Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel 3 weetjes over jezelf!

+24
Caroow
Bay
Lavendel
PrimaBella
Kaboutertje
liqueje
Suus
Tullow
mzcharlotte
Sterre
Caresses
Supertalentje
Bliss
Burn
Sylvana
SoGood
SuperGrover
Tania
Susan
Silva
Xanna
Snack a Jack
girli
Merai
28 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vertel 3 weetjes over jezelf! - Pagina 4 Empty Re: Vertel 3 weetjes over jezelf!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 22:41

liqueje schreef:- best onzeker word van mijn relatie omdat mijn vriend me nog niet wil voorstellen aan zijn familie.

- al heel lang verlang naar 25 graden en zon ipv regen

- had gehoopt dat ik na 7 maanden revalidatie al kan sporten maar baal dat ik nog 2 maanden moet doorgaan bij de fysio

Hoe lang ben je al samen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel 3 weetjes over jezelf! - Pagina 4 Empty Re: Vertel 3 weetjes over jezelf!

Bericht  SoGood zo 14 aug 2011 - 22:58

Tullow schreef:- Ik ben sinds gister ineens weer vrijgezel, na een relatie van 6,5 jaar.

Wat erg! Veel sterkte! hug
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kaboutertje zo 14 aug 2011 - 23:02

Drie weetjes over mij :

1. Ik ben een ontzettende dierenliefhebber I love you
2. In het dagelijks leven kan ik heel erg onzeker zijn
3. Ik ben heel erg vergeetachtig Embarassed
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  PrimaBella zo 14 aug 2011 - 23:06

- Ik heb het echt heel erg gehad met het naar school gaan en nog thuis wonen. Over 2 jaar! Dan kunnen mijn vriend en ik gaan samenwonen!
- Ik hang iedere dag wel op het forum rond maar reageer erg weinig. Vaak neem ik me voor vaker te gaan reageren maar waarom dit dan niet lukt, weet ik niet?!
- Mij vriendinnengroep is een beetje uit elkaar aan het vallen. Iedereen studeert in andere steden en is met andere dingen bezig. Nu voel ik me af en toe best eenzaam...
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  liqueje ma 15 aug 2011 - 0:33

Theedoosje schreef:
liqueje schreef:- best onzeker word van mijn relatie omdat mijn vriend me nog niet wil voorstellen aan zijn familie.

- al heel lang verlang naar 25 graden en zon ipv regen

- had gehoopt dat ik na 7 maanden revalidatie al kan sporten maar baal dat ik nog 2 maanden moet doorgaan bij de fysio

Hoe lang ben je al samen?

4 maanden hij heeft mijn familie al ontmoet maar ik moet geduld hebben.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  liqueje ma 15 aug 2011 - 0:34

Tullow schreef:- Ik ben sinds gister ineens weer vrijgezel, na een relatie van 6,5 jaar.

- Ik heb een boekenverslaving. Ik lees veel boeken, maar ik koop er nog meer. Waar dan ook, op internet, in de boekenwinkel, op rommelmarkten. Als het boek me maar enigzins leuk lijkt, koop ik het. In mijn kast staan dan ook nog veel boeken die ik nog moet lezen.

- Ik vind het heerlijk om in een pyjama- / trainingsbroek in huis te lopen. Als ik thuis kom van het werk, doe ik eerst een makkelijke broek aan.

- Ik ben sinds gister ineens weer vrijgezel, na een relatie van 6,5 jaar.
Wat ERG! heel veel sterkte meid!
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 0:55

- ik heb een litteken op m'n tong
- ik ben erg onzeker
- en ik hou énorm van slapen !

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:06

- In het echt ben ik ook een bot kreng als het zo uitkomt.
- Ik wil nooit meer een relatie
- Ik heb heel veel zin om voor de klas te gaan staan terwijl mijn studie nog moet beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 15 aug 2011 - 1:18

Francaise_ schreef:- In het echt ben ik ook een bot kreng als het zo uitkomt.
- Ik heb heel veel zin om voor de klas te gaan staan terwijl mijn studie nog moet beginnen.

Francaise, (even voor he plaatje in mijn hoofd) was jij degene die met haar man geen kinderen wilde en waarvan hij ineens ging twijfelen en ze toch wilde? Mocht dit idd zo zijn, is dat de reden waarom jullie nu uit elkaar zijn? Als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat zeker hoor..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:24

Lavendel schreef:
Francaise_ schreef:- In het echt ben ik ook een bot kreng als het zo uitkomt.

Francaise, (even voor he plaatje in mijn hoofd) was jij degene die met haar man geen kinderen wilde en waarvan hij ineens ging twijfelen en ze toch wilde? Mocht dit idd zo zijn, is dat de reden waarom jullie nu uit elkaar zijn? Als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat zeker hoor..
Dat ben ik inderdaad. Dat is niet de reden dat wij uitelkaar zijn. Gelukkig niet want sinds wij niet meer samen zijn denk ik wel anders over het krijgen van kinderen (geen rammelende eierstokken, hoor).

Gast
Gast

Bericht  Bay ma 15 aug 2011 - 1:25

1. Ik al jaaaren meelees
2. Er een aantal forummers zijn die ik best eens wil ontmoeten, maar een meeting lijkt mij dan weer doodeng.
3. Dat ik vanaf september werkloos ben en daar best tegenop zie
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Caroow ma 15 aug 2011 - 1:31

1. Ik ben enorm slordig, ik ben altijd wel iets kwijt.
2. Op mijn linkerbeen heb ik twee hele grote littekens door een foutje in de baarmoeder
3. Ik vind strijken serieus leuk om te doen, en pak bij gebrek aan was wel eens iets uit de kast om overnieuw te doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:33

Caroow schreef:1. Ik ben enorm slordig, ik ben altijd wel iets kwijt.
2. Op mijn linkerbeen heb ik twee hele grote littekens door een foutje in de baarmoeder
3. Ik vind strijken serieus leuk om te doen, en pak bij gebrek aan was wel eens iets uit de kast om overnieuw te doen.

:shock: Haha, serieus?? Geweldig lol!

Gast
Gast

Bericht  Sterre ma 15 aug 2011 - 1:40

Minneke schreef:

Laughing Laughing Wat cool! Word je er rustig van of zo? Ik moet wel zeggen dat ik dat met muren verven een beetje had, haha.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:59

* ik eet suikerklontjes
* ik check elke avond of mijn wekker wel op het geluid staat
* ik vind het leuk om de was te gaan doen maar als ik ermee bezig ben wil ik er weer klaar mee zijn laughcry

Laatst aangepast door Purple op ma 15 aug 2011 - 6:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 15 aug 2011 - 2:04

- Ik krijg pas aankomende zaterdag vakantie en dan 3 weken lang! Joeee en dan moet het mooi weer worden!!
- Ik trek de vaagste/raarste mannen aan. laughcry
- Ik ben dol op Engelse detectives.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow ma 15 aug 2011 - 2:07

Sterre schreef:
Minneke schreef:

Laughing Laughing Wat cool! Word je er rustig van of zo? Ik moet wel zeggen dat ik dat met muren verven een beetje had, haha.

Ik vind het heerlijk ontspannen. Toen ik ziek was en niet kon lopen deed ik het zelfs zittend. Heerlijk tijdverdrijf smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Queen ma 15 aug 2011 - 2:43

1. Ik lees al jaaaren mee (Sensual tijden) en ik plaats bijna nooit wat. Ik vraag me af waarom?!

2. Ik woon in Amsterdam en ik wil graag wat meer mensen leren kennen hier in de buurt.

3. Ik heb geen dikke darm meer.
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Niekske ma 15 aug 2011 - 2:51

Aardbei89 schreef:- Ik heb het echt heel erg gehad met het naar school gaan en nog thuis wonen. Over 2 jaar! Dan kunnen mijn vriend en ik gaan samenwonen!

Snap ik! Maar ik moet zeggen dat ik school ook wel een beetje mis nu ik full-time werk... had liever nog een jaartje langer over mijn studie gedaan angel en kun je niet op kamers gaan? Scheelt alweer een stukje in de frustratie Wink

Aardbei89 schreef:- Mij vriendinnengroep is een beetje uit elkaar aan het vallen. Iedereen studeert in andere steden en is met andere dingen bezig. Nu voel ik me af en toe best eenzaam..

Herkenbaar, alleen had ik dat na mijn studie, iedereen ging werken in andere steden enzo... soms komt er weer ineens een meeting, dan is het wel leuk om iedereen weer te zien!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Niekske ma 15 aug 2011 - 2:54

Dan nog drie weetjes over mij:

* sinds vrijdag is mijn elleboog ontstoken en mijn arm is minstens dubbel zo dik als normaal, maar gelukkig slaat de antibiotica eindelijk aan! Al word ik er wel enorm duf van...

* ik ben mijn werk echt enorm beu, ik moet volgens mijn contract nog 1,5 jaar, maar ik weet nog niet of ik dat vol ga houden, ik ben mijn baas echt helemaal zat!

* een goede vriend van me trouwt binnenkort in P.olen en wij gaan erheen, het wordt een traditionele bruiloft, dus ik ben erg benieuwd!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Joontjuh ma 15 aug 2011 - 7:54

1. nog 2 dagen en dan hebben we de sleutel van ons huisje en gaan we na 9 jaar eindelijk samenwonen
2. nog 3 dagen en dan vertrekken we naar Lowlands
3. nog 7 dagen en ik begin met m'n nieuwe baan
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Supertalentje ma 15 aug 2011 - 7:59

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:18; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Niekske ma 15 aug 2011 - 9:16

Supertalentje schreef:Nieske wat leuk van die bruiloft! Maar hoe ziet zoiets eruit eigenlijk...?

Veel wodka en eten heb ik gehoord smile verder weet ik het niet, die vriend van me heeft bewust niet heel veel verteld, om ons ook te verrassen! Er komt een live band met Poolse muziek weet ik en de bruiloft duurt twee dagen... ik zie het allemaal wel, wordt vast gezellig!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: