Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
+4
Cupcake
Error
Paper Crown
Jeanette
8 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/Folder
Voor de belangstellende. Die klompen vind ik 10x niks, maar die slippers zien er leuk uit en degelijk en lopen denk ik heel fijn.
Voor de belangstellende. Die klompen vind ik 10x niks, maar die slippers zien er leuk uit en degelijk en lopen denk ik heel fijn.
Gast- Gast
Re: Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
Ik wou dat ik er geld voor had. En een blokker in de buurt...
Ik zat me laatst te bedenken dat mijn crocs al weer een jaartje of 4 oud zijn. En nog steeds prima eigenlijk... ohh ze lopen toch zo lekker! Wat fijn ook voor mezelf dat het me niet kan schelen dat mijn voeten er niet uit zien zo kan ik crocs en ugs dragen en voor altijd lekker lopen <3
Gast- Gast
Hmm, nee bedankt. Echt monsterlijke dingen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zero schreef:
Ik zat me laatst te bedenken dat mijn crocs al weer een jaartje of 4 oud zijn. En nog steeds prima eigenlijk... ohh ze lopen toch zo lekker! Wat fijn ook voor mezelf dat het me niet kan schelen dat mijn voeten er niet uit zien zo kan ik crocs en ugs dragen en voor altijd lekker lopen <3
Zo duur zijn ze toch niet?
Gast- Gast
Jeanette schreef:Hmm, nee bedankt. Echt monsterlijke dingen!
Die slippers vind je ook lelijk?
Vind ze zelf wel degelijk eruit zien.
Zit eigenlijk te wachten dat er ergens zoals vorig jaar bij Kruidvat Havainas in de aanbieding komen, ik heb toen leuk gekocht voor ik dacht 10 euro.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 16 aug 2011 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als je geen geld hebt is alles te duur.Caribbeanlover schreef:Zero schreef:
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Als je geen geld hebt is alles te duur.Caribbeanlover schreef:Zero schreef:
Ja
Nu heb ik mijn geld gespaard voor Lowlands, maar zelfs daar moet ik hem gaan knijpen.
Ik geef de regering de schuld.
Gast- Gast
Heerlijk he, die kan je overal de schuld van geven, zelfs van het slechte weer wat mij betreftZero schreef:
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Jeanette schreef:Hmm, nee bedankt. Echt monsterlijke dingen!
Die slippers vind je ook lelijk?
Vind ze zelf wel degelijk eruit zien.
Zit eigenlijk te wachten dat er ergens zoals vorig jaar bij Kruidvat Havainas in de aanbieding komen, ik heb toen leuk gekocht voor ik dacht 10 euro.
Nee, ik vind ze allemaal vreselijk haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Heerlijk he, die kan je overal de schuld van geven, zelfs van het slechte weer wat mij betreftZero schreef:
Ik moet bekennen dat het slechte weer mijn schuld is. Ik heb een directe verbinding met de weergoden, ik wil namelijk dit weekend mijn neus buiten de deur steken en ze wringen donderdag nog even alles uit en dan komt er een zonnetje voor me.
Maar goed, we geven de regering gewoon de schuld ervan. Hadden ze maar beter hun best moeten doen, of zo iets... vind ik wel!
Gast- Gast
Ja, of een jaarlijkse vakantiebonus regelen waarvan je lekker weer op kan zoeken...Zero schreef:ProudMama schreef:Heerlijk he, die kan je overal de schuld van geven, zelfs van het slechte weer wat mij betreftZero schreef:
Ik moet bekennen dat het slechte weer mijn schuld is. Ik heb een directe verbinding met de weergoden, ik wil namelijk dit weekend mijn neus buiten de deur steken en ze wringen donderdag nog even alles uit en dan komt er een zonnetje voor me.
Maar goed, we geven de regering gewoon de schuld ervan. Hadden ze maar beter hun best moeten doen, of zo iets... vind ik wel!
Gast- Gast
Ik vind Crocs echt vreselijk lelijk! Maar die van mijn dochter zijn geweldig leuk!
Gast- Gast
Arm kind!Alex schreef:Ik vind Crocs echt vreselijk lelijk! Maar die van mijn dochter zijn geweldig leuk!
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Arm kind!Alex schreef:Ik vind Crocs echt vreselijk lelijk! Maar die van mijn dochter zijn geweldig leuk!
Arm kind?? Deze zijn echt super leuk!
Gast- Gast
Dat zeker (voor een kind) maar nu raakt ze wel verslaafd en loopt ze er als ze groot is ook op.Theedoosje schreef:Lorna mercedez schreef:Arm kind!Alex schreef:Ik vind Crocs echt vreselijk lelijk! Maar die van mijn dochter zijn geweldig leuk!
Arm kind?? Deze zijn echt super leuk!
Gast- Gast
Ik zou mijn kinderen ze ook niet aandoen.
Alles wat ik zelf nooit zou dragen, hoeven mijn kinderen ook niet aan
Alles wat ik zelf nooit zou dragen, hoeven mijn kinderen ook niet aan
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, of een jaarlijkse vakantiebonus regelen waarvan je lekker weer op kan zoeken...Zero schreef:ProudMama schreef:Heerlijk he, die kan je overal de schuld van geven, zelfs van het slechte weer wat mij betreftZero schreef:
Inderdaad.
Ik wil dat ze die crocs gaan halen voor me.
Ik ga ze NU een brief schrijven!
Gast- Gast
ahah Lorna> wie weet maar misschien ook niet. Duurt sowieso nog ff voor ze 'groot' is en tegen die tijd heb je wel weer nieuwe soort schoenen zoals het bij ons ook zo veranderd.
Gast- Gast
Ahhh Zero, dus je naam staat voor je lege bankrekening?
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ahhh Zero, dus je naam staat voor je lege bankrekening?
Gast- Gast
Crocs zijn leuk!!!
VOOR IEDEREEN ONDER DE 3!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb de Crocs slippers gekocht voor mijn werk..
Deze kleur maar dan met dubbele bandjes, geen teenslippermodel. Beetje sandaal achtig, stond ook niet in de blokker folder.
Deze kleur maar dan met dubbele bandjes, geen teenslippermodel. Beetje sandaal achtig, stond ook niet in de blokker folder.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
_Leaf_ schreef:Ahhh Zero, dus je naam staat voor je lege bankrekening?
Ja, en mijn kansen in de liefde.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Crocs zijn leuk!!!
Zelfs DAN niet!
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Hoe vallen crocs?
» laarsjes slippers crocs...
» Crocs waar nog te koop?
» Tip: Blokker dukaten
» Hoe vallen crocs?
» laarsjes slippers crocs...
» Crocs waar nog te koop?
» Tip: Blokker dukaten
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: