Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek

+3
Lejow
Cimic
sanne-84
7 plaatsers

Ga naar beneden

Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek Empty Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek

Bericht  sanne-84 wo 8 mei 2013 - 6:51

In mn zwangerschap heb ik in een schriftje het een en ander bijgehouden. Dít wil ik samen met gemaakte foto's verwerken in een fotoboek.
Maar wat zijn nu leuke dingen om erin te verwerken? Sowieso kwaaltjes, echo's, eerste schopje. Maar zijn er nog andere leuke dingen om aan te denken?
Ook wil ik de bevalling erbij zetten, wat zijn daarvan leuke dingen om te vermelden?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek Empty Re: Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek

Bericht  Cimic wo 8 mei 2013 - 6:55

Welke namen je allemaal bedacht had. Dat je benieuwd was hoe het kleine eruit zou zien. Rare gekke eetgewoontes, etc.

Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek Empty Re: Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek

Bericht  Lejow wo 8 mei 2013 - 7:01

Je buikomtrek

Bevalling: Hoe lang het duurde, hoe de arts heette, waar je bevallen bent
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sun88 wo 8 mei 2013 - 7:06

Misschien iets rondom het vertellen aan de buitenwereld. Reacties van anderen, hoe verteld, of mensen dachten of het een jongen of meisje zou worden.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  sanne-84 wo 8 mei 2013 - 9:59

Dat zijn inderdaad al leuke dingen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  M-G wo 8 mei 2013 - 15:48

Zelf heb ik ook een soort dagboekje bijgehouden met de afspraken van de VK, bij iedere afspraak mijn gewicht, echo's, wie ik wanneer heb verteld dat ik zwanger was, zoals al eerder genoemd de namen die ik bedacht had, aparte eetgewoontes en de buikomtrek. Verder heb ik een beetje bijgehouden wat er speelde rond die tijd qua kranten, nieuws en andere "belangrijke" zaken (ik had zo'n zwangerschapsboekje de eerste 9 maanden, vandaar. De cadeautjes die ik heb gekregen tijdens mijn zwangerschap, de reacties van mensen om mij heen, de voorspelde geboortedatums van mij en mijn familie (hoezo ik had niets beters te doen?) en verder mijn gevoelens gedurende zwangerschap en de "bijbehorende" kwaaltjes.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Razz wo 8 mei 2013 - 21:06

Welk boek heb je Sanne-84?

Ik heb er zelf oa foto's van de babykamer ingeplakt, stukjes ingeschreven van wat er in de wereld gebeurde (bijv. de dood van Michael Jackson een maand voordat S. werd geboren) en evt een plaatje of krantenknipsel bij plakken, foto's van mijn groeiende buik enz

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  sanne-84 wo 8 mei 2013 - 21:11

Ik wil er zelf 1 maken, dan kan ik t echt op mijn manier doen. Maar mis dan dus wel wat voorbeeldvraagjes, vandaar dat ik t hier ideeën op wil doen;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Razz wo 8 mei 2013 - 21:14

Ah oke. Ik had echt zo'n speciaal 9 maanden dagboek en nu heb ik voor S. een eerste jaren boek tot 4 jaar geloof ik. Ik vind het wel leuk om zoiets bij te houden Very Happy

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  sanne-84 wo 8 mei 2013 - 21:17

Dat vind ik ook!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Ella do 9 mei 2013 - 1:56

Razz_ schreef:Ah oke. Ik had echt zo'n speciaal 9 maanden dagboek en nu heb ik voor S. een eerste jaren boek tot 4 jaar geloof ik. Ik vind het wel leuk om zoiets bij te houden Very Happy

Ik heb ook zo'n 9 maanden boek gehad. Ik vond het erg leuk om bij te houden. Lees het nu vaak terug
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: