Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Echte Crocs, voordelig bij Blokker.

+4
Cupcake
Error
Paper Crown
Jeanette
8 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Echte Crocs, voordelig bij Blokker. - Pagina 4 Empty Re: Echte Crocs, voordelig bij Blokker.

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 10:29

Ik ben nog altijd degene die voor de kleding en dus ook voor de schoenen betaalt en ik koop echt geen Crocs voor haar. Ik vind ze veel te duur (deze heeft ze van mijn schoonouders gekregen). Als ik schoenen koop zijn het echte schoenen.

En toch vind ik ze wel onwijs supergaaf en stoer. En ze staan haar geweldig. Zo.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Crocs, voordelig bij Blokker. - Pagina 4 Empty Re: Echte Crocs, voordelig bij Blokker.

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 22:28

Alex schreef:Ik ben nog altijd degene die voor de kleding en dus ook voor de schoenen betaalt en ik koop echt geen Crocs voor haar. Ik vind ze veel te duur (deze heeft ze van mijn schoonouders gekregen). Als ik schoenen koop zijn het echte schoenen.

En toch vind ik ze wel onwijs supergaaf en stoer. En ze staan haar geweldig. Zo.

Hoezo betaal jij voor de kleding + schoenen van je kind? Je man werkt toch ook? Is het dan niet 50/50?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 23:40

Caribbeanlover schreef:
Alex schreef:Ik ben nog altijd degene die voor de kleding en dus ook voor de schoenen betaalt en ik koop echt geen Crocs voor haar. Ik vind ze veel te duur (deze heeft ze van mijn schoonouders gekregen). Als ik schoenen koop zijn het echte schoenen.

Hoezo betaal jij voor de kleding + schoenen van je kind? Je man werkt toch ook? Is het dan niet 50/50?
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: