Hoe vallen crocs?
+6
Phileine
Lady4
loura
Jeanette
Mida4you
Beachgirl
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe vallen crocs?
Ja natuurlijk zijn het niet mn droomschoenen maar ik werk in een ziekenhuis en daarom zijn klompen wel erg practisch. Ik heb maat 41 van schoenen, soms maat 40. Nu kan ik alleen crocs in 39/40 en 41/42 bestellen, dus vandaar mijn vraag: hoe vallen ze?
Gast- Gast
Re: Hoe vallen crocs?
Ik heb ze ook gekocht, maar vind ze verschrikkelijk.
Krijg zo'n pijn van de puntjes in die crocs.
Kan gewoon niet meer op mn blote voeten lopen..
Maar ze vallen kleiner
Krijg zo'n pijn van de puntjes in die crocs.
Kan gewoon niet meer op mn blote voeten lopen..
Maar ze vallen kleiner
Gast- Gast
Oh die ik wil hebben gelukkig geen puntjes Deze wil ik, fouter dan fout!
Gast- Gast
Vallen ze anders omhoog dan? Pas als ik dingen omhoog zie vallen dan ga ik me afvragen of ik nog nuchter ben.Reeza schreef:Ben je nog wel nuchter Reva?
Mensen die crocs willen aanschaffen, daar vraag ik me over af of ze nog wel nuchter zijn....
Gast- Gast
Nou, eigenlijk wilde ik hier ook een heel verhaal over zwaartekracht houden Maar ontopic: Ik vind ze gewoon normaal vallen. Misschien iets kleiner. Maar ik heb alleen de slippers, ik weet niet hoe het met de klompen zit..Reeza schreef:Ben je nog wel nuchter Reva?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vallen ze anders omhoog dan? Pas als ik dingen omhoog zie vallen dan ga ik me afvragen of ik nog nuchter ben.Reeza schreef:Ben je nog wel nuchter Reva?
Mensen die crocs willen aanschaffen, daar vraag ik me over af of ze nog wel nuchter zijn....
Whaha wacht maar, als jij ooit in de zorg komt te werken ren je naar de winkel voor Crocs of Birkies!
Gast- Gast
Reeza schreef:Smikkell schreef:Vallen ze anders omhoog dan? Pas als ik dingen omhoog zie vallen dan ga ik me afvragen of ik nog nuchter ben.Reeza schreef:Ben je nog wel nuchter Reva?
Whaha wacht maar, als jij ooit in de zorg komt te werken ren je naar de winkel voor Crocs of Birkies!
Nou zolang je dan nog rent op de schoenen die blijkbaar geen crocs of birkies zijn heb je ze ook niet nodig
Gast- Gast
Reeza schreef:Oh die ik wil hebben gelukkig geen puntjes Deze wil ik, fouter dan fout!
Van dit model zou ik 41/42 bestellen.
Heb je geen winkel in de buurt zodat je kunt passen?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Crocs zijn zo ontzettend funest voor je voeten, trouwens...
Waarom raad mijn podoloog ze dan juist aan?
Beachgirl- Kletskop
Ik heb in de zorg gewerkt (verschillende instellingen en banen), maar geen crocs voor mij. Ik droeg MAGReeza schreef:Smikkell schreef:Vallen ze anders omhoog dan? Pas als ik dingen omhoog zie vallen dan ga ik me afvragen of ik nog nuchter ben.Reeza schreef:Ben je nog wel nuchter Reva?
Gast- Gast
Hoe deed jij dat dan met mensen douchen? Worden die zolen niet spekglad en je schoenen doorweekt?
Gast- Gast
Ja, dát weet ik ook niet. Maar ik weet dat veel andere podologen ze juist weer afraden. Sowieso slijten ze gigantisch, en ze lopen als pantoffels, maar je merkt dat je helemaal in het voetbed van de Croc wegzakt (althans, ik wel met m'n slippers). En sowieso zijn ze in de meeste gevallen te wijd. Kan niet goed zijn, lijkt me. Ik heb dan toch liever m'n Birkenstocks aan. Ook niet zo charmant, maar in elk geval niet dramatisch voor je voeten.Mimpie schreef:Maple schreef:Crocs zijn zo ontzettend funest voor je voeten, trouwens...
Gast- Gast
Mimpie schreef:Maple schreef:Crocs zijn zo ontzettend funest voor je voeten, trouwens...
Ledenwerving!
Gast- Gast
Maple schreef:Ja, dát weet ik ook niet. Maar ik weet dat veel andere podologen ze juist weer afraden. Sowieso slijten ze gigantisch, en ze lopen als pantoffels, maar je merkt dat je helemaal in het voetbed van de Croc wegzakt (althans, ik wel met m'n slippers). En sowieso zijn ze in de meeste gevallen te wijd. Kan niet goed zijn, lijkt me. Ik heb dan toch liever m'n Birkenstocks aan. Ook niet zo charmant, maar in elk geval niet dramatisch voor je voeten.Mimpie schreef:Maple schreef:Crocs zijn zo ontzettend funest voor je voeten, trouwens...
Ik draag al 4 jaar dezelfde en ze zijn nog niet versleten, draag ze dan ook alleen binnen.
Ik zak niet weg in het voetbed, en ik heb hele brede voeten dus mijn crocs sluiten juist goed aan.
Verder kan ik mijn steunzolen dragen in mijn Crocs, en vind ik Crocs iets hygienischer als een patient iets laat lopen o.i.d. Ik gooi ze in de wasmachine en ze zijn weer als nieuw. Dat gaat met Birkenstocks iets lastiger.
Beachgirl- Kletskop
Smikkell schreef:Vallen ze anders omhoog dan? Pas als ik dingen omhoog zie vallen dan ga ik me afvragen of ik nog nuchter ben.Reeza schreef:Ben je nog wel nuchter Reva?
Haha +1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Serieus, dat iemand dit draagt..
Er zijn genoeg stevige schoenen waarmee je in de zorg kan werken.
Er zijn genoeg stevige schoenen waarmee je in de zorg kan werken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Crocs vallen vooral heel lelijk....
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind deze Crocs leuk voor in het ziekenhuis hoor Reeva! Ik heb van mijn oude Crocs altijd gewoon maat 38. Ik heb nu sinds een tijdje klompen, die bevallen ook erg goed!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Ik vind deze Crocs leuk voor in het ziekenhuis hoor Reeva! Ik heb van mijn oude Crocs altijd gewoon maat 38. Ik heb nu sinds een tijdje klompen, die bevallen ook erg goed!
Dit zijn nog wel de meest leuke crocs die ik ooit gezien heb.
Maar ik moet toegeven, ze lopen heerlijk. Ik heb ze eens gepast bij iemand, maar ik zou ze nooit kopen. Maar als ik in de zorg zou werken lijkt het mij wel ideaal, vooral zulke klompjes
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Vilein schreef:Lady4 schreef:Ik vind deze Crocs leuk voor in het ziekenhuis hoor Reeva! Ik heb van mijn oude Crocs altijd gewoon maat 38. Ik heb nu sinds een tijdje klompen, die bevallen ook erg goed!
Maar ik moet toegeven, ze lopen heerlijk. Ik heb ze eens gepast bij iemand, maar ik zou ze nooit kopen. Maar als ik in de zorg zou werken lijkt het mij wel ideaal, vooral zulke klompjes
Die blauwe op t plaatje zijn geen Crocs hoor.
Ik vind die klompen ook tof, helaas heb ik zwakke enkels, en verstuik ik die erg snel met die klompen, omdat de hak vrij hoog en smal is.
Beachgirl- Kletskop
Mimpie schreef:Vilein schreef:Lady4 schreef:Ik vind deze Crocs leuk voor in het ziekenhuis hoor Reeva! Ik heb van mijn oude Crocs altijd gewoon maat 38. Ik heb nu sinds een tijdje klompen, die bevallen ook erg goed!
Die blauwe op t plaatje zijn geen Crocs hoor.
Ik vind die klompen ook tof, helaas heb ik zwakke enkels, en verstuik ik die erg snel met die klompen, omdat de hak vrij hoog en smal is.
Jammer dat je ze niet kan dragen, want ze lijken mij wel handig, omdat ze gesloten zijn aan de bovenkant.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Crocs waar nog te koop?
» Hoe vallen Shabbies?
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hoe vallen all stars?
» Crocs waar nog te koop?
» Hoe vallen Shabbies?
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hoe vallen all stars?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: