Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:34

Aankomende week moet ik weer naar de kapper en ik wil voor de zomer weer coupe soleil nemen. Nou ga ik altijd naar Hizi Hair maar daar ben ik altijd rond de 100 euro kwijt voor knippen & coupe soleil en das best veel geld vind ik.. Hebben jullie tips waar het goedkoper kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Re: Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:18

Anybody?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Re: Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  Try ma 23 mei 2011 - 5:20

Ik betaal ong 50 bij een turkse kapper hier in de buurt smile Moet er dan wel een halve dag voor uittrekken want ze zijn erg zorgvuldig, kletsen veel, etc. dus het duurt wel lang Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Re: Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  rapa nui ma 23 mei 2011 - 5:36

Ik betaal voor knippen en kleuren iets van 43 euro. Dat is dan kleuren in 1 kleur en plukjes van een andere kleur er meteen door heen. Ik zit er dan meestal een uur en een kwartier tot 1 1/2 uur. Het is een officiele kapper (dus geen thuiskapper die zwart knipt) maar ze heeft wel een kapsalon aan huis zonder verder personeel.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Re: Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:36

Ik liep vandaag op een ROC rond, waar je voor 22,50 coupe soleil kan krijgen voor lang haar. Dit gebeurd dan wel door kapsters in opleiding, maar die zijn vaak nog zorgvuldiger dan gewone kappers. Ik zou de gok wel durven wagen. Anders kost de coupe soleil mij rond de 50 euro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Re: Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:51

Voor verven en knippen laatst 79 euro.. (zat 10 euro toeslag voor lang haar bij in).

Coupe soleil bij een andere kapper (waar ik coupe soleil een aantal keren heb laten doen) maar €37.50. Dat vond ik persoonlijk echt meevallen. (Ik heb mijn haren toen trouwens niet geknipt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Re: Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  eigenwijs ma 23 mei 2011 - 8:21

Moet je eens naar Brain-wash gaan daa is knippen 14 euro en verven ook zoiets geloof ik!Ze werken alleen niet of afspraak!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper? Empty Re: Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum