Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help! Empty Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:30

Eigenlijk wilde ik dit niet plaatsen, maar doe het wel omdat ik het even niet meer weet.
Ik ga binnenkort een aantal uren per week beginnen bij bedrijf A. Ondertussen ben ik verder gaan zoeken naar ander werk, want A heeft niet genoeg uren.
Ik heb me bij bedrijf B aangemeld.
Ze hadden deze week een training en ik heb mij aangemeld daarvoor. Kwam prima uit en ik kon gewoon. Krijg ik een mail vanwege te weinig animo vervalt het en vind het plaats op een dag dat ik dus bij A werk.

Ik gelijk A bellen om te vragen of ik die dag kan ruilen. Ik kon verlof inleveren, maar dat vind ik raar aangezien ik in mijn proeftijd zit of ik kon ruilen met een collega en ik ken er niemand.
Degene die mij heeft aangenomen C is pas weer maandag aanwezig. Dus toen ik net belde zei ik tegen de mevrouw dat C aanwezig zou zijn op mijn 1e dag en dan is hij nog vrij blijkt nu.
Zij zou hem mailen, want straks kom ik misschien voor niks zei zij.

Bij B wil ik graag gaan werken, maar die training is wel nodig. Aangezien er voor deze week weinig animo is kan men blijkbaar afbellen dus ook ik lijkt me alhoewel ik dat niet netjes vind. Als je hebt toegezegd moet je wel komen dus snap ik niet dat zoveel hebben afgezegd. Aan de andere kant dat kan dus vaker gebeuren en zouden ze het beter door kunnen laten gaan omdat men toch wel af blijft bellen. Op die manier kan het nooit doorgaan.

Ik wilde mailen met de vraag of er ook andere dagen trainingen zijn en even achter wege laten waarom ik dat wil weten. Aan de ene kant had ik gerekend op deze week, want dan kon ik. Nu het is verplaatst moeten ze er ook rekening mee houden dat men (weer) niet kan.

Shit, ik weet het ff niet meer. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help! Empty Re: Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!

Bericht  Blond ma 24 jan 2011 - 3:43

Ik snap er weinig van?

Als je graag bij B wil werken, dan ruil je toch een verlof dag ervoor in? Investeren in je toekomst heet dat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help! Empty Re: Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!

Bericht  Lotus ma 24 jan 2011 - 3:43

Ik snap er niets van...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help! Empty Re: Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:59

Je kunt toch gewoon zeggen dat je werk erbij zoekt, omdat je anders niet genoeg uur maakt om rond te komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help! Empty Re: Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 4:04

Ik zou een verlofdag opnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help! Empty Re: Kiezen tussen 2 banen kan ik niet.......help!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum