iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
ik heb nu crocs slippers en die lopen echt zooooooo mega lekker.... maar ik zie dat ze ook vele andere leuke modellen hebben ondertussen.... welke heb jij en vind je ze lekker lopen? en hoe zit het met zweetvoeten in de dichte schoenen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
Ik heb een soort ballerina's van Crocs, met een bandje over de wreef. Als ik me niet vergis heet het model Alice.
Ze lopen echt ontzettend lekker! Heb ze een hele tijd geleden gekocht toen ik iets aan mijn voet had en ik echt confortabele schoentjes wilde dragen. Het enige minpuntje is dat je er megazweetvoeten in krijgt met warm weer Maar dat neem ik maar voor lief, gewoon niet uittrekken overdag en 's avonds meteen voeten wassen..
Ze lopen echt ontzettend lekker! Heb ze een hele tijd geleden gekocht toen ik iets aan mijn voet had en ik echt confortabele schoentjes wilde dragen. Het enige minpuntje is dat je er megazweetvoeten in krijgt met warm weer Maar dat neem ik maar voor lief, gewoon niet uittrekken overdag en 's avonds meteen voeten wassen..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
Ik vind ze echt super lelijk voor gewoon te dragen...
Maar ik draag ze voor mijn werk gewoon die dichte die eerste modellen zeg maar. En dan met korte sokjes erin.
Maar ik draag ze voor mijn werk gewoon die dichte die eerste modellen zeg maar. En dan met korte sokjes erin.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Parfumswinkel.nl iemand ervaring????
» Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!
» Iemand ervaring met jeansonline.nl?
» Iemand ervaring met dit bed?
» Iemand ervaring met Flexibath?
» Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!
» Iemand ervaring met jeansonline.nl?
» Iemand ervaring met dit bed?
» Iemand ervaring met Flexibath?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: