Dilemma
+19
Sarah1985
joyce0606
Dolphinne
Darius
Flower_L
Happydobby
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
pitbullgup
sheila123
Starla
kwak
Mamsie
Pien
Smaragdje
Tania
MissD
Susan
Pandora
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dilemma
Nee ik zou hier absoluut niet mijn kinderwens voor uit willen stellen.. ben het dus met je man eens. Ben benieuwd wat je vriendin erover gaat zeggen als je met haar in gesprek gaat.
Gast- Gast
Ik zou persoonlijk ook mijn kinderwens hier niet door uitstellen,wie weet hoelang het duurt voordat je weer in verwachting mag raken.
Gast- Gast
Ik denk eerder dat jij nog lichte 'twijfels' hebt over nu voor een kindje gaan, en dat je het dus wel een goede reden vindt om het nog even uit te stellen zodat het voor jou beter voelt.
Gast- Gast
ik zou ook niet mij kinderwens uitstellen. heb ik ook niet gedaan, volgende week ga ik trouwen, dan ben ik bijna 27 weken. wij regelen Alles zelf, en hebben dus geen ceremoniemeester, en het wordt gewoon een feest met ruim 80 man!
ik heb ook geen vlekkeloze zwangerschap tot nu toe gehad.
maar als ik het zo lees, wacht jij nog liever even, en dat is toch prima!
ik heb ook geen vlekkeloze zwangerschap tot nu toe gehad.
maar als ik het zo lees, wacht jij nog liever even, en dat is toch prima!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
oh dat was het nieuws op je twitter. Ben nu wel benieuwt wie het is haha.
Maar zoals je zelf al zegt je wens is nog niet zo groot, en je wil niet dan met bekken klachten/misselijkheid en andere klachten dan die bruiloft hebben. Dan zou ik wachten tot na de bruiloft
Maar zoals je zelf al zegt je wens is nog niet zo groot, en je wil niet dan met bekken klachten/misselijkheid en andere klachten dan die bruiloft hebben. Dan zou ik wachten tot na de bruiloft
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Persoonlijk zou ik een kinderwens nooit aflaten hangen van een bruiloft. Niet mijn eigen bruiloft en zeker niet van vrienden of familie.
Je zegt dat jullie (je man?) het liefst niet te veel leeftijdsverschil wil tussen de kindjes. Vind je het waard om voor een bruiloft die tijd ertussen langer te maken?
Ik bedoel, wij hebben ook al een beetje zitten denken, rekenen. Het liefst zou ik ook geen jaren tussen de eerste en de 2e willen. Maar dat zou betekenen dat ik precies in m'n afstudeerjaar zit wanneer we dan voor een 2e zouden gaan. Niet praktisch dus. Maar.. wat vind ik belangrijker? Het leeftijdsverschil is voor altijd, afstuderen is zomaar een jaar waar ook wel weer een mouw aan te passen is.
Net zo als wat weegt het zwaarst/ is het belangrijkste voor jullie? Het leeftijdsverschil of de bruiloft?
Je zegt dat jullie (je man?) het liefst niet te veel leeftijdsverschil wil tussen de kindjes. Vind je het waard om voor een bruiloft die tijd ertussen langer te maken?
Ik bedoel, wij hebben ook al een beetje zitten denken, rekenen. Het liefst zou ik ook geen jaren tussen de eerste en de 2e willen. Maar dat zou betekenen dat ik precies in m'n afstudeerjaar zit wanneer we dan voor een 2e zouden gaan. Niet praktisch dus. Maar.. wat vind ik belangrijker? Het leeftijdsverschil is voor altijd, afstuderen is zomaar een jaar waar ook wel weer een mouw aan te passen is.
Net zo als wat weegt het zwaarst/ is het belangrijkste voor jullie? Het leeftijdsverschil of de bruiloft?
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Nee zou het daar nooit vanaf laten hangen...voor hetzelfde geld duurt het deze keer toch langer als bij de eerste voor je zwanger raakt. En vanwege een bruiloft dus het leeftijdsverschil op laten lopen terwijl je dat eigenlijk niet wou?? Ik vind persoonlijk een bruiloft daar niet belangrijk genoeg voor, al kan ik me heus wel voorstellen dat je het een big thing is voor je.
Denk dat je inderdaad nu nog niet zo'n grote kinderwens hebt en dat het je daarom niet erg lijkt om uit te stellen. Als je het echt al heel erg zou willen zou niets je tegen houden denk ik! En zou je echt niet nog zoveel maanden kunnen wachten.
Denk dat je inderdaad nu nog niet zo'n grote kinderwens hebt en dat het je daarom niet erg lijkt om uit te stellen. Als je het echt al heel erg zou willen zou niets je tegen houden denk ik! En zou je echt niet nog zoveel maanden kunnen wachten.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:
Dacht hetzelfde
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Eens met mijn voorgangers. Ik zou het ook nooit daar van laten afhangen, tenzij mijn kinderwens nog niet zo sterk was en een half jaar wachten ook totaal geen probleem was.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn kinderwens is inderdaad nog niet zo sterk dat ik het er (op dit moment) best voor over heb om het uit te stellen tot na de bruiloft. Mocht mijn kinderwens voor de bruiloft nog wel veel sterker worden dan geef ik daar gewoon aan toe en dan zien we wel of ik op dat moment zwanger ben of niet.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: