Blokker kinderstoel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blokker kinderstoel
Hoihoi!
Mijn dochter is nu 7 maanden en van mijn ouders hebben we een kinderstoel cadeau gekregen. Nu woon ik in Duitsland en de stoel komt van Blokker. Meegroeistoel staat er op, geen merk ofzo. Nu zou ik graag een zitverkleiner of een zitkussen of hoe zo'n ding ook heet erbij hebben. Heb het internet al afgespeurd naar blokker kinderstoel maar vind niks! Wie heeft deze stoel ook en kan mij vertellen welke zitverkleiner erin moet?? Zijn die bij Blokker misschien apart ervoor te koop? Of past een zitverkleiner voor een Tripp Trapp stoel er ook in? Dan zou ik hem op internet kunnen bestellen ofzo.....
Mijn dochter is nu 7 maanden en van mijn ouders hebben we een kinderstoel cadeau gekregen. Nu woon ik in Duitsland en de stoel komt van Blokker. Meegroeistoel staat er op, geen merk ofzo. Nu zou ik graag een zitverkleiner of een zitkussen of hoe zo'n ding ook heet erbij hebben. Heb het internet al afgespeurd naar blokker kinderstoel maar vind niks! Wie heeft deze stoel ook en kan mij vertellen welke zitverkleiner erin moet?? Zijn die bij Blokker misschien apart ervoor te koop? Of past een zitverkleiner voor een Tripp Trapp stoel er ook in? Dan zou ik hem op internet kunnen bestellen ofzo.....
nic_nac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 09-12-10
Re: Blokker kinderstoel
Ik heb hem zelf ook gekregen en ik vind het een verschrikkelijk ding! Heb bij de Ikea nu eentje voor 12 euro gekocht, want in die van de Blokker zakte ze de hele tijd onder uit, ook al had ik er een stoelverkleiner van Woezel en Pip.
Michje1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11
Hmmm das niet erg bemoedigend....naja we zullen het wel zien, ik ga gewoon kijken of er zoiets is als een universeel zitverkleiner, hopelijk hebben we wat aan de kinderstoel!
nic_nac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 09-12-10
Ik heb een knalblauwe en knalroze van prenatal. Die zijn universeel.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Sorry als ik je misschien ontmoedigd heb, hopelijk vinden jullie het wel een verkleiner waar jullie iets aan hebben. Zowel bij de Prenatal als bij Ikea heb je van die stoelverkleiners.
nic_nac schreef:Hmmm das niet erg bemoedigend....naja we zullen het wel zien, ik ga gewoon kijken of er zoiets is als een universeel zitverkleiner, hopelijk hebben we wat aan de kinderstoel!
Michje1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: