Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma

+19
Sarah1985
joyce0606
Dolphinne
Darius
Flower_L
Happydobby
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
pitbullgup
sheila123
Starla
kwak
Mamsie
Pien
Smaragdje
Tania
MissD
Susan
Pandora
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dilemma Empty Dilemma

Bericht  Pandora wo 17 aug 2011 - 21:59

Nou... eigenlijk is het niet zo'n heel groot dilemma hoor, maar ik ben gewoon even benieuwd wat jullie in zo'n situatie zouden doen.

Mijn man en ik hadden min of meer besloten om komende winter of voorjaar voor een tweede kindje te gaan maar nu vertelde mijn beste vriendin afgelopen week dat ze in de zomer gaan trouwen en ze heeft mij als ceremoniemeester gevraagd. Ik ben hartstikke blij voor haar (en vind het zelf stiekem ook geweldig!) en wil er alles aan doen om het voor hen de mooiste dag van hun leven te maken. Ik heb tegen mijn man gezegd dat deze bruiloft zeer waarschijnlijk roet in ons eten gooit m.b.t. de plannen voor een tweede kindje. Ik wil namelijk liever niet zwanger zijn op haar bruiloft met het risico dat ik me hondsberoerd voel en allerlei lichamelijke klachten heb zoals bij mijn vorige zwangerschap.
Bovendien wil ik lekker met haar wijntjes kunnen drinken op haar vrijgezellenfeestje en bruiloft.
Mijn man vond het eerst een beetje gek dat ik om deze reden een zwangerschap uit wil stellen maar begrijpt het nu geloof ik wel, wat zouden jullie in zo'n geval doen?

Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma Empty Re: Dilemma

Bericht  Susan wo 17 aug 2011 - 22:01

Ik zou niet mijn kinderwens laten beïnvloeden door de bruiloft van een ander. Ook niet van een vriendin of familielid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:02