Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

+10
boekenwurm83
Caramba
Sterre
Melis_je
Caroow
sanne-84
Atelier Madame
Caresses
Zwerver
JD
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  JD zo 14 aug 2011 - 9:27

Oke ik zit in dubio.....sta op het punt een vakantie te boeken voor begin september, maar ik twijfel nog!
Dus....welke zouden jullie doen?

1) All inclusive hotel vlakbij Marmaris (turkije). goede beoordelingen,vooral over het eten, maar wel érg massaal als ik de foto's zo bekijk? 669 euro voor 8 dagen .... Klik hier om te bekijken

2) gezellig knus appartementen complex op Lanzarote, logies. op loopafstand van strand en centrum. 529 euro voor 8 dagen, enig nadeel is dat we laat heenvliegen en vroeg terug.... Klik hier om te bekijken

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Zwerver zo 14 aug 2011 - 9:33

Ik kies voor 1. Puur omdat het marmaris is en ik daar ben geweest en het erg naar mijn zin heb gehad!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:35

Ik zou dan voor nr 2 kiezen omdat ik meer van het knusse ben en niet van massale vreetschuren smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:40

Ik zou voor Lanzarote kiezen. Ik vond het daar heerlijk. Daarbij spreekt Turkije en het massale me absoluut niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Caresses zo 14 aug 2011 - 9:41

Ik zou voor de 2e gaan (puur omdat ik uit eten gaan één van de leukste dingen van een vakantie vind).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  JD zo 14 aug 2011 - 9:44

ja ik denk dat ik zelf ook meer naar 2 neig....maar wat ik wel balen vind is dat bij turkije, we 's ochtends vroeg heenvliegen en 's avonds laat terug, en dus 8 volle dagen hebben.

bij lanzarote vliegen we om 21.30 heen en 09.45 terug.....dus dat is wel balen, dat we maar 6 dagen hebben....

lastig!!

kan iemand me vertellen hoe het plaatsje in lanzarote is? leuke boulevard, restaurantjes, mooie strandene etc?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:59

Het zijn 2 hele verschillende ook omdat 2 all in is, dus moeilijk lijkt me. Beide lijken me niks omdat zowel Turkije als Spanje me totaal niet liggen. Voor de look zou ik voor die in Spanje gaan zou ik dan zeggen als je echt alleen kan kiezen uit deze 2.

Tip; Portugal is misschien wel wat en wat mij betreft veel en veel leuker dan deze 2 keuzes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Atelier Madame zo 14 aug 2011 - 10:14

Ik vind het allebei wel wat hebben! Uit eten gaan is heerlijk, maar je gaat in een goed allinclusive resort ook gewoon uit eten! lanzarotelijkt me alleen wel iets mooier.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  JD zo 14 aug 2011 - 10:19

Caribbeanlover schreef:Het zijn 2 hele verschillende ook omdat 2 all in is, dus moeilijk lijkt me. Beide lijken me niks omdat zowel Turkije als Spanje me totaal niet liggen. Voor de look zou ik voor die in Spanje gaan zou ik dan zeggen als je echt alleen kan kiezen uit deze 2.

Tip; Portugal is misschien wel wat en wat mij betreft veel en veel leuker dan deze 2 keuzes!

portugal lijkt me ook heel erg leuk, maar helaas hebben die geen vertrek op za/zo....en vanwege werk kunnen we alleen op za/zo weg....dus helaas
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  sanne-84 zo 14 aug 2011 - 10:30

verschil is 140 euro, maar ik denk niet dat je voor dat geld 6 dagen lang kan eten en drinken, wat je in turkije (allinclusive) wel kan.
weet niet in hoeverre het geld meespeelt, anders wel iets om ook te overwegen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Caroow zo 14 aug 2011 - 10:39

Ik ben vorige week terug gekomen uit Icmeler, dat ligt echt heel dicht bij Marmaris. Puur alleen door mijn ervaring daar zou ik voor keuze 1 gaan. Ik vond het ZO geweldig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 19:44

Ik zou voor 1 gaan omdat ik t zonde vind om 2 dagen "weg te gooien".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:13

[quote="JaneDoe"]
Caribbeanlover schreef:Het zijn 2 hele verschillende ook omdat 2 all in is, dus moeilijk lijkt me. Beide lijken me niks omdat zowel Turkije als Spanje me totaal niet liggen. Voor de look zou ik voor die in Spanje gaan zou ik dan zeggen als je echt alleen kan kiezen uit deze 2.

Tip; Portugal is misschien wel wat en wat mij betreft veel en veel leuker dan deze 2 keuzes!

portugal lijkt me ook heel erg leuk, maar helaas hebben die geen vertrek op za/zo....en vanwege werk kunnen we alleen op za/zo weg....dus helaas[/quote

Onzin, ik heb er een gevonden die de 20e vertrekt voor 2 wkn. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:17

Ben in de war met een ander. Kan je echt niet op een vrijdag weg? Die ene dag kan je werk toch wel vrijgeven en dan is het vaak toch rustiger dan andere dagen toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  JD ma 15 aug 2011 - 0:07

[quote="Caribbeanlover"]
JaneDoe schreef:
Caribbeanlover schreef:Het zijn 2 hele verschillende ook omdat 2 all in is, dus moeilijk lijkt me. Beide lijken me niks omdat zowel Turkije als Spanje me totaal niet liggen. Voor de look zou ik voor die in Spanje gaan zou ik dan zeggen als je echt alleen kan kiezen uit deze 2.

Tip; Portugal is misschien wel wat en wat mij betreft veel en veel leuker dan deze 2 keuzes!

portugal lijkt me ook heel erg leuk, maar helaas hebben die geen vertrek op za/zo....en vanwege werk kunnen we alleen op za/zo weg....dus helaas[/quote

Onzin, ik heb er een gevonden die de 20e vertrekt voor 2 wkn. :P

Ja maar wij kunnen alleen weg op 3 of 4 september...en ik heb flink gezocht,maar overal alleen 2 of 5 sept...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  JD ma 15 aug 2011 - 0:09

Caribbeanlover schreef:Ben in de war met een ander. Kan je echt niet op een vrijdag weg? Die ene dag kan je werk toch wel vrijgeven en dan is het vaak toch rustiger dan andere dagen toch?!

Nee helaas,op mijn werk is t megadruk, en die vrijdag is het bij ons in t dorp kermis,en mijn vriend staat dan van 10.00 tot 01.00 achter de bar,dus vrijnemen gaat niet.
Helaas heb ik maar 9 daagjes vrij,dus er is weinig speling in de vertrekdatum
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Melis_je ma 15 aug 2011 - 0:25

Ik zou de rustigste nemen of doorzoeken naar één die beter aansluit bij wat je wil. Bv een losse vlucht.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Sterre ma 15 aug 2011 - 0:49

Mij spreekt all inclusive ook niet aan, daarom zou ik voor optie 2 gaan. Ken je Eliza was Here? Daar hebben wij onze vakantie geboekt eind september, maar als ik me niet vergis hadden die wel wat 8 daagse reizen waarbij je op zaterdag vliegt.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Sterre ma 15 aug 2011 - 0:52

Hier al hun reizen waarop je op zaterdag 3 sept vliegt:

http://www.elizawashere.nl/collectie/zoeken.htm?N=36+4294966032+4294966197+4294966238

Accomodaties zijn vaak rustig gelegen appartementencomplexen in Zuid Europa. Er zit autohuur bij in, dus ben je op je bestemming ook nog eens mobiel!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:13

Sterre schreef:Mij spreekt all inclusive ook niet aan, daarom zou ik voor optie 2 gaan. Ken je Eliza was Here? Daar hebben wij onze vakantie geboekt eind september, maar als ik me niet vergis hadden die wel wat 8 daagse reizen waarbij je op zaterdag vliegt.

All in leek mij ook nooit wat. Toen mijn schoonzus zo vakantie had gehad wilde mijn man het ook, maar het leek mij niks aan.
Oke dus we gingen naar Turkije omdat ik wel eens wilde zien hoe het was. Helaas was het hotel $%^&*!
Ze zijn daar heus niet allemaal slecht, maar we hadden gewoon pech en hadden beter moeten zoeken naar een goed hotel.

Nu zijn we naast Turkije al 7x all in geweest, wel zeg ik er dan bij dat dat op de DR en in Mexico was waar de all in hotels beter zijn dan in europa, Egypte en Tunesie.

Als je het nog nooit hebt meegemaakt kan je ook niet echt oordelen vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Caramba ma 15 aug 2011 - 1:42

Mijn keus zou naar optie 2 gaan. Lanzarote lijkt mij erg indrukwekkend met haar zwarte lava stranden.
Ik ben niet van de all. in en ook niet van dat massale gedoe.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  boekenwurm83 ma 15 aug 2011 - 2:28

ook ik zou voor optie twee gaan. sowieso vind ik zo'n megagroot hotel niks, maar je 'moet' dan ook elke avond daar eten. ook al is het eten nog zo lekker, er is toch echt niets lekkerders en leukers dan elke avond de boulevard afstruinen op zoek naar een leuk restaurantje.

wij gaan over 3 weken naar griekenland en ik kan me nu al verheugen op 14 avonden uit eten en elke keer keer andere dingen proberen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Sterre ma 15 aug 2011 - 3:12

Caribbeanlover schreef:
Sterre schreef:Mij spreekt all inclusive ook niet aan, daarom zou ik voor optie 2 gaan. Ken je Eliza was Here? Daar hebben wij onze vakantie geboekt eind september, maar als ik me niet vergis hadden die wel wat 8 daagse reizen waarbij je op zaterdag vliegt.

All in leek mij ook nooit wat. Toen mijn schoonzus zo vakantie had gehad wilde mijn man het ook, maar het leek mij niks aan.
Oke dus we gingen naar Turkije omdat ik wel eens wilde zien hoe het was. Helaas was het hotel $%^&*!
Ze zijn daar heus niet allemaal slecht, maar we hadden gewoon pech en hadden beter moeten zoeken naar een goed hotel.

Nu zijn we naast Turkije al 7x all in geweest, wel zeg ik er dan bij dat dat op de DR en in Mexico was waar de all in hotels beter zijn dan in europa, Egypte en Tunesie.

Als je het nog nooit hebt meegemaakt kan je ook niet echt oordelen vind ik.

Oh nee? Net als een aantal anderen in dit topic vind ik het lekker om veel te ondernemen op vakantie en lekker uit eten te gaan. Dat je in een dorpje of stadje bent en daar even wat kunt eten, in plaats van terug gaan naar je hotel voor de dagelijkse avondmaaltijd. Maar dat is maar net wat je in een vakantie zoekt... Ik heb geen oordeel over anderen die wel all inn gaan, ieder z'n ding, toch?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Chocoholic ma 15 aug 2011 - 5:54

Caroow schreef:Ik ben vorige week terug gekomen uit Icmeler, dat ligt echt heel dicht bij Marmaris. Puur alleen door mijn ervaring daar zou ik voor keuze 1 gaan. Ik vond het ZO geweldig!

Toevallig ben ik in juli naar Icmeler geweest, was echt heel gaaf! Zoveel dat je er kunt doen qua excursies, een aanrader. Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:23

Sterre schreef:
Caribbeanlover schreef:
Sterre schreef:Mij spreekt all inclusive ook niet aan, daarom zou ik voor optie 2 gaan. Ken je Eliza was Here? Daar hebben wij onze vakantie geboekt eind september, maar als ik me niet vergis hadden die wel wat 8 daagse reizen waarbij je op zaterdag vliegt.

All in leek mij ook nooit wat. Toen mijn schoonzus zo vakantie had gehad wilde mijn man het ook, maar het leek mij niks aan.
Oke dus we gingen naar Turkije omdat ik wel eens wilde zien hoe het was. Helaas was het hotel $%^&*!
Ze zijn daar heus niet allemaal slecht, maar we hadden gewoon pech en hadden beter moeten zoeken naar een goed hotel.

Nu zijn we naast Turkije al 7x all in geweest, wel zeg ik er dan bij dat dat op de DR en in Mexico was waar de all in hotels beter zijn dan in europa, Egypte en Tunesie.

Als je het nog nooit hebt meegemaakt kan je ook niet echt oordelen vind ik.

Oh nee? Net als een aantal anderen in dit topic vind ik het lekker om veel te ondernemen op vakantie en lekker uit eten te gaan. Dat je in een dorpje of stadje bent en daar even wat kunt eten, in plaats van terug gaan naar je hotel voor de dagelijkse avondmaaltijd. Maar dat is maar net wat je in een vakantie zoekt... Ik heb geen oordeel over anderen die wel all inn gaan, ieder z'n ding, toch?

Da's waar, maar ik bedoelde dat je niet echt kan oordelen als je het nog nooit hebt meegemaakt snap je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties! Empty Re: Help mij kiezen tussen deze 2 accomodaties!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum