Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
+4
Cupcake
Error
Paper Crown
Jeanette
8 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
Ik ben nog altijd degene die voor de kleding en dus ook voor de schoenen betaalt en ik koop echt geen Crocs voor haar. Ik vind ze veel te duur (deze heeft ze van mijn schoonouders gekregen). Als ik schoenen koop zijn het echte schoenen.
En toch vind ik ze wel onwijs supergaaf en stoer. En ze staan haar geweldig. Zo.
En toch vind ik ze wel onwijs supergaaf en stoer. En ze staan haar geweldig. Zo.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ben nog altijd degene die voor de kleding en dus ook voor de schoenen betaalt en ik koop echt geen Crocs voor haar. Ik vind ze veel te duur (deze heeft ze van mijn schoonouders gekregen). Als ik schoenen koop zijn het echte schoenen.
Hoezo betaal jij voor de kleding + schoenen van je kind? Je man werkt toch ook? Is het dan niet 50/50?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Alex schreef:Ik ben nog altijd degene die voor de kleding en dus ook voor de schoenen betaalt en ik koop echt geen Crocs voor haar. Ik vind ze veel te duur (deze heeft ze van mijn schoonouders gekregen). Als ik schoenen koop zijn het echte schoenen.
Hoezo betaal jij voor de kleding + schoenen van je kind? Je man werkt toch ook? Is het dan niet 50/50?
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Hoe vallen crocs?
» laarsjes slippers crocs...
» Crocs waar nog te koop?
» Tip: Blokker dukaten
» Hoe vallen crocs?
» laarsjes slippers crocs...
» Crocs waar nog te koop?
» Tip: Blokker dukaten
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: