Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer naar de dokter voor een hoestje?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer naar de dokter voor een hoestje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer naar de dokter voor een hoestje?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 6:30

Marin schreef:Ja dat snap ik. Nou ja ik zou het gewoon eerst proberen met hoestdranken (dat had ik in jouw geval dan al wel eerder gedaan). En als je er echt last hebt bij 't slapen wel codeine halen. (Dat heb ik namelijk soms als ik echt verkouden ben, dan hoest ik mezelf gewoon wakker).

Ja het lastige is gewoon dat het niet zo érg is, maar het is voornamelijk langdurend. Daarom heb ik er ook nog niet echt iets aan gedaan, want als ik er echt last van had gehad dan was ik wel eerder aan de hoestdrank/dropjes/eventueel huisarts gegaan smile Het langdurige vind ik irritant, dat het niet over lijkt te gaan. Maar het is pas sinds deze week dat het me op gaat vallen zeg maar, dat het maar niet overgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar de dokter voor een hoestje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer naar de dokter voor een hoestje?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 6:44

Ja idd. Nou ja toch beetje zelf gaan dokteren met hoestdrank dan. Kijken of het dan over gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar de dokter voor een hoestje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer naar de dokter voor een hoestje?

Bericht  ShallY di 21 dec 2010 - 8:04

Als je er zelf geen last van hem zal ik het nog even aanzien, en anders gewoon langs de dokter gaan.

Ik ben vorig jaar winter gaan hoesten en loop er wel voor bij de dokter. Ik had er echt veel last van, leek wel een zeehond. 's Nachts lag ik er wakker van, en tot kokhalzen toe. Dus ik ben op en duur wel naar de dokter gegaan ervoor en toen bleek in een luchtweginfectie te hebben (heb bronchitis), dus daar een kuur voor gekregen, daarna nog niet over weer een kuur, toen hoorde hij nog wat bij mijn longen dus toen heb ik een andere inhaler gehad.
Ik heb echt van alles gedaan, bloed prikken, longfoto's, heb dus een paar keer antibiotica gehad, codeine (dat hielp niet), paar keer een inhaler gehad.
Het leek wel of ik ineens niet meer tegen de Nederlandse lucht kon ofzo want toen ik in augustus op vakantie ging heb ik 10 dagen nergens last van gehad. Toen ik thuis kwam begon het weer. Ik moet wel zeggen dat het nu beter gaat, sinds ik, zodra ik weer begin te hoesten, ik iets op natuurlijke basis gebruik.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar de dokter voor een hoestje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer naar de dokter voor een hoestje?

Bericht  Huppekee di 21 dec 2010 - 8:43

En daarbuiten.. codeine werkt niet bij iedereen (bij mij dus totaal niet)

Probeer eens noscapine (noscapect heet het bij de drogist geloof ik ...)
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar de dokter voor een hoestje? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer naar de dokter voor een hoestje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum