Vertel 3 weetjes over jezelf!
+24
Caroow
Bay
Lavendel
PrimaBella
Kaboutertje
liqueje
Suus
Tullow
mzcharlotte
Sterre
Caresses
Supertalentje
Bliss
Burn
Sylvana
SoGood
SuperGrover
Tania
Susan
Silva
Xanna
Snack a Jack
girli
Merai
28 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vertel 3 weetjes over jezelf!
Burn schreef:Stuiterbal schreef:Burn schreef: Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..
Moed verzamelen ??? Ik eet je niet op hahaha. Maar ik zou het echt super leuk vinden als je dat doet
Nee, maar ik vind het wel eng! En de reis is zoooooooooo lang!
Kijk maar wat jij fijn vind. Ik kan me voorstellen dat 4 uur in de trein geen pretje is !!! En als je liever eerst de grote meeting afwacht is dat ook prima
Gast- Gast
- Ik ben de laatste uurtjes van mijn zomervakantie aan het aftellen... Morgen mag ik weer aan de bak en begint de rollercoaster weer van voren af aan! Vind t ook wel weer leuk, maar het kost me altijd nogal veel moeite om uit de vakantiemodus te komen
- Ik heb sinds gisteren gordijnen in mn huisje en ben er blij mee! (zie foto's in mijn topic bij Wonen)
- Ik sta alweer acht maanden droog en ben nogal gefrustreerd
- Ik heb sinds gisteren gordijnen in mn huisje en ben er blij mee! (zie foto's in mijn topic bij Wonen)
- Ik sta alweer acht maanden droog en ben nogal gefrustreerd
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Stuiterbal schreef:Burn schreef:* Ik voel me erg alleen, er zijn weer 2 vrienden weggevallen. Deze laten wederom niets van zich horen!
* Ik heb echt geeeeeeeeeeen idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen!
* Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..
Moed verzamelen ??? Ik eet je niet op hahaha. Maar ik zou het echt super leuk vinden als je dat doet
Heej donderdag hadden Storm en ik het ook over om naar Stuit te gaan
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 14 aug 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Burn schreef:* Ik voel me erg alleen, er zijn weer 2 vrienden weggevallen. Deze laten wederom niets van zich horen!
* Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..
Heej donderdag hadden Storm en ik het ook over om naar Storm te gaan
Cool je had het met Storm erover om naar Storm te gaan.....
Gast- Gast
Oeh leuk topic
Katie_ Af en toe zondigen mag best , wat rot dat je je eenzaam voelt Misschien een idee om nieuwe mensen te ontmoeten die nog geen eigen gezinnetje hebben?
Pippa, heerlijk he tijdschiften lezen Wordt ik ook altijd zo blij van. Welke zijn jouw favoriet?
Bitterkoek_, Je maakt me nieuwschierig, hoezo was je dinsdag bijna vrijgezel geweest? (iig fijn dat het niet zover is gekomen).
Stuiterbal, Wat goed dat je je realiseert dat je gewicht misschien een obsessie voor je gaat vormen. Hou dat goed in de gaten en vertel het een goede vriendin ofzo zodat zij je misschien kan helpen om te zorgen dat het niet echt een obsessie voor je gaat worden.
Silva, nou misschien woont Katie bij je in de buurt..
Tania, gefeliciteerd met je zwangerschap Balen dat je nieuwe werk je niet bevalt. Komt dat door de werkzaamheden of het personeel?
SuperGrover, Spannend en superleuk voor je dat je op jezelf gaat wonen In een studentenhuis en in dezelfde stad/dorp als waar je voorheen woonde?
Burn Vervelend dat je je alleen voelt, nou alleen maar meer reden om vrijdag toch in de trein naar Stuiterbal te stappen Gewoon doen, wordt vast leuk.
Supertalentje, He wat vervelend dat je je zo voelt. Hieruit verneem ik dat het ongepland is? Kan je er wel met iemand over praten?
Katie_ Af en toe zondigen mag best , wat rot dat je je eenzaam voelt Misschien een idee om nieuwe mensen te ontmoeten die nog geen eigen gezinnetje hebben?
Pippa, heerlijk he tijdschiften lezen Wordt ik ook altijd zo blij van. Welke zijn jouw favoriet?
Bitterkoek_, Je maakt me nieuwschierig, hoezo was je dinsdag bijna vrijgezel geweest? (iig fijn dat het niet zover is gekomen).
Stuiterbal, Wat goed dat je je realiseert dat je gewicht misschien een obsessie voor je gaat vormen. Hou dat goed in de gaten en vertel het een goede vriendin ofzo zodat zij je misschien kan helpen om te zorgen dat het niet echt een obsessie voor je gaat worden.
Silva, nou misschien woont Katie bij je in de buurt..
Tania, gefeliciteerd met je zwangerschap Balen dat je nieuwe werk je niet bevalt. Komt dat door de werkzaamheden of het personeel?
SuperGrover, Spannend en superleuk voor je dat je op jezelf gaat wonen In een studentenhuis en in dezelfde stad/dorp als waar je voorheen woonde?
Burn Vervelend dat je je alleen voelt, nou alleen maar meer reden om vrijdag toch in de trein naar Stuiterbal te stappen Gewoon doen, wordt vast leuk.
Supertalentje, He wat vervelend dat je je zo voelt. Hieruit verneem ik dat het ongepland is? Kan je er wel met iemand over praten?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Oh ja nu nog even 3 weetjes over mijzelf:
- Ik vind het heerlijk om te shoppen, maar dan wel alleen. Voel me altijd zo opgelaten als er iemand mee is en kan er dan niet van genieten.
- Het lijkt mij heerlijk om getrouwd te zijn zodat ik hem mijn man mag noemen (doe ik nu ook wel eens en zijn achternaam draag.
- Ik kom toch best wel veel op dit forum al lijkt dat misschien niet zo omdat ik weinig post.
- Ik vind het heerlijk om te shoppen, maar dan wel alleen. Voel me altijd zo opgelaten als er iemand mee is en kan er dan niet van genieten.
- Het lijkt mij heerlijk om getrouwd te zijn zodat ik hem mijn man mag noemen (doe ik nu ook wel eens en zijn achternaam draag.
- Ik kom toch best wel veel op dit forum al lijkt dat misschien niet zo omdat ik weinig post.
Caresses- Kletskop
Op zich bevalt het werk wel maar het onregelmatige begint me een beetje tegen te staan. Vooral de weekenden wil ik liever niet meer werken.
Ik zie je trouwens wel regelmatig langskomen op het forum hoor
Op zich bevalt het werk wel maar het onregelmatige begint me een beetje tegen te staan. Vooral de weekenden wil ik liever niet meer werken.
Ik zie je trouwens wel regelmatig langskomen op het forum hoor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Caresses schreef:
Flair - Viva - Marie-Claire - Linda - Jan - Vriendin - VT wonen - 101 woonideeën en voor soms ook de Mijn geheim / en baby- kindertijdschriften.
Gast- Gast
SupertalentjeDie van mij staan er inmiddels (al voor dat jij dit gepost had).
Ja snap dat dat moeilijk is, wel fijn dat je er IRL wel over kan praten. Ik vind het juist goed dat je het hier toch neerzet op het forum. Misschien zijn er wel meer mensen die zoiets hebben maar dat niet durven neer te zetten en die door dat bij jou te lezen er misschien een soort van steun ofzo uithalen dat zij niet de enigsten zijn.. (Ik heb wel maar dat was over iets anders, een keer wat gelezen hier en toen vond ik het fijn dat iemand anders dat ook had en hierover geschreven had). Misschien kun je overwegen eens met een psycholoog te praten, wellicht kan zij je helpen met dit gevoel.
Je hebt het vast al geprobeerd, maar je kan misschien proberen te kijken naar dat het ergens juist ook mooi is, dat er nieuw leven komt in jullie famillie, al zal dat natuurlijk wel heel moeilijk zijn en zal het kindje je broertje natuurlijk nooit kunnen vervangen.
Ja snap dat dat moeilijk is, wel fijn dat je er IRL wel over kan praten. Ik vind het juist goed dat je het hier toch neerzet op het forum. Misschien zijn er wel meer mensen die zoiets hebben maar dat niet durven neer te zetten en die door dat bij jou te lezen er misschien een soort van steun ofzo uithalen dat zij niet de enigsten zijn.. (Ik heb wel maar dat was over iets anders, een keer wat gelezen hier en toen vond ik het fijn dat iemand anders dat ook had en hierover geschreven had). Misschien kun je overwegen eens met een psycholoog te praten, wellicht kan zij je helpen met dit gevoel.
Je hebt het vast al geprobeerd, maar je kan misschien proberen te kijken naar dat het ergens juist ook mooi is, dat er nieuw leven komt in jullie famillie, al zal dat natuurlijk wel heel moeilijk zijn en zal het kindje je broertje natuurlijk nooit kunnen vervangen.
Caresses- Kletskop
Supertalentje, ik kan het in jouw situatie anders volledig begrijpen dat het onwijs moeilijk moet zijn om zwanger te zijn van nieuw leven, terwijl het leven voor jouw broertje veel te jong stopt, dat is gewoon bizar, ongeloofbaar en moeilijk. Dat neemt niet weg dat je niet van dat kindje gaat houden, het is alleen nu moeilijk om verdriet te combineren met geluk, en dat is volledig te begrijpen, vind ik.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Burn schreef:* Ik voel me erg alleen, er zijn weer 2 vrienden weggevallen. Deze laten wederom niets van zich horen!
Heej donderdag hadden Storm en ik het ook over om naar Storm te gaan
Cool je had het met Storm erover om naar Storm te gaan.....
Jeetje ik moet echt niet meer typen na het nuttigen van alcohol
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:17; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Als je het moeilijk vind om ze te verenigen is dat dan wel noodzaak, zal het je misschien helpen om het beide los van elkaar te zien?
Waar ik steun aan had, hou ik liever privé.
Waar ik steun aan had, hou ik liever privé.
Caresses- Kletskop
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:17; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Ik heb de helft van de dagen een major ochtendhumeur, waar vooral mijn vriend het moet ontgelden. Hij kan dan beter het eerste half uur dat ik wakker ben even niet tegen me praten
- Mijn hamster waar ik een paar maanden geleden een topic over opende leeft nog steeds, prednison geeft d'r een fijne oude dag ook al ziet ze er niet meer uit.
- Ik ben een sucker voor mooie notitieboekjes. Ik heb er heel veel, maar blijf ze graag kopen/krijgen om er een paar blz in te schrijven en ze dan in de kast te zetten...
- Mijn hamster waar ik een paar maanden geleden een topic over opende leeft nog steeds, prednison geeft d'r een fijne oude dag ook al ziet ze er niet meer uit.
- Ik ben een sucker voor mooie notitieboekjes. Ik heb er heel veel, maar blijf ze graag kopen/krijgen om er een paar blz in te schrijven en ze dan in de kast te zetten...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
SuperGrover schreef:1) Ik ga vanmiddag verhuizen. Dus ik ga zo offline, en als ik dan weer online kom, woon ik op mezelf!!!
2) Morgen begint mijn introductieweek van mijn nieuwe studiestad
3) Ik heb hier allebei veel zin in, maar stiekem vind ik het ook wel heel eng hoor...
Hee, ik ben ook dit weekend verhuisd :-) . Op kamers wonen vond ik zooo leuk, veel plezier met de intro!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Whaha Sterre dat heb ik ook (notitieboekjes) ga vanmiddag weer een halen. Ze hebben nu hele leuke passion boekjes van Moleskine.
Caresses- Kletskop
-Ik vind het eigenlijk best fijn dat mijn vriend in september even een weekje van huis is, ook al weet ik dat ik hem ontzettend mis als hij weg is en dat het bed ook veel te groot is voor mij alleen. Maar even een week totale vrijheid en doen wat ik wil, vooral kijken wat ik wil.
- Ik voel me helemaal niet zo gezond als dat ik ben. Sterker nog, ik ben overtuigd dat ik wel iets mankeer, maar ik zou niet weten wat en ik zoek er ook niet naar.
- Ik zou graag wat minder werken en me iets minder verantwoordelijk willen voelen voor het werk. Nu hebben BB en ik een affaire waar mijn vriend nog weleens jaloers op is.
- Ik voel me helemaal niet zo gezond als dat ik ben. Sterker nog, ik ben overtuigd dat ik wel iets mankeer, maar ik zou niet weten wat en ik zoek er ook niet naar.
- Ik zou graag wat minder werken en me iets minder verantwoordelijk willen voelen voor het werk. Nu hebben BB en ik een affaire waar mijn vriend nog weleens jaloers op is.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Stuiterbal schreef:Supertalentje gewoon omdat je die nodig hebt !!
Ook van mij! Veel sterkte, succes en geluk gewenst..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
- Ik ben sinds gister ineens weer vrijgezel, na een relatie van 6,5 jaar.
- Ik heb een boekenverslaving. Ik lees veel boeken, maar ik koop er nog meer. Waar dan ook, op internet, in de boekenwinkel, op rommelmarkten. Als het boek me maar enigzins leuk lijkt, koop ik het. In mijn kast staan dan ook nog veel boeken die ik nog moet lezen.
- Ik vind het heerlijk om in een pyjama- / trainingsbroek in huis te lopen. Als ik thuis kom van het werk, doe ik eerst een makkelijke broek aan.
- Ik heb een boekenverslaving. Ik lees veel boeken, maar ik koop er nog meer. Waar dan ook, op internet, in de boekenwinkel, op rommelmarkten. Als het boek me maar enigzins leuk lijkt, koop ik het. In mijn kast staan dan ook nog veel boeken die ik nog moet lezen.
- Ik vind het heerlijk om in een pyjama- / trainingsbroek in huis te lopen. Als ik thuis kom van het werk, doe ik eerst een makkelijke broek aan.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
- ik ben mijn werk behoorlijk zat...
- Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen
- Ik wil heel graag wat afvallen/strakker worden, maar het schiet maar niet op. Ik sport nu drie keer per week, maar mijn vetpercentage blijft maar schrikbarend hoog (terwijl ik er helemaal niet veel te dik uitzie en mijn bmi wel gezond is).
- Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen
- Ik wil heel graag wat afvallen/strakker worden, maar het schiet maar niet op. Ik sport nu drie keer per week, maar mijn vetpercentage blijft maar schrikbarend hoog (terwijl ik er helemaal niet veel te dik uitzie en mijn bmi wel gezond is).
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
- best onzeker word van mijn relatie omdat mijn vriend me nog niet wil voorstellen aan zijn familie.
- al heel lang verlang naar 25 graden en zon ipv regen
- had gehoopt dat ik na 7 maanden revalidatie al kan sporten maar baal dat ik nog 2 maanden moet doorgaan bij de fysio
- al heel lang verlang naar 25 graden en zon ipv regen
- had gehoopt dat ik na 7 maanden revalidatie al kan sporten maar baal dat ik nog 2 maanden moet doorgaan bij de fysio
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
» Mam, vertel 's
» Vertel eens ...
» Vertel eens dan..
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
» Mam, vertel 's
» Vertel eens ...
» Vertel eens dan..
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: