Vertel 3 weetjes over jezelf!
+24
Caroow
Bay
Lavendel
PrimaBella
Kaboutertje
liqueje
Suus
Tullow
mzcharlotte
Sterre
Caresses
Supertalentje
Bliss
Burn
Sylvana
SoGood
SuperGrover
Tania
Susan
Silva
Xanna
Snack a Jack
girli
Merai
28 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vertel 3 weetjes over jezelf!
Katie_ schreef:Maura schreef:Katie_ schreef:Toch lijk jij mij echt een gezellige leuke meid maura ondanks dat het wat negatieverig klinkt. (lees al lang mee)
Volgens mij ben ik dat ook wel. Op het werk lachen ze (me) altijd (uit) als ik een negatieve uitlating doe. Mijn uitlatingen zijn ook niet negatief, althans ik zie ze niet als negatief, maar ze komen zo verdomde raar mijn vingers/strot uit.
Ik vind dat wel wat hebben!!!!
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je in het echt.
Waar woon je?
Gast- Gast
Uhm PM ? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!
Edit: En ik had een vriendin op bezoek, heel gezellig gekletst. En overigens ook nog chips gegeten, haha!
Edit: En ik had een vriendin op bezoek, heel gezellig gekletst. En overigens ook nog chips gegeten, haha!
Gast- Gast
Twellie schreef:Uhm PM ? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!
7 repen zegt nog niet zoveel he. Als het koetjesrepen zijn, dan valt het mee. Maar het kan ook zo'n gigantisch blok endorfine zijn
Gast- Gast
Minneke schreef:Twellie schreef:Uhm PM ? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!
7 repen zegt nog niet zoveel he. Als het koetjesrepen zijn, dan valt het mee. Maar het kan ook zo'n gigantisch blok endorfine zijn
Of van die Celebrations.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Minneke schreef:Twellie schreef:Uhm PM ? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!
Of van die Celebrations.
Jullie hebben nog steeds een doos van me tegoed.
Gast- Gast
Minneke schreef:Twellie schreef:Uhm PM ? Donderdag lagen hier nog zeven repen in de kast, nu nog iets meer dan een halve. Maar die komt vandaag nog wel op . Even ter excuus: normaal eet ik ook heel gezond hoor!!!!
Ik had vier repen Milka met nootjes en dan nog drie van die grote tabletrepen. Daar heb ik nu nog een halve van. Ik eet normaalgesproken koolhydraatvrij en nu ik zwanger ben, hoef dat dus even niet. Het smaakt me allemaal zo goed nu!
Gast- Gast
Minneke schreef:
Oh haha, daar zei ik het helemaal niet voor. Het is dat jij er nu over begint, anders had ik de link nooit gelegd.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Minneke schreef:
Oh haha, daar zei ik het helemaal niet voor. Het is dat jij er nu over begint, anders had ik de link nooit gelegd.
Ik dacht dat het een steek onder water was. Wilde al een ban aanvragen
Gast- Gast
Minneke schreef:Susan schreef:Minneke schreef:
Gewoon doen! Het is hier veel te rustig vandaag in vergelijking tot voorgaande dagen.
Gast- Gast
Minneke schreef:Susan schreef:Minneke schreef:
Alsjeblieft niet, straks moet ik ook nog een nieuw forum opstarten. Het Misschiencafé.
Susan- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Susan / ben je nog bezig met een boek schrijven?
Ja, ik heb het Wordbestand openstaan, maar ik ben veel te moe vanavond. Of misschien wel te lui.
Susan- Lady Post-a-lot
1 Ik heb af en toe onwijs last van m'n hormonen en heb vorige week vreselijk staan schreeuwen tegen iemand waar ik heel boos op was (wel terecht overigens hoor..) maar dat zou ik normaal niet eens durven
2 Ik werk nu een maand bij mijn nieuwe werk en ben nu al van plan na m'n verlof ander werk te gaan zoeken
3 We hebben vanavond de hele avond in het ziekenhuis gezeten omdat mijn zoontje rare vlekjes had die we niet weg konden drukken. Gelukkig is het waarschijnlijk maar een virus ofzo.
2 Ik werk nu een maand bij mijn nieuwe werk en ben nu al van plan na m'n verlof ander werk te gaan zoeken
3 We hebben vanavond de hele avond in het ziekenhuis gezeten omdat mijn zoontje rare vlekjes had die we niet weg konden drukken. Gelukkig is het waarschijnlijk maar een virus ofzo.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Pippa schreef:Susan / ben je nog bezig met een boek schrijven?
Ja, ik heb het Wordbestand openstaan, maar ik ben veel te moe vanavond. Of misschien wel te lui.
Maar hij is in de maak dus.. ik kan niet wachten
Gast- Gast
Serieus, na het Yes en No forum, vind ik het misschienforum nog niet eens zo'n slecht idee.
Gast- Gast
Susan, ben je bezig met een kinderboek of iets in een ander genre (en wat dan)?
Gast- Gast
1) Ik ga vanmiddag verhuizen. Dus ik ga zo offline, en als ik dan weer online kom, woon ik op mezelf!!!
2) Morgen begint mijn introductieweek van mijn nieuwe studiestad
3) Ik heb hier allebei veel zin in, maar stiekem vind ik het ook wel heel eng hoor...
3) Ik heb hier allebei veel zin in, maar stiekem vind ik het ook wel heel eng hoor...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:1) Ik ga vanmiddag verhuizen. Dus ik ga zo offline, en als ik dan weer online kom, woon ik op mezelf!!!
Volgens mij ga je studeren in de stad waar ik woon..?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
1. Ik kan best pessimistisch zijn. Al doe ik nu heel hard mijn best om dat te veranderen.
2. Ik heb eigenlijk geen zak zin meer in school (al lang niet meer). Maar moet helaas nog 2 jaar blehh.. Hoezo pessimistisch?
3. Ik vind het heerlijk zonder anticonceptie/hormonen!
2. Ik heb eigenlijk geen zak zin meer in school (al lang niet meer). Maar moet helaas nog 2 jaar blehh.. Hoezo pessimistisch?
3. Ik vind het heerlijk zonder anticonceptie/hormonen!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
1. Mijn fiets is gejat van de week, dus ben boos! Het is overdag gebeurd, er moeten mensen zijn die het gezien hebben. Ben erg afhankelijk van mijn fiets!
2. Ik ben verslaafd aan ei. Hard, zacht, heel, in plakjes, gekookt of gebakken, overal waar ei op zit vind ik lekker en zodra ik ei zie of het woordje hoor,
krijg ik water in mijn mond. Geen weekend zonder ei hier dus.
3. Ik heb nieuwe winterlaarsjes gekocht gisteren voor mijn werk. Mijn man vind ze erg lelijk! Naja er zijn vast meer mensen die ze erg lelijk vinden
2. Ik ben verslaafd aan ei. Hard, zacht, heel, in plakjes, gekookt of gebakken, overal waar ei op zit vind ik lekker en zodra ik ei zie of het woordje hoor,
krijg ik water in mijn mond. Geen weekend zonder ei hier dus.
3. Ik heb nieuwe winterlaarsjes gekocht gisteren voor mijn werk. Mijn man vind ze erg lelijk! Naja er zijn vast meer mensen die ze erg lelijk vinden
Gast- Gast
* Ik voel me erg alleen, er zijn weer 2 vrienden weggevallen. Deze laten wederom niets van zich horen!
* Ik heb echt geeeeeeeeeeen idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen!
* Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..
* Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:* Ik voel me erg alleen, er zijn weer 2 vrienden weggevallen. Deze laten wederom niets van zich horen!
Moed verzamelen ??? Ik eet je niet op hahaha. Maar ik zou het echt super leuk vinden als je dat doet
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Burn schreef: Ik ben moed aan het verzamelen om donderdag of vrijdag in de trein te stappen en naar Stuiterbal toe te gaan..
Moed verzamelen ??? Ik eet je niet op hahaha. Maar ik zou het echt super leuk vinden als je dat doet
Nee, maar ik vind het wel eng! En de reis is zoooooooooo lang!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
» Mam, vertel 's
» Wat vertel je mensen?
» Vertel, hoe was jouw dag?
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
» Mam, vertel 's
» Wat vertel je mensen?
» Vertel, hoe was jouw dag?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: