Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen jullie p/m voor je auto?

+21
Chocolate Cookie
Jelin
Tullow
Barbabella
Jezzie
flower
litllejoy
Zonnetje
Jeanette
Lady4
JustMeDaan
TukTuk
Suus
Rush
Sarah1985
Floor
Salander
Curious
Muurvlindertje
Blond
Feline
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat betalen jullie p/m voor je auto? Empty Wat betalen jullie p/m voor je auto?

Bericht  Feline wo 16 nov 2011 - 6:39

Ik krijg waarschijnlijk m'n allereerste autootje en ik ben even benieuwd wat jullie per maand aan wegenbelasting en verzekering betalen..(en wat heb je dan verzekerd, ook ruitschade bijvoorbeeld? Brandschade? etc)

Ik heb er echt geen verstand van dus ik kan dom over komen nerd
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie p/m voor je auto? Empty Re: Wat betalen jullie p/m voor je auto?

Bericht  Blond wo 16 nov 2011 - 6:46

Ik betaal niets aan wegenbelasting, ik heb een zuinige auto (Toyota Aygo).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie p/m voor je auto? Empty Re: Wat betalen jullie p/m voor je auto?

Bericht  Muurvlindertje wo 16 nov 2011 - 6:47

Benzine - 130 euro (2x 65)
Belasting - 45 euro (heb een zware auto)
Verzekering - 33 euro (WA+++)

Dit kan veel goedkoper als je een zuinig, licht autootje gaat kopen.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie p/m voor je auto? Empty Re: Wat betalen jullie p/m voor je auto?

Bericht  Curious wo 16 nov 2011 - 6:47