 graden of soms 19 graden. Dat klinkt koud maar ben het gewend en heb thuis pantoffels aan of warme sokken en draag een vestje oid. Het is niet dat ik ga kou kleumen want dat zet ik hem echt wel warmer maar vind het ook niet nodig om zo veel te moeten betalen voor gas/electrisch. Ik douche regelmatig in zwembad/sportschool dus dat bespaard waarschijnlijk ook wel gas. En heb van apparaten zo veel mogelijk de stekkers eruit als ik ze niet gebruik.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  smurfie wo 24 aug 2011 - 23:59

ik betaal voor mijn éénkamer appartement 60 euro bij EON. Ik krijg wel elk jaar geld terug en ze willen dan het bedrag naar beneden doen maar ik betaal liever iets teveel en krijg het dan terug dan dat ik aan het eind van de rit bij moet betalen.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Caroow do 25 aug 2011 - 0:01

Wij betalen iets van 160 euro ofzo, voor een appartement met de beste energieklasse. Afgelopen jaar kregen we meer dan 1000 euro terug Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 0:03

Wij betalen 100 euro in de maand.
We hebben een slecht geïsoleerde 2onder1kap woning en 2 gaskachels.
Als we geen aquarium zouden hebben zouden we nog wel lager zitten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Pien do 25 aug 2011 - 0:15

wij betalen 170 euro. toevallig heb ik gister ons verbruik tot nu toe uitgerekend en zouden we op dit moment zo'n 400 euro terug krijgen. duurt alleen nog 2maanden voor de afrekening komt dus gok dat het dan zo'n 350 euro is. er komt natuurlijk een koudere en donkere periode aan waarbij je meer licht aan doet en ook sneller de verwarming aanzet.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Ugly Betty do 25 aug 2011 - 0:31

Wij betalen €155,- Ik ben heel benieuwd naar onze jaarafrekening want wij wonen er nog niet zo lang...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Raindrop do 25 aug 2011 - 1:11

Wij betalen 103 euro per maand voor gas en elektriciteit samen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 8:39

Wij wonen in een 1-gezinswoning, een tussenwoning uit 1964.
Wij betalen p/m 200 euro aan gas & electra, en had eigenlijk de hoop dat we nog wel wat terug zouden krijgen in november! Maar als ik de bedragen van Pandora zo zie, ben ik bang van niet ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:04

Momenteel 74 euro, maar ga er maar vanuit dat ik in oktober mag bijbetalen. :P Zo niet, dan zie ik de toekomst nog zonnig tegemoet ook. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor gas en elektra? Empty Re: Wat betalen jullie voor gas en elektra?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum