Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
+3
Lejow
Cimic
sanne-84
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
In mn zwangerschap heb ik in een schriftje het een en ander bijgehouden. Dít wil ik samen met gemaakte foto's verwerken in een fotoboek.
Maar wat zijn nu leuke dingen om erin te verwerken? Sowieso kwaaltjes, echo's, eerste schopje. Maar zijn er nog andere leuke dingen om aan te denken?
Ook wil ik de bevalling erbij zetten, wat zijn daarvan leuke dingen om te vermelden?
Maar wat zijn nu leuke dingen om erin te verwerken? Sowieso kwaaltjes, echo's, eerste schopje. Maar zijn er nog andere leuke dingen om aan te denken?
Ook wil ik de bevalling erbij zetten, wat zijn daarvan leuke dingen om te vermelden?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
Welke namen je allemaal bedacht had. Dat je benieuwd was hoe het kleine eruit zou zien. Rare gekke eetgewoontes, etc.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Je buikomtrek
Bevalling: Hoe lang het duurde, hoe de arts heette, waar je bevallen bent
Bevalling: Hoe lang het duurde, hoe de arts heette, waar je bevallen bent
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Misschien iets rondom het vertellen aan de buitenwereld. Reacties van anderen, hoe verteld, of mensen dachten of het een jongen of meisje zou worden.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Dat zijn inderdaad al leuke dingen
sanne-84- Ratel
Zelf heb ik ook een soort dagboekje bijgehouden met de afspraken van de VK, bij iedere afspraak mijn gewicht, echo's, wie ik wanneer heb verteld dat ik zwanger was, zoals al eerder genoemd de namen die ik bedacht had, aparte eetgewoontes en de buikomtrek. Verder heb ik een beetje bijgehouden wat er speelde rond die tijd qua kranten, nieuws en andere "belangrijke" zaken (ik had zo'n zwangerschapsboekje de eerste 9 maanden, vandaar. De cadeautjes die ik heb gekregen tijdens mijn zwangerschap, de reacties van mensen om mij heen, de voorspelde geboortedatums van mij en mijn familie (hoezo ik had niets beters te doen?) en verder mijn gevoelens gedurende zwangerschap en de "bijbehorende" kwaaltjes.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Welk boek heb je Sanne-84?
Ik heb er zelf oa foto's van de babykamer ingeplakt, stukjes ingeschreven van wat er in de wereld gebeurde (bijv. de dood van Michael Jackson een maand voordat S. werd geboren) en evt een plaatje of krantenknipsel bij plakken, foto's van mijn groeiende buik enz
Ik heb er zelf oa foto's van de babykamer ingeplakt, stukjes ingeschreven van wat er in de wereld gebeurde (bijv. de dood van Michael Jackson een maand voordat S. werd geboren) en evt een plaatje of krantenknipsel bij plakken, foto's van mijn groeiende buik enz
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik wil er zelf 1 maken, dan kan ik t echt op mijn manier doen. Maar mis dan dus wel wat voorbeeldvraagjes, vandaar dat ik t hier ideeën op wil doen;)
sanne-84- Ratel
Ah oke. Ik had echt zo'n speciaal 9 maanden dagboek en nu heb ik voor S. een eerste jaren boek tot 4 jaar geloof ik. Ik vind het wel leuk om zoiets bij te houden
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Dat vind ik ook!
sanne-84- Ratel
Razz_ schreef:Ah oke. Ik had echt zo'n speciaal 9 maanden dagboek en nu heb ik voor S. een eerste jaren boek tot 4 jaar geloof ik. Ik vind het wel leuk om zoiets bij te houden
Ik heb ook zo'n 9 maanden boek gehad. Ik vond het erg leuk om bij te houden. Lees het nu vaak terug
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapsdagboek
» Zwangerschapsdagboek
» Vertel 3 weetjes over jezelf!
» Leuke feitjes site.
» Vreemde feitjes over jezelf
» Zwangerschapsdagboek
» Vertel 3 weetjes over jezelf!