laarsjes slippers crocs...
+2
Susan
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
laarsjes slippers crocs...
wat zijn goeie slippers om te kopen voor de zomer voor kindjes? Of kun je gewoon teen slippers oid kopen? En qua regenlaarsjes, dragen jullie kindjes die veel? En hoe zit dat met klompen, waterschoentjes en crocs? Is dat wel goed voor de voetjes enzo??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: laarsjes slippers crocs...
Mijn kinderen hebben in de zomer altijd leren sandaaltjes. Voor meisjes heb je bijvoorbeeld heel leuke van Shoesme, Clic, Develab en Naturino. Sommige mensen zweren bij Teva's, maar daar ben ik niet zo gek op.
Wat betreft waterschoentjes, ik koop altijd van die surfschoentjes bij Scapino of de Schoenenreus, dat lijkt mij wat comfortabeler dan die plastic waterschoentjes met van die bandjes. Let wel op de maat, vaak vallen ze erg klein en heb je dus een grotere maat nodig.
Yrsa heeft kaplaarsjes van Kidorable.
Wat betreft waterschoentjes, ik koop altijd van die surfschoentjes bij Scapino of de Schoenenreus, dat lijkt mij wat comfortabeler dan die plastic waterschoentjes met van die bandjes. Let wel op de maat, vaak vallen ze erg klein en heb je dus een grotere maat nodig.
Yrsa heeft kaplaarsjes van Kidorable.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Sowieso geen teenslippers, want dat is niet goed voor de voetjes. Het beste kan je goede sandaaltjes kopen, waarin ze toch voldoende steun hebben rond de hiel.
Crocs zijn ook niet goed, zeker niet als ze er een hele zomer op lopen. Waterschoentjes alleen op het strand bijvoorbeeld is uiteraard geen probleem, maar ook hier op geen hele dagen laten lopen.
Crocs zijn ook niet goed, zeker niet als ze er een hele zomer op lopen. Waterschoentjes alleen op het strand bijvoorbeeld is uiteraard geen probleem, maar ook hier op geen hele dagen laten lopen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Haar eerste zomer had ze volgens mij alleen schoentjes van Van Haren.
Vorige zomer heeft ze zomerschoentjes van petit shoes gehad en kipling slippertjes.
Voor deze zomer heb ik zomerschoentjes van don't disturb en wil ik nog slippertjes van Kipling erbij.
Vorige zomer heeft ze zomerschoentjes van petit shoes gehad en kipling slippertjes.
Voor deze zomer heb ik zomerschoentjes van don't disturb en wil ik nog slippertjes van Kipling erbij.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wij hebben sandaaltjes voor Y. gekocht, maar wel met een stukje leer bij zijn teentjes. Hij loopt goed stevig buiten, maar hij valt ook nog regelmatig want alles is natuurlijk leuk om naar te kijken Vond het beter om daarom sandaaltjes met een voorstukje te nemen zodat hij niet z'n teentjes openhaalt als hij valt. Als hij op de opvang buitenspeelt zit hij ook regelmatig op z'n knietjes/billen op de grond. Nog even z'n teentjes beschermen dus
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik heb vandaag crocs gehaald voor m'n dochter. Bij de blokker in de aanbieding.
Ze gaat ze alleen aan krijgen als ze in de tuin en zandbak aan het spelen is.
Ze gaat ze alleen aan krijgen als ze in de tuin en zandbak aan het spelen is.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Hoe vallen crocs?
» Crocs waar nog te koop?
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Slippers?
» Hoe vallen crocs?
» Crocs waar nog te koop?
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Slippers?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: