Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
+4
Cupcake
Error
Paper Crown
Jeanette
8 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
Heb ze ooit gehad voor J.oaquin om in de tuin mee te dragen, of gewoon thuis, toen ie jaar of 2 was, maar hij kreeg er enorme blaren ervan, en hij vond ze zelf ook lelijk, allstars krijg ik hem ook niet aan, hij heeft echt een eigen willetje.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Die linker slippers zien er wel leuk uit en volgens mij zitten ze ook lekker!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Babydoll schreef:Heb ze ooit gehad voor J.oaquin om in de tuin mee te dragen, of gewoon thuis, toen ie jaar of 2 was, maar hij kreeg er enorme blaren ervan, en hij vond ze zelf ook lelijk, allstars krijg ik hem ook niet aan, hij heeft echt een eigen willetje.
All stars vind ik dan wel weer leuk. Mijn neefje draag VANS (van mijn en mijn vriend gekregen ) stond echt te kijken toen ik al maat 23 voor hem moest kopen (dacht serieus dat hij nog 19/20 had haha)
Gast- Gast
Punk'd schreef:Babydoll schreef:Heb ze ooit gehad voor J.oaquin om in de tuin mee te dragen, of gewoon thuis, toen ie jaar of 2 was, maar hij kreeg er enorme blaren ervan, en hij vond ze zelf ook lelijk, allstars krijg ik hem ook niet aan, hij heeft echt een eigen willetje.
All stars vind ik dan wel weer leuk. Mijn neefje draag VANS (van mijn en mijn vriend gekregen ) stond echt te kijken toen ik al maat 23 voor hem moest kopen (dacht serieus dat hij nog 19/20 had haha)
Heey deze had mijn zoontje ook alleen met wit/zwarte blokjes als eerste schoentjes, nu heeft hij blauwe allstars en voor de winter zwarte leren met een gevuld tongetje.
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Hij wil alleen maar Nikes en de Vans vind ie ook wel leuk, die heeft ie in spijkerstof en de felrode. Voor thuis draagt ie zn thuisslippertjes.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Hij wil alleen maar Nikes en de Vans vind ie ook wel leuk, die heeft ie in spijkerstof en de felrode. Voor thuis draagt ie zn thuisslippertjes.
Hij wil? Maar jij bepaald toch wat hij aantrekt nog? Hoewel je natuurlijk op let of hij iets fijn vind zitten
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Babydoll schreef:Hij wil alleen maar Nikes en de Vans vind ie ook wel leuk, die heeft ie in spijkerstof en de felrode. Voor thuis draagt ie zn thuisslippertjes.
Hij wil? Maar jij bepaald toch wat hij aantrekt nog? Hoewel je natuurlijk op let of hij iets fijn vind zitten
Ik bepaal wat ik koop, ik betaal immers, maar ik koop niets wat hij niet leuk vind, daar heb ik niks aan, hij trekt het toch niet aan. Als hij bepaalde schoenen niet leuk vind dan kopen we gewoon andere, ik koop ook geen schoenen die ik niet leuk vind.
Blair- Kletskop
@Babydoll, dat vind ik echt leuk. Volgens mij krijg een kind op die manier ook echt een eigen stijltje (met hulp van mamma )
Gast- Gast
Gelukkig heeft ie wel smaak
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Theedoosje schreef:Babydoll schreef:Hij wil alleen maar Nikes en de Vans vind ie ook wel leuk, die heeft ie in spijkerstof en de felrode. Voor thuis draagt ie zn thuisslippertjes.
Ik bepaal wat ik koop, ik betaal immers, maar ik koop niets wat hij niet leuk vind, daar heb ik niks aan, hij trekt het toch niet aan. Als hij bepaalde schoenen niet leuk vind dan kopen we gewoon andere, ik koop ook geen schoenen die ik niet leuk vind.
Hoe oud is hij nu?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Babydoll schreef:Theedoosje schreef:Babydoll schreef:Hij wil alleen maar Nikes en de Vans vind ie ook wel leuk, die heeft ie in spijkerstof en de felrode. Voor thuis draagt ie zn thuisslippertjes.
Hoe oud is hij nu?
4.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Gelukkig heeft ie wel smaak
haha, mijn vriend en ik kunnen ook fantaseren over de kleding van onze kinderen 'later'. Hij zegt ook altijd tegen mij, jij hebt ons (nog niet eens gemaakte kind) in je fantasieen al wel 10x aangekleed (ooopss )
Gast- Gast
4 oke ja dan snap ik wel dat ie aangeeft wel of niet leuk Dacht dat hij jonger was excuses.
Gast- Gast
Toen ie nog een baby was vond ik het heeeerlijk dat gefrummel met kleren, ik was echt van de spencers en leuke jongensgiletjes, en dat vind hij zelf nu nog steeds leuk. Wat ik nooit heb gekocht zijn kleren met disney opdruk, maar ook dat vind ie niks, behalve de shirts van Cars, die dan weer wel natuurlijk .
@ Theedoosje, geeft niet hoor
@ Theedoosje, geeft niet hoor
Blair- Kletskop
Mijn zoontje heeft All Stars, maar wat een ondingen zeg, hij krijgt ze van mij niet meer aan, ben telkens een halfuur bezig om die dingen aan te trekken.
Maar ze staan wel echt leuk
Crocs vind ik ook niet leuk, ook niet voor een kindje. Slippers zou ik nog wel overwegen.
Maar ze staan wel echt leuk
Crocs vind ik ook niet leuk, ook niet voor een kindje. Slippers zou ik nog wel overwegen.
Gast- Gast
Ik ook niet! Whaha hij heeft wel 1 shirt met Elmo erop en dat was het dan. Maar geen Winnie de Poeh, Cars, Mickey Mouse of andere Disney figuren hier hoor.Babydoll schreef:Wat ik nooit heb gekocht zijn kleren met disney opdruk, maar ook dat vind ie niks, behalve de shirts van Cars, die dan weer wel natuurlijk .
Gast- Gast
Bbaydoll> wat ik me wel afvraag he, als hij nou dit had bij Carsschoenen (ja die heb je ) dat hij alleen die wil, kocht je ze dan?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ook niet! Whaha hij heeft wel 1 shirt met Elmo erop en dat was het dan. Maar geen Winnie de Poeh, Cars, Mickey Mouse of andere Disney figuren hier hoor.Babydoll schreef:Wat ik nooit heb gekocht zijn kleren met disney opdruk, maar ook dat vind ie niks, behalve de shirts van Cars, die dan weer wel natuurlijk .
Daarom verzoek ik mijn fam ook altijd géén kleding te kopen, als ze graag kleding willen geven wil ik liever een kledingbon van H&M ofzoiets, ik hou er ook echt niet van. Die van Elmo en koekiemonster toendertijd bij H&M waren wel weer leuk.
Blair- Kletskop
Ik vind dat gewoon geen gezicht...ik heb ook ooit van iemand 1 W.de Poeh shirt gehad, die heeft hij welgeteld 1 keer aangehad toen alle andere kleding in de was lag.Babydoll schreef:Storm schreef:Ik ook niet! Whaha hij heeft wel 1 shirt met Elmo erop en dat was het dan. Maar geen Winnie de Poeh, Cars, Mickey Mouse of andere Disney figuren hier hoor.Babydoll schreef:Wat ik nooit heb gekocht zijn kleren met disney opdruk, maar ook dat vind ie niks, behalve de shirts van Cars, die dan weer wel natuurlijk .
Daarom verzoek ik mijn fam ook altijd géén kleding te kopen, als ze graag kleding willen geven wil ik liever een kledingbon van H&M ofzoiets, ik hou er ook echt niet van. Die van Elmo en koekiemonster toendertijd bij H&M waren wel weer leuk.
Dat Elmo shirt kwam inderdaad bij de H&M vandaan toen! Ik vind jouw zoontje er wel echt stoer uitzien altijd
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Bbaydoll> wat ik me wel afvraag he, als hij nou dit had bij Carsschoenen (ja die heb je ) dat hij alleen die wil, kocht je ze dan?
Als de kwaliteit ervan goed zou zijn, ja, dan mag hij ze. Ik heb hem toen ook die allstars gekocht omdat ik ze zo leuk vond, maar hij wilde ze gewoon niet aan, trok ze zo weer uit. Sta je dan.........
@ Storm, Dankje, is zijn smaak hoor! Ik denk dat wij wel van hetzelfde houden qua kledingstijl.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Theedoosje schreef:Bbaydoll> wat ik me wel afvraag he, als hij nou dit had bij Carsschoenen (ja die heb je ) dat hij alleen die wil, kocht je ze dan?
Als de kwaliteit ervan goed zou zijn, ja, dan mag hij ze. Ik heb hem toen ook die allstars gekocht omdat ik ze zo leuk vond, maar hij wilde ze gewoon niet aan, trok ze zo weer uit. Sta je dan.........
@ Storm, Dankje, is zijn smaak hoor! Ik denk dat wij wel van hetzelfde houden qua kledingstijl.
Oke Ik wist nl niet of je echt alleen merken wilde ivm kwaliteit bv of zo.
Gast- Gast
Ik weet niet...ik trek mijn zoon geen giletjes en zo aan, en ook geen Nikes.Babydoll schreef:@ Storm, Dankje, is zijn smaak hoor! Ik denk dat wij wel van hetzelfde houden qua kledingstijl.
Maar ik denk dat we voor de rest wel overeenkomsten hebben qua smaak
Gast- Gast
Ohhh nee joh, gaat mij niet om de merken hoor. Alhoewel, nu we het over merken hebben. Ik heb laatst schoenen van Replay (casual) gekocht bij Durlinger, best prijzig, maar het was echt leer dus ik verwachtte dat deze ook lang mee zouden gaan.
Na drie weken hing de zool al los, gewoon helemaal los, en de R van replay hing er nog maar half aan, meteen teruggegaan en toen kreeg ik te horen: "Je zoon moet er ook geen bomen mee klimmen".. say what. Heb meteen het hoofdkantoor gebeld en die adviseerde mij de schoenen naar de Replay fabriek te sturen. Merken zeggen mij echt helemaal niks meer, zolang ze maar stevig zijn.
Na drie weken hing de zool al los, gewoon helemaal los, en de R van replay hing er nog maar half aan, meteen teruggegaan en toen kreeg ik te horen: "Je zoon moet er ook geen bomen mee klimmen".. say what. Heb meteen het hoofdkantoor gebeld en die adviseerde mij de schoenen naar de Replay fabriek te sturen. Merken zeggen mij echt helemaal niks meer, zolang ze maar stevig zijn.
Blair- Kletskop
Hier mogen ze ook veel zelf bepalen. G wou een roze shirt nou prima. Oke ze hebben idd geen disney prints, behalve voor de pyama's en als het echt een leuk shirt is wil ik nog wel overstag gaan.
http://www.omoda.nl/shop/details/zwarte-palladium-enkelboot-pampa-hi-kids/22271
Deze haal ik van de week even voor V. G moet ook nog andere. Als ze naar school gaan trek ik ze geen schoenen met veters. ( die schoenen van de link hebben een ritsje )
http://www.omoda.nl/shop/details/zwarte-palladium-enkelboot-pampa-hi-kids/22271
Deze haal ik van de week even voor V. G moet ook nog andere. Als ze naar school gaan trek ik ze geen schoenen met veters. ( die schoenen van de link hebben een ritsje )
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Hoe vallen crocs?
» laarsjes slippers crocs...
» Crocs waar nog te koop?
» Tip: Blokker dukaten
» Hoe vallen crocs?
» laarsjes slippers crocs...
» Crocs waar nog te koop?
» Tip: Blokker dukaten
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: