Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel 3 weetjes over jezelf!

+24
Caroow
Bay
Lavendel
PrimaBella
Kaboutertje
liqueje
Suus
Tullow
mzcharlotte
Sterre
Caresses
Supertalentje
Bliss
Burn
Sylvana
SoGood
SuperGrover
Tania
Susan
Silva
Xanna
Snack a Jack
girli
Merai
28 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vertel 3 weetjes over jezelf! - Pagina 2 Empty Re: Vertel 3 weetjes over jezelf!

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:05

Katie_ schreef:
Maura schreef:
Katie_ schreef:Toch lijk jij mij echt een gezellige leuke meid maura ondanks dat het wat negatieverig klinkt. (lees al lang mee)

Volgens mij ben ik dat ook wel. Op het werk lachen ze (me) altijd (uit) als ik een negatieve uitlating doe. Mijn uitlatingen zijn ook niet negatief, althans ik zie ze niet als negatief, maar ze komen zo verdomde raar mijn vingers/strot uit. :P

Ik vind dat wel wat hebben!!!!

Ben eigenlijk wel benieuwd naar je in het echt.

Waar woon je?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel 3 weetjes over jezelf! - Pagina 2 Empty Re: Vertel 3 weetjes over jezelf!

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:05

Uhm PM smile? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op angel . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!

Edit: En ik had een vriendin op bezoek, heel gezellig gekletst. En overigens ook nog chips gegeten, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:07

Twellie schreef:Uhm PM smile? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op angel . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!

7 repen zegt nog niet zoveel he. Als het koetjesrepen zijn, dan valt het mee. Maar het kan ook zo'n gigantisch blok endorfine zijn :P

Gast
Gast

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 10:12

Minneke schreef:
Twellie schreef:Uhm PM smile? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op angel . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!

7 repen zegt nog niet zoveel he. Als het koetjesrepen zijn, dan valt het mee. Maar het kan ook zo'n gigantisch blok endorfine zijn :P

Of van die Celebrations.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:13

Susan schreef:
Minneke schreef:

Of van die Celebrations.

Embarassed

Jullie hebben nog steeds een doos van me tegoed.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:13

Minneke schreef:

Ik had vier repen Milka met nootjes en dan nog drie van die grote tabletrepen. Daar heb ik nu nog een halve van. Ik eet normaalgesproken koolhydraatvrij en nu ik zwanger ben, hoef dat dus even niet. Het smaakt me allemaal zo goed nu!

Gast
Gast

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 10:15

Minneke schreef:

Embarassed

lol!

Oh haha, daar zei ik het helemaal niet voor. Het is dat jij er nu over begint, anders had ik de link nooit gelegd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:16

Susan schreef:
Minneke schreef:

Embarassed

lol!

Oh haha, daar zei ik het helemaal niet voor. Het is dat jij er nu over begint, anders had ik de link nooit gelegd.

Ik dacht dat het een steek onder water was. Wilde al een ban aanvragen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:17

Minneke schreef:
Susan schreef:
Minneke schreef:

Embarassed

lol!

Gewoon doen! Het is hier veel te rustig vandaag in vergelijking tot voorgaande dagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:17

Haha Minneke, ik vind jou echt grappig.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 10:18

Minneke schreef:
Susan schreef:
Minneke schreef:

Embarassed

lol!

Alsjeblieft niet, straks moet ik ook nog een nieuw forum opstarten. Het Misschiencafé.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:20

Susan / ben je nog bezig met een boek schrijven? cheers

Gast
Gast

Bericht  Susan za 13 aug 2011 - 10:20

Pippa schreef:Susan / ben je nog bezig met een boek schrijven? cheers

Ja, ik heb het Wordbestand openstaan, maar ik ben veel te moe vanavond. Of misschien wel te lui.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:22

Pippa schreef:Haha Minneke, ik vind jou echt grappig.

Cool

Gast
Gast

Bericht  Tania za 13 aug 2011 - 10:22

1 Ik heb af en toe onwijs last van m'n hormonen en heb vorige week vreselijk staan schreeuwen tegen iemand waar ik heel boos op was (wel terecht overigens hoor..) maar dat zou ik normaal niet eens durven angel

2 Ik werk nu een maand bij mijn nieuwe werk en ben nu al van plan na m'n verlof ander werk te gaan zoeken

3 We hebben vanavond de hele avond in het ziekenhuis gezeten omdat mijn zoontje rare vlekjes had die we niet weg konden drukken. Gelukkig is het waarschijnlijk maar een virus ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:24

Susan schreef:
Pippa schreef:Susan / ben je nog bezig met een boek schrijven? cheers

Ja, ik heb het Wordbestand openstaan, maar ik ben veel te moe vanavond. Of misschien wel te lui.

Maar hij is in de maak dus.. ik kan niet wachten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:26

Serieus, na het Yes en No forum, vind ik het misschienforum nog niet eens zo'n slecht idee. lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 10:26

Susan, ben je bezig met een kinderboek of iets in een ander genre (en wat dan)?

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 13 aug 2011 - 23:05

1) Ik ga vanmiddag verhuizen. Dus ik ga zo offline, en als ik dan weer online kom, woon ik op mezelf!!!

2) Morgen begint mijn introductieweek van mijn nieuwe studiestad

3) Ik heb hier allebei veel zin in, maar stiekem vind ik het ook wel heel eng hoor...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SoGood za 13 aug 2011 - 23:43

SuperGrover schreef:1) Ik ga vanmiddag verhuizen. Dus ik ga zo offline, en als ik dan weer online kom, woon ik op mezelf!!!

2) Morgen begint mijn introductieweek van mijn nieuwe studiestad

3) Ik heb hier allebei veel zin in, maar stiekem vind ik het ook wel heel eng hoor...

Volgens mij ga je studeren in de stad waar ik woon..?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sylvana zo 14 aug 2011 - 1:20

1. Ik kan best pessimistisch zijn. Al doe ik nu heel hard mijn best om dat te veranderen.

2. Ik heb eigenlijk geen zak zin meer in school (al lang niet meer). Maar moet helaas nog 2 jaar blehh.. Hoezo pessimistisch? laughcry

3. Ik vind het heerlijk zonder anticonceptie/hormonen!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 3:48

1. Mijn fiets is gejat van de week, dus ben boos! Het is overdag gebeurd, er moeten mensen zijn die het gezien hebben. Ben erg afhankelijk van mijn fiets!

2. Ik ben verslaafd aan ei. Hard, zacht, heel, in plakjes, gekookt of gebakken, overal waar ei op zit vind ik lekker en zodra ik ei zie of het woordje hoor,
krijg ik water in mijn mond. Geen weekend zonder ei hier dus.

3. Ik heb nieuwe winterlaarsjes gekocht gisteren voor mijn werk. Mijn man vind ze erg lelijk! Naja er zijn vast meer mensen die ze erg lelijk vinden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 14 aug 2011 - 4:06

* Ik voel me erg alleen, er zijn weer 2 vrienden weggevallen. Deze laten wederom niets van zich horen!

* Ik heb echt geeeeeeeeeeen idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen!

* Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:13

Burn schreef:* Ik voel me erg alleen, er zijn weer 2 vrienden weggevallen. Deze laten wederom niets van zich horen!

* Ik heb echt geeeeeeeeeeen idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen!

* Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..

Moed verzamelen ??? Ik eet je niet op hahaha. Maar ik zou het echt super leuk vinden als je dat doet Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 14 aug 2011 - 4:21

Stuiterbal schreef:
Burn schreef: Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..

Moed verzamelen ??? Ik eet je niet op hahaha. Maar ik zou het echt super leuk vinden als je dat doet Very Happy

Nee, maar ik vind het wel eng! En de reis is zoooooooooo lang! Sad

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: