Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

+10
boekenwurm83
Caramba
Sterre
Melis_je
Caroow
sanne-84
Atelier Madame
Caresses
Zwerver
JD
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Soleil ma 15 aug 2011 - 7:37

Als je niet van het massale houdt, is het dan geen optie om een appartement in Turkije te boeken via dezelfde reisorganisatie als dat je dat hotel hebt gezien, dan krijg je dezelfde vluchttijden?

Soleil
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 44
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:13

Jane Doe, is Cyprus of Griekenland niet een optie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  JD ma 15 aug 2011 - 19:00

We hebben geboekt! T is uiteindelijk tenerife geworden!smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  boekenwurm83 ma 15 aug 2011 - 20:31

Caribbeanlover schreef:
Sterre schreef:
Caribbeanlover schreef:
Sterre schreef:Mij spreekt all inclusive ook niet aan, daarom zou ik voor optie 2 gaan. Ken je Eliza was Here? Daar hebben wij onze vakantie geboekt eind september, maar als ik me niet vergis hadden die wel wat 8 daagse reizen waarbij je op zaterdag vliegt.

All in leek mij ook nooit wat. Toen mijn schoonzus zo vakantie had gehad wilde mijn man het ook, maar het leek mij niks aan.
Oke dus we gingen naar Turkije omdat ik wel eens wilde zien hoe het was. Helaas was het hotel $%^&*!
Ze zijn daar heus niet allemaal slecht, maar we hadden gewoon pech en hadden beter moeten zoeken naar een goed hotel.

Nu zijn we naast Turkije al 7x all in geweest, wel zeg ik er dan bij dat dat op de DR en in Mexico was waar de all in hotels beter zijn dan in europa, Egypte en Tunesie.

Als je het nog nooit hebt meegemaakt kan je ook niet echt oordelen vind ik.

Oh nee? Net als een aantal anderen in dit topic vind ik het lekker om veel te ondernemen op vakantie en lekker uit eten te gaan. Dat je in een dorpje of stadje bent en daar even wat kunt eten, in plaats van terug gaan naar je hotel voor de dagelijkse avondmaaltijd. Maar dat is maar net wat je in een vakantie zoekt... Ik heb geen oordeel over anderen die wel all inn gaan, ieder z'n ding, toch?

Da's waar, maar ik bedoelde dat je niet echt kan oordelen als je het nog nooit hebt meegemaakt snap je.

nou ik heb het 1 keer meegemaakt zo'n 6 jaar geleden en ik vond het helemaal niks.
de hele dag door 'vreten' en vooral niet weggaan bij je ressort omdat je anders misschien een lunch, tussendoortje, snackuur, diner of whatever mist. Nee ik vind het geen goed uitgangspunt om het land/regio waar je verblijft goed te verkennen, omdat je op bepaalde tijdstippen terug 'moet' zijn omdat je anders weer een of ander snackmoment of diner mist.
Mijn ervaring is ook (maar dat kan natuurlijk bij elk hotel anders zijn) dat je 's middags vaak ook warm eten krijgt. Eigenlijk een soort van kleinschalig diner. Het komt er dan dus op neer dat je de hele dag door aan het warme eten zit. Ik was er destijds na een dag of drie helemaal klaar mee en zou het nooit weer doen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 2:24

Het is maar net wat je kiest, want de buffetten bevatten zowel koud als warm eten en echt niet alleen maar warm eten.
Als je weg bent, nou pech gehad. Wij zijn regelmatig op excursie gewees en dan dacht ik echt niet ''oh ik mis me lunch, want daar heb ik al voor betaald''.
De excursies waren altijd incl. eten + drinken bij ons.
Je ''moet'' natuurlijk niet terug zijn, precies wat jij wilt hoor.
De een is de ander idd niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Lady4 di 16 aug 2011 - 7:49

Tenerife is een erg leuk eiland! Ik vond het daar leuker dan op Lanzarote. Veel plezier!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:54

JaneDoe schreef:We hebben geboekt! T is uiteindelijk tenerife geworden!smile

Fijn en grappig dat het niet 1 van die 2 is geworden. Toch niet zo leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Jeanette di 16 aug 2011 - 21:14

Elodie schreef:Ik zou voor Lanzarote kiezen. Ik vond het daar heerlijk. Daarbij spreekt Turkije en het massale me absoluut niet aan.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 21:27

JaneDoe schreef:We hebben geboekt! T is uiteindelijk tenerife geworden!smile
Tenerife is echt heel erg gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum